Mahtavaa luettavaa

Anonyymi

149

734

    Vastaukset

    5000
    • Anonyymi

      Myös Suomessa sydÀnlihastulehdukset ovat THL:n seurannan mukaan rokotetuilla lisÀÀntyneet

      • Anonyymi

        SydÀntulehdus voi olla muutenkin kuin rokotteen aiheuttama.

        Kaikki vaan korona-rokotteet ottamaan, jotta pÀÀstÀÀn nopeammin eroon koronarajoitteista. On vÀÀrin, ettÀ satuihin uskovat pilaavat kaiken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SydÀntulehdus voi olla muutenkin kuin rokotteen aiheuttama.

        Kaikki vaan korona-rokotteet ottamaan, jotta pÀÀstÀÀn nopeammin eroon koronarajoitteista. On vÀÀrin, ettÀ satuihin uskovat pilaavat kaiken.

        PiikinjÀlkeinen kuolema ja noi muutkin johtuvat tasan piikistÀ, eikÀ mistÀÀn ettÀ nyt yhtÀkkiÀ kaikki saivat sydÀrin randomisti. Ei ole randomeita sydÀreitÀ perusterveillÀ ihmisillÀ joittenka iÀn vuosikymmenet alkaa 1sellÀ tai kakkosella massailmiönÀ HETI rokotusten alettuu nyt koulujen alun yhteydessÀ. Ne johtuu aidosti tosta mistÀ noi vitun "salaliittohörhöt" tiesi ja puhu, mutten mÀ osannut heitÀ kuulla ja uskoa. Ne tietÀÀ, koska ne on lÀÀkÀreitÀ sun muita kemistejÀ, ja virologeja. Siksi ne puhuu, koska he ovat eksperttejÀ yliopistotaustoillaan. MÀ olen vain ei kukaan, jonka 20v ystÀvÀ joutu sairaalaahoitoon ja 74v lÀheinen sai vÀlittömÀsti suuria neurologisia haittoja.

        MistÀ saduista puhut, Fimea on kertonut totuuden, olemme jatkuvassa haittavaikutuskasvutrendissÀ joissa on uusia kuolemia hetki hetkeltÀ koko ajan lisÀÀ. MissÀ ihmeen kuplassa sÀ oletat kansan elÀvÀn. TÀmÀ kansa ei ole tyhmÀ, kuten sÀ toivot sen olevan!

        Pilaavat minkÀ, kansanmurhan? Olet sairas.

        Kato ympÀrilles. Noinko paljon vihaat suomalaisia et haluut KAIKKIEN suomalaisten kuolevan. Miksi vihaat ihmisiÀ, ne on vaan ihmisiÀ. Ne menee ja elÀÀ sitÀ mitÀtöntÀ elÀmÀÀnsÀ joka on heille monesti taloushaaste mutta ajoittain ilo, kun löytÀvÀt jonkun pienen teon joka riemua heille tuo. Miten se meitÀ haittaa ettÀ noi elÀÀ?

        Ei se ole meiltÀ pois. MÀ pidÀn noista ihmisistÀ. MÀ pidÀn jopa susta.

        TiedÀtkö miksi pidÀn susta? Koska ilman sua, mÀ olisin vielÀ yksinÀisempi kuin mitÀ nyt olen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PiikinjÀlkeinen kuolema ja noi muutkin johtuvat tasan piikistÀ, eikÀ mistÀÀn ettÀ nyt yhtÀkkiÀ kaikki saivat sydÀrin randomisti. Ei ole randomeita sydÀreitÀ perusterveillÀ ihmisillÀ joittenka iÀn vuosikymmenet alkaa 1sellÀ tai kakkosella massailmiönÀ HETI rokotusten alettuu nyt koulujen alun yhteydessÀ. Ne johtuu aidosti tosta mistÀ noi vitun "salaliittohörhöt" tiesi ja puhu, mutten mÀ osannut heitÀ kuulla ja uskoa. Ne tietÀÀ, koska ne on lÀÀkÀreitÀ sun muita kemistejÀ, ja virologeja. Siksi ne puhuu, koska he ovat eksperttejÀ yliopistotaustoillaan. MÀ olen vain ei kukaan, jonka 20v ystÀvÀ joutu sairaalaahoitoon ja 74v lÀheinen sai vÀlittömÀsti suuria neurologisia haittoja.

        MistÀ saduista puhut, Fimea on kertonut totuuden, olemme jatkuvassa haittavaikutuskasvutrendissÀ joissa on uusia kuolemia hetki hetkeltÀ koko ajan lisÀÀ. MissÀ ihmeen kuplassa sÀ oletat kansan elÀvÀn. TÀmÀ kansa ei ole tyhmÀ, kuten sÀ toivot sen olevan!

        Pilaavat minkÀ, kansanmurhan? Olet sairas.

        Kato ympÀrilles. Noinko paljon vihaat suomalaisia et haluut KAIKKIEN suomalaisten kuolevan. Miksi vihaat ihmisiÀ, ne on vaan ihmisiÀ. Ne menee ja elÀÀ sitÀ mitÀtöntÀ elÀmÀÀnsÀ joka on heille monesti taloushaaste mutta ajoittain ilo, kun löytÀvÀt jonkun pienen teon joka riemua heille tuo. Miten se meitÀ haittaa ettÀ noi elÀÀ?

        Ei se ole meiltÀ pois. MÀ pidÀn noista ihmisistÀ. MÀ pidÀn jopa susta.

        TiedÀtkö miksi pidÀn susta? Koska ilman sua, mÀ olisin vielÀ yksinÀisempi kuin mitÀ nyt olen.

        Sun muut kemistit, jep



      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PiikinjÀlkeinen kuolema ja noi muutkin johtuvat tasan piikistÀ, eikÀ mistÀÀn ettÀ nyt yhtÀkkiÀ kaikki saivat sydÀrin randomisti. Ei ole randomeita sydÀreitÀ perusterveillÀ ihmisillÀ joittenka iÀn vuosikymmenet alkaa 1sellÀ tai kakkosella massailmiönÀ HETI rokotusten alettuu nyt koulujen alun yhteydessÀ. Ne johtuu aidosti tosta mistÀ noi vitun "salaliittohörhöt" tiesi ja puhu, mutten mÀ osannut heitÀ kuulla ja uskoa. Ne tietÀÀ, koska ne on lÀÀkÀreitÀ sun muita kemistejÀ, ja virologeja. Siksi ne puhuu, koska he ovat eksperttejÀ yliopistotaustoillaan. MÀ olen vain ei kukaan, jonka 20v ystÀvÀ joutu sairaalaahoitoon ja 74v lÀheinen sai vÀlittömÀsti suuria neurologisia haittoja.

        MistÀ saduista puhut, Fimea on kertonut totuuden, olemme jatkuvassa haittavaikutuskasvutrendissÀ joissa on uusia kuolemia hetki hetkeltÀ koko ajan lisÀÀ. MissÀ ihmeen kuplassa sÀ oletat kansan elÀvÀn. TÀmÀ kansa ei ole tyhmÀ, kuten sÀ toivot sen olevan!

        Pilaavat minkÀ, kansanmurhan? Olet sairas.

        Kato ympÀrilles. Noinko paljon vihaat suomalaisia et haluut KAIKKIEN suomalaisten kuolevan. Miksi vihaat ihmisiÀ, ne on vaan ihmisiÀ. Ne menee ja elÀÀ sitÀ mitÀtöntÀ elÀmÀÀnsÀ joka on heille monesti taloushaaste mutta ajoittain ilo, kun löytÀvÀt jonkun pienen teon joka riemua heille tuo. Miten se meitÀ haittaa ettÀ noi elÀÀ?

        Ei se ole meiltÀ pois. MÀ pidÀn noista ihmisistÀ. MÀ pidÀn jopa susta.

        TiedÀtkö miksi pidÀn susta? Koska ilman sua, mÀ olisin vielÀ yksinÀisempi kuin mitÀ nyt olen.

        "PiikinjÀlkeinen kuolema ja noi muutkin johtuvat tasan piikistÀ, eikÀ mistÀÀn ettÀ nyt yhtÀkkiÀ kaikki saivat sydÀrin randomisti. Ei ole randomeita sydÀreitÀ perusterveillÀ ih"
        Kiitos kirjoituksestasi. PidÀn sinusta (ja muistakin ihmisistÀ, ainakaan en halua kenenkÀÀn kuolevan turhiin piikkihaittoihin tms) -sivustaseuraaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun muut kemistit, jep


        ÄlĂ€ usko, etsi itse, jos haluat ja siihen kykenet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ÄlĂ€ usko, etsi itse, jos haluat ja siihen kykenet.

        Joo sĂ€ olet nĂ€itĂ€ ”oman tutkimuksen” tekijöitĂ€, ei epĂ€selvÀÀ đŸ€ȘđŸ€ŁđŸ€Ș


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "PiikinjÀlkeinen kuolema ja noi muutkin johtuvat tasan piikistÀ, eikÀ mistÀÀn ettÀ nyt yhtÀkkiÀ kaikki saivat sydÀrin randomisti. Ei ole randomeita sydÀreitÀ perusterveillÀ ih"
        Kiitos kirjoituksestasi. PidÀn sinusta (ja muistakin ihmisistÀ, ainakaan en halua kenenkÀÀn kuolevan turhiin piikkihaittoihin tms) -sivustaseuraaja

        En mÀ halua ettÀ musta pidetÀÀn, hemmetti vie..

        MÀ olen vannonut sotilasvalan. TÀÀ maa auttoi mut ylös köyhyydestÀ johon isÀni meidÀt jÀtti. Ja repi meidÀt isovanhemmiltamme myös kostoksi Àidille. MÀ sain kerran pÀivÀssÀ ruokaa, kahden annoksen verran, koulussa, kun kotona ei ollut ehkÀ kuin perunakeittoa iltapÀivÀllÀ. PÀÀsin erityisluokalle 7-9luokille koska mun ala-aste ope aidosti vÀlitti meidÀn koko luokasta antaen parhaan mahdollisen opetuksen ylisuurelle 40 lapsen ryhmÀlle. PÀÀsin kaupungin parhaaseen lukioon ainoastaan koska 7-9 luokanvalvojamme oli kykenevÀ pitÀÀn mun huomion koulunkÀynnissÀ vaikka mieli oli luonnollisesti ihan toisessa suunnassa. Lukion hÀdin tuskin sain pÀÀtökseen, kun oli noita perheongelmia vaikka millÀ mitalla taustalla. Mutta rehtori uskoi muhun, vaikka masennusta ja vaikka mitÀ muuta oli ja sain sen koulun kÀytyÀ.

