Jaak. 2:
1 Veljeni, älköön teidän uskonne meidän kirkastettuun Herraamme, Jeesukseen Kristukseen, olko sellainen, joka katsoo henkilöön.
Juudan kirje 1:
20 Mutta te, rakkaani, rakentakaa itseänne pyhimmän uskonne perustukselle, rukoilkaa Pyhässä Hengessä
24 Mutta hänelle, joka voi varjella teidät lankeamasta ja asettaa teidät nuhteettomina, riemuitsevina, kirkkautensa eteen,
1. Piet. 3:
4 vaan se olkoon salassa oleva sydämen ihminen, hiljaisen ja rauhaisan hengen katoamattomuudessa; tämä on Jumalan silmissä kallis.
2. Piet. 3:
2 että muistaisitte niitä sanoja, joita pyhät profeetat ennen ovat puhuneet, ja Herran ja Vapahtajan käskyä, jonka te apostoleiltanne olette saaneet.
Ilm. 21:
6 Ja hän sanoi minulle: "Se on tapahtunut. Minä olen A ja O, alku ja loppu. Minä annan janoavalle elämän veden lähteestä lahjaksi.
Vapauteen Minä Jeesus Kristus sinut vapautan. Taakkoja, joita kannoit syntisenä, otan Minä ne, kun sinä tunnistat ja tunnustat ne minulle. Sinulla on vain sinä itsesi, jonka tuot Minun eteeni. Meillä on vastuu omasta itsestä, perityistä synneistä ja omista sanoista ja ajatuksista.
Sinä vain voit ymmärtää omat syntisi, siksi tee parannus Jeesuksen nimessä ja veressä. Jos et ymmärrä mitä olet syntiä tehnyt, niin ano sitä, että Herra sinulle sen paljastaisi.
Ei ole mitään salattua, joka ei tulisi julki, silä Herrasi sen paljastaa. Et voi peittää syntiä, vaan Herra tuntee sinut. Mitä on rakkaus, se on Jumalaa, Jeesusta kohtaan suuri. Rakasta itseäsi, että voit lähimmäistäsi rakastaa. Vain rakkaus ja käskyt ovat ne, jotka täytettyäsi voit elää taivastiellä.
Kulkea sitä kirkastettua sydän päivää kohti valvoen, ettei paha sinuun pesi. Rauhassa odottaen sitä, kun Jeesus tulee kaikkine pyhineen hakemaan sinut hääaterialle.
Aamen.
(Herran profeetta, psta)
Usko, joka tekee vapaaksi
73
620
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tuossa kohtaa ainakaan puhuta hurmoshenkisitä kaatobileistä ja hillumisista.?
1. Piet. 3:
4 vaan se olkoon salassa oleva sydämen ihminen, hiljaisen ja rauhaisan hengen katoamattomuudessa; tämä on Jumalan silmissä kallis. - Anonyymi
"joka katsoo henkilöön"
sehän helluntailaisuudessa tärkeintä onkin "katsoa henkilöön" . . .
siinä sitten arvuutellaan, jonkun toisen henkilön uskoa / "uskon tilaa, ja erityisen paljon ULKONAISTA,
ja supina käy, "onkos se ja se" VIELÄ uskossa, ikäänkuin se usko olisi siellä kokoontumispaikassa, ja uskollisimmat istuu koko ikänsä, ja siihen lisäksi matkustelut "erityisen" puhujan perässä, kun "siellä on" , Jeesus kieltää raamatussa seuraamasta niitä, jotka sanovat:
Ja silloin joku sanoo teille: "Katso, täällä on Kristus, tahi: "Tuolla, niin ÄLKÄÄ uskoko"
Matt: 24: 23 - Anonyymi
kannattaa jälleen lukea tarkkaan mitä Herran Profeetta kirjoittaa. siinä on hyviä neuvoja ja ovat raamatun mukaisia.
- Anonyymi
Ja kaikki tekonsa he tekevät sitä varten, että ihmiset heitä katselisivat.
- Anonyymi
Unien uneksujat ja vuosiviikkojen laskivat ovat niitä vääriä profeettoja, joita ilmestyy vaikka kuinka paljon, koska he nimittävät itsensä profeetoiksi ja Kristuksen palvelijoiksi, evankelistoiksi, parantajiksi, kaatajiksi ja jalanvenyttäjiksi.
- Anonyymi
1Piet.3:1-2 Samoin te, vaimot, olkaa alamaiset miehillenne, että nekin, jotka ehkä eivät ole sanalle kuuliaisia, vaimojen vaelluksen kautta sanoittakin voitettaisiin, kun he katselevat, kuinka te vaellatte puhtaina ja pelossa.1Kor.14:34-40
- Anonyymi
Parhamilainen usko vie ihmisen orjuuteen lahkojen sisäisen kurin ja valvonnan alaisuuteen, Kaikkea tekemääsi kytätään.
Kannattaa varoa juuri niitä vapaita suuntia, jotka sitä vapautta lupailevat.
2. Piet. 2:19 "ja lupaavat heille vapautta, vaikka itse ovat turmeluksen orjia; sillä kenen voittama joku on, sen orja hän on. "
"nyt mua viedään lahkosta lahkoo, kantain - kahleitain"- Anonyymi
Pakene uskonlahkoista pois, jos haluat tulla Jeesuksen vapauttamaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakene uskonlahkoista pois, jos haluat tulla Jeesuksen vapauttamaksi.
Kovasti näytät uskovasi parhamilaisuuteen.
