Heidän mukaansa me rokotetut kuolemme kuitenkin (mitä en usko), joten miksi edes vaivautua?
Miksi rokottamattomat yrittävät jakaa propagandaansa myös rokotetuille?
33
61
Vastaukset
- Anonyymi
Koronavastainen ja rokotevastainen ovat eri asioita.
- Anonyymi
Tyhmä ja idiootti ovat eri asioita.
- Anonyymi
Tuntuu kurjalta kun meidän rokottamattomien joukko kutistuu päivä päivältä. Toisesta päästä ottavat rokotteen ja toisesta päästä tauti tappaa
Olet siis kuolematon ? Vai ?
- Anonyymi
Kuolema tulee kaikille 100 prosenttisesti.
- Anonyymi
Yrittävät viimeiseen asti vakuttaa itselleen tehneensä oikean ratkaisun. Puhuvat siis oikeastaan itselleen ääneen.
- Anonyymi
Sen sijaan Fauci apulaisineen puhuu rokotteiden puolesta, mutta ei suostu itse ottamaan rokotetta:
https://www.naturalnews.com/2021-09-19-covid-propaganda-roundup-safe-effective-narrative-implodes.html - Anonyymi
Mä otan rokotteen heti Faucin jälkeen. En ole siis rokotevastainen.
- Anonyymi
Turha kiistellä.Jokainen tekee itse oman päätöksen.On vain kaksi huonoa vaihtoehtoa.Itse juojaudun ja toivon että muut tekisi samoin. Rokote varmaan auttaa pahimpaan mutta ei poista sitä että ei sairastuisi. Siis suojaudu oman järkesi mukaan itse teen niin.
- Anonyymi
Yleinen suomen ja euvostoliiton poliittinen ilmapiiri on rokotuksiin painostava.
Suosin sitä, että mahdollisimman moni ottaa piikin, että ei tule rokotepakkoa.
- Anonyymi
Kyllähän me kuolemme ja sitä nuo odottavatkin kieli pitkällä päästäkseen jakamaan sitä käsittämätöntä varallisuutta jonka jätämme. Mutta ahneus synnyttää sodan joka tappaa myös noista joka ikisen, joten on helppo hengittää.
- Anonyymi
Aikamoinen paradoksi tuo on. Rokottamattomat toivovat että rokotetut kuolevat pois mutta silti vastustavat rokotuksia.
Kehotan lukijoita suhtautumaan sivustolla leviävään kirjoituksiin kriittisesti. Rokotemyönteisen salaliittoteorikon keksityt valheet ovat tietenkin faktattomia.😎😊😊😎🤗
Linkkejä ei ole ja jos on ne ovat itsekyhätty nobodyn blogi tai matkapuhelimella kuvattu blogi tubevideo.😇😄😁☺️😇😊😇
Suhtaudutaan kuin pienten lasten väitteisiin, ymmärtäväisellä Hymyllä. 👍
😉🤗😀😆(42)- Anonyymi
Täällähän sinä RAKAShymiomummoni taas oletkin,pannaanko menemään??Rakas,rakas,pusi,pusi nuuh,nuuh..
Anonyymi kirjoitti:
Täällähän sinä RAKAShymiomummoni taas oletkin,pannaanko menemään??Rakas,rakas,pusi,pusi nuuh,nuuh..
Pannaan vaan.
- Anonyymi
Koronarokotus tekee kuolemattomaksi.
- Anonyymi
😁😆🤗🤗😇
Nyt tutkivat viranomaisetkin. Sometähtiä palkkattiin levittämään väärää tietoa koronarokuolemista🤗😇😎😁
Tuntematon rahoittaja halusi palkata somevaikuttajia levittämään väärää tietoa koronarokotteisiin liittyvistä kuolemista.😇😎😁😆😄😇🤗
https://www.is.fi/digitoday/art-2000008149820.html
😊🤗😇😎😎- Anonyymi
Hymiötoope väitti eilen jopa Johns Hopkins yliopiston tiedotusta valehteluksi.
Hymiötoopen luotettavuus on tasan 0.