        Menin inttiin ja sain siellÀ ikimuistoiset kokemukset siitÀ mitÀ rakkaus kotimaata kohtaan on. SiellÀ oli yliluutnantteja ja kapteeni joiden kanssa menisin rintamalle heidÀn johtamana milloin tahansa. Aitoja, todellisia suomalaisia miehiÀ. Sain siellÀ ymmÀrtÀÀ ja kokea millaista johtaminen on ja tuhat muutakin asiaa, ilmaiseksi tuo kaikki, tarhasta inttiin. Sain olla yliopistossa ihmisten seurassa jotka tekivÀt luonteittensa perusteella ansaitsisivat jokaikinen patsaan kuinka saivat sen köyhÀn poijan olon tuntumaan. Uraa rakentaessa, lukuisat pomot ja kollegat, kaikki ne ihmiset jotka minuun uskoivat vaikken ideaalikandidaatti ikinÀ mihinkÀÀn ollutkaan. Se ilo kun joku palkkasi, se eka oma tilipÀivÀ ja ne kyyneleet, isÀn ja Àidin sopu Àidin kÀytyÀ terapiassa ja perhesuhteiden uudeenherÀÀminen edes minimitasolla henkiin. YrittÀjyys ja ihmisten luotto tulla tekemÀÀn meille töitÀ. Ja ihan mun koko vitun elÀmÀ on ollut mahdollista ainoastaan siksi et Suomi on yhteiskuntana hyvÀ maa. MÀ olen suorassa syvÀssÀ kiitollisuudenvelassa tÀlle maalle ja tÀlle kansalle mun onnistumisista ja hyvinvoinnista. Ja silloin kun on ollut rankkaa ja ainahan isoja haasteita ihmisellÀ on, ne on noi samat ihmiset joita nyt jotkut antavat tapettaviksi ketkÀ mua taputtivat olkapÀÀlle tai jopa halasivat ja sen avulla jaksoin vielÀ sen yhden pÀivÀn tai sen yhden kuukauden mitÀ vielÀ tarvittiin onnistumiseen.

        En mÀ halua ettÀ musta pidetÀÀn, mÀ tarvitsen ettÀ te muut, joilla siina passissa lukee suomi RAKASTATTE toinen toistanne. Ja pÀÀtÀtte tÀmÀn piikkitappamisen, just kuten toi Ano eduskunnassa puhui.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo sĂ€ olet nĂ€itĂ€ ”oman tutkimuksen” tekijöitĂ€, ei epĂ€selvÀÀ đŸ€ȘđŸ€ŁđŸ€Ș

        Etsi itse, jos haluat ja siihen kykenet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etsi itse, jos haluat ja siihen kykenet.

        Et ilmeisesti tajua löytÀvÀsi netistÀ just sitÀ paskaa joka sulle maistuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mÀ halua ettÀ musta pidetÀÀn, hemmetti vie..

        MÀ olen vannonut sotilasvalan. TÀÀ maa auttoi mut ylös köyhyydestÀ johon isÀni meidÀt jÀtti. Ja repi meidÀt isovanhemmiltamme myös kostoksi Àidille. MÀ sain kerran pÀivÀssÀ ruokaa, kahden annoksen verran, koulussa, kun kotona ei ollut ehkÀ kuin perunakeittoa iltapÀivÀllÀ. PÀÀsin erityisluokalle 7-9luokille koska mun ala-aste ope aidosti vÀlitti meidÀn koko luokasta antaen parhaan mahdollisen opetuksen ylisuurelle 40 lapsen ryhmÀlle. PÀÀsin kaupungin parhaaseen lukioon ainoastaan koska 7-9 luokanvalvojamme oli kykenevÀ pitÀÀn mun huomion koulunkÀynnissÀ vaikka mieli oli luonnollisesti ihan toisessa suunnassa. Lukion hÀdin tuskin sain pÀÀtökseen, kun oli noita perheongelmia vaikka millÀ mitalla taustalla. Mutta rehtori uskoi muhun, vaikka masennusta ja vaikka mitÀ muuta oli ja sain sen koulun kÀytyÀ.

        Menin inttiin ja sain siellÀ ikimuistoiset kokemukset siitÀ mitÀ rakkaus kotimaata kohtaan on. SiellÀ oli yliluutnantteja ja kapteeni joiden kanssa menisin rintamalle heidÀn johtamana milloin tahansa. Aitoja, todellisia suomalaisia miehiÀ. Sain siellÀ ymmÀrtÀÀ ja kokea millaista johtaminen on ja tuhat muutakin asiaa, ilmaiseksi tuo kaikki, tarhasta inttiin. Sain olla yliopistossa ihmisten seurassa jotka tekivÀt luonteittensa perusteella ansaitsisivat jokaikinen patsaan kuinka saivat sen köyhÀn poijan olon tuntumaan. Uraa rakentaessa, lukuisat pomot ja kollegat, kaikki ne ihmiset jotka minuun uskoivat vaikken ideaalikandidaatti ikinÀ mihinkÀÀn ollutkaan. Se ilo kun joku palkkasi, se eka oma tilipÀivÀ ja ne kyyneleet, isÀn ja Àidin sopu Àidin kÀytyÀ terapiassa ja perhesuhteiden uudeenherÀÀminen edes minimitasolla henkiin. YrittÀjyys ja ihmisten luotto tulla tekemÀÀn meille töitÀ. Ja ihan mun koko vitun elÀmÀ on ollut mahdollista ainoastaan siksi et Suomi on yhteiskuntana hyvÀ maa. MÀ olen suorassa syvÀssÀ kiitollisuudenvelassa tÀlle maalle ja tÀlle kansalle mun onnistumisista ja hyvinvoinnista. Ja silloin kun on ollut rankkaa ja ainahan isoja haasteita ihmisellÀ on, ne on noi samat ihmiset joita nyt jotkut antavat tapettaviksi ketkÀ mua taputtivat olkapÀÀlle tai jopa halasivat ja sen avulla jaksoin vielÀ sen yhden pÀivÀn tai sen yhden kuukauden mitÀ vielÀ tarvittiin onnistumiseen.

        En mÀ halua ettÀ musta pidetÀÀn, mÀ tarvitsen ettÀ te muut, joilla siina passissa lukee suomi RAKASTATTE toinen toistanne. Ja pÀÀtÀtte tÀmÀn piikkitappamisen, just kuten toi Ano eduskunnassa puhui.

        "En mÀ halua ettÀ musta pidetÀÀn, hemmetti vie.." Höh, ei sitten:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "En mÀ halua ettÀ musta pidetÀÀn, hemmetti vie.." Höh, ei sitten:)

        Kuitenkin, noin pitÀisi kaikkien suhtautua kotimaahansa. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SydÀntulehdus voi olla muutenkin kuin rokotteen aiheuttama.

        Kaikki vaan korona-rokotteet ottamaan, jotta pÀÀstÀÀn nopeammin eroon koronarajoitteista. On vÀÀrin, ettÀ satuihin uskovat pilaavat kaiken.

        Joo joo mutta onhan se harvinainen tauti saada sydÀnpussin tai sydÀnlihaksen tulehdus.

        "Ilman muuta voi kiittÀÀ itseÀÀn rokotteen ottamisesta"?
        Ottakaa ja kolmas piikki ja neljÀs piikki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ilmeisesti tajua löytÀvÀsi netistÀ just sitÀ paskaa joka sulle maistuu?

        "Etsi itse, jos haluat ja siihen kykenet".


    • Anonyymi

      Suurin osa haitoista on rokotuksen jÀlkeen arkuus pistoskohdassa. Ei kovinkaan suuri haitta.

      • Anonyymi

        Odotellaan muutama vuosi. Ellei siihen mennessÀ ole tullut mitÀÀn vakavaa haittaa, myönnÀn olleeni vÀÀrÀssÀ.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Odotellaan muutama vuosi. Ellei siihen mennessÀ ole tullut mitÀÀn vakavaa haittaa, myönnÀn olleeni vÀÀrÀssÀ.

        SÀ odottelet, mut siinÀ samalla muut joilla sun ÀlykkyysosamÀÀrÀÀs ole, menee hyvÀuskoisina ja vÀistÀmÀttÀ pÀÀtyy Fimeaan. Lapsista hemmettivie puhumattakaan.

        MitÀ miehiÀ me ollaan kun ei edes muksuja voida tÀltÀ saastalta suojella? Noissa tilastoissa on lapsia. 12 vee ei tosiaan ole mikÀÀn nuori, vaan 100%sesti L.A.P.S.I.

        Nyt sotilastiedustelu perhana vie toimintaa ja niinkun eilen ois jo!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Odotellaan muutama vuosi. Ellei siihen mennessÀ ole tullut mitÀÀn vakavaa haittaa, myönnÀn olleeni vÀÀrÀssÀ.

        LÀÀkeyhtiön trollille sopii oikein hyvin, ettÀ odotellaan ja katsotaan, kun siihen mennessÀ on jo kaikki vauvasta vaariin piikitetty ainakin kaksi kertaa. Katsotaan sitten rauhassa.


    • Anonyymi

      210 haittavaikutusilmoitusta 12–17-vuotiaista.. :(
      Haitan on arvioitu olevan vakava 37 ilmoituksessa.

      Suomen lapset prkl!!!!!!!

    • Anonyymi

      KÀsiteltyjen ilmoitusten lukumÀÀrÀ 21.9.

      Toisinsanottuna tÀssÀ on vain osa niistÀ kaikista. Mahdollisesti pieni osa.. :(

    • Anonyymi

      TÀllÀ hetkellÀ tarkempaa kÀsittelyÀ odottavia koronarokoteilmoituksia on n. 12 900

      plus nÀmÀ 4013 on noin 16 013 jo ... tÀmÀ siis tÀhÀn asti, ja ilmoitetut. Kun varmasti on myös ilmoittamatta jÀtettyjÀ, kuten raiskauksissakin.

    • Anonyymi

      Kuseni muuttui ihan sitruunankeltaiseksi piikin jÀlkeen.

    • Anonyymi

      TÀÀllĂ€ ei ole mitÀÀn nĂ€htĂ€vÀÀ hajaantukaa! 😂

      • Anonyymi

        Se kirjoitetaan:
        TÀÀllÀ ei ole mitÀÀn nÀhtÀvÀÀ, (pilkku) hajaantukaa!

        Sanoo kuka, oletsÀ omasta mielestÀsi nyt Jeesus sitten, Jumala?

        Te todella olette psykopaatteja kun nÀmÀ haitat ja kuolemat yritÀtte poistaa kansan tiedosta, jotta kansa menisi ja ottaisi loputtomiin noita saatanan piikkejÀ.

        MitÀ te siitÀ hyödytte, ettÀ maanpetokseen syyllistytte tietÀen tahtoen?
        Miksi te haluatte murhata Suomen Kansan?

        MikÀ helvetin uhka joku lapsi tai vanhus teille on, jotka hÀdin tuskin pystyvÀt edes lusikkaa kÀdessÀ pitÀmÀÀn?

        Mulla on sairauteni, mutta niin kauan aikaa kun tÀtÀ maata joka minusta piti huolta silloin kun mun isÀ ei sitÀ tehnyt, sotilasvalani on mulle kultaakin arvokkaampi. Ja jos se tarkoitti kertoa totuuden maahan kohdistuvaa hyökkÀyksestÀ, niin tÀmÀ olkoot mun osoitus rohkeudesta ja kÀsityksestÀni mitÀ patriotismi mulle on.