- Anonyymi
raamatussa:
"lupaavat vapautta, vaikka itse ovat turmeluksen orjia, sillä kenen voittama joku on, sen orja
hän on"
- Anonyymi
voiko kertoa omin sanoin lyhyesti mistä kristinuskossa on kyse?
ja myöhemmin käydä kappale luku toistensa jälkeen referoiden- Anonyymi
Ei onnistu, nauramatta nimittäin.
Ennenaikaisen seksin peittelystähän siinä on pohjimmiltaan kyse, jatkossa symboolista ihmissyöntiä, taivasoptioita, zombeja jne.
- Anonyymi
Usko, joka tekee vapaaksi on epäusko eli tieto.
- Anonyymi
Alussa oli Sana=Logos,Järki,Tieto,Logiikka,Loogisuus,Logistiikka, Järkevyys.
Harhaoppiset kuuntelevat Hurmos, Pervos jaHypnos -epäjumaliaan.
Sananl. 1:29
Te vihasitte tietoa, ette halunneet totella Herraa, - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alussa oli Sana=Logos,Järki,Tieto,Logiikka,Loogisuus,Logistiikka, Järkevyys.
Harhaoppiset kuuntelevat Hurmos, Pervos jaHypnos -epäjumaliaan.
Sananl. 1:29
Te vihasitte tietoa, ette halunneet totella Herraa,Hellareiden kannattaisi lukea Sananlaskuja, eikä sitä pelkkää Korinttolaiskirjeen jaetta, jossa puhutaan hurmoskielillä puhumisesta. Järjettömät tavujen ja merkityksettömien sanojen hokeminen ei ketään rakenna, päinvastoin.
Sananl. 8:5
Hankkikaa viisautta, te ymmärtämättömät, hankkikaa tietoa, te houkat! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hellareiden kannattaisi lukea Sananlaskuja, eikä sitä pelkkää Korinttolaiskirjeen jaetta, jossa puhutaan hurmoskielillä puhumisesta. Järjettömät tavujen ja merkityksettömien sanojen hokeminen ei ketään rakenna, päinvastoin.
Sananl. 8:5
Hankkikaa viisautta, te ymmärtämättömät, hankkikaa tietoa, te houkat!Ylimielinen aivopieruilija hurskastelee. Joopa joo.
- Anonyymi
Onko mitään ihanampaa kuin vapaus Herrassa. Joka sen on saanut, ei ikinä halua sitä vaihtaa mihinkään.
Ihminen saa vapaudessa olla sellainen kuin on, sillä vapaus tekee ihmisestä kykenevän seuraamaan Jeesusta.
Jumalalle kiitos vapaudesta.- Anonyymi
Kieriminen maassa hurmostilassa järki narikassa ei ole mitää Jeesuksen seuraamista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kieriminen maassa hurmostilassa järki narikassa ei ole mitää Jeesuksen seuraamista.
Voitelijoiden perässä pitää mennä jatkuvasti, sillä se jano ei sammu, minkä hurmoslahkoissa ihmiseen annetaan.
- Anonyymi
"Onko mitään ihanampaa kuin vapaus Herrassa. Joka sen on saanut, ei ikinä halua sitä vaihtaa mihinkään.
Ihminen saa vapaudessa olla sellainen kuin on, sillä vapaus tekee ihmisestä kykenevän seuraamaan Jeesusta.
Jumalalle kiitos vapaudesta."
Aamen!
Kiitos Jeesus, että olet antanut vapauden.
Joh8:31. Sitten Jeesus sanoi niille juutalaisille, jotka uskoivat häneen: "Jos te pysytte minun sanassani, te todella olette minun opetuslapsiani
32. ja tulette tuntemaan totuuden, ja totuus tekee teistä vapaita."
33. He vastasivat hänelle: "Me olemme Abrahamin siementä emmekä ole koskaan olleet kenenkään orjia. Kuinka sinä sitten voit sanoa: 'Teistä tulee vapaita' ?"
34. Jeesus vastasi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: jokainen, joka tekee syntiä, on synnin orja.
35. Orja ei pysy talossa iäti, mutta poika pysyy.
36. Jos siis Poika vapauttaa teidät, te olette todella vapaita. - Anonyymi
Vapaus herrasta on todellakin ihana asia.
Kiitos itselleni vapaudesta. Vapahtaja olet sinä.
- Anonyymi
Luuk. 18:
17 Totisesti minä sanon teille: joka ei ota vastaan Jumalan valtakuntaa niinkuin lapsi, se ei pääse sinne sisälle."
20 Käskyt sinä tiedät: 'Älä tee huorin', 'Älä tapa', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta', 'Kunnioita isääsi ja äitiäsi'."
Joh. 6:
27 Älkää hankkiko sitä ruokaa, joka katoaa, vaan sitä ruokaa, joka pysyy hamaan iankaikkiseen elämään ja jonka Ihmisen Poika on teille antava; sillä häneen on Isä, Jumala itse, sinettinsä painanut."
Ilm. 3:
2 Heräjä valvomaan ja vahvista jäljellejääneitä, niitä, jotka ovat olleet kuolemaisillaan; sillä minä en ole havainnut sinun tekojasi täydellisiksi Jumalani edessä.
Onko omatuntosi hereillä? Omatunto, sinun sisimpäsi, taisteleeko se sinuun laskettua Pyhää Henkeä vastaan? Tiedätkö, sinä, jos ymmärtäväinen olet. Etsi koko ajan raamatun sanasta totuutta. Vain totuus tekee sinusta vapaan.
Pahan ja hyvän taistelu päättyy siihen, kun sielu ja henki erotetaan Jeesuksessa. Synti, joka on kavala. Jeesuksessa vapaudut tunnistamalla ja tunnustamalla syntisi. Syvätkin haavat paranevat. Jeesus on rakkaus ja parantaa.
