Jos ja kun kaikki maailman ihniset on rokotettu ei passeja tarvita.
Rokotepassi erottaa tautisista
22
83
Vastaukset
- Anonyymi
Aikoinaan tähtihihamerkki toimisamoin...nykypäivän natsisuomi haikailee vanhoja...
- Anonyymi
Tietenkin se nykyään toisinpäin, ihnisiä saa leimata vaan näkymättömästi.
- Anonyymi
Näinkin voisi sanoa, vastuuttomasta porukasta on saatu terpeeksikärsiä kaikilla täytyy olla mahdollisuus tehdä ansiotyötään täysimääräisenä.
- Anonyymi
😎Jäjet osoittavat tietenkin... 🤓
😉😂☺️
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/cdb2a4a0-8450-4baf-924a-1c3d0d4e44a6
😇
😆😄🤗🤓🤓😆😂☺️
... Jäljet osoittavat tietenkin Venäjälle.🤓
😄😅😅🤗😊😄😄 - Anonyymi
vaikka olen ikä ihminen niin en tule ottamaan mitään "pandemia-"rokotetta" kun en muitakaan piikkejä ole ottanut lapsuuteni jälkeen ja olen terve joten en ole "pandemia -tartuttaja"vaikka kuinka te "rokotetut möyhkäätte jatkuvasti rokottamattomille!
me haluamme elää jatkossakin terveenä ja MIKSI TE "ROKOTETUT PELKÄÄTTE ?
teidänhän pitäisi olla turvassa?- Anonyymi
Hörhöjä saa pelätä. Yksinkertaista.
- Anonyymi
Virus häviää itsestään eikä rokotusta tarvitse olla
- Anonyymi
Ehdotan että kansa jaetaan nyt kahtia rokotepassilla,
Mikä takaa että se on sodankin tullen kahtia jaettu, eli eivät pysty olemaan samalla rintamalla.
Ja jos sotaa ei tule, ovat sisällis sodassa keskenään vapaaehtoisen rokotteen takia, eli rokotetut ylennetään SS sotilaiksi, valvomaan että jokanen rokottamaton ottaa vapaaehtoisen rokote piikin pakosta,
Eikä kenelläkään ole lupa kysellä, mitä aineita rokote sisältää,
Rokotettujen mielestä se on rikos, jos kansa ei ota rokotteita, joiden sisältöä valtio ei ole paljastanut??????
Eutoopan neuvoston 2020 on päätetty, että rokotteet on vapaaehtoisia, eikä rokottamattomia saa syrjiä palvelujen saannissa, työpakoissa, liikennevälineissä, eli macronin linja estää työn saanti rokottamttomilta ja keskeyttää palkkojen maksu rokottamattomilta,
Sakottaa kahvi baarin pitäjää 130 €, jos on myynyt kahvikupin rokottamattomalle, tai nakkikioski on myynyt nakkimakkaran rokottamattomalle,
Makron in toimet on kuin kopio hitlerin minun sotani kirjasta.
Eurooppa hajoaa macronin rokotepassi kiihotuksen seurauksena.
Koska kaikki järkevät maat eroaa jos eurooppa sallii macrnin toimia, ja eu lakien rikkomisia jotka sanoo selvästi rokote on vapaaehtoinen ja rokottamattomia ei saa syrjiä ja laki on tehty 2020 korona aikana, eli onko macronilla dementia, vai halu jakaa eurooppa rokotepassilla?.
Laki sanoo, rokote on vapaa ehtonen ja ketään ei saa syrjiä rokottamattomuudesta.
Macron ei piittaa pätkääkään eu laista ja tämä rotuviha rokottamattomia kohtaan johtaa euroopan hajoamiseen kuin korttitalo se rysähtää heti kun korona passi pakottaa ensimmäisen maan EU eroon, viikon kuluttua eroaa toinen, kolmas, neljäs valtio, eli se on erikoisen lyhyt ero prosessi.
Eu,hun jää, kreikka, ranska ja italia, kenties belgia siihen asti kunnes kaikki EU virastot muuttaa brysselistä Galbriaan tai muille kummisetien hallinta saarille , joka on taustalla aina hallinut EU ta. Kehotan lukijoita suhtautumaan sivustolla leviävään kirjoituksiin kriittisesti. Rokotemyönteisen salaliittoteorikon keksityt valheet ovat tietenkin faktattomia.😎😊😊😎🤗
Linkkejä ei ole ja jos on ne ovat itsekyhätty nobodyn blogi tai matkapuhelimella kuvattu blogi tubevideo.😇😄😁☺️😇😊😇
Suhtaudutaan kuin pienten lasten väitteisiin, ymmärtäväisellä Hymyllä. 👍
😉🤗😀😆(28)- Anonyymi
Ota passi saat massi.
En ota piikkiä vaikka maksettaisiin.
- Anonyymi
Oletpa vain kova jätkä. Kieltäydyt kovasanaisesti jostain johon kukaan ei sinua edes pakota. Urheata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletpa vain kova jätkä. Kieltäydyt kovasanaisesti jostain johon kukaan ei sinua edes pakota. Urheata.
Jotkut yrittää tyrkyttää.
- Anonyymi
Ei pitäisi Suomen pressan veljeillä MACRON (hitlerin) kanssa !
herättä epä liottamusta ja vahvasti ! - Anonyymi
Pässit voi tykätä kaikenlaisist korteist - meill on ihan yks lysti - ei me kuitenkaan tuohonkaan retkuun mennä - kaikkeen paskaan ne kuluttaa rahoja ja aikaa.
Yksi nuija yritys oli kokeilla kuinka moni lahoaivo ottaa koronavilkun puhelimeensa.😆
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273463- 402277
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352168Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71927Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421528- 381339
- 1271252
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591200Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451155- 131119