Yhden miehen salaliitto

Otin juuri jääkaapista lasiin raikasta ja ravitsevaa kirkasta kiljua. Kaadoin sekaan mansikka mehukattia.
On muuten hemmetin hyvää ja menee nopeasti päähän.

Katson tämän omaksi yhden miehen salaliitokseni, olen salaliittoutunut itseni kanssa suomen verottajaa ja alkon korkeita hintoja vastaan.

Mitä tähän sanoo kaupan kallista kaljaa lipittävät pallopäät?

7

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

"olen salaliittoutunut itseni kanssa suomen verottajaa ja alkon korkeita hintoja vastaan."

Se lakkasi olemasta salaliitto sillä hetkellä kun kerroit siitä julkisesti tälle palstalle.

• Anonyymi

Olet köyhä luuseri jolla ei rahaa kunnon tavaraan 😂

• Anonyymi

Alkoholia hyvin vähän nauttiva, savuton ja hyväkuntoinen pallopää täältä ajattelee tuosta, että ihan kiva kun on ihmisellä jokin harrastus.

• Anonyymi

Jos olet selvinpäin pääsevät 5G aallot pääsi sisään ja muokkaavat ajatteluasia. Tupakka on terveellistä. Raitis on oikeasti sairas mutta juoppo ja tupakoitseva on terve,

• Taisi Ruotsin poliisi heittää maasta ulos?

• Käväisin tuossa viinakaupassa.

Kassalla oli yksinään viehättävä neitokainen jonka maski oli "valunut" alas paljastaen söpön nokkansa.

Sanoin että saisi jo loppua tuo monien ihmisten maskityperyys. Likka iski silmää yhteistuuman merkiksi; ääneen ei voinut mitään sanoa koska heitä vahditaan mikeillä varustetuin kameroin.

Viime viikolla Alkon nuori kassapoika pyysi minua riisumaan aurinkolasini. Sanoin etten ollut vielä ehtinyt sinä aamuna juomaan viinaa mutta olin vetänyt 0,1:sen satsin amfetamiinia suoneeni ja polttaneeni pari heinäsätkää.
      Jätkä hiiltyi ja sanoi ettei kannattaisi vitsailla; löi ostokseni kassaan ja unohti alkuperäisen vaatimuksensa.

• Anonyymi

salaliitosta ei ole hyötyä mitä tulee coronaan, in ihmisiä joilla vastuskyky on paras mahdollinen kuten myös on.... tiedän, että te tiedätte. kuka tartuttaa ja ketä, onko maskista hyötyä vai ei!? tiedän kaiken!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      90
      1947
    2. Jumankauta sä olet hyvännäköinen

Ihan mun miehen näköinen 😍
      Ikävä
      58
      1113
    3. Nainen, huomasitko kun muutin sinua?

Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/
      Ikävä
      97
      1065
    4. Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä

Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html
      Maailman menoa
      206
      997
    5. Misä tulipalo?

Mikä palaa Haapavedellä?
      Haapavesi
      9
      995
    6. Tämä kesä ei ollut vielä meidän

Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos
      Ikävä
      64
      941
    7. IS Viikonloppu 12.-13.7.2025

Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko
      Sanaristikot
      56
      909
    8. Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit

Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.
      Ikävä
      87
      865
    9. Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan

Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      838
    10. Teet tämän niin

Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸
      Ikävä
      41
      780
    Aihe