        EnempÀÀn en pysty. Muut tehkööt sen, mitÀ kullakin on voimaa tehdÀ.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se kirjoitetaan:
        TÀÀllÀ ei ole mitÀÀn nÀhtÀvÀÀ, (pilkku) hajaantukaa!

        Sanoo kuka, oletsÀ omasta mielestÀsi nyt Jeesus sitten, Jumala?

        Te todella olette psykopaatteja kun nÀmÀ haitat ja kuolemat yritÀtte poistaa kansan tiedosta, jotta kansa menisi ja ottaisi loputtomiin noita saatanan piikkejÀ.

        MitÀ te siitÀ hyödytte, ettÀ maanpetokseen syyllistytte tietÀen tahtoen?
        Miksi te haluatte murhata Suomen Kansan?

        MikÀ helvetin uhka joku lapsi tai vanhus teille on, jotka hÀdin tuskin pystyvÀt edes lusikkaa kÀdessÀ pitÀmÀÀn?

        Mulla on sairauteni, mutta niin kauan aikaa kun tÀtÀ maata joka minusta piti huolta silloin kun mun isÀ ei sitÀ tehnyt, sotilasvalani on mulle kultaakin arvokkaampi. Ja jos se tarkoitti kertoa totuuden maahan kohdistuvaa hyökkÀyksestÀ, niin tÀmÀ olkoot mun osoitus rohkeudesta ja kÀsityksestÀni mitÀ patriotismi mulle on.

        EnempÀÀn en pysty. Muut tehkööt sen, mitÀ kullakin on voimaa tehdÀ.

        LÀÀkÀri Mikael Kivivuorikin puhuu talvisodan hengestÀ ja Suomen suojelemisesta. Terveystalohan erotti hÀnet, kun hÀn oli antanut haastattelun koronakriisistÀ.
        https://koronarealistit.com/koronakriisin-kohulaakari-televisiossa/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        LÀÀkÀri Mikael Kivivuorikin puhuu talvisodan hengestÀ ja Suomen suojelemisesta. Terveystalohan erotti hÀnet, kun hÀn oli antanut haastattelun koronakriisistÀ.
        https://koronarealistit.com/koronakriisin-kohulaakari-televisiossa/

        MÀ mieluummin kuolen yksin jossain suruun, kun enÀÀ syön mitÀÀn samalla kun luottamusasemissa oleva tiedustelu, rkp, supo ja muut huomenna myrkkypiikityshyökkÀyksenjatkumon sallii.

        MitÀ voisin muka muuta, kun netissÀ yksin kirjoittaa. Ei mulla ole rahaa suuria mÀÀriÀ, ei vaikutusvaltaa, ei korkeaa asemaa kenraalikunnassa, en ole edes Anon tavoin kansanedusta, presidentistÀ tai PMstÀ puhumattakaan.

        Mulla ei ole mitÀÀn muuta, kuin te jotka luette ja teidÀn yhteydet maailmaan.

        Katsoin hieman tuosta Kivivuori henkilöstÀ. SelkÀrankainen vaikuttaisi olevan.
        On harmi ettÀ tuollainen lÀÀkÀri heitetÀÀn roskakoriin. Tuon pitÀisi olla terveysminiterinÀ jo.

        En mÀ tÀllaisessa halua elÀÀ ollenkaan. Jos sotilastiedustelu todella tÀn sallii, ihan sama musta - oon ollut hyödylline kuin puolitoistakiloa paskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MÀ mieluummin kuolen yksin jossain suruun, kun enÀÀ syön mitÀÀn samalla kun luottamusasemissa oleva tiedustelu, rkp, supo ja muut huomenna myrkkypiikityshyökkÀyksenjatkumon sallii.

        MitÀ voisin muka muuta, kun netissÀ yksin kirjoittaa. Ei mulla ole rahaa suuria mÀÀriÀ, ei vaikutusvaltaa, ei korkeaa asemaa kenraalikunnassa, en ole edes Anon tavoin kansanedusta, presidentistÀ tai PMstÀ puhumattakaan.

        Mulla ei ole mitÀÀn muuta, kuin te jotka luette ja teidÀn yhteydet maailmaan.

        Katsoin hieman tuosta Kivivuori henkilöstÀ. SelkÀrankainen vaikuttaisi olevan.
        On harmi ettÀ tuollainen lÀÀkÀri heitetÀÀn roskakoriin. Tuon pitÀisi olla terveysminiterinÀ jo.

        En mÀ tÀllaisessa halua elÀÀ ollenkaan. Jos sotilastiedustelu todella tÀn sallii, ihan sama musta - oon ollut hyödylline kuin puolitoistakiloa paskaa.

        ÄlĂ€ kirjoita yksin (etkĂ€ netissĂ€ edes ole yksin...) vaan jaa tĂ€nne kirjoittamiasi ajatuksia lentolehtisinĂ€. Niin minĂ€ teen. Tosin tulostan PSL- sivustolta. - PitÀÀ TOIMIA! Aikaa ei ole paljon. EtenkÀÀn lapsilla.


    • Anonyymi

      Fimeassa on 21.9.2021 mennessÀ kÀsitelty 121 koronarokotuksiin liittyvÀÀ haittavaikutusilmoitusta, joissa kerrotaan potilaan menehtyneen.


      KÀsitelty 121, eli lisÀÀ on tuossa 16 000 listassa nÀitÀ kuolleita. Onko niitÀ satoja onko niitÀ tuhansia, vain noi tuolta fimealta asian tietÀÀ.


      Siis aivan kĂ€sittĂ€mĂ€töntĂ€ ettei puolustusvoimien tiedustelu reagoi TÄHÄN. Supo, RKP, ja muut, miksi te annatte tĂ€llaisen tapahtua Suomen Kansalle... Miten te voitte antaa tĂ€n jatkua. MissĂ€ on Kaveria ei jĂ€tetĂ€. MissĂ€ Presidentin isĂ€nmaallisuus.

      Toimikaa!

    • Anonyymi

      Vakavat haitat selvÀsti yliedustettuna.
      Eli erittĂ€in kipeytynyt kĂ€sivarsi đŸ˜‚đŸ€Ł

    • Anonyymi

      Rokotevalmistaja đ—Łđ—™đ—œđ—­đ—˜đ—„kertoi aloittavansa kolmannen (3.) rokotekierroksen amerikkalaisille jo heinĂ€kuussa 2021, mutta USA:n viranomaiset kielsivĂ€t sen.

      Myöhemmin, 17.9.2021, Yhdysvaltain lÀÀkevirasto FDC ja tautien torjuntavirasto CDC kertoivat syytĂ€ ilmoittamatta, ettĂ€ 𝐏𝐅𝐈𝐙𝐄𝐑𝐈𝐍 kolmas (3.) rokotekierros voidaan antaa vain yli 65-vuotiaille.

      • Anonyymi

        Nuorten sydÀnlihastulehdus on yksi koronapiikin vakavimpia seurauksia. THL ja lÀÀkeyhtiöt vÀhÀttelevÀt sitÀ "lievÀnÀ" haittana. Todellisuus on toinen, kuten ovat huomauttaneet mm. Pelastetaan Suomen Lapset -lÀÀkÀriryhmÀ. SydÀnlihassolu ei uusiudu, joten kun se kerran on vaurioitunut, seuraukset voivat ilmetÀ jopa vuosikymmenten pÀÀstÀ. Nuorilla on pitkÀ elinajanodote, joten heidÀn terveyttÀÀn ei pitÀisi vaarantaa tÀllaisilla epÀvarmuustekijöillÀ.

        Toiseksi, sydÀnlihastulehdus voi olla myös tÀysin oireeton ja silloin se on erittÀin vaarallinen, jos henkilö lÀhtee suoraan piikiltÀ esimerkiksi urheilemaan. THL tiedotti muutama viikko sitten armeijalle, syitÀ selittÀmÀttÀ, ettÀ koronarokotettuja sotilaita ei pidÀ laittaa raskaisiin harjoituksiin muutamaan pÀivÀÀn piikin oton jÀlkeen. - SydÀnlihastulehdus on yleisin nuorilla miehillÀ.

        Kasvatustieteen professori Tapio Puolimatka on huolestunut lasten koronarokotuksista ja on tehnyt aiheesta kaksi videohaastasttelua. HÀn kÀsittelee koronarokotteita eettisestÀ nÀkökulmasta, ja on koonnut esityksensÀ pohjaksi runsaasti perustietoa koronapiikkien riskeistÀ, keskusteltuaan pitkÀÀn lÀÀkÀrien kanssa.

        TÀmÀ video löytyy Tokentubesta, Youtubesta se sensuroitiin. LyhyessÀ esittelyvideossa haastattelija Mikko Kemppe kertoo Youtuben sÀÀnnöistÀ, joiden mukaan mm. ei saa sanoa, ettÀ koronarokote saattaa johtaa kuolemaan.
        https://www.youtube.com/watch?v=e2enj2JKSbQ

        Toinen Puolimatkan video on yhÀ katsottavissa Youtubessa:
        https://www.youtube.com/watch?v=8lxiFU0REzM


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuorten sydÀnlihastulehdus on yksi koronapiikin vakavimpia seurauksia. THL ja lÀÀkeyhtiöt vÀhÀttelevÀt sitÀ "lievÀnÀ" haittana. Todellisuus on toinen, kuten ovat huomauttaneet mm. Pelastetaan Suomen Lapset -lÀÀkÀriryhmÀ. SydÀnlihassolu ei uusiudu, joten kun se kerran on vaurioitunut, seuraukset voivat ilmetÀ jopa vuosikymmenten pÀÀstÀ. Nuorilla on pitkÀ elinajanodote, joten heidÀn terveyttÀÀn ei pitÀisi vaarantaa tÀllaisilla epÀvarmuustekijöillÀ.

        Toiseksi, sydÀnlihastulehdus voi olla myös tÀysin oireeton ja silloin se on erittÀin vaarallinen, jos henkilö lÀhtee suoraan piikiltÀ esimerkiksi urheilemaan. THL tiedotti muutama viikko sitten armeijalle, syitÀ selittÀmÀttÀ, ettÀ koronarokotettuja sotilaita ei pidÀ laittaa raskaisiin harjoituksiin muutamaan pÀivÀÀn piikin oton jÀlkeen. - SydÀnlihastulehdus on yleisin nuorilla miehillÀ.

        Kasvatustieteen professori Tapio Puolimatka on huolestunut lasten koronarokotuksista ja on tehnyt aiheesta kaksi videohaastasttelua. HÀn kÀsittelee koronarokotteita eettisestÀ nÀkökulmasta, ja on koonnut esityksensÀ pohjaksi runsaasti perustietoa koronapiikkien riskeistÀ, keskusteltuaan pitkÀÀn lÀÀkÀrien kanssa.