Usko, toivo ja rakkaus. Suurin niistä on rakkaus. Sinun ei tarvitse toisten syntejä katsoa, ettet itse niihin lankeaisi. Käskyt ovat voimassa ja se on sinulle tärkeintä, että olet omantunnon kanssa rauhassa ja Jeesuksen kanssa lyhyet tilivälit.
(Herran profeetta, psta) - Anonyymi
On hyvää ja tarpeellista muistutusta kaikille uskontienvaeltajalle.
Jeesus tekee vapaaksi ja vapaa ei todellakaan ole enää orja.- Anonyymi
Ei orja vapaudu jos se vain myydään toiselle isännälle. Kuvitellahan tietysti kaikenlaista voi ja siihen uskonnot perustuukin.
- Anonyymi
> Usko, joka tekee vapaaksi
Minä kun ajattelin, että se on totuus joka tekee vapaaksi. :)
"Niin Jeesus sanoi niille juutalaisille, jotka uskoivat häneen: "Jos te pysytte minun sanassani, niin te totisesti olette minun opetuslapsiani; ja te tulette tuntemaan totuuden, ja totuus on tekevä teidät vapaiksi".
Joh. 8:31-32- Anonyymi
Niinhän se on, että totuus tekee vapaaksi. Jeesus on totuus ja tie elämään.
- Anonyymi
Minä olen tie totuus ja elämä!! (sanoi Jeesus)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoi sanoi. Sitten se pölijä tajusi, Jumalani Jumalani miksi minut hylkäsit.
Nirri niks ja monttuun, ylösnousemus raatokärpäsinä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen tie, totuus ja emäntä, sanon mää.
- Anonyymi
Kiitos hyvästä ja Oikeasta opetuksesta Herran profeetalle.
- Anonyymi
Lahkolaisten usko tekee ihmisestä uskonlahkon orjia henkisesti ja taloudellisesti ja jöytyy lahkon ahtaiden ihmisten kyttäämäksi ja painostamaksi.
Riivaajahenget viskoo lahkolaisia maahan selälleen ja lahkolaiset luulee, että nyt se on sitä Jeesuksen seuraamista.- Anonyymi
Kommenttisi kertovat vain surullista tarinaa oman sairaan mielesi tilasta.
- Anonyymi
Aloittaja, olet valheprofeetta. Yrität pettää lukijoita kauniilla sanoilla, mutta olet sisimässäsi raateleva susi ja käärme.
- Anonyymi
kylläpä HERRAN PROFEETTA kirjoittaa niin tosi asiaa. ihmettelen jälleen teitä jotka ajattelette että nämä kirjoitukset eivät ole totta. ..Minusta ovat täyttä asiaa.. ja kyllä kannattaa ottaa todesta. Tutkikaa sisintänne jokainen. olkaa myöskin rehellisiä itsellenne.
KIITOS KOLMIYHTEISELLE JUMALALLE SEKÄ HERRAN PROFEETALLE
SIUNAUSTA KAIKILLE - Anonyymi
Noo vapaus on suhteellista. Onhan uskonto tietysti ihan samaa vapautta, pakoa todellisuudesta kuin viina ja huumeet.
- Anonyymi
Juud. 1:
3 Rakkaani! Kun minulla on ollut harras halu kirjoittaa teille yhteisestä pelastuksestamme, tuli minulle pakko kirjoittaa ja kehoittaa teitä kilvoittelemaan sen uskon puolesta, joka kerta kaikkiaan on pyhille annettu.
18 sanoen teille: "Viimeisenä aikana tulee pilkkaajia, jotka vaeltavat jumalattomuutensa himojen mukaan".
19 Nämä juuri saavat aikaan hajaannusta, he ovat sielullisia, henkeä heillä ei ole.
Sak. 2:
6 Voi, voi, paetkaa pohjoisesta maasta, sanoo Herra! Sillä minä olen hajottanut teidät neljään taivaan tuuleen, sanoo Herra.
Joel 2:
28 Näitten jälkeen minä olen vuodattava Henkeni kaiken lihan päälle, ja teidän poikanne ja tyttärenne ennustavat, vanhuksenne unia uneksuvat, nuorukaisenne näkyjä näkevät.
Herramme Jeesus Kristus kokoaa. Hän ei hajota. Joka koko sydämestään uskoo, on kokoamassa lopun ajalla heitä, jotka kasvussa ovat. Heille sanoo Herra:
Usko, ojentaudu sitä kohden, jota ei näy. Kulje kieltäen itseäsi, jotta voit tulla taivas tielle. Kavahda heitä, jotka kieltävät Jeesuksen nimen ja voiman. He pilkaten käyvät ja eksyttävät. Hiuksen hieno on eksytys. Toki hekin kulkevat näyttäen raamatusta sanan kohtia, jotka sopivat heidän ajatuksien jatkumoksi.
Ihmisten oman ajattelu maailman määrittelemiä ihmis käskyjä. Jos et tunne sanaa, sinut voi eksyttää. Voi heitä, jotka eksyttävät. Sillä jokainen, jonka hän eksyttää pois oikealta tieltä, vaaditaan häneltä.
Usko, joka perustuu raamatun sanaan, on Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen antama ja siksi valvo, että et hairahdu, vaan pysyt Jeesuksen veren turvassa.
AAMEN
- Anonyymi
Herran profeetta on valhettelija, väärä profeetta ja raatelava susi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herran profeetta on valhettelija, väärä profeetta ja raatelava susi.
Tiedäthän, että kun pilkkaat Herran profeettaa pilkkaat samalla Herraa, joka hänet on itse valinnut.
