Jeesus Marian poika.

Anonyymi

Jeesus sai ihmisen muodon syntymällä Marian kautta ihmiseksi. Mitään inhimillistä heikkoutta Herra ei saanut Mariasta vaan Hän oli ja on Jumalan poika Isästä iankaikkisuudesta syntynyt. Tosi ihminen ja tosi Jumala ilman välimuotoa.

18

97

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä luulet, Maria taisi käydä vieraissa?

      Elämä ilman ehkäisyä voi voi.

    • Anonyymi

      Marinin poikaan uskoisin, jos saisi sellaisen aikaiseksi. Tuo Marian poika vaikuttaa keksityltä.

      • Anonyymi

        Miksi ei tarina vaikuta keksityltä vaan poika?


    • Anonyymi

      Jeesuksen mukaan kaikki ihmiset ovat kyllä syntymättömän isän lapsia, tuo on pelkää uskonnollista horinaa, jolla ei ole mitään tekemistä Jeesuksen oman opetuksen kanssa.

      • Anonyymi

        Ja vastaavasti tieteen mukaan, kun olemme yhtä ja samaa suurta tietoisuuden älyllistä yhtenäiskentää, johon virtaa meidän kohtaloita luoden ylimaallinen äly jostakin perussyvältä, niin tämä vastaa myös tämän päivän tiedettä. Olemme siis kaikki 'samaa perhettä' ja saman ylimaallisen Luojan, älyn piuhojen päässä kiinni, jonka 'päätökset' synnyttävät meidän kohtalomme atomiytimien reaktioiden kautta.

        Olemmekohan robotteja kauko-ohjauksessa? Ainakin käymme sähköllä, se on varmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vastaavasti tieteen mukaan, kun olemme yhtä ja samaa suurta tietoisuuden älyllistä yhtenäiskentää, johon virtaa meidän kohtaloita luoden ylimaallinen äly jostakin perussyvältä, niin tämä vastaa myös tämän päivän tiedettä. Olemme siis kaikki 'samaa perhettä' ja saman ylimaallisen Luojan, älyn piuhojen päässä kiinni, jonka 'päätökset' synnyttävät meidän kohtalomme atomiytimien reaktioiden kautta.

        Olemmekohan robotteja kauko-ohjauksessa? Ainakin käymme sähköllä, se on varmaa.

        Ei tieteessä noin ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vastaavasti tieteen mukaan, kun olemme yhtä ja samaa suurta tietoisuuden älyllistä yhtenäiskentää, johon virtaa meidän kohtaloita luoden ylimaallinen äly jostakin perussyvältä, niin tämä vastaa myös tämän päivän tiedettä. Olemme siis kaikki 'samaa perhettä' ja saman ylimaallisen Luojan, älyn piuhojen päässä kiinni, jonka 'päätökset' synnyttävät meidän kohtalomme atomiytimien reaktioiden kautta.

        Olemmekohan robotteja kauko-ohjauksessa? Ainakin käymme sähköllä, se on varmaa.

        Mutta meille on luotu vapaa tahto - saamme siis tehdä vapaasti valintoja - tämänkin tiede todistaa. Mutta kun teemme valintoja ja päätöksiä - vaikkapa vaihtaa asuntoa, työpaikkaa tai jopa asuinmaata, me emme tiedä mitä tulevaisuudessa on. Oliko päätös hyvä vai huono. Joudumme umpipimeässä haparoimaan eteenpäin tehden koko ajan ja joka päivä lukemattomia valintoja, joilla on seurauksensa, joita emme voi ennakoida. Hullua! Miten pystymme tekemään oikeat valinnat? Ydinfyysikko Michio Kaku jopa sanoi, ettei sattumaa ole, vaan määrätty seuraus on aina johtuva määrätystä valinnasta. Hänen mukaan ylimaallinen äly toimii joidenkin lakien ja sääntöjen mukaan. Jos tietäisimme nuo säännöt, niin silloinhan me osaisimme tehdä myös oikeat valinnat, vaikka emme näkisi tulevaisuuteen. Eikö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta meille on luotu vapaa tahto - saamme siis tehdä vapaasti valintoja - tämänkin tiede todistaa. Mutta kun teemme valintoja ja päätöksiä - vaikkapa vaihtaa asuntoa, työpaikkaa tai jopa asuinmaata, me emme tiedä mitä tulevaisuudessa on. Oliko päätös hyvä vai huono. Joudumme umpipimeässä haparoimaan eteenpäin tehden koko ajan ja joka päivä lukemattomia valintoja, joilla on seurauksensa, joita emme voi ennakoida. Hullua! Miten pystymme tekemään oikeat valinnat? Ydinfyysikko Michio Kaku jopa sanoi, ettei sattumaa ole, vaan määrätty seuraus on aina johtuva määrätystä valinnasta. Hänen mukaan ylimaallinen äly toimii joidenkin lakien ja sääntöjen mukaan. Jos tietäisimme nuo säännöt, niin silloinhan me osaisimme tehdä myös oikeat valinnat, vaikka emme näkisi tulevaisuuteen. Eikö?

