https://www.is.fi/politiikka/art-2000008269820.html
Ei mitään erikoista, kallis on, en olisi itse ostanut noin kallista reppua.
20€ new york yankees reppu riittää minulle hyvin🤣👍
Mitä ihmeellistä tuossa Sanna Marinin repussa on?
13
109
Vastaukset
- Anonyymi
Sannan nahkrepusta voi maksaa vähän enemmän ku jonkun tavallisen repusta!
Sannan reppua kokeilleet ovat kertoneet sannan repun olleen jokseenkin löysä, haiseva ja likainen mutta kallion baareista löytyy paljon miehiä jotka ovat valmiita maksamaan myös siitä!- Anonyymi
Juopot luuserit! 🤣
- Anonyymi
Miksi media innostui markkinoimaan Marinin kaverin yritystä? Kokoomuksen ajatushautomo Liberako kehitti idean?
- Anonyymi
Mutta monta kertaa rumassa repussa on hyvät eväät.
- Anonyymi
Reppu on mallia "tuohikontti". Onneksi korostettiin sitä,että Marin maksoi repun itse.
- Anonyymi
Pääministeri mainostaa reppua. Järkky tapaus kaikenkaikkiaan, eikö kukaan demareissa nyt uskalla sanoa ettei päministerir mainosta mitään vaikka olisi 500 000 matua seuraajana.
- Anonyymi
Kallis maku. Ökyasuntoja, kallita aamiaisia jne .
- Anonyymi
Mikäs siinä on vaatia laatua kun ei itse tarvitse niitä maksaa vaan veronmaksajat hoitaa laskun?
- Anonyymi
Taas suunniteltu julkisuustemppu, läpi paistaa niin selkeästi. Taatusti varmistettu kolmeen kertaan, että löytyy kaikki kuitit ja laput vaikka kuinka kaverin liikkeestä ostettu. Nyt ei kukaan enää puhu nousukiidossa olevasta valtionvelasta,vaan jostain mainosrepusta.
- Anonyymi
Eikö tämä nyt jo ala olla selvää että Sanna Marin esiintyy.
Esiintyy mannekiinina ja kansikuvamallina.
Ja esiintyypä myös pääministerinä, kiireisenä pääministerinä.
Samanlainen esiintyjäpääministeri oli Alexander Stubb.
Kun varsinaiset asiat tulevat ulkoa annettuina, politiikan teatteriin sopivat sitten tällaisetkin roolinvetäjät. - Anonyymi
Kehoitan kaikkia demareita ostamaan repun Sannan ystävän kaupasta, se on parempaa reppua sanoisi Lii.
- Anonyymi
Sannan Marinin reppu, sopii hänelle, kuin suutarin näppi sian persiään. Oikein hyvä valita ja hintakin kohdallaan. Hyvää laatua ja malli hyvä.
Mikäpä ei ole nyt Sannan esitellessä reppuaan.
Loistavaa kertakaikkiaan. - Anonyymi
Mitäkö Sannan repussa sitten on. Siinä on pääministerin eropaperit, ehkä.
Ainakin siinä on 30 miljardin edestä velkakirjoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941739
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2401533- 891346
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!651015Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9884- 46852
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35829