- Anonyymi
Jaak. 2:
5 Kuulkaa, rakkaat veljeni. Eikö Jumala ole valinnut niitä, jotka maailman silmissä ovat köyhiä, olemaan rikkaita uskossa ja sen valtakunnan perillisiä, jonka hän on luvannut niille, jotka häntä rakastavat?
20 Mutta tahdotko tietää, sinä turha ihminen, että usko ilman tekoja on voimaton?
22 Sinä näet, että usko vaikutti hänen tekojensa mukana, ja teoista usko tuli täydelliseksi;
Juud. kirje:
20 Mutta te, rakkaani, rakentakaa itseänne pyhimmän uskonne perustukselle, rukoilkaa Pyhässä Hengessä
22 Ja armahtakaa toisia, niitä, jotka epäilevät, pelastakaa heidät, tulesta temmaten;
Siinä sinä olet. Sinun tulee kohdata oma itsesi. Nähdä, oletko sinä nukkunut ja elätkö maallisen mammonan mukaan? Ovatko silmäsi sokeutuneet? Et näe heitä, jotka apua tarvitsevat. Sinun uskosi on vajaa. Itsellesikö sinä tahdot, vapautua vastuusta?
Sinulta puuttuu teot. Teko, jossa ei ole uskoa ja sinulla on sen kautta itsekkäitä tarkoitus periä, silloin palvelet mammonen henkeä.
Sinä, joka ylhäältä katselet ja luulet olevasti kaikkien yläpuolella. Sinut lasketaan ja näet, ei Herra ylpeitä tahdo sietää.
Nöyrry palvelemaan Jeesusta raamatun mukaan. Asetu heidän asemaansa kasvun mukaan. Älä ylen katso heitä, jotka Pyhässä Hengessä kulkevat.
Tiedätkö, vielä vähän aikaa ole. Palvele nöyryydessä ja näe, Herra tulee tuhansine pyhineen hakemaan. Oletko sinä ensimmäisessä ylösnousemuksessa?
AAMEN
- Anonyymi
(Herran profeetta, psta) on eksyttäjä ja raatelva susi. Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.
- Anonyymi
Raamatunlauseiden alkuperä täytyy käsittää kuka on sanonut ja kenelle on sanottu ja misää tilanteessa.
Helluntailaisuus on vasta 100 vuotta sitten Amerikasta lähtenyt harhaoppinen uskonliike.
Raamattu varoittaa jälkikäteen syntyneistä uskonlahkoista monessa kohtaa ja monella kohtaa. - Anonyymi
Pyhä Henki tahtoo antaa jokaiselle uskoon tulleelle kielilläpuhumisen lahjan. Kun puhut paljon kielillä, alat ymmärtää asioita hengellisesti.
Linkin videossa, puheen kohdasta 59 alamme puhua kielillä kaikki yhdessä. Tule mukaan. Puhutaan paljon kielillä.
https://www.facebook.com/RuachFinlandRy/videos/4493648320687263
Jos et ole ennen puhunut kielillä, voit nyt alkaa. Pyhä Henki antaa sinulle nyt tämän armolahjan,. - Anonyymi
1 Joh. 2:
2 Ja hän on meidän syntiemme sovitus; eikä ainoastaan meidän, vaan myös koko maailman syntien.
3 Ja siitä me tiedämme hänet tuntevamme, että pidämme hänen käskynsä.
4 Joka sanoo: "Minä tunnen hänet", eikä pidä hänen käskyjänsä, se on valhettelija, ja totuus ei ole hänessä.
5 Mutta joka pitää hänen sanansa, hänessä on Jumalan rakkaus totisesti täydelliseksi tullut. Siitä me tiedämme, että me hänessä olemme.
15 Älkää rakastako maailmaa älkääkä sitä, mikä maailmassa on. Jos joku maailmaa rakastaa, niin Isän rakkaus ei ole hänessä.
17 Ja maailma katoaa ja sen himo; mutta joka tekee Jumalan tahdon, se pysyy iankaikkisesti.
Mitä sinä tahdot, valitsetko sanan, Jeesuksen? Hän on totuus. Vai tahdotko mieluummin kulkea maailman mukaan, ollen puoli sydäminen, antaen osan maallisille teoille. Sinä sielullinen. Et voi olla kahden tien kulkija.
Etkö ymmärrä, Jeesus meni syntiesi puolesta ristille?
Pidätkö turhana sen?
Valitse oikein, Jeesus on sana. Joka pysyy sanassa, hän tulee Herran Pyhän Hengen opettamaksi. Sielu ja henki erotetaan toisistaan ja sitten henki alkaa kasvun. Mikä sinä olet? Olet valittu Herramme Jeesuksen seuraaja, mutta he, jotka eivät näe omia syntejään, taistelevat Jumalan sanaa vastaan.
Käskyt ja rakkauden laki ovat voimassa.
(Herran profeetta, psta)- Anonyymi
(Herran profeetta, psta) olet valheprofeetta ja raatele susi.
- Anonyymi
Ei ole viisasta esitellä itseään profeetaksi. Viesti puhuu puolestaan, jos on puhuakseen.
- Anonyymi
1 Joh. 3:
1 Katsokaa, minkäkaltaisen rakkauden Isä on meille antanut, että meitä kutsutaan Jumalan lapsiksi, joita me olemmekin. Sentähden ei maailma tunne meitä, sillä se ei tunne häntä.
4 Jokainen, joka tekee synnin, tekee myös laittomuuden; ja synti on laittomuus.
8 Joka syntiä tekee, se on perkeleestä, sillä perkele on tehnyt syntiä alusta asti. Sitä varten Jumalan Poika ilmestyi, että hän tekisi tyhjäksi perkeleen teot.