        Onko kenelläkään ehdottaa, että minkälaisia sääntöjä on tässä pelissä? Miten valinta tehtäisiin niin, että saisi myös haluamansa seurauksen, ettei tulisi lunta tupaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kenelläkään ehdottaa, että minkälaisia sääntöjä on tässä pelissä? Miten valinta tehtäisiin niin, että saisi myös haluamansa seurauksen, ettei tulisi lunta tupaan?

        Tästä on kyllä olemassa myös hyvä esimerkkitarina, että miten ihminen ajattelee. Kerronpa sen.

        Mies löysi villihevosen, ja naapuri sanoi, olipa hyvä! Sait hyvän hevosen itsellesi ja täysin ilmaiseksi. Mies vastasi, että hyvä tai huono, ei sitä koskaan tiedä. Miehen poika alkoi kesyttämään hevosta, tippui selästä ja halvaantui. Nyt naapuri totesi, että olipa huono juttu, kun löysit sen hevosen ja nyt poikasi on halvaantunut. Tähän mies jälleen vain vastasi, että hyvä tai huono, ei sitä voi tietää. Sitten alkoi sota ja nuoret miehet määrättiin rintamalle. Naapuri totesi miehelle, että olipa sittenkin hyvä juttu, että löysit sen hevosen, eikä poikasi joudukaan lähtemään sotaan.

        Tarina varmaan jatkui vielä pidemmällekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kenelläkään ehdottaa, että minkälaisia sääntöjä on tässä pelissä? Miten valinta tehtäisiin niin, että saisi myös haluamansa seurauksen, ettei tulisi lunta tupaan?

        Jeesuksella oli tähän ainakin yksi pääpointti: kohtele muita siten kuin haluaisit itseäsi kohdeltavan. Hän nosti sen yläpuolelle kaiken muun, sanoi sen olevan profeetia ja laki. Mistähän se Raamatusta löytyisi? Hetkinen.

        Matt. <<7:12 Sentähden, kaikki, mitä te tahdotte ihmisten teille tekevän, tehkää myös te samoin heille; sillä tämä on laki ja profeetat.<<

        En nyt oikein ymmärrä tuossa 'profeetta' sanaa, mutta profetia sopisi. Kyllä uskon, että tämä voisi olla se 'ylimmäinen sääntö' juuri.

        Jos kokeilisi koko päivän aukoa mummoille ovia, kysellä tarvitseeko joku apua, onko hänellä kaikki hyvin, voinko kantaa painavat ostoksesi jne. Seuraisikohan tästä se, että saisi pluspisteitä seuraavaan omaan valintaan, niin että ne eivät olekaan yhteydessä keskenään, vaan olisi olemassa jonkinlainen ylimaallisen älyn kirjanpitotoimisto, johon merkittäisiin plussa- ja miinuspisteet tilille? Jos on jo tullut keränneeksi miinuspisteitä, ne varmaan pitää ensin korvata plussilla, ennen kuin tulee bonuspisteitä?

        Onko kukaan kokeillut, että toimiiko tämä?


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No totta kai on. Et ole nyt kartalla ollenkaan.

        John Hagelin, suuri yhtenäiskenttä ja tietoisuus. Suomen kielinen tekstitys.

        https://www.youtube.com/watch?v=HUlDiua2BcA

        Tai jos tarkoitit tuota, että ihminen käy sähköllä, niin meidän veremme pH-arvo toimii kuin auton akussa, ja se tuottaa sähkövirran sydämen toiminnalle hengityksen kautta. Hengitys pitää tuon pH-arvon balanssissa oikeassa happo-emässuhteessa. Otetaanhan ihmisestä aivosähkökäyrä ja on sähköinen sydämentahdistinkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesuksella oli tähän ainakin yksi pääpointti: kohtele muita siten kuin haluaisit itseäsi kohdeltavan. Hän nosti sen yläpuolelle kaiken muun, sanoi sen olevan profeetia ja laki. Mistähän se Raamatusta löytyisi? Hetkinen.

