Miksi rokottamattomat yrittävät jakaa propagandaansa myös rokotetuille?

Anonyymi

Heidän mukaansa me rokotetut kuolemme kuitenkin (mitä en usko), joten miksi edes vaivautua?

33

77

Vastaukset 33

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Koronavastainen ja rokotevastainen ovat eri asioita.

• Anonyymi

Tyhmä ja idiootti ovat eri asioita.

• Anonyymi

Tuntuu kurjalta kun meidän rokottamattomien joukko kutistuu päivä päivältä. Toisesta päästä ottavat rokotteen ja toisesta päästä tauti tappaa

• Olet siis kuolematon ? Vai ?

• Anonyymi

Kuolema tulee kaikille 100 prosenttisesti.

• Anonyymi

Yrittävät viimeiseen asti vakuttaa itselleen tehneensä oikean ratkaisun. Puhuvat siis oikeastaan itselleen ääneen.

• Anonyymi

• Anonyymi

Mä otan rokotteen heti Faucin jälkeen. En ole siis rokotevastainen.

• Anonyymi

Turha kiistellä.Jokainen tekee itse oman päätöksen.On vain kaksi huonoa vaihtoehtoa.Itse juojaudun ja toivon että muut tekisi samoin. Rokote varmaan auttaa pahimpaan mutta ei poista sitä että ei sairastuisi. Siis suojaudu oman järkesi mukaan itse teen niin.

• Anonyymi

Yleinen suomen ja euvostoliiton poliittinen ilmapiiri on rokotuksiin painostava.

Suosin sitä, että mahdollisimman moni ottaa piikin, että ei tule rokotepakkoa.

• Anonyymi

Kyllähän me kuolemme ja sitä nuo odottavatkin kieli pitkällä päästäkseen jakamaan sitä käsittämätöntä varallisuutta jonka jätämme. Mutta ahneus synnyttää sodan joka tappaa myös noista joka ikisen, joten on helppo hengittää.

• Anonyymi

Aikamoinen paradoksi tuo on. Rokottamattomat toivovat että rokotetut kuolevat pois mutta silti vastustavat rokotuksia.

• Kehotan lukijoita suhtautumaan sivustolla leviävään kirjoituksiin kriittisesti. Rokotemyönteisen salaliittoteorikon keksityt valheet ovat tietenkin faktattomia.😎😊😊😎🤗
      Linkkejä ei ole ja jos on ne ovat itsekyhätty nobodyn blogi tai matkapuhelimella kuvattu blogi tubevideo.😇😄😁☺️😇😊😇
      Suhtaudutaan kuin pienten lasten väitteisiin, ymmärtäväisellä Hymyllä. 👍
      😉🤗😀😆(42)

• Anonyymi

Täällähän sinä RAKAShymiomummoni taas oletkin,pannaanko menemään??Rakas,rakas,pusi,pusi nuuh,nuuh..

• Anonyymi kirjoitti:

Täällähän sinä RAKAShymiomummoni taas oletkin,pannaanko menemään??Rakas,rakas,pusi,pusi nuuh,nuuh..

Pannaan vaan.

• Anonyymi

Koronarokotus tekee kuolemattomaksi.

• Anonyymi

😁😆🤗🤗😇
      Nyt tutkivat viranomaisetkin. Sometähtiä palkkattiin levittämään väärää tietoa koronarokuolemista🤗😇😎😁
      Tuntematon rahoittaja halusi palkata somevaikuttajia levittämään väärää tietoa koronarokotteisiin liittyvistä kuolemista.😇😎😁😆😄😇🤗
      https://www.is.fi/digitoday/art-2000008149820.html
      😊🤗😇😎😎

• Anonyymi

Hymiötoope väitti eilen jopa Johns Hopkins yliopiston tiedotusta valehteluksi.

Hymiötoopen luotettavuus on tasan 0.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Hymiömummoni rakas,rakas pusi,pusi,nuuh,nuuh..

• Anonyymi

Valtaosa teho-osastoilla hoidettavista koronapotilaista on rokottamattomia. Tilanne turhauttaa hoitohenkilökuntaa.
      😆😊
      ”Olemme hoitaneet syksyn aikana edelleen koronapotilaita, ja käytännössä kaikki ovat olleet rokottamattomia. Kun tiedämme, että rokotteita on saatavilla, jokainen tehohoitoon päätyvä rokottamaton tuntuu turhalta”, tehohoidon ylilääkäri Tero Varpula Jorvin sairaalasta sanoo".
      😆😊
      https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000008274431.html

• Anonyymi

Uskot siis kuolemattomuuteen?

• Anonyymi

Perustavanlaatuinen ongelma on, ettei viranomaiset jaa dataa niin tarkalla tasolla, että puolin ja toisin elävät virheelliset väittämät saataisiin ammuttua alas ja pelkkä spekulaatio erotettua todistettavista tosiasioista.

EU:n lääkeviraston Eudra-Vigilance -palvelu näyttää antavan yksittäisen ilmoituksen tasolle menevää dataa esim. lääkkeiden kuolemantapauksiin johtaneista haittavaikutusilmoituksista.

Eudra-Vigilance ei kuitenkaan anna tuota dataa maatasolle menevänä. Ehkä maa on koodattuna haittavaikutusilmoituksen tunnukseen jotenkin, tai sitten ei. Data on esim. suomalaiseen keskusteluun liian yleisellä tasolla.

Jos jollakulla on aikaa, niin voisi ottaa tuon raportin ulos ja laskea, paljonko on kuolemantapausilmoituksia koronarokotteet vs muut lääkkeet aikavälillä kesäkuu 2021 - elokuu 2021.

Tässä linkki Eudra-Vigilance palveluun:
      https://www.adrreports.eu/fi/search_subst.html#

Klikkaa listasta esim. COVID-19 MRNA VACCINE PFIZER-BIONTECH (TOZINAMERAN)

Oletusarvoisesti raportista aukeaa osio nimeltä Number of Individual Cases. Seuraavaksi pitää siirtyä raportilla osioon Line Listing. Jos näyttö ei ole riittävän leveä, niin tuo osio saattaa jäädä piiloon, jolloin siihen pääsee osioiden oikealla puolella olevalla >>-painikkeella.

Line Listing -osion avauduttua voi valita esim.
      - kohtaan seriousness arvo serious
      - kohtaan geographic origin arvo european economic area
      - kohtaan reporter group arvo healthcare professional
      - kohtaan reported suspected reaction arvo death
      - kohtaan gateway date arvo 2021

Sitten klikkaa Run Line Listing Report, ja raportti muodostuu.

Hauskasti näyttää EU jakavan tietoa yksittäisistä epäillyistä koronarokotekuolemista. Suomessa tieto pimitettäisiin.

• Anonyymi

Vastaan ap:n kysymykseen:
      Tietty ettei tulisi n a t s i valtaa rokotepasseineen ja muine perustuslain vastaisine vapaudenrajoituksineen.

• Anonyymi
    • Kehotan lukijoita suhtautumaan sivustolla leviävään kirjoituksiin kriittisesti. Rokotemyönteisen salaliittoteorikon keksityt valheet ovat tietenkin faktattomia.😎😊😊😎🤗
      Linkkejä ei ole ja jos on ne ovat itsekyhätty nobodyn blogi tai matkapuhelimella kuvattu blogi tubevideo.😇😄😁☺️😇😊😇
      Suhtaudutaan kuin pienten lasten väitteisiin, ymmärtäväisellä Hymyllä. 👍
      😉🤗😀😆(48)

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.

Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.
      Sinkut
      135
      795
    2. Muistelen lämmöllä

Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti
      Ikävä
      48
      642
    3. Ajattelitko ikinä pyytää anteeksi?

Tiedät kyllä mistä.
      Ikävä
      70
      619
    4. Tunnistan mun rakkaan

Kirjoituksen heti kun se on täällä. Mä vaan tiedän sen ja tunnen 🤗
      Ikävä
      81
      571
    5. Miten oletkin noin

osaamaton kaikin tavoin :)
      Ikävä
      39
      529
    6. Tyrkytät ittees liian

tasokkaille :)
      Ikävä
      46
      510
    7. Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi

Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks
      Ikävä
      64
      489
    8. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      36
      475
    9. Odotan tosi paljon et nähdään uudelleen

Sinussa on piirteitä, jotka sai kiinnostumaan.
      Ikävä
      21
      468
    10. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      94
      462
    11. Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa

Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja
      Maailman menoa
      261
      449
    12. Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös

Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko
      Suomussalmi
      36
      401
    13. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      25
      397
    14. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      86
      396
    15. Sofia ja Jeffrey yhdessä

Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      395
    16. 21
      392
    17. Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?

En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U
      Ikävä
      33
      391
    18. Mikä on ollut ihanin

Kohtaaminen kaivattusi kanssa? Mistä haaveilet hänen kanssaan?
      Ikävä
      13
      385
    19. Kun asiat pitkittyy niin ne mutkistuu

Mutkaista jo on, ei nämä enää selviä.
      Ikävä
      29
      374
    20. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      24
      366
    Aihe