2. Piet. 3:
17 Koska te siis, rakkaani, tämän jo edeltäpäin tiedätte, niin olkaa varuillanne, ettette rietasten eksymyksen mukaansa tempaamina lankeaisi pois omalta lujalta pohjaltanne,
Vartioikaa itseänne, ettei synti teihin pesi. Moni hairahtuu omalta valitsemalta tieltä, koska ei usko raamatun sanaan. Sana on kuin ruoka, jota sinun tulee syödä.
Silloin Pyhän Hengen kautta sisälläsi oleva synti, jonka painoit alitajuntaasi tulee sinun muistikenttääsi.
Silloin sinä voit tunnistaa pahan, mikä sinussa on ja tehdä parannuksen. Jos olet niin syvällä, ettet näe omia syntejäsi, rukoile ja pyydä, että Herra antaisi sinun tulla ymmärrykseen, ettet syvyyteen hukkuisi.
Maailman ihmiset pilkaten kulkevat ja yrittävät sen kautta sinua houkutella. Älä ole myötätuntoinen maailmalle, vaan sanoudu irti pahoista ajatuksista ja teoista. Ojentaudu sitä kohden, jota et näe. Pysy lujasti Herramme Kristuksen lupauksessa ja Hänen esimerkissään.
Juud. kirje;
22 Ja armahtakaa toisia, niitä, jotka epäilevät, pelastakaa heidät, tulesta temmaten;
23 toisia taas armahtakaa pelolla, inhoten lihan tahraamaa ihokastakin.
Job. 13:
1 "Katso, kaikkea tätä on silmäni nähnyt, korvani kuullut ja sitä tarkannut.
4 Sillä te laastaroitte valheella, olette puoskareita kaikki tyynni.
18 Katso, olen ryhtynyt käymään oikeutta; minä tiedän, että olen oikeassa.
Mark. 10:
19 Käskyt sinä tiedät: 'Älä tapa', 'Älä tee huorin', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta', 'Älä toiselta anasta', 'Kunnioita isääsi ja äitiäsi'."
Sinä, joka kuljet maailman hengen mukaan. Olet uskon ratkaisun tehnyt, mutta sinulta puuttuu todellinen synnin parannus.
Ei pelkkä vesikaste pelasta. Se on vain lähtö kohti raamatun mukaista elämän tapaa. Sinä, joka elät kuin sielullinen ilman todellista halua suunnata katsetta kohti taivastietä.
Pysähdy, käänny tieltäsi ja tee parannus. Sinä siitä tulesta voit palata takaisin, mutta mitä on oma tahtosi? Herra kunnioittaa tahtoasi. hän ei koskaan sinua pakota.
Ymmärrä, Jeesus on rakkaus, rauha, lempeys, pitkämielisyys. Kaikki hyvää tulee taivaasta Herralta Kuninkaalta. Valitse oikein, ettet olisi tulessa, jossa ei ole pelastusta.
Jeesus on tie, totuus ja elämä. Siispä valitse oikein.
AAMEN
- Anonyymi
Ilm. 6:
4 Niin lähti toinen hevonen, tulipunainen, ja sen selässä istuvalle annettiin valta ottaa pois rauha maasta, että ihmiset surmaisivat toisiaan; ja hänelle annettiin suuri miekka.
Matt. 24:
6 Ja te saatte kuulla sotien melskettä ja sanomia sodista; katsokaa, ettette peljästy. Sillä näin täytyy tapahtua, mutta tämä ei ole vielä loppu.
Ilm. 7:
17 sillä Karitsa, joka on valtaistuimen keskellä, on kaitseva heitä ja johdattava heidät elämän vetten lähteille, ja Jumala on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä."
Älä peljästy, kaikkinaiset vitsaukset tulevat maan päälle. Sodat, hirmumyrskyt, nämä kuuluvat siihen, että ihmiset tahtoisivat tehdä parannuksen Jeesuksen Herran edessä.
Onko sinun pelkosi hallitseva sinussa? Pois se, sillä Jeesuksessa ei ole pelkoa.
Jeesus on voittanut pelon, joka on itse saatanasta.
Tee oikein, pyri parannukseen, millä alueella voit tehdä parannusta, samalla kasvat Kristukseen sanassa.
Sana on rakkaus ja rakkaus tekee vapaaksi.
Pitkämielisyys ja kärsivällisyys tulee siitä, että Herra pitää kiinni siitä kasvatuksessa meissä, mitkä Hän tärkeäksi näkee. Kun kasvat Jeesuksen sanan kautta, kuinka monet itkut itkit, mutta kun voitto on tullut, ei enää itkeä tarvitse.
Jer. 3:
18 Niinä päivinä on Juudan heimo kulkeva Israelin heimon kanssa, ja he tulevat yhdessä pohjoisesta maasta siihen maahan, jonka minä annoin teidän isillenne perinnöksi.
25 Maatkaamme häpeässämme, ja häväistyksemme peittäköön meidät, sillä Herraa, meidän Jumalaamme, vastaan me olemme syntiä tehneet, me ja meidän isämme, hamasta nuoruudestamme tähän päivään asti, emmekä ole kuulleet Herran, meidän Jumalamme, ääntä."
Juud. kirje:
3 Rakkaani! Kun minulla on ollut harras halu kirjoittaa teille yhteisestä pelastuksestamme, tuli minulle pakko kirjoittaa ja kehoittaa teitä kilvoittelemaan sen uskon puolesta, joka kerta kaikkiaan on pyhille annettu.