        Matt. <<7:12 Sentähden, kaikki, mitä te tahdotte ihmisten teille tekevän, tehkää myös te samoin heille; sillä tämä on laki ja profeetat.<<

        En nyt oikein ymmärrä tuossa 'profeetta' sanaa, mutta profetia sopisi. Kyllä uskon, että tämä voisi olla se 'ylimmäinen sääntö' juuri.

        Jos kokeilisi koko päivän aukoa mummoille ovia, kysellä tarvitseeko joku apua, onko hänellä kaikki hyvin, voinko kantaa painavat ostoksesi jne. Seuraisikohan tästä se, että saisi pluspisteitä seuraavaan omaan valintaan, niin että ne eivät olekaan yhteydessä keskenään, vaan olisi olemassa jonkinlainen ylimaallisen älyn kirjanpitotoimisto, johon merkittäisiin plussa- ja miinuspisteet tilille? Jos on jo tullut keränneeksi miinuspisteitä, ne varmaan pitää ensin korvata plussilla, ennen kuin tulee bonuspisteitä?

        Onko kukaan kokeillut, että toimiiko tämä?

        Minä olen kokeillut oikeudenmukaisuutta - on kesytetty hevonen ja halvaannuttu ja sotakin jo ollut, mutta loppua ei näy. Niin on tarina kuin Jobin postista. Mutta niin kauanhan on toivoa kuin on elämää, vai mitä? Vilpittömästi en voi suositella ihan ensimmäisenä - en ainakaan omassa mittasuhteessani tapahtuvaa. Ei sovi ainakaan heikkohermoisille - joutuu jatkuvasti vaihtamaan autonrenkaitakin, tai olemaan jopa tuntitolkulla hissiin teljettynä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen kokeillut oikeudenmukaisuutta - on kesytetty hevonen ja halvaannuttu ja sotakin jo ollut, mutta loppua ei näy. Niin on tarina kuin Jobin postista. Mutta niin kauanhan on toivoa kuin on elämää, vai mitä? Vilpittömästi en voi suositella ihan ensimmäisenä - en ainakaan omassa mittasuhteessani tapahtuvaa. Ei sovi ainakaan heikkohermoisille - joutuu jatkuvasti vaihtamaan autonrenkaitakin, tai olemaan jopa tuntitolkulla hissiin teljettynä.

        Mutta jos nyt vahingossa joutuu samaan tilanteeseen, niin annan neuvoksi, että hurttihuumori auttaa aina, mutta jos ryhtyy vilkuilemaan selkänsä taakse, niin sitten nousee kyllä kauluksen yli.


    • Anonyymi

      Valetta!
      Vastaukseni poistetaan aina, joten jäätte pimentoon juutalaisten todistuksista!
      😁

    • Anonyymi

      Kultti seis. Jesse oli tavanomainen traumatisoitunut äpäräkersa vaan.
      Ei Jeesus ollut jumalan poika vaikka Maria lieneekin todennut että jumalaiselta SE ainakin tuntui.

    • Anonyymi

      - oliko maria väkisin maattu, elikö todellisuudessa enää, iso murhe ja trauma, jne...
      tuli yh lapsi, ja huono keinoisä yhteys. toisen siittämä ei ole oma lapsi.
      -josta kasvoi työtä vieroksuva ongelma nuori, joka vietti vapaa-aikaa, hengaili ja tienasi ruuan, asunnon puhumalla, lopulta oli uhka joka eliminoitiin.
      Nykyäänkin on jumalaksi alkaneita ihmisiä ja paljon yh lapsia, nähtävissä havaittavissa, mutta useimmat jää siihen omaan maailmaansa vain.
      Meillä ollu tässä esim.. tax free aamiaisjumala, kreikkatuki jumala, kiinan keisari, ja kaikkitietävät vihreät anarkistit mm....

    • Anonyymi

      Juutalaisten todistus kuuluu että hän oli äpärä.
      Pantera pani paksuksi.
      😁

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe