Olen maksanut eräpäivänä 15.01.2019 laskun 92,00 € ja toisen laaskun eräpäivänä 86,69 euroa, mitään maksumuistutuksia ei ole tullut ja
Ja tilinpäätökset on tilintarkistajien ja verottajan hyväksymiä, eikä tilinpäätös vaiheessa minulla ole ollut velkaa.
Syys kuu 2021 tuli em. maksetuista laskuista sergel oy, ltä perintä kirje käräjäoikeus ujkauksineen, korkoineen ja perintäkuluineen 299 €
Hain pankista kuittti tositteen että ne on maksettu eräpäivänä ja vein ne telialle ja postititin sergel oy,lle.
Soitin että nyt perutte kaikki turhat perinnät.
Mafiamaiseen tyyliin minulle lyötiin luuri korvaan ja sanottiin maksat laskun tai joudut käräjäoikeuteen, ja et saa enää soittaa asiasta.
Tein telia liikkeelle ehdotuksen, että he itse maksavat omistamalleen yjtiölle korkoineen ja kuluineen koko laskun, koska olen toimittanut teille kuitit.
He ehdotti että he maksaa minun tililleni laskut takaisin koska perintä on aiheeton noista 3 v sitten maksamistani laskuista, mutta minun pitäisi sitten maksaa korot ja perimis kulut laskuista jotka olen maksanut eräpäivänä.
Sanoin ei käy , telia itse maksaa omalle perintäyhtiölleen kulut ja karhut ja koko summan, koska he valehteli ettei aiheettomia perimisiä heidän tekniikka salli mitätöidä.
Vaadin että telia kirjoittaa sen jälkeen minulle todisteen että heillä ei ole mitään saatavia minulta pvm xxx mennessä,
Jolla estetään ettei sergel oy kaiva tilintarkastajan ja verottajan jo sinetöidystä mapeista esim.4 vuoden takaa maksamaani laskua ja ala periä sitä vastaaavaan tapaan, siksi vaadin ehdottomasti että telia kirjoittaa peperin ettei heillä ole mitään saatavia minulta, en myöskään suostu siihen että telia maksaa minulle jo maksetut laskut ja maksattaisi minulle siirtämänsä rahat sergel oy,lle,
Koska silloin he puhdistaisivat oman maineensa jossa minä olisin juridinen maksaja (rahat tulisi telialta tilileni ensin heidän omien sotkujen maksuun)
Jolloin sergel oy väittäisi että perintä oli oikea, koska maksajana olisin minä.
Vaadin että telia itse siirtää sotkuiselle sergel oy,lleen sotkunsa, joka todistaa että he vain napsivat 2-4 vuotta sitten tilintarkastajan ja verottajan hyväksymistä mapeista masettuja laskuja ja perivät niitä, koska tietävät ettei kukaan muista kuika paljon, mitä ja milloin je telialle maksoivat,
He eivät karhua maksettuja laskuja uudelleen maksuvuotena koska tietävät että ihmiset muistavat ne ja kuitit on tallella.
Tämä on systeemi, jolla telia savustaa asiakkaansa toisiin tele yjtiöihin.
Telia ei suostu maksamaan sisaryjtiölleen suoraan virjeellisiä tahallisia perimisiä, eikä suostu poistamaan perinnästä (kuitit on annettu)
Pois 2018 ja 2019 maksamia laskujani.
Otanko lakimiehen?
Vienkö mediaan koska tuhannet muut ovat olleet samassa tilanteessa ja hätäpäissään maksaneet tai suostuneet telian kieroiluun,
Rahat eivät luultavasti menisi lainkaan kirjan pitoon jos maksaisin, koska olen jo kertaalleen maksanut, ellei telian koko kirjan pitoa tarkisteta kuinka paljon vastaavia tapauksia on ja minne uidelleen maksetut lasku summat on menmeet, koska ei mummot jaksa tarkistella 2-3 vuotta vanhoja laskuja, ja eivät tiedä että pankista voi pyytää maksullisen tositteen vaikka 10 v.vanhoista maksuista.
Ainoa tapa on mediaan vieminen, jolla sergel oy poistaa aiheettomat karhut, joissa uhataan käräjäoikeudella ellet maksa,
Vastasin tulen mielellään käräjäoikeuteen maksu kuittieni kanssa joita nyt karhuatte, sillä itsenne ja oman maineenne vain pilaatte lisää.
Ja minä tulisin käräjäoikeudessa vaatimaan telian kirjan pidon tarkistusta, jos kerran maksetut maksu suoritukset näyttävät menevän ohi kirjan pidon valtion yhtiöltä, jolloin maksamani maksut näkyy saatavana kirjan pidossa.
Mikäli maksamiani maksuja ei ole kirjanpitoon merkattu velaksi, se tarkoittaa että ne on maksettu ja nyt on kaivettu jo maksettu maksukuitti, joka laitettu perintään ilman ainuttakaan maksumuistutusta, joka on petos.
He eivät suostu poistamaan aiheetonta karhua, joka kertoo mafian kaltaisesta rikoksiin erikoistuneesta firmasta,
Tyyli on kuin huumevelan perijillä kova.
Telian asiakkaksi pääsevät ainostaan ne joilla luotto tiedot on kunnossa, ja ovat aina maksaneet laskunsa,
Netistä löytyy : sergel oy aiheettomat perinnät satoja,
Joilta on peritty käräjäoikeudella uhkaamisella pikana nimenomaan vuosia sitten maksettuja laskuja, koska ihmiset ei enää muista niitä eikä jaksa selvitää ja telia ja sergel oy hyödyntää sitä.
Jonkun lehden on otettava näitä juttuja mediaan että valtion yhtiöltä rahan varastaminen loppuu, koska on mahdotonta kirjata samaa laskua maksetuksi seka 2018, ja v.2021 perintä firman kautta, jompi kumpi summa menee kirjan pidon ohi.
Yle ei ota valtion yhtiöiden rötöksiä käsittelyyn luulisin, koska molemmat on valtion yhtiöitä kuten kela.
Mikä media ottaisi, että tilin ja vero tarkistus saataisiin teliaan, joka sonera nimellä maksoi kazakstanin presidentin alijeevan tytölle muistaakseni 33 milj.€ lahjuksia, joita ei voi panna kirjanpitoon.
Telian ja sen perustaman reskontra ja perintä sergel oy, n maksettujen laskujen tupla perinnät
Anonyymi
0
2020
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908627
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264788- 504248
- 623817
- 513226
- 503000
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262686- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.452359Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382223