Palstan suola että toisia aatteita arvostellen rassataan

Anonyymi

Täällä jokunen sosialisti jotka itkee kun näin tapahtuu. He itsekkin nimittelevät kepuja ja persuja varsin rumasti, joka juuri sisältyy tuohon otsikon malliin, että se tapa täällä. Tuskin täällä muuten mitään olisi raflaavaa.

Juuri samoin kuin valtakunnan televisiossa jossa menee poliittistenpuolueiden tentit tai mikä tahansa keskustelu, jossa politiikkaa arvostelee tahot, omaa parhaaksi ja toisia huonoksi. Tuskinnyt kukaan omiaan haukkuu ja vierasta aatetta kehuu.
Jo puoluekuri pitää siitä huolen, sitten kun puolta vaihdetaan ääni muuttuu kellossa.

Olette vain vasemmistolaiset ja vihreät niin herkkähipiäisiä, ettei teitä ja aatettanne saisi arvostella. Kyllä minäkin voin ihan hyvin keskustaa arvostella jota olen täälläkin tehnyt, nyt täytyy sanoa etten ole päivän politiikasta niin perillä kun olen ollut netistä pääsääntöisesti poissa. Nyt olen kotosalla, ja täytyy todeta että ihanaa olla kotona. Tämä kuin erimaailma reissuun verraten.

13

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nämä vasemmistolasiet ovat siitä hauskoja, että listaavat puolueita joita muka äänestävät kun eivät ole sosialisteja. Vaikka aina äänestävät vasemmistoa. Häpeävät sitä vasemmistolaisuuttaan, ainakin Kapi ja MPP, ja kertoilevat olevansa vaib liberaaleja. Arska ei edes yritä peitellä sosialimin kannattamistaan, kuten toverinsa Kapi ja MPP.

      • Hattua nostaen on todettava sinulle nimimerkki Anonyymille, että sinä et peittele tällä palstalla äänestäväsi usein demareita ja väliin vasemmistoliittoakin. Hienoa. Olet hyvä esimerkki meille muille.


      • Anonyymi

        Siksipä juuri he kehuvatkin toisiaan, ja viimeksi tänäänkin Kapi siinä kehui mainioita tovereitaan MPP, Pystyyn_kuollut ja aito-arskaa. He ei näe muita kirjoittajia punaisten lasiensa läpi. Jänniä tyyppejä jotka häpeää vasemmistolaisuuttaan kirjoituksissaan. Mitä häpeämistä siinä aatteessaan on, tuskin nyt demari äänestää kokoomuslaista ja päinvastoin. Olen itse keskustalainen ja ylpeä siitä kun työ ja sen tekeminen on suuressa arvossa ja kunniassa. Jää vasemmistolaisillekkin jaettavaa sosiaali kuluihinsa, joita jopa rinnastavat työpalkkoihin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siksipä juuri he kehuvatkin toisiaan, ja viimeksi tänäänkin Kapi siinä kehui mainioita tovereitaan MPP, Pystyyn_kuollut ja aito-arskaa. He ei näe muita kirjoittajia punaisten lasiensa läpi. Jänniä tyyppejä jotka häpeää vasemmistolaisuuttaan kirjoituksissaan. Mitä häpeämistä siinä aatteessaan on, tuskin nyt demari äänestää kokoomuslaista ja päinvastoin. Olen itse keskustalainen ja ylpeä siitä kun työ ja sen tekeminen on suuressa arvossa ja kunniassa. Jää vasemmistolaisillekkin jaettavaa sosiaali kuluihinsa, joita jopa rinnastavat työpalkkoihin.

        Kyllä demareilla ja kokoomuslaisilla on pääkaupunkiseudulla ja muissa etelän suurissa kaupunteissa niin paljon yhteistä, että voivat helposti äänestää keskenään ristiin nauraen samalla "syvää maaseutua" edustaville kepulaisille. Keskustan vahvoilla kannatusalueilla demarit kuitenkin tuntuvat löytävän yhteisen sävelen paremmin keskustalaisten kuin kokoomuslaisten kanssa.