- Anonyymi
😎Jäjet osoittavat tietenkin... 🤓
😉😂☺️
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/cdb2a4a0-8450-4baf-924a-1c3d0d4e44a6
😇
😆😄🤗🤓🤓😆😂☺️
... Jäljet osoittavat tietenkin Venäjälle.🤓
😄😅😅🤗😊😄😄- Anonyymi
Hymiömummoni rakas,rakas pusi,pusi,nuuh,nuuh..
- Anonyymi
Valtaosa teho-osastoilla hoidettavista koronapotilaista on rokottamattomia. Tilanne turhauttaa hoitohenkilökuntaa.
😆😊
”Olemme hoitaneet syksyn aikana edelleen koronapotilaita, ja käytännössä kaikki ovat olleet rokottamattomia. Kun tiedämme, että rokotteita on saatavilla, jokainen tehohoitoon päätyvä rokottamaton tuntuu turhalta”, tehohoidon ylilääkäri Tero Varpula Jorvin sairaalasta sanoo".
😆😊
https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000008274431.html - Anonyymi
Uskot siis kuolemattomuuteen?
- Anonyymi
Perustavanlaatuinen ongelma on, ettei viranomaiset jaa dataa niin tarkalla tasolla, että puolin ja toisin elävät virheelliset väittämät saataisiin ammuttua alas ja pelkkä spekulaatio erotettua todistettavista tosiasioista.
EU:n lääkeviraston Eudra-Vigilance -palvelu näyttää antavan yksittäisen ilmoituksen tasolle menevää dataa esim. lääkkeiden kuolemantapauksiin johtaneista haittavaikutusilmoituksista.
Eudra-Vigilance ei kuitenkaan anna tuota dataa maatasolle menevänä. Ehkä maa on koodattuna haittavaikutusilmoituksen tunnukseen jotenkin, tai sitten ei. Data on esim. suomalaiseen keskusteluun liian yleisellä tasolla.
Jos jollakulla on aikaa, niin voisi ottaa tuon raportin ulos ja laskea, paljonko on kuolemantapausilmoituksia koronarokotteet vs muut lääkkeet aikavälillä kesäkuu 2021 - elokuu 2021.
Tässä linkki Eudra-Vigilance palveluun:
https://www.adrreports.eu/fi/search_subst.html#
Klikkaa listasta esim. COVID-19 MRNA VACCINE PFIZER-BIONTECH (TOZINAMERAN)
Oletusarvoisesti raportista aukeaa osio nimeltä Number of Individual Cases. Seuraavaksi pitää siirtyä raportilla osioon Line Listing. Jos näyttö ei ole riittävän leveä, niin tuo osio saattaa jäädä piiloon, jolloin siihen pääsee osioiden oikealla puolella olevalla >>-painikkeella.
Line Listing -osion avauduttua voi valita esim.
- kohtaan seriousness arvo serious
- kohtaan geographic origin arvo european economic area
- kohtaan reporter group arvo healthcare professional
- kohtaan reported suspected reaction arvo death
- kohtaan gateway date arvo 2021
Sitten klikkaa Run Line Listing Report, ja raportti muodostuu.
Hauskasti näyttää EU jakavan tietoa yksittäisistä epäillyistä koronarokotekuolemista. Suomessa tieto pimitettäisiin. - Anonyymi
Vastaan ap:n kysymykseen:
Tietty ettei tulisi n a t s i valtaa rokotepasseineen ja muine perustuslain vastaisine vapaudenrajoituksineen. - Anonyymi
Ihminen kuolee synneissään
https://yle.fi/tekstitv/txt/894_0001.htm Kehotan lukijoita suhtautumaan sivustolla leviävään kirjoituksiin kriittisesti. Rokotemyönteisen salaliittoteorikon keksityt valheet ovat tietenkin faktattomia.😎😊😊😎🤗
Linkkejä ei ole ja jos on ne ovat itsekyhätty nobodyn blogi tai matkapuhelimella kuvattu blogi tubevideo.😇😄😁☺️😇😊😇
Suhtaudutaan kuin pienten lasten väitteisiin, ymmärtäväisellä Hymyllä. 👍
😉🤗😀😆(48)
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 11410165
- 524970
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422161Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052038- 261874
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131551Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411382Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v31961Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54957Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31932