Herra Jumala on armahtanut Israelin ja Juudan heimon. He, jotka menivät vieraisiin jumaliin. Jeesus Kristus on armahtanut Israelin ristin työllä Golgatalla Se jäännös tulee olemaan yksi Israelin kansa. Jeesuksen kautta neljään ilman suuntaan karkoitetut.
Israel on yhtä Juudan kansan kanssa ja he palaavat takaisin omalle maalleen Jumalan ajalla. Jumalan armo on suuri ja Hän on unohtanut menneen ja alkaa uusi aika koota Istaelin jäännös, jotka ovat Herran piilottamat pakanoiden sekaan.
Palaja Israel sille paikalle, mikä sille kuuluu. Israel on Jumalan silmäterä kansa.
Viimeisinä aikoina tulee hajaannusta, koska paha tulee aina kiusaamaan heitä, jotka eksyvät, eivätkä vahvoja ole.
Älä eksy.
ON NIIN HYVÄÄ JA RAVITSEVAA RUOKAA. KANNATTAA LUKEAA AJATUKSEN KANSSA. KIITOS HERRALLE JA HERRAN PROFEETALLE
- Anonyymi
AAMEN
- Anonyymi
Tämä ei ole mikään Jumalan profeetta, vaan puhuu vaan omiaan, eli oman sielunsa tuotoksia, tälläisistä Sana sanoo:
5. Moos. 18:20 Mutta profeetta, joka julkeaa puhua minun nimessäni jotakin, jota minä en ole käskenyt hänen puhua, tahi puhuu muiden jumalien nimessä, sellainen profeetta kuolkoon.
Tämä on nyt vakava Sana sinulle "(Herran profeetta, psta) "
Tajuatko sinä ollenkaan, kuinka vakavasta asiasta on kyse kohdallasi ? - Anonyymi
2. Piet. 2:
1 Mutta myös valheprofeettoja oli kansan seassa, niinkuin teidänkin keskuudessanne on oleva valheenopettajia, jotka salaa kuljettavat sisään turmiollisia harhaoppeja, kieltävätpä Herrankin, joka on heidät ostanut, ja tuottavat itselleen äkillisen perikadon.
1. Piet. 3:
9 Älkää kostako pahaa pahalla, älkää herjausta herjauksella, vaan päinvastoin siunatkaa; sillä siihen te olette kutsututkin, että siunauksen perisitte.
Juud. kirje:
4 Sillä teidän keskuuteenne on pujahtanut eräitä ihmisiä, joiden jo aikoja sitten on kirjoitettu tulevan tähän tuomioon, jumalattomia, jotka kääntävät meidän Jumalamme armon irstaudeksi ja kieltävät meidän ainoan valtiaamme ja Herramme, Jeesuksen Kristuksen.
Valvokaa ja rukoilkaa Isä meidän rukous aamuin illoin!
Varokaa heitä, jotka puhuvat raamatun sanaa vastaan!
He ovat kuin käärmeet, jotka luikertelevat teidän sekaanne, teidän, jotka Kristuksen seuraajia olette.
Te, jotka olette kahta tietä kulkevia sielullisia. Kuinka paljon helpompaa on kulkea lavealla tiellä. Ei tarvitse valvoa omia sanojaan, eikä tekojaan.
Sinä, joka kiellät itsesi ja pysyt raamatun mukaan Jeesuksessa. Sinä synnyt uudesti ylhäältä ja valvoen itseäsi, pysyt Jeesuksen tiellä.
Paha eksyttää juuri heitä, jotka eivät lue sanaa, eivätkä tee parannusta synneistään. He puoli sydämiset. Heistä paha pitää kiinni ja tahtoo heitä eksyttää vielä syvemmälle.
Valvo, että et eksy!
Totuudelle on sangen helppoa kääntää selkänsä ilmeisesti. Unohdus tosin vaatii enemmän, ja anteeksiannon. Eikä sekään ole maailmanmenoihin kytketty lainkaan. Uskominen ei tee vapaaksi
- Anonyymi
Häivy Herran Jeesuksen Kristuksen ja Jumalan nimessä, Hänen Joka on tehnyt kaiken. Jää aikaasi joka on sinulle varattu
- Anonyymi
on outoa kun on poistettu kirjoitukseni. ei ollut mitään kenenkään haukkumista.. kyllä on muita tosi pahasti sanovia. mutta yllätys ne kirjoitukset saa ollaa. . mitä tämä on.
- Anonyymi
Jes. 10:
20 Sinä päivänä ei Israelin jäännös eivätkä Jaakobin heimon pelastuneet enää turvaudu lyöjäänsä, vaan totuudessa he turvautuvat Herraan, Israelin Pyhään.
21 Jäännös palajaa, Jaakobin jäännös, väkevän Jumalan tykö.
Jer. 3:
15 Ja minä annan teille paimenet oman sydämeni mukaan, ja he kaitsevat teitä ymmärryksellä ja taidolla.
Luuk. 8:
17 Sillä ei ole mitään salattua, mikä ei tule ilmi, eikä kätkettyä, mikä ei tule tunnetuksi ja joudu päivän valoon.
18 Katsokaa siis, miten kuulette; sillä sille, jolla on, annetaan, mutta siltä, jolla ei ole, otetaan pois sekin, minkä hän luulee itsellään olevan."
Herramme Jeesus Kristus tulee kuin tuli, joka polttaa heidät, jotka työtänsä tekevät. Koska se sana, joka on, on puhdast.a Jeesuksen kautta tullutta.
Papit, paimenet ja profeetat tulen kautta kuljetetaan, että he ovat Kristuksen palvelijoita hengessä ja he ovat antaneet itsensä täysin puhdistettaviksi sanassa.