        TÀmÀ video löytyy Tokentubesta, Youtubesta se sensuroitiin. LyhyessÀ esittelyvideossa haastattelija Mikko Kemppe kertoo Youtuben sÀÀnnöistÀ, joiden mukaan mm. ei saa sanoa, ettÀ koronarokote saattaa johtaa kuolemaan.
        https://www.youtube.com/watch?v=e2enj2JKSbQ

        Toinen Puolimatkan video on yhÀ katsottavissa Youtubessa:
        https://www.youtube.com/watch?v=8lxiFU0REzM

        Ei saa sanoa? No ok en sano. Piikki ei saata johtaa kuolemaan, se on JO johtanut 121 ihmisen kuolemaan maassamme. Ties kuinka monta noita on maailmanlaajuisesti. Ei helvetti.

        Mua lohduttaa ettÀ on muitakin jotka rakastaa sittenkin Suomea. Muttei se saa mua syömÀÀn, mÀ en syö enÀÀ mitÀÀn, ellei tÀÀ piikkimyrkkykampanja pÀÀty. Jos noi kuolee, niin kuolen minÀkin heidÀn rinnallaan nÀlkÀlakkoon.

        Ei todellakaan ole tapahtumassa ettĂ€ lapset saa tota ja minĂ€ istua mussutan jotain kalkkunaleikettĂ€ ja perunoita, kun toinen jota olen VANNONUT puolustavani saa sotavammoja TÄYSIN samaan aikaan.

        Pelastetaan Suomen Lapset? Onks tÀstÀ siis jokin tollanen tiedotusryhmÀ jo muodostunut ja sotilastiedustelu ei ole tÀhÀn reagoinut vielÀ????

        Ja mikÀ se toinen oli siinÀ toisessa viestissÀ, joku tollanen koronarealistit.com tai fi tai vastaavaa.

        Siis onko nĂ€istĂ€ oikeasti ammattitaitoiset ihmiset tiedottaneet suoraan jo netissĂ€ eikĂ€ tiedustelupalvelut ole oikeasti vielĂ€ TÄYSILLÄ reagoineet?!!?!?!

        Siis sinne pitÀÀ ovelle mennĂ€ heti huomenaamulla joka ikisen ja pysyy siellĂ€ ja kommunikoida kunnes asia otetaan perinpohjaisen vakasti ja masiina pistetÀÀn TÄYSILLÄ pyörimÀÀn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei saa sanoa? No ok en sano. Piikki ei saata johtaa kuolemaan, se on JO johtanut 121 ihmisen kuolemaan maassamme. Ties kuinka monta noita on maailmanlaajuisesti. Ei helvetti.

        Mua lohduttaa ettÀ on muitakin jotka rakastaa sittenkin Suomea. Muttei se saa mua syömÀÀn, mÀ en syö enÀÀ mitÀÀn, ellei tÀÀ piikkimyrkkykampanja pÀÀty. Jos noi kuolee, niin kuolen minÀkin heidÀn rinnallaan nÀlkÀlakkoon.

        Ei todellakaan ole tapahtumassa ettĂ€ lapset saa tota ja minĂ€ istua mussutan jotain kalkkunaleikettĂ€ ja perunoita, kun toinen jota olen VANNONUT puolustavani saa sotavammoja TÄYSIN samaan aikaan.

        Pelastetaan Suomen Lapset? Onks tÀstÀ siis jokin tollanen tiedotusryhmÀ jo muodostunut ja sotilastiedustelu ei ole tÀhÀn reagoinut vielÀ????

        Ja mikÀ se toinen oli siinÀ toisessa viestissÀ, joku tollanen koronarealistit.com tai fi tai vastaavaa.

        Siis onko nĂ€istĂ€ oikeasti ammattitaitoiset ihmiset tiedottaneet suoraan jo netissĂ€ eikĂ€ tiedustelupalvelut ole oikeasti vielĂ€ TÄYSILLÄ reagoineet?!!?!?!

        Siis sinne pitÀÀ ovelle mennĂ€ heti huomenaamulla joka ikisen ja pysyy siellĂ€ ja kommunikoida kunnes asia otetaan perinpohjaisen vakasti ja masiina pistetÀÀn TÄYSILLÄ pyörimÀÀn.

        No jos et ole vielÀ kuullut, niin kato ÀkkiÀ:

        Pelastetaan Suomen Lapset -kampanja
        https://pelastetaansuomenlapset.fi/#/

        Koronarealistit
        https://koronarealistit.com/

        On myös Facebook-sivuja, joita pÀÀsee katsomaan vaikka ei olisi tiliÀ Facessa, kuten Irti Koronapsyykosista ja Koronakapina.

        ÄlĂ€ lakkaa syömĂ€stĂ€, se ei auta mitÀÀn ellei kyseessĂ€ ole julkinen nĂ€lkĂ€lakko Eduskuntatalon portailla. Syö kunnolla, jotta vastustuskykysi pysyy vahvana. Esim. minĂ€ syön pĂ€ivittĂ€in mustaherukkaa tai aroniaa (ilmaiseksi pensaista nyt), tuoretta valkosipulia heti jos ilmenee vĂ€hĂ€nkin flunssanoireita, omega-3-kapseleita, spirulinaa jossa on helposti imeytyvÀÀ rautaa ja muita hivenaineita. Spirulinaa kĂ€yttĂ€vĂ€t evÀÀnÀÀn mm. NASA:n astronautit. SitĂ€ saa luotaiskaupoista eikĂ€ ole hirveĂ€n kallista.

        Soturin tÀytyy huolehtia kunnostaan! Vaikka itsellÀ olisi jotain sairauksia tai terveysongelmia,(kaikillahan jotain on) pitÀÀ huolehtia siitÀ työkalusta mikÀ itsellÀ on, eli ruumiistaan. Ei saa laiminlyödÀ itseÀÀn! - Suomen lapset tarvitsevat sinua, sinunkaltaistasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos et ole vielÀ kuullut, niin kato ÀkkiÀ:

        Pelastetaan Suomen Lapset -kampanja
        https://pelastetaansuomenlapset.fi/#/

        Koronarealistit
        https://koronarealistit.com/

        On myös Facebook-sivuja, joita pÀÀsee katsomaan vaikka ei olisi tiliÀ Facessa, kuten Irti Koronapsyykosista ja Koronakapina.

        ÄlĂ€ lakkaa syömĂ€stĂ€, se ei auta mitÀÀn ellei kyseessĂ€ ole julkinen nĂ€lkĂ€lakko Eduskuntatalon portailla. Syö kunnolla, jotta vastustuskykysi pysyy vahvana. Esim. minĂ€ syön pĂ€ivittĂ€in mustaherukkaa tai aroniaa (ilmaiseksi pensaista nyt), tuoretta valkosipulia heti jos ilmenee vĂ€hĂ€nkin flunssanoireita, omega-3-kapseleita, spirulinaa jossa on helposti imeytyvÀÀ rautaa ja muita hivenaineita. Spirulinaa kĂ€yttĂ€vĂ€t evÀÀnÀÀn mm. NASA:n astronautit. SitĂ€ saa luotaiskaupoista eikĂ€ ole hirveĂ€n kallista.

        Soturin tÀytyy huolehtia kunnostaan! Vaikka itsellÀ olisi jotain sairauksia tai terveysongelmia,(kaikillahan jotain on) pitÀÀ huolehtia siitÀ työkalusta mikÀ itsellÀ on, eli ruumiistaan. Ei saa laiminlyödÀ itseÀÀn! - Suomen lapset tarvitsevat sinua, sinunkaltaistasi.

        Ja nimi tÀnne:
        Vetoomus lasten ja nuorten koronarokotusten estÀmiseksi - kansalaisadressi
        https://www.adressit.com/vetoomus_lasten_ja_nuorten_koronarokotusten_estamiseksi


    • Anonyymi

      Muunmuassa nĂ€mĂ€ maat ovat onnistuneet tiputtamaan sairaanhoitoa tarvitsevien lukumÀÀrĂ€n huomattavasti rokotusten aloittamisen jĂ€lkeen. Tehohoitoa tarvitsee enÀÀn ainoastaan murto-osa rokotetuista. Suurimmassa osassa maita ovat myös pĂ€ivittĂ€iset tartunnat tippuneet vain pieneen osaan siitĂ€ mitĂ€ oli ennen rokotteita. Rokotteiden teho on kiistaton. 😇😀😀😅😅😉😇

      USA, Intia, Chile, Ruotsi, Italia, Ranska, Espanja, Estonia, Puola, Unkari, China, Kanada, Uruguai, Qatar, Singapore, Chile, Tanska, Portugal, Bahrain, Kanada, Espanja, Belgia, Irlanti, Englanti, Mongolia, Hollanti, Ranska, Norja, Thailand, Peru, Romania, Albania, Bolivia, Tunisia, Bulgaria, Moldova, Liettua, Latvia, Viro, Kreikka, Turkki, Tsekki, Saudi Arabia, Japan, Ecuador, Argentina, Brazil, Marocco, Slovakia, Costa Rica, Kolumbia, Mexico, Saksa, Suomi, Slovenia, Kroatia...jne... đŸ˜„đŸ˜ŽđŸ˜ŽđŸ€—đŸ€—đŸ˜đŸ˜Š

      Tuossa faktat, voit itse tarkistaa pitÀÀkö paikkaansa maista ja niiden rokotusten onnistumisista.đŸ€“đŸ˜ŠđŸ˜ŠđŸ˜†đŸ˜†đŸ€“đŸ˜‡đŸ˜‡đŸ˜‡

      https://www.worldometers.info/coronavirus/

      đŸ˜đŸ€—đŸ€—đŸ˜†đŸ˜†đŸ˜œđŸ˜‡đŸ˜‡đŸ˜‡
      Mutta missÀ ovat ne maat joissa epÀisÀnmaallisen rokotevastaisen salaliittoteorikon mukaan rokote tappaa? MissÀ?
      😎😄😊😀

    • Anonyymi

      LisÀÀ piikkejĂ€ silmĂ€t liikkuu đŸ˜‚đŸ€Ł

      • Anonyymi

        Yli 6 miljardia (6.008.412.990) rokotetta annettu. Jos rokotteet olisivat niin vaarallisia kuin salaliittoteorikko vĂ€ittÀÀ, pitĂ€isi kuolemia olla reilusti yli 10.000.000. Mutta jokainenhan ymmĂ€rtÀÀ tuollaista mÀÀrÀÀ ei maailmassa pystyttĂ€isi salaamaan.â˜șïžđŸ˜„đŸ€—đŸ˜Š
        đŸ€—â˜șâ˜ș
        â˜șïžđŸ€—đŸ˜‚đŸ˜‚đŸ€Ł

        MistÀ epÀisÀnmaallisen rokotevastaisen salaliittoteorikon "tiedot" on perÀisin?

        Miksei epÀisÀnmaallisen salaliittoteorikon valheilla ole faktoja tai lÀhdettÀ? Valheilla ei ole.

        đŸ˜‚đŸ˜‚đŸ€ŁđŸ€ŁđŸ˜…đŸ˜…đŸ˜‚đŸ˜‚


    • Anonyymi

      1 piikkii,, kakkos, kolmospiikki

      Onko ne samaa ainetta?

      1 ei toimi
      2 ei toimi
      mut 3 toimii?

      • Anonyymi

        Jos samaa, niin otetaan 2015 flunssapiikki vuoden 2018 flunssaaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos samaa, niin otetaan 2015 flunssapiikki vuoden 2018 flunssaaan?

        😄😆Kehotan lukijoita suhtautumaan sivustolla leviĂ€vÀÀn kirjoituksiin kriittisesti. Salaliittoteorikon keksityt valheet ovat tietenkin faktattomia. LinkkejĂ€ ei ole ja jos on ne ovat itsekyhĂ€tty nobodyn blogi tai tubevideot.đŸ€—
        Faktana tietenkin on tĂ€ysin ainoastaan. "Uutissivustoksi" naamioitu itse tekaistu bloki.đŸ˜€đŸ˜šđŸ€—đŸ˜ƒđŸ˜†đŸ˜†đŸ˜„

        EpĂ€isĂ€nmaalliseen rokotevastaiseen salaliittotohtoriin ja sen itsekeksittyihin faktattomiin kirjotuksiin kannattaa suhtautua samoin kuin pienten lapsien vĂ€itteisiin. YmmĂ€rtĂ€vĂ€isellĂ€ HymyllĂ€.đŸ˜„đŸ€ŁđŸ˜ŠđŸ˜ŠđŸ€—đŸ˜ƒ

        https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/cdb2a4a0-8450-4baf-924a-1c3d0d4e44a6😇
        "Mystinen pr-toimisto yritti saada vaikuttajat levittĂ€mÀÀn rokotevastaista propagandaa, jĂ€ljet osoittavat tietenkin VenĂ€jĂ€lle.đŸ€“đŸ€ŁđŸ˜ŠđŸ€—â˜șâ˜șïžđŸ˜‡


    • Anonyymi

      NÀköjÀÀn hyvin pieni osa miljoonista Suomalaisista on kokenut haittavaikutuksia rokotteesta.

      • Anonyymi

        Onko 16000 sulle pientÀ?
        Mulle 1kin on liikaa.

        Piikkihaittamyönteinen. Kirjoitit Suomalaisia isolla alkukirjaimella ikÀÀnkuin kunniottaisit suomalaisia, vaikka 16000 on sulle "hyvin pieni osa"!! TeeskentelijÀ.

        Kokenut? MitÀ sÀ selitÀt, valoja pÀÀlle hei, 121 on kuollut!!!!!! Ja ties kuinka monta sataa muuta. Ja tuo on vasta alkua.

        SOTILASTIEDUSTELU Halooooooooo!!!!!!!! Olemme hyökkÀyksen kohteena. Nonconventional warfare sotatyyppinÀ, eli dirty war.

        Noista ovat moni lapsia jo Herran Jumala!

        Nyt vÀlittömÀsti liikettÀ niihin rattaisiin ja sassiin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko 16000 sulle pientÀ?
        Mulle 1kin on liikaa.

        Piikkihaittamyönteinen. Kirjoitit Suomalaisia isolla alkukirjaimella ikÀÀnkuin kunniottaisit suomalaisia, vaikka 16000 on sulle "hyvin pieni osa"!! TeeskentelijÀ.

        Kokenut? MitÀ sÀ selitÀt, valoja pÀÀlle hei, 121 on kuollut!!!!!! Ja ties kuinka monta sataa muuta. Ja tuo on vasta alkua.

        SOTILASTIEDUSTELU Halooooooooo!!!!!!!! Olemme hyökkÀyksen kohteena. Nonconventional warfare sotatyyppinÀ, eli dirty war.

        Noista ovat moni lapsia jo Herran Jumala!

        Nyt vÀlittömÀsti liikettÀ niihin rattaisiin ja sassiin!

        Yli 6 miljardia (6.008.412.990) rokotetta annettu. Jos rokotteet olisivat niin vaarallisia kuin salaliittoteorikko vĂ€ittÀÀ, pitĂ€isi kuolemia olla reilusti yli 10.000.000. Mutta jokainenhan ymmĂ€rtÀÀ tuollaista mÀÀrÀÀ ei maailmassa pystyttĂ€isi salaamaan.â˜șïžđŸ˜„đŸ€—đŸ˜Š
        đŸ€—đŸ˜‚đŸ˜†đŸ˜†
        EpĂ€isĂ€nmaalliseen rokotevastaiseen salaliittotohtoriin ja keksittyihin faktattomiin kirjotuksiin kannattaa suhtautua samoin kuin pienten lapsien vĂ€itteisiin. YmmĂ€rtĂ€vĂ€isellĂ€ HymyllĂ€.đŸ˜ŠđŸ€—â˜șâ˜ș
        â˜șïžđŸ€—đŸ˜‚đŸ˜‚đŸ€Ł


    • Anonyymi

      Olenko mÀ ainoita miehiÀ jotka Suomea rakastavat??????

      MitÀ te muut oikein odotatte, nÀÀ piikit murhaa suomalaisia. NÀitÀ on muksuissakin jo. Ja koitetaan lahjoa ja tyrkyttÀÀ niitÀ tavalla millÀ hyvÀnsÀ hyvÀuskoisiin ihmisiin joilla ei vielÀ ole isoja haittavaikutuksia ollut.

      Siis eikö tÀlle nyt oikeasti ole mitÀÀn rajaa. Halutaanko tÀmÀ nyt todella 95%iin koko vÀestöstÀ kertaa 8 per henkilö, vaiko perÀti 100% niin monta kertaa kun vaan tarvii jotta henki lÀhtee viimeiseltÀkin suomalaiselta tai suomessa asuvalta.

      • Anonyymi

        đŸ˜ŠđŸ˜ŠđŸ€—đŸ˜ƒ

        https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/cdb2a4a0-8450-4baf-924a-1c3d0d4e44a6😇
        "Mystinen pr-toimisto yritti saada vaikuttajat levittĂ€mÀÀn rokotevastaista propagandaa, jĂ€ljet osoittavat tietenkin VenĂ€jĂ€lle.đŸ€“đŸ€ŁđŸ˜ŠđŸ€—â˜șâ˜șïžđŸ˜‡

        😀Ranskalaisille ja saksalaisille sosiaalisen median vaikuttajille tarjottiin huomattavia summia rahaa siitĂ€, ettĂ€ nĂ€mĂ€ vĂ€ittĂ€isivĂ€t RNA-rokotteiden tappavan ihmisiĂ€."đŸ€—đŸ˜‡đŸ˜‡đŸ˜†đŸ˜‡đŸ˜‡đŸ˜†

        Tuo sama nÀkyy tÀÀllÀkin pÀivittÀin.
        😁 VĂ€itetÀÀn miloin kenenkin muka kuolleen rokotteeseen tai vĂ€hintÀÀnkin 17 lĂ€heistĂ€ siihen menehtynyt ja kun vĂ€hĂ€n tutkii taustoja, niin silkkaa valhetta kaikki.😇😇
        đŸ˜‡đŸ€“


    • Anonyymi

      Joo
 kulkutautihönöt yrittĂ€vĂ€t kovasti elÀÀ akuankkoina ankkalinnassa (siellĂ€ rosvonkin tunnistaa heti mustasta naamiosta), mutta kun tĂ€mĂ€ reaalimaailma on mutkikkaampi


      • Anonyymi

        MikÀ on mutkikasta? mitÀ hittoa et sisÀistÀ? MeillÀ on 121 kuollutta piikityksistÀ, vammautuneita ja 16 TUHATTA haittavaikutusilmoitusta. TajuutsÀ et sodassa tarvii 20 prikaatia ettÀ edes voi edetÀ toisen rajan yli, puhumattakaan siitÀ et voisi kuuteentoista tuhanteen siviilin vaikuttaa haitallisesti. EnkÀ yhtÀÀn ihmettelisi vaikka olisi ja varmaan onkin myös sotilashenkilökuntaa noin isossa luvussa mukana.

        Reaalimaailmassa on kuollut, ymmÀrrÀtkö, haudassa nyt, 121 jotka luotti piikityskampanjan viestiin.

        PistÀkÀÀ nyt Herran Jumala hÀlytyskellot soimaan kohti korkeampaa upseeristoa, ettÀ alkavat lÀhettÀmÀÀn suojatumiskÀskyjÀ, ettÀ tÀÀ saatanan kamppanja loppuu just ja tasan tÀnÀÀn ja tÀhÀn. Painetta ylöspÀin ilman muuta kun puhutaan kuolleista ja lapsista tÀssÀ Suomen maaperÀllÀ tuollaisissa mÀÀrin JO nyt, vaikka noilla pienillÀ se kampanja on vasta alkanut.

        Ei ole mitÀÀn mutkikasta. Se on velvollisuus jonka olemme sotilainen valassa vannoneet, puolustaa TÄTÄ maata uhkia vastaan. Uhka on aikomus plus kyky, aikomus on selvĂ€ jo, kyky on ihan yhtĂ€ selvĂ€ kans. Nyt pitÀÀ aloittaa damage managementti ja samantien. SekĂ€ alkaa kysyĂ€ lÀÀkĂ€reiltĂ€ miten ihmeessĂ€ voimme auttaa noita joilla haittavaikutukset ovat merkittĂ€vĂ€t ja kuinka valmistatuu tuleviin noihin.. Koska nĂ€illĂ€ nĂ€kymin niitĂ€ tulee oleen TODELLA paljon.

        TOIMIKAA!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MikÀ on mutkikasta? mitÀ hittoa et sisÀistÀ? MeillÀ on 121 kuollutta piikityksistÀ, vammautuneita ja 16 TUHATTA haittavaikutusilmoitusta. TajuutsÀ et sodassa tarvii 20 prikaatia ettÀ edes voi edetÀ toisen rajan yli, puhumattakaan siitÀ et voisi kuuteentoista tuhanteen siviilin vaikuttaa haitallisesti. EnkÀ yhtÀÀn ihmettelisi vaikka olisi ja varmaan onkin myös sotilashenkilökuntaa noin isossa luvussa mukana.

        Reaalimaailmassa on kuollut, ymmÀrrÀtkö, haudassa nyt, 121 jotka luotti piikityskampanjan viestiin.

        PistÀkÀÀ nyt Herran Jumala hÀlytyskellot soimaan kohti korkeampaa upseeristoa, ettÀ alkavat lÀhettÀmÀÀn suojatumiskÀskyjÀ, ettÀ tÀÀ saatanan kamppanja loppuu just ja tasan tÀnÀÀn ja tÀhÀn. Painetta ylöspÀin ilman muuta kun puhutaan kuolleista ja lapsista tÀssÀ Suomen maaperÀllÀ tuollaisissa mÀÀrin JO nyt, vaikka noilla pienillÀ se kampanja on vasta alkanut.

        Ei ole mitÀÀn mutkikasta. Se on velvollisuus jonka olemme sotilainen valassa vannoneet, puolustaa TÄTÄ maata uhkia vastaan. Uhka on aikomus plus kyky, aikomus on selvĂ€ jo, kyky on ihan yhtĂ€ selvĂ€ kans. Nyt pitÀÀ aloittaa damage managementti ja samantien. SekĂ€ alkaa kysyĂ€ lÀÀkĂ€reiltĂ€ miten ihmeessĂ€ voimme auttaa noita joilla haittavaikutukset ovat merkittĂ€vĂ€t ja kuinka valmistatuu tuleviin noihin.. Koska nĂ€illĂ€ nĂ€kymin niitĂ€ tulee oleen TODELLA paljon.

        TOIMIKAA!

        Joo tarvitset apua kyllÀ.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo tarvitset apua kyllÀ.

        Et vielÀ ymmÀrrÀ. Sitten kun ymmÀrrÀt on jo liian myöhÀistÀ.

        En minÀkÀÀn tÀtÀ ollut uskoakseni. En voinut edes kuvitella ettÀ tÀmÀ voi tapahtua. Luulin sitÀ pistosta normaaliksi rokotukseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MikÀ on mutkikasta? mitÀ hittoa et sisÀistÀ? MeillÀ on 121 kuollutta piikityksistÀ, vammautuneita ja 16 TUHATTA haittavaikutusilmoitusta. TajuutsÀ et sodassa tarvii 20 prikaatia ettÀ edes voi edetÀ toisen rajan yli, puhumattakaan siitÀ et voisi kuuteentoista tuhanteen siviilin vaikuttaa haitallisesti. EnkÀ yhtÀÀn ihmettelisi vaikka olisi ja varmaan onkin myös sotilashenkilökuntaa noin isossa luvussa mukana.

        Reaalimaailmassa on kuollut, ymmÀrrÀtkö, haudassa nyt, 121 jotka luotti piikityskampanjan viestiin.

        PistÀkÀÀ nyt Herran Jumala hÀlytyskellot soimaan kohti korkeampaa upseeristoa, ettÀ alkavat lÀhettÀmÀÀn suojatumiskÀskyjÀ, ettÀ tÀÀ saatanan kamppanja loppuu just ja tasan tÀnÀÀn ja tÀhÀn. Painetta ylöspÀin ilman muuta kun puhutaan kuolleista ja lapsista tÀssÀ Suomen maaperÀllÀ tuollaisissa mÀÀrin JO nyt, vaikka noilla pienillÀ se kampanja on vasta alkanut.

        Ei ole mitÀÀn mutkikasta. Se on velvollisuus jonka olemme sotilainen valassa vannoneet, puolustaa TÄTÄ maata uhkia vastaan. Uhka on aikomus plus kyky, aikomus on selvĂ€ jo, kyky on ihan yhtĂ€ selvĂ€ kans. Nyt pitÀÀ aloittaa damage managementti ja samantien. SekĂ€ alkaa kysyĂ€ lÀÀkĂ€reiltĂ€ miten ihmeessĂ€ voimme auttaa noita joilla haittavaikutukset ovat merkittĂ€vĂ€t ja kuinka valmistatuu tuleviin noihin.. Koska nĂ€illĂ€ nĂ€kymin niitĂ€ tulee oleen TODELLA paljon.

        TOIMIKAA!

        SinÀ kirjoittaja, tee lentolehtisiÀ kuten minÀkin ja jaa niitÀ ihmisille:) Tekstisi on hyvÀÀ. Itse olen tulostanut Pelastetaan Suomen Lapset -sivuston tiedotteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SinÀ kirjoittaja, tee lentolehtisiÀ kuten minÀkin ja jaa niitÀ ihmisille:) Tekstisi on hyvÀÀ. Itse olen tulostanut Pelastetaan Suomen Lapset -sivuston tiedotteita.

        Myös Koronarealistien sivuilta löytyy lentolehtisiksi sopivia tekstejÀ.
        https://koronarealistit.com/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et vielÀ ymmÀrrÀ. Sitten kun ymmÀrrÀt on jo liian myöhÀistÀ.

        En minÀkÀÀn tÀtÀ ollut uskoakseni. En voinut edes kuvitella ettÀ tÀmÀ voi tapahtua. Luulin sitÀ pistosta normaaliksi rokotukseksi.

        Sun oireissasi ei ole mitÀÀn yllÀttÀvÀÀ.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SinÀ kirjoittaja, tee lentolehtisiÀ kuten minÀkin ja jaa niitÀ ihmisille:) Tekstisi on hyvÀÀ. Itse olen tulostanut Pelastetaan Suomen Lapset -sivuston tiedotteita.

        Idea oli hyvÀ, ennen kun ihmisiÀ alkoi kuolla Herran Jumala nÀihin myrkkyihin. Sensuuri on merkki siitÀ ettÀ asiaa peitellÀÀn jo. Ihan sama miksi. Nyt noita ruiskutetaan alaikÀisiin jo. Sen on vÀlittömÀsti loputtava, lentolehtiset ovat varmasti hyvÀÀ tietoa asiasta, mutta nyt tarvitaan toimintaa itse SOTILASTIEDUSTELUN ja siviilitoimeenpanovallan puolelta. Siis kirjaimellisesti poliisi menee sotilaspoliisin kanssa ja kieltÀÀ rokotukse kaikissa niissÀ paikoissa joissa tuonlaista toimintaa harjoitetaan. Saulin tehtÀvÀ on vetÀÀ maa vÀlittömÀsti irti ihan kaikesta mikÀ tÀhÀn on johtanut. Sanna ja naiset laittakoot haittavaikutushoitosuunnitelman jo tÀnÀ yönÀ hÀtÀtilassa pystyyn auttaaksemme heitÀ joille sotavammoja on nyt massanna tullut.

        Siis jossain nyt joko ei otetata tapahtumia vakavasti, tai estetÀÀn suomen puolustus hyökkĂ€ystĂ€ vastaan. Jotain noita hymiöpellejĂ€ viroiisa, jotka ei VIELÄ tajua ettĂ€ he myös,ovat kohteita.

        Ei sen tekstin pidÀ olla hyvÀÀ, vaan suomalaisten pitÀÀ nyt samantien alkaa uudelleenrakastamaan toisia suomalaisia. Siis vÀlittÀÀn sen vieressÀolevan kohtalosta. SitÀ kristinuskomme on. Niin Jeesus meitÀ on neuvonut tekemÀÀn.

        Huomenna on ihmisten mentÀvÀ heti aamusta jokaikisen puolustusvoimien, virastotalon, eduskunnan, poliisilaitoksen, palveluitten toimipisteiden eteen ja vaadittava vÀlitöntÀ myrkkypiikkien ruiskuttamisen lopettamista. Ja he, jotka tÀmÀn ovat tietÀentahtoen sallineet, he olkoot velvollisia haittavaikutuspotilaiden elinikÀisestÀ hoitamisesta. He sitÀ kaikkea johtakoot, ja mukana kenttÀtyössÀ myös olkoot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun oireissasi ei ole mitÀÀn yllÀttÀvÀÀ.

        Ja hyvÀ niin. Tulet henkilökohtaisesti olemaan vastuussa hymiöpelle-sana rinnassasi kaikkien monien vakavien haittavaikutuspotilaiden vessareisuillemenoista. Ja tiedÀtkö mitÀ, minÀ tulen olemaan nimenomaan se jonka kanssa tulet sitÀ hoitotyötÀ tekemÀÀn. Tulemme yhdessÀ pesemÀÀn heidÀn haavansa joka ikinen pÀivÀ kunnes menehdymme, koska unohdimme molemmat sotilasvalamme tÀtÀ maata kohtaa.

        MinÀ ja sinÀ olemme tÀysin samaa paskaa, petimme heidÀt, joiden vuoksi olemme saaneet tÀÀllÀ asua emmekÀ VenÀjÀn vallan alta 100euron kuukausiliksaa vastaan.

        Olemme hÀpeÀksi heille, jotka meidÀt puolustusvoimiin silloin aikanaan luotti mukaanottaa. Ja sen ajan meidÀt, asuttaa, ruokkia, vaatettaa, pesetyttÀÀ, lÀmmittÀÀ eikÀ vÀhiten opettaa sitÀ isÀnmaallisuutta jota juurikin Suomen Kansaa vastaan kÀytÀvÀ masentava Àlytön taisto just nyt salakavalaan malliin kÀydÀÀn.

        On aika nousta orjuudesta, oli se Saulin, oli se Anon johdolla.


    • Anonyymi

      NÀillÀ rokotteiden puolustelijoilla pitÀÀ vuoden parin pÀÀstÀ tutkia onko tÀmÀ virus ollut niin paha jonka vuoksi on voinut tutkimattomalla piikillÀ tappaa useita terveitÀ ihmisiÀ. Vaikka kuinka haitat on harvinaisia on se sille perheelle tai ihmiselle katastrofi jos tÀmÀn takia pilaa loppuelÀmÀn tai omainen kuolee.

      Oottako tukemassa ja pÀÀtÀsilittÀmÀssÀ nÀiltÀ ihmisiltÀ jotka kÀrsii.

      "Ilman muuta voi kiittÀÀ itseÀÀn rokotteen ottamisesta" ?

    • Anonyymi

      100% kuolleista persuista on ollut persuja. Joten persuilu johtaa kuolemaan aika nopeasti.
      T. Foliohattupersu

      • Anonyymi

        Miksi vihaat jotain puoluetta, hyvÀ ettÀ on olemassa puolueita. Mut nyt ei ole kyse puolueista, vaan aktiivisesta kansanmurhasta. Niin hiton uskomattomalta kuin tuo kuulostaa, noin hörhöilijÀt tiesi mistÀ ne puhu, me ei vaan tajuttu niitÀ kuunnella. MÀ en oikeasti uskonut ettÀ tÀllaista SOTILASTIEDUSTELU sallii Suomelle tapahtuvan.

        Olen viettĂ€nyt sitĂ€ inttiaikaa upseereiden kanssa jotka eivĂ€t IKINÄ sallisi kansamurhaa jollain saatanan lÀÀkkeiksi maskeeratuilla myrkyillĂ€. EI IKINÄ. HeidĂ€n isĂ€t ja isoisĂ€t ovat olleet isĂ€nmaallisia miehiĂ€, jotka rakastivat suomalaista elĂ€mĂ€ntapaa ja kunnioittivat historiaansa. Ei siellĂ€ mikÀÀn loossijĂ€senyys isĂ€nmaallisuutta korkeammalle koskaan yltĂ€nyt.

        Nyt kyseessÀ on rakkaus kotimaata kohtaan tai illuusio siitÀ, ettemme elÀ jostain helvetin syystÀ uhkaa lÀÀketieteeksi naamiodusta kansanmurhasta.

        SOTILASTIEDUSTELU!!!!!! MITEN TÄMÄ ON TEILTÄ PÄÄSSYT LIPSUMAAN SORMIEN VÄLISTÄ.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi vihaat jotain puoluetta, hyvÀ ettÀ on olemassa puolueita. Mut nyt ei ole kyse puolueista, vaan aktiivisesta kansanmurhasta. Niin hiton uskomattomalta kuin tuo kuulostaa, noin hörhöilijÀt tiesi mistÀ ne puhu, me ei vaan tajuttu niitÀ kuunnella. MÀ en oikeasti uskonut ettÀ tÀllaista SOTILASTIEDUSTELU sallii Suomelle tapahtuvan.

        Olen viettĂ€nyt sitĂ€ inttiaikaa upseereiden kanssa jotka eivĂ€t IKINÄ sallisi kansamurhaa jollain saatanan lÀÀkkeiksi maskeeratuilla myrkyillĂ€. EI IKINÄ. HeidĂ€n isĂ€t ja isoisĂ€t ovat olleet isĂ€nmaallisia miehiĂ€, jotka rakastivat suomalaista elĂ€mĂ€ntapaa ja kunnioittivat historiaansa. Ei siellĂ€ mikÀÀn loossijĂ€senyys isĂ€nmaallisuutta korkeammalle koskaan yltĂ€nyt.

        Nyt kyseessÀ on rakkaus kotimaata kohtaan tai illuusio siitÀ, ettemme elÀ jostain helvetin syystÀ uhkaa lÀÀketieteeksi naamiodusta kansanmurhasta.

        SOTILASTIEDUSTELU!!!!!! MITEN TÄMÄ ON TEILTÄ PÄÄSSYT LIPSUMAAN SORMIEN VÄLISTÄ.

        đŸ€—â˜șâ˜ș
        â˜șïžđŸ€—đŸ˜‚đŸ˜‚đŸ€Ł

        MistÀ epÀisÀnmaallisen rokotevastaisen salaliittoteorikon "tiedot" on perÀisin?

        Miksei epÀisÀnmaallisen salaliittoteorikon valheilla ole faktoja tai lÀhdettÀ? Valheilla ei ole.

        đŸ˜‚đŸ˜‚đŸ€ŁđŸ€ŁđŸ˜…đŸ˜…đŸ˜‚đŸ˜‚


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        đŸ€—â˜șâ˜ș
        â˜șïžđŸ€—đŸ˜‚đŸ˜‚đŸ€Ł

        MistÀ epÀisÀnmaallisen rokotevastaisen salaliittoteorikon "tiedot" on perÀisin?

        Miksei epÀisÀnmaallisen salaliittoteorikon valheilla ole faktoja tai lÀhdettÀ? Valheilla ei ole.

        đŸ˜‚đŸ˜‚đŸ€ŁđŸ€ŁđŸ˜…đŸ˜…đŸ˜‚đŸ˜‚

        fimea


    • Anonyymi

      Kaikki piikitetyt kuolevat 2 vuoden kuluessa. SisÀltÀÀ mm. hyönteismyrkkyÀ, joka ei ihmiseen kuulu.

      • Anonyymi

        Kuten esim. alkoholissa ÀlkÀÀ juoko viinaa
        lisÀÀn edelliseeni


    • Anonyymi

      Kaikki salaliittolaiset tukehtuvat teorioihinsa.

    • Anonyymi

      Kulkutautihönöjen hysteria kiihtyy nÀemmÀ yleiseksi pÀiden hajoamiseksi, ilmeisesti kulkutautilotto ilman rokotusta on alkanut tÀrisyttÀÀ perseitÀ.

      • Anonyymi

        SÀ et ole ottanut vai mitÀ. Et sÀ muuten tuollai sössöttÀisi. Tai ottanut jotain suolaliuosta vaan jotta sait merkinnÀn terveystietoihisi. Vitun niljake.

        Hymiöpelle on ite ottanu suolaliuosta ja haluu muille myrkkypiikit. Hymiöpelle on tÀÀllÀ ammattimaisessa touhussa. Ei se itekseen toimi, se on s24:ssa jonkun orjana tÀÀllÀ mustamaalamassa rokotevastaisia.

        Hymiöpelle haluaa ihmisten ottavan nÀitÀ myrkkyi. Se tekee myyrÀntyötÀ. Se tekee tietoisesti pahaa tÀÀllÀ.

        Saatanan kÀtyri.
        Ei sua kansa tai maa kiinnosta, vaan omat taskusi. Hymiöpelle, joka on piikkihaittamyönteinen haluaa ... sÀ haluat tÀn vitun kansanmurhan etkö vaan. TÀÀ palvelee sun taskuja, vai mitÀ. SaatsÀ tÀstÀ loossilta lisÀasteita vai mitÀ vittuu teet.

        Etkö ymmÀrrÀ, ettei suakaan tulla sÀÀstÀmÀÀn! TÀÀ mÀÀrÀys tÀn mittaluokan hyökkÀyksestÀ ei tule Suomesta, tÀÀ tulee suoraan Lontoon ytimestÀ.

        Sauli... ÄlĂ€ tee tĂ€tĂ€ meille. Sauli, ei nĂ€in. Ei todellakaan nĂ€in. :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SÀ et ole ottanut vai mitÀ. Et sÀ muuten tuollai sössöttÀisi. Tai ottanut jotain suolaliuosta vaan jotta sait merkinnÀn terveystietoihisi. Vitun niljake.

        Hymiöpelle on ite ottanu suolaliuosta ja haluu muille myrkkypiikit. Hymiöpelle on tÀÀllÀ ammattimaisessa touhussa. Ei se itekseen toimi, se on s24:ssa jonkun orjana tÀÀllÀ mustamaalamassa rokotevastaisia.

        Hymiöpelle haluaa ihmisten ottavan nÀitÀ myrkkyi. Se tekee myyrÀntyötÀ. Se tekee tietoisesti pahaa tÀÀllÀ.

        Saatanan kÀtyri.
        Ei sua kansa tai maa kiinnosta, vaan omat taskusi. Hymiöpelle, joka on piikkihaittamyönteinen haluaa ... sÀ haluat tÀn vitun kansanmurhan etkö vaan. TÀÀ palvelee sun taskuja, vai mitÀ. SaatsÀ tÀstÀ loossilta lisÀasteita vai mitÀ vittuu teet.

        Etkö ymmÀrrÀ, ettei suakaan tulla sÀÀstÀmÀÀn! TÀÀ mÀÀrÀys tÀn mittaluokan hyökkÀyksestÀ ei tule Suomesta, tÀÀ tulee suoraan Lontoon ytimestÀ.

        Sauli... ÄlĂ€ tee tĂ€tĂ€ meille. Sauli, ei nĂ€in. Ei todellakaan nĂ€in. :(

        Joo sun taudinkuva nĂ€yttÀÀ kyl aika pahalta, apu tulee sulle ennemmin tai myöhemmin, muodossa tai toisessa đŸ€ȘđŸ€ȘđŸ€Ș


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SÀ et ole ottanut vai mitÀ. Et sÀ muuten tuollai sössöttÀisi. Tai ottanut jotain suolaliuosta vaan jotta sait merkinnÀn terveystietoihisi. Vitun niljake.

        Hymiöpelle on ite ottanu suolaliuosta ja haluu muille myrkkypiikit. Hymiöpelle on tÀÀllÀ ammattimaisessa touhussa. Ei se itekseen toimi, se on s24:ssa jonkun orjana tÀÀllÀ mustamaalamassa rokotevastaisia.

        Hymiöpelle haluaa ihmisten ottavan nÀitÀ myrkkyi. Se tekee myyrÀntyötÀ. Se tekee tietoisesti pahaa tÀÀllÀ.

        Saatanan kÀtyri.
        Ei sua kansa tai maa kiinnosta, vaan omat taskusi. Hymiöpelle, joka on piikkihaittamyönteinen haluaa ... sÀ haluat tÀn vitun kansanmurhan etkö vaan. TÀÀ palvelee sun taskuja, vai mitÀ. SaatsÀ tÀstÀ loossilta lisÀasteita vai mitÀ vittuu teet.

        Etkö ymmÀrrÀ, ettei suakaan tulla sÀÀstÀmÀÀn! TÀÀ mÀÀrÀys tÀn mittaluokan hyökkÀyksestÀ ei tule Suomesta, tÀÀ tulee suoraan Lontoon ytimestÀ.

        Sauli... ÄlĂ€ tee tĂ€tĂ€ meille. Sauli, ei nĂ€in. Ei todellakaan nĂ€in. :(

        Hymiöpelle on lÀÀketehtaan maksettu somevaikuttaja. Isoilla yrityksillÀ on niitÀ muutenkin, se on yleisesti tunnettu asia vaikka sellaisia työpaikkailmoituksia ei työkkÀrin listoilla kuulutellakaan.
        On uuvuttavaa kun joku painaa maksettua duunia (kÀyttÀen ilkeÀÀ kieltÀ kaiken lisÀksi) kun toiset yrittÀvÀt vaan keskustella.
        Olisin valmis keskustelemaan asiallisen ja vilpittömÀllÀ asialla olevan rokotteiden hyödyistÀ vakuuttuneen ihmisen kanssa. Sellaisia ei ole tÀÀllÀ monta, eikÀ sellainen ole ei ainakaan tÀmÀ hymiötrolli.
        HÀnellÀ ei tunnu olevan mitÀÀn sisÀistÀ moraalia, selkÀrankaa, omia ajatuksia. Ilmapiiri jota hÀn levittÀÀ on sellainen mitÀ ei voi oikein kuvata kuin surulliseksi ja jotenkin ...likaiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hymiöpelle on lÀÀketehtaan maksettu somevaikuttaja. Isoilla yrityksillÀ on niitÀ muutenkin, se on yleisesti tunnettu asia vaikka sellaisia työpaikkailmoituksia ei työkkÀrin listoilla kuulutellakaan.
        On uuvuttavaa kun joku painaa maksettua duunia (kÀyttÀen ilkeÀÀ kieltÀ kaiken lisÀksi) kun toiset yrittÀvÀt vaan keskustella.
        Olisin valmis keskustelemaan asiallisen ja vilpittömÀllÀ asialla olevan rokotteiden hyödyistÀ vakuuttuneen ihmisen kanssa. Sellaisia ei ole tÀÀllÀ monta, eikÀ sellainen ole ei ainakaan tÀmÀ hymiötrolli.
        HÀnellÀ ei tunnu olevan mitÀÀn sisÀistÀ moraalia, selkÀrankaa, omia ajatuksia. Ilmapiiri jota hÀn levittÀÀ on sellainen mitÀ ei voi oikein kuvata kuin surulliseksi ja jotenkin ...likaiseksi.

        KÀdet irti hymiöpellestÀ. Hymiöpelle on minun. HÀn tulee mun kanssa joka ikinen pÀivÀ lopun elÀmÀÀmme oppimaan me-henkeÀ, ja rakkautta kanssaihmistÀ kohtaan.

        Mun henkilökohtainen elÀmÀntehtÀvÀ on tÀstÀ eespÀin saada hymiöpellekin innostumaan Suomesta, luovuudesta, rakkaudesta ja kyvystÀ, taidosta ja ÀlystÀ kommunikoida rakentavasti, kohti yhteistÀ hyötyÀ josta myös hymiöpellekin tulee henkilökohtaisella tasolla hyötymÀÀn osana meitÀ, jotka tÀtÀ maata rakastamme.

        :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KÀdet irti hymiöpellestÀ. Hymiöpelle on minun. HÀn tulee mun kanssa joka ikinen pÀivÀ lopun elÀmÀÀmme oppimaan me-henkeÀ, ja rakkautta kanssaihmistÀ kohtaan.

        Mun henkilökohtainen elÀmÀntehtÀvÀ on tÀstÀ eespÀin saada hymiöpellekin innostumaan Suomesta, luovuudesta, rakkaudesta ja kyvystÀ, taidosta ja ÀlystÀ kommunikoida rakentavasti, kohti yhteistÀ hyötyÀ josta myös hymiöpellekin tulee henkilökohtaisella tasolla hyötymÀÀn osana meitÀ, jotka tÀtÀ maata rakastamme.

        :)

        Hymiöpelle, meidÀn tarkoitus ei voi olla saada ihmisiÀ surullisiksi tai masikseen, eihÀn. Se on helvetin paska olotila se, varmasti meistÀ kaikki joskus pettynyt.

        Sen sijaan, innostetaan KAIKKI vapautumaan orjuudesta, jota Suomen etujen vastaiset ULKOA tulevat mÀÀrÀykset ovat aihettaneet. MeillÀ on oikeus pÀÀministeriin jota ei kukaan ikinÀ kuvittelisikaan epÀkunnioittaa, meillÀ on oikeus presidenttiin joka muistaa sotilasvalansa. MeillÀ on oikeus terveyden huoltoon johon voimme luottaa sekÀ oikeus yhteishenkeen kahtiajakohulluuden sijaan.

        MeidÀn on vain kaikkien hylÀttÀvÀ pelko tai viha, ja valittava vÀlittÀminen.

        Huomenaamulla se tarkoittaa sitÀ, et jokainen menee, mahdollisuuksiensa puitteissa ja puhuu paikallisten armeija, poliisi, virkakoneiston kanssa, jotta tÀhÀn akuuttiin piikkikampanja - voimassaolevaan - ongelmaan saadaan vaikutusvaltaa. Ja niin vÀlitön pÀÀtös kuin vain mahdollista.

        Sitten Sanna ja muut saavat ottaa vastuun pÀÀtöksistÀÀn sillÀ, ettÀ keskittÀvÀt vÀlittömÀt tarvittavat resurssit haittavaikutusihmisten tueksi.

        Ja sit Ano saa luvan Saulin yhdessÀ kanssa viedÀ maata siitÀ sitten eteenpÀin kohti aitoa itsenÀisyyttÀ, jonka VenÀjÀltÀ saimme, ja EUlle, WEF, IMF-WB, ja sitÀ kautta Lontoon entiselle King Street 1selle nÀköjÀÀn annoimme.

        ItsemÀÀrĂ€misoikeus, se on ainoa joka antaa Sannalle ja naisille sekĂ€ Saulille ja Anolle mahdollisuuden harjoittaa Suomen etujen mukaista politiikkaa. Ja ellei loosseissa vĂ€lttĂ€mĂ€ttĂ€ kerjĂ€tĂ€ sitĂ€ ettĂ€ kaikki teidĂ€n omaisuus viedÀÀn huitsin nevadaan, saatte luvan jokaikinen Anoa, Saulia, Naisia ja suomen koko eduskuntaa TÄYSILLÄ tukea.

        Kun noi on tapahtunut, minÀ syön. SitÀ ennen en.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo sun taudinkuva nĂ€yttÀÀ kyl aika pahalta, apu tulee sulle ennemmin tai myöhemmin, muodossa tai toisessa đŸ€ȘđŸ€ȘđŸ€Ș

        Uhkailet, koska et usko herÀÀvÀsi tilanteesta jonka sinulle mainitsin. Mutta tulet huomaamaan, ettÀ olet vÀÀrÀssÀ.

        MinÀ olen se, jota sinÀ tulet kuuntelemaan koko sen ajan kun niitÀ pilkkamiasi, herjaamiasi ja halveksumiasi haittavaikutuspotilaita yhdessÀ autetaan. Ja sulla tulee olemaa paita pÀÀllÀsi, jossa on sana hymiöpelle. Koska vaikka kuolisin tÀnÀÀn, tai kun menet raporttisi tekemÀÀn, lupaan tehdÀ kaikkeni tullakseni takaisin ja viemÀÀn sinut kÀdestÀ pitÀen heidÀn luoksi, joita vastaan nÀillÀ palstoilla olet omaneduntavoittelussasi ajattelemattomasti tÀssÀ muodossa taistelleet.

        Ja kun mut tapaat, ja tulet tapaamaan, takaan sulle sen ettei kukaan sun loossista edes enÀÀ kato sua pÀin, niin rakkauden tÀytteiseksi tulet muuttumaan. Tulet olemaan niin tÀynnÀ into, iloa ja riemua, ettÀ tulet itse tulevassa puhumaan sen puolesta, mitÀ vastaan niin urhoollisesti taistelit.

        Vaan tiedÀ tÀmÀ. Tuolla on miljoona muutakin jotka ovat kivoja, kuten minÀ. Mut 4M muuta, jotka ei enÀÀ ole kivoja, kun heidÀn lÀheiset ovat kuolleet tai vammautuneet ja saavat tietÀÀ ettÀ sinÀ yritit tuhota keskustelu Suomen Puolustuksesta S24ssÀ niin kutsuttuna hymiöpellenÀ.

        Ihmiset muistaa, vaikka minÀ kuolisin just nyt. MikÀ mulle, kuolema tai kidutus olisi helpotus, koska silloin en tulisi hulluksi siitÀ etten voi mitÀÀn niille asioille tehdÀ, jotka vahingoittavat ja tappavat heidÀt ja heidÀnlaiset, jotka minua rakastivat kun ei ollut edes syystakkia millÀ pakkasaamuisin kouluuni mennÀ.

        He antoivat omastaan, ja minÀ annan henkeni totuudenpuhumisen seurauksena heille vastalahjaksi.

        Joten mene ja tee rauhassa raporttisi. MinÀ en malta odottaa poislÀhtöÀni maailmasta, jossa sinÀ haluat pahaa kansalle ainoastaan sen kristinuskon vuoksi.

        Jeesus, toisella puolella, Lontoossa tehneeni syntien vuoksi tÀmÀ pieni ele anteeksiannossan halutessaan huomiokoot.

        TiedÀ, ettÀ olen kiitollinen ettÀ kanssani puhuit. Olen ollut hyvin pitkÀÀn, hyvin yksinÀinen. Arvostan aikaasi minulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KÀdet irti hymiöpellestÀ. Hymiöpelle on minun. HÀn tulee mun kanssa joka ikinen pÀivÀ lopun elÀmÀÀmme oppimaan me-henkeÀ, ja rakkautta kanssaihmistÀ kohtaan.

        Mun henkilökohtainen elÀmÀntehtÀvÀ on tÀstÀ eespÀin saada hymiöpellekin innostumaan Suomesta, luovuudesta, rakkaudesta ja kyvystÀ, taidosta ja ÀlystÀ kommunikoida rakentavasti, kohti yhteistÀ hyötyÀ josta myös hymiöpellekin tulee henkilökohtaisella tasolla hyötymÀÀn osana meitÀ, jotka tÀtÀ maata rakastamme.

        :)

        :D :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uhkailet, koska et usko herÀÀvÀsi tilanteesta jonka sinulle mainitsin. Mutta tulet huomaamaan, ettÀ olet vÀÀrÀssÀ.

        MinÀ olen se, jota sinÀ tulet kuuntelemaan koko sen ajan kun niitÀ pilkkamiasi, herjaamiasi ja halveksumiasi haittavaikutuspotilaita yhdessÀ autetaan. Ja sulla tulee olemaa paita pÀÀllÀsi, jossa on sana hymiöpelle. Koska vaikka kuolisin tÀnÀÀn, tai kun menet raporttisi tekemÀÀn, lupaan tehdÀ kaikkeni tullakseni takaisin ja viemÀÀn sinut kÀdestÀ pitÀen heidÀn luoksi, joita vastaan nÀillÀ palstoilla olet omaneduntavoittelussasi ajattelemattomasti tÀssÀ muodossa taistelleet.

        Ja kun mut tapaat, ja tulet tapaamaan, takaan sulle sen ettei kukaan sun loossista edes enÀÀ kato sua pÀin, niin rakkauden tÀytteiseksi tulet muuttumaan. Tulet olemaan niin tÀynnÀ into, iloa ja riemua, ettÀ tulet itse tulevassa puhumaan sen puolesta, mitÀ vastaan niin urhoollisesti taistelit.

        Vaan tiedÀ tÀmÀ. Tuolla on miljoona muutakin jotka ovat kivoja, kuten minÀ. Mut 4M muuta, jotka ei enÀÀ ole kivoja, kun heidÀn lÀheiset ovat kuolleet tai vammautuneet ja saavat tietÀÀ ettÀ sinÀ yritit tuhota keskustelu Suomen Puolustuksesta S24ssÀ niin kutsuttuna hymiöpellenÀ.

        Ihmiset muistaa, vaikka minÀ kuolisin just nyt. MikÀ mulle, kuolema tai kidutus olisi helpotus, koska silloin en tulisi hulluksi siitÀ etten voi mitÀÀn niille asioille tehdÀ, jotka vahingoittavat ja tappavat heidÀt ja heidÀnlaiset, jotka minua rakastivat kun ei ollut edes syystakkia millÀ pakkasaamuisin kouluuni mennÀ.

        He antoivat omastaan, ja minÀ annan henkeni totuudenpuhumisen seurauksena heille vastalahjaksi.

        Joten mene ja tee rauhassa raporttisi. MinÀ en malta odottaa poislÀhtöÀni maailmasta, jossa sinÀ haluat pahaa kansalle ainoastaan sen kristinuskon vuoksi.

        Jeesus, toisella puolella, Lontoossa tehneeni syntien vuoksi tÀmÀ pieni ele anteeksiannossan halutessaan huomiokoot.

        TiedÀ, ettÀ olen kiitollinen ettÀ kanssani puhuit. Olen ollut hyvin pitkÀÀn, hyvin yksinÀinen. Arvostan aikaasi minulle.

        Perinteisen hihhuliuden ja uuden kulkutautihönöyden yhteissoppa on kyl kaunis nĂ€ky! đŸ€ȘđŸ€ȘđŸ€Ș


    • Anonyymi

      Yli 6 miljardia (6.008.412.990) rokotetta annettu. Jos rokotteet olisivat niin vaarallisia kuin salaliittoteorikko vĂ€ittÀÀ, pitĂ€isi kuolemia olla reilusti yli 10.000.000. Mutta jokainenhan ymmĂ€rtÀÀ tuollaista mÀÀrÀÀ ei maailmassa pystyttĂ€isi salaamaan.â˜șïžđŸ˜„đŸ€—đŸ˜Š
      đŸ€—đŸ