Jokos moukurapäät on käyneet kansainvälisillä Covid- levitysmarkkinoilla? Tai aiotteko mennä?
Rovaniemellä tuli tartuntarypäs samojen markkinoiden jälkeen. Onnea vaan taudinhakureissulle, moukurapäät.
Mitäs moukurapäät?
9
107
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tullut koronatartuntaa messuilla tänäkään vuonna, mutta koronalinkokeskus siinä vieressä on nytkin kunnostautunut paljon. Koronatartunnat Hyvinkäällä olleet koko viikon kerkealla THL.n mukaan. Tämä ongelma on ollut jo pitkään pahimpana kohteena.
- Anonyymi
Mistä messuista se moukurapää höpisee? Kyse oli markkinoista ja jos moukurapää oli siellä, moukurapää ei voi mitenkään vielä tietää, että tuliko tartunta. Itämisaika nääs.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä messuista se moukurapää höpisee? Kyse oli markkinoista ja jos moukurapää oli siellä, moukurapää ei voi mitenkään vielä tietää, että tuliko tartunta. Itämisaika nääs.
Moukurapää-hokija on ihastunut omaan moukurapäähänsä. Pysy kotonasi ettet näkisi liikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moukurapää-hokija on ihastunut omaan moukurapäähänsä. Pysy kotonasi ettet näkisi liikaa.
Oletko nyt ihan varma, että sait tarpeeksi multikulttia siellä markkinoilla?
Onkos nyt supersuvaitsevainen, kansainvälinen olo?
- Anonyymi
Sama moukura maalitti jo viime vuonna näitä markkinoita. Kyseessä lienee joku Willan vuokralainen joka kateellisena seuraa kuinka kauppaa tehdään tuotteilla.
- Anonyymi
Sinä taas taidat olla yltiösuvakki, jonka on ihan pakko mennä niille markkinoille osoittamaan että olen niiiiin kansainvälinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä taas taidat olla yltiösuvakki, jonka on ihan pakko mennä niille markkinoille osoittamaan että olen niiiiin kansainvälinen.
Voi, teitä reppanoita!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suvakkiaihe on minusta kaukana, pikemminkin olen realisti ja kestän hyvin kun kerran vuodessa markkinoidaan hyviäkin tuotteita. Esim. saksalaiset osaavat valmistaa parhaat makkarat ja näin on ollut kauan. Tosin saksalainen kauppaketju tuo niitä Suomeen ympäri vuoden. Tuo suvakiksi haukkuminen etoo, koska he ovat kaukana realistisesta käyttäytymisestä. He ovat lähinnä vajakkeja kaukana normaalista elämästä.
- Anonyymi
Kaada ittelles vaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde283181Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän382910- 1502378
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542299Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti261980Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3991793Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1151746- 3251640
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm151502- 1351489