Sanan julistaja, joka on vastuussa kuuntelijoista, hänen on tunnettava sana, sillä joka harhauttaa Minun omani, voi heitä, sillä he ovat tuhon omat.
Totuus on Herrassa. Totuus ei pala tulessakaan. Totuuden kautta vain voi tulla Jumalan valtakuntaan.
Rakkaus rakentaa. Käskyjen noudattaminen, valo valaisee, pimeys pelkää ja pakenee. Valoisalla henkilöllä on auktoriteetti pimeyden voimia vastaan. Sana on totuus ja totuus tekee vapaaksi.
AAMEN
- Anonyymi
Joh. 2:
17 Silloin hänen opetuslapsensa muistivat, että on kirjoitettu: "Kiivaus sinun huoneesi puolesta kuluttaa minut".
19 Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Hajottakaa maahan tämä temppeli, niin minä pystytän sen kolmessa päivässä".
Jer. 3:
25 Maatkaamme häpeässämme, ja häväistyksemme peittäköön meidät, sillä Herraa, meidän Jumalaamme, vastaan me olemme syntiä tehneet, me ja meidän isämme, hamasta nuoruudestamme tähän päivään asti, emmekä ole kuulleet Herran, meidän Jumalamme, ääntä."
1 Piet. 3:
4 vaan se olkoon salassa oleva sydämen ihminen, hiljaisen ja rauhaisan hengen katoamattomuudessa; tämä on Jumalan silmissä kallis.
Herramme Jeesus Kristus kärsi ristin kuoleman ja on nyt tuomitseva heitä, jotka käyvät Jumalan sanaa vastaan.
Jumalan sanan kautta Herra puhdistaa synneistä. Siksi Hän myös sanan antaa, että se on auktoriteetti saatanan hyökkäyksiä vastaan. Perisyntiä olemme saaneet kautta esi-isiemme omaan perimäämme. Sieltä olemme perineet tapoja ja tottumuksia tähän pivään.
Tästä tulee tehdä parannus. Lapsi syntyessään on synnitön, mutta kasvaessaan ottaa mallia kasvatuksesta. Perimän katkaisee meidän kasvun mukaan Herra ja puhdistaa tahdon taivutuksen mukaan.
Ei ole helppoa tulla pyhitetyksi ja taivastielle, koska se on Jeesuksen ja sanan, sekä sinun tahtosi taipumuksen tulos. Mutta lopputulos on Herralle mieluinen sydämen usko.
Olet valhettelija, (Herran profeetta, psta) ja oman napasi ympärilla pyörivä jumalaton maailman ihminen.
- Anonyymi
ON TAAS NIIN PUHUTTELEVAA TEKSTIÄ HERRAN PROFEETALLA.
KIITOS .. - Anonyymi
Matt. 9:
13 Mutta menkää ja oppikaa, mitä tämä on: 'Laupeutta minä tahdon enkä uhria'. Sillä en minä ole tullut kutsumaan vanhurskaita, vaan syntisiä."
Joh. 11:
26 Eikä yksikään, joka elää ja uskoo minuun, ikinä kuole. Uskotko sen?"
Ilm. 11:
12 Ja he kuulivat suuren äänen taivaasta sanovan heille: "Nouskaa tänne!" Niin he nousivat taivaaseen pilvessä, ja heidän vihollisensa näkivät heidät.
Ilm. 22:
3 Eikä mitään kirousta ole enää oleva. Ja Jumalan ja Karitsan valtaistuin on siellä oleva, ja hänen palvelijansa palvelevat häntä
Valitse Jeesus Kristus. Hän on sana. Sana tekee sinut vapaaksi. Jeesus tahtoo pelastaa sinut synteinesi. Hän puhdistaa yksi kerrallaan syntisi, kun tunnustat ja lähdet parannuksen tielle kieltäen lihaasi seuraamasta tätä syntiä.
Sinulla on vapaa tahto. Ei Herra, eikä pahakaan pakota sinua tekemään oikein tai väärin.
Lihallinen ihminen, jonka hengellinen minä ei ole kasvanut, lankeilee, mutta Herra on armo ja laupeus, rakkaus ja pitkämielisyys. Jeesuksessa ei ole mitään pahaa, koska Hän on ollut aina esimerkkimme.
A ja O, alku ja loppu. Kristus, Pyhä Henki johdattaa sinua kohti oikeaa tietä, kohti uudesti syntymistä ja vanhurskauttamista. Minä tulen pian tuhansine pyhineni.
Joh. 12:
26 Jos joku minua palvelee, seuratkoon hän minua; ja missä minä olen, siellä on myös minun palvelijani oleva. Ja jos joku minua palvelee, niin Isä on kunnioittava häntä.
1. Kor. 2:
7 vaan me puhumme salattua Jumalan viisautta, sitä kätkettyä, jonka Jumala on edeltämäärännyt ennen maailmanaikoja meidän kirkkaudeksemme,
8 sitä, jota ei kukaan tämän maailman valtiaista ole tuntenut-sillä jos he olisivat sen tunteneet, eivät he olisi kirkkauden Herraa ristiinnaulinneet-
Ef. 2:
3 joiden joukossa mekin kaikki ennen vaelsimme lihamme himoissa, noudattaen lihan ja ajatusten mielitekoja, ja olimme luonnostamme vihan lapsia niinkuin muutkin;
Jumalan opetus ja sana ei avaudu heille, jotka maailman menoa noudattavat. Koska heidän mielestään se on hullutus. Sellainen henkilö tulkitsee sanaa järjen päätelmällä.
Hengellinen tulkitaan hengellisesti. Sana, joka on totuus, se ei ole järjellä pääteltävissä. Ei voi olla näin, sielullinen ja osittain hengellinen, silloin ihminen on maailman hengen helposti vieteltävissä.
Se on valinta, jonka sinä teet. Eksytys tulee usein, kun osa on raamatun sanaa ja osa on omia oppeja ja järjen päätelmiä. Lakia, jossa ei ole rakkautta, joka on Jeesuksen antamaa. Raamatun sana, joka avaa lupausta, se on vanha testamentti ja täyttymystä, se on uusi testamentti. Jeesus toi täydellisenä rakkauden lain ja Jumalan käskyt ovat voimassa aina loppuun asti.
AAMEN.
- Anonyymi
Mar. 9:
23 Niin Jeesus sanoi hänelle: "'Jos voit!' Kaikki on mahdollista sille, joka uskoo".
24 Ja heti lapsen isä huusi ja sanoi: "Minä uskon; auta minun epäuskoani".
1. Piet. 3:
2. Piet. 3:
2 että muistaisitte niitä sanoja, joita pyhät profeetat ennen ovat puhuneet, ja Herran ja Vapahtajan käskyä, jonka te apostoleiltanne olette saaneet.
Avatkaa sydämenne Minulle Jeesukselle Kristukselle. Ole avoin, rehellinen ilman vilppiä, koska Jeesus tietää ja tuntee sinut täysin ja siksi Hän odottaa, että sinä olisit myös vilpitön Jeesusta kohtaan.
Silloin voit saada synnit anteeksi. Epäusko on lihallista. Lihallinen usko on vääryyden siunaamista. Totuus ei pala tulessakaan.
Totuus tekee sinut vapaaksi.
Luuk. 10:
2 Ja hän sanoi heille: "Eloa on paljon, mutta työmiehiä vähän. Rukoilkaa siis elon Herraa, että hän lähettäisi työmiehiä elonkorjuuseensa.
1. Piet. 3:
7 Samoin te, miehet, eläkää taidollisesti kukin vaimonne kanssa, niinkuin heikomman astian kanssa, ja osoittakaa heille kunnioitusta, koska he ovat elämän armon perillisiä niinkuin tekin; etteivät teidän rukouksenne estyisi.
2. Piet. 2:
4 Sillä ei Jumala säästänyt enkeleitä, jotka syntiä tekivät, vaan syöksi heidät syvyyteen, pimeyden kuiluihin, ja hylkäsi heidät tuomiota varten säilytettäviksi.
Jeesuksen veren kautta synnit annetaan anteeksi sille, joka katuu. Mutta he, jotka kulkivat tietäen käyden Jeesuksen teitä vastaan, heidät otetaan pois ja tuomitaan. Olkaa uskollisia kaikessa tietäen, että teidän palkkanne on suuri taivaassa
Kun teette työtä, tehkää se niin kuin rakkaus tekee antaen sydämen uskosta se, mikä parasta on lähimmäiselle. Te ette jää ilman palkkaa. Teidän uskonne on rakkauden kautta toivo lähimmäiselle, koska hyvä esimerkkinne on toivo hänelle, joka on kasvussa.
Ottakaa sanasta vaarin, sillä sanan kautta tulee lohdutus, syntien anteeksi saaminen Jeesuksessa. Tunnustaminen Hänen edessään ja iäisyyden toivo ja pelastus rakkauden laissa ja käskyissä.
Jeesus tulee, oletko valmis.
voi sanoa AAMEN
- Anonyymi
Jaak. 2:
5 Kuulkaa, rakkaat veljeni. Eikö Jumala ole valinnut niitä, jotka maailman silmissä ovat köyhiä, olemaan rikkaita uskossa ja sen valtakunnan perillisiä, jonka hän on luvannut niille, jotka häntä rakastavat?
Ilm. 21:
4 ja hän on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä, eikä kuolemaa ole enää oleva, eikä murhetta eikä parkua eikä kipua ole enää oleva, sillä kaikki entinen on mennyt."
5 Ja valtaistuimella istuva sanoi: "Katso, uudeksi minä teen kaikki". Ja hän sanoi: "Kirjoita, sillä nämä sanat ovat vakaat ja todet".
6 Ja hän sanoi minulle: "Se on tapahtunut. Minä olen A ja O, alku ja loppu. Minä annan janoavalle elämän veden lähteestä lahjaksi.
Sinä, joka tunnustat Jeesuksen Kristuksen suullasi. Teet parannusta, taivutat tahtosi hengen mukaan ja tunnistat ja tunnustat syntisi. Lihasi taipuu alamaisuuteen. Sinun ei tule tuomita ketään. Tuomio on Herran.
Sinun ei tule arvostella, koska se on synti. Kuka on täydellinen? Täydellistä ei ole, paitsi Jeesus. Siksipä meidän tulee vartioida lihaamme. Tie on kapea itsensä kieltämisen tie.
Se, joka voittaa, on perivä Jumalan valtakunnan. Taistelemalla omia syntejä vastaan ja tekemällä parannusta, pääset lopulta voittoon.
Älä turhaan hoe, kun pyydät jotain. Usko saaneesi vastauksen ja kiitä. Kaikkea et tule saamaan, vain sen, mikä on Herran aivoituksen mukaista. Älä ole itsekeskeinen, vaan pyydä heille, jotka apua tarvitsevat, että sinä taivas paikan saisit. Täytä raamatun sanan mukaan Hänen tahtoaan.
Aamen.
Hyvää muistutusta ja opetusta.
- Anonyymi
Usko todella vapauttaa, mutta vain se usko, jossa tehdään kuten Jeesus käski tehdä. Rakkaus syntyy vapaudessa.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain647556Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1242979- 1431813
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651669Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1211501Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1711451- 1321182
- 78869
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 53774