Suomessa leviää epidemia vierasta kieltä puhuvien joukossa jossa huhut ja uskomukset estävät rokotuksiin tulemista . Iltasanomat.
Totuutta ei saa piiloon millään
12
54
Vastaukset
- Anonyymi
(huutonaurua)
arvaa trollaako ne - tajuavat että injektio on murhapiikki
kelan maksut helpottuu - kun kantikset ovat pois pelistä
HUS ja THL jatkaa kiimasena julmaa operaatiota- Anonyymi
tarkoittaako tuo sitä että eräs rauhanuskonto ei hyväksy rokotteita.
siinäpä olisi lööppiä kerrakseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tarkoittaako tuo sitä että eräs rauhanuskonto ei hyväksy rokotteita.
siinäpä olisi lööppiä kerrakseen.agentti-piirit joita maahnmuuttajissa on tietty määrä- tai määrä josta ei tiedetä- omaavat korkeammantason tietoja, joten varovat?
tämä olisi kyllä melkoinen luottamusta rokotteisiin heikentävä tieto.
Kehotan lukijoita suhtautumaan sivustolla leviävään kirjoituksiin kriittisesti. Rokotemyönteisen salaliittoteorikon keksityt valheet ovat tietenkin faktattomia.😎😊😊😎🤗
Linkkejä ei ole ja jos on ne ovat itsekyhätty nobodyn blogi tai matkapuhelimella kuvattu blogi tubevideo.😇😄😁☺️😇😊😇
Suhtaudutaan kuin pienten lasten väitteisiin, ymmärtäväisellä Hymyllä. 👍
😉🤗😀😆(30)- Anonyymi
Hyvä Pasi!
- Anonyymi
Vieraita kieliä puhuvien ja persujen epidemia. Molemmissa piireissä on iso rokotevastaisuus. Samoin molemmissa piireissä iso osa ei käytä maskeja eikä välitä turvaväleistä.
- Anonyymi
Poppamies parantaa varmemmin kuin koululääketiede.
- Anonyymi
Zipper kapulat ja männynhavujuoma parantaa koronan, poistaa madot, laakerinlehdet korvaavat tetanus- rokotteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Zipper kapulat ja männynhavujuoma parantaa koronan, poistaa madot, laakerinlehdet korvaavat tetanus- rokotteen.
Lisäohjeita persuilta.
- Anonyymi
Jaa. Tänään ihan suomalaiset eduskuntatalolla vastustavat rokotuksia ja kertovat ettei mitään koronaa ole ja kehuvat omaa terveyttään x, y, c, z jne rohdoilla saavutettua.
- Anonyymi
Kuinkahan ne työmaillaan suhtautuvat noihin rokottamattomiin?
- Anonyymi
Ketä siis peljätä oikeasti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265