      • Anonyymi
        Pystyyn_kuollut kirjoitti:

        Hattua nostaen on todettava sinulle nimimerkki Anonyymille, että sinä et peittele tällä palstalla äänestäväsi usein demareita ja väliin vasemmistoliittoakin. Hienoa. Olet hyvä esimerkki meille muille.

        Siitä voin olla ylpeä, etten ole koskaan sosialistista puoluetta äänestänyt, siis SDP:tä tai aikaan SKDL:ää ja sen seuraajaa Vasemmistoliittoa. Myös Vihreät ovat olleet mahdottomuus minulle. Muita sitten on tullut äänesteltyä, en nyt muista mitä kaikkea kun osa puolueista on kadonnut, ja uusiakin tullut, mutta talousliberaaleja ne kaikki ovat olleet.

        Sitä kun ei koko elämänsä aikana ole päivääkään julkisella sektorilla töissä ollut, niin jotenkin sitä ymmärtää paremmin sen, mistä se raha tähän kansantalouteen tulee. Ja siksi on mahdotonta äänestää sosialiteja jotka eivät ymmärrä edes alkeita siitä, mistä se raha tulee. Se ei todellakaan tule siitä taikaseinästä.


    • Anonyymi

      Aloituskommentissa on mielestäni virhe, persuilla ei ole käsittääkseni mitään tiettyä poliittista aatetta mitä voisi arvostella ja rassata.
      Persupopulismissa aate, eli ominainen yleisluonteinen näkemys, käsitys tai pyrkimys vaihtelee aina puhujan, ajan ja tilanteen mukaan.

      Lähinnä poliittista aatetta persuilla kai olisi työntekijöiden ja työelämästä syrjään syystä tai toisesta joutuneiden kyykyttämispolitiikka, hyvinvointivaltion ja infran alasajo (verokertymän leikkaaminen) ja maahanmuuton lopettaminen. Mitään konkreettista ja kestävää uutta näkemystä tulevaisuudesta en ole persuilla havainnut olevan.

      Voin olla väärässäkin tässä aate -asiassa, mutta noin sen tulkitsen.

      • Anonyymi

        Eikö se näin ole kaikilla, riippuu vain kuka sen esittää. Jokainen suuntaus tulkitsee sen tavallaan. Samat saarnat, kohteen nimi vain vaihdetaan. Persuilla on omansa sanomiset punavihreistä, ja taas punavihreillä persuista sanomisensa. Tulkitsija sitten tulkitsee aatteensa mukaan. Ettei näissä ole yhtä totuutta.


      • Anonyymi

        Väärässä olet. Juuri itse olet populisti vasemmisto aateinesi. Että se ja se nyt työntää syrjään,kun ei työ kiinnosta omaksi hyväksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärässä olet. Juuri itse olet populisti vasemmisto aateinesi. Että se ja se nyt työntää syrjään,kun ei työ kiinnosta omaksi hyväksi.

        Sinä olet ilmiselvästi kommunistipersu koska et osaa asiasta mitään kirjoittaa.


    • Asiallisuus loistaa täällä usein poissaolollaan. Taitaa yksi ja sama henkilö usein keskustella eri nikeillä itsensä kanssa, solvaten välillä muita.

      • Itsensä lpmppaaminen uskottavasti ei kaikilta onnistu. HO HOO, HO HOO!


      • JämäkkäSOTILAS kirjoitti:

        Itsensä lpmppaaminen uskottavasti ei kaikilta onnistu. HO HOO, HO HOO!

        Tarkoitin komppaamista. HO HOO, HO HOO!


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      326
      3565
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      220
      3040
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      145
      2575
    4. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      20
      2092
    5. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2085
    6. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      11
      1877
    7. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1712
    8. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      17
      1705
    9. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      277
      1396
    10. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      123
      1332
    Aihe