varoitus tampereen op n toiminnasta

Anonyymi

Tarkkailkaa maksuja joita veloitetaan . Voi olla että teillä on op n tiedoissa kortti jota ette ole koskaan nähnytkään mutta kuukausiveloitus lähtee.Seuratkaa tililtä ottoja joissa ei näy mihin ne on veloitettu saattaa palautua tilille seuraavalla vkolla sama summa. Missä se on lainassa?Op / Visa laskutuksia tuplana sekä outoja nostoja luotolliselta tililtä. Tarkistakaa pantit jos teillä on sellaiset ne on voitu pantata kahteenkertaan ja kukaan ei tiedä minne?Asiakaspalvelu olematonta tunnistaudu tunnistaude tunnistaudu.. Eikös ole ihmeellistä jos he soittavat niin ei tarvi tunnistautua.Bitti aina poikittain ja vikahan on asiakkaassa. nollaa selain käytä toista hakukonetta ym ym Siinä pankissa ahneus vie voiton ja asiakkaalla ei ole mitään väliä.Olkaat tarkkana tilienne kanssa pankissa asuu uusi nils iidman.

11

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kannattaisiko pitää kirjanpitoa ja turvaraja ajantasalla? Itsellä 51v ikäisenä ollut pankkiasiat reilut 30v omassa kädessä eikä jeninjeniä ole mennyt tietämättömiin. Hoidan asiat 98,7 pros kortilla jä mobiilipankilla.

      • Anonyymi

        Vaikeata täällä on jenejä hukata. Eurojen kanssa on huonompaa.


    • Anonyymi

      Tuttua on it-rumba, tosin muusta pankista. Minä pistin sen poikki. Saavat jumpata jotka tykkäävät, minä en osallistu.

      • Anonyymi

        Samoin. Ihmetyttää vielä pankissa asiakasasiamies jonka kanssa selvitettävä asiaa. Siis pankin palkkaama lakimies selvittää asioita.. No ei korppi korppia noki.. ja finanssivalvonta ei ota käsittelyyn ilman asiakasasiamiehen lausuntoa. Hieno porsaanreikä lain laatijalla jota pankki käyttää häikäilemättä hyödyksi.
        Oletteko miettineet asiakasomistaja maksua eli osuuspankin jäsenmaksua miten saatte sen pois. Lakihan sanoo seuraavan täyden kalenterivuoden loppuun. Eli jos nyt 20.9 2021 sanot irti niin rahan saat 1.1.2023. Sinun rahasi on pankilla lainassa 15 kk ilman korkoja tms.
        Jos minä hakisin pankista 100e lainan 15kk niin korko olisi 8.5% tai mahd enempi.
        Mitäs jos irtisanomis vaiheessa ilmoittaa pankille että raha käteen heti sanos jeti jos ei tule niin 15kk korot 8.5% ei ihme että pankilla menee hyvin.
        Asiakaspalvelu Mitä se on kysyy op n edustaja? Katsokaaa tän päivän lööppejä iltalehdistä pankeista


    • Anonyymi

      Olet varmaan aika vanha ja et kovin sinut nettipankin kanssa? Nuo ”ylimääräiset kortit ja tilit” näkyy joka kerta kun kirjautuu ja ne voi halutessaan lopettaa. Kortti ei kuole pelkästään sillä, että heität sen pois, laitat kaappiin tai et vain halua sitä. Se pitää lopettaa. Mikäli itse unohdat sen, niin ei ole pankin syy.

      • Anonyymi

        "Nuo ”ylimääräiset kortit ja tilit” näkyy joka kerta kun kirjautuu"

        minulla ei ainakaan näy, sinne osioon pitää erikseen kirjautua.

        Kortti ei tosiaan kuole vaikka heittää pois, aina tulee uusi 2-3 vuoden välein.
        Juuri eilen olin ottanut postin ja paketit ja lähdin ulos. Sitten näin ulkoapäin yhden kirjeen, siinä oli pankkikortti.


      • Anonyymi

        Ei muuten näy. Seuratkaa tilejä jos ette huomaa asioita niin pankki ei virhettä korjaa.
        Asiakkaassa aina vika. Kokeile soittaa osuuspankkiin luuletko että tunnistaudu tunnistaudu ja tunnistaudu. Pankki kun soittaa niin vaikka naapurin anni vastaa puhelimeen niin asiaa selvitetään. Kukakohan niitä asioita unohtelee ja sotkee? lukekaa esim tämänpäivän pankki sotkuja tupla veloituksia ja outoja nostoja tililtä.. Mitäs jos pihtiputaan mummo ei huomaakkaan niitä on hyvä kupata tilit tyhjäksi samaa toimintaa osuuspankilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei muuten näy. Seuratkaa tilejä jos ette huomaa asioita niin pankki ei virhettä korjaa.
        Asiakkaassa aina vika. Kokeile soittaa osuuspankkiin luuletko että tunnistaudu tunnistaudu ja tunnistaudu. Pankki kun soittaa niin vaikka naapurin anni vastaa puhelimeen niin asiaa selvitetään. Kukakohan niitä asioita unohtelee ja sotkee? lukekaa esim tämänpäivän pankki sotkuja tupla veloituksia ja outoja nostoja tililtä.. Mitäs jos pihtiputaan mummo ei huomaakkaan niitä on hyvä kupata tilit tyhjäksi samaa toimintaa osuuspankilla.

        Kerran soitettiin pankista. Jätin luurin pöydälle ja kävin kokemassa katiskan. Tuli yksi lahna, silti kannatti.


    • Anonyymi

      Vaihda selainta, tarkista päivitykset ym ym. Muutaman laskun maksamisessa aivan älytön työ ja aikaa kuluu.

    • Anonyymi

      Pääsin jyvälle mitä ketjun aloittaja tarkoittaa nils iidman nimessä.

      t: Tamperelainen, eri pankissa oleva

    • Anonyymi

      Pieksetty on pieksetty ja kuningas on kuningas asetelma ei ole ihan oikein.

      20.09.2021 17:15

      Ihmetyttää vielä pankissa asiakasasiamies jonka kanssa selvitettävä asiaa. Siis pankin palkkaama lakimies selvittää asioita.. No ei korppi korppia noki.. ja finanssivalvonta ei ota käsittelyyn ilman asiakasasiamiehen lausuntoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8396
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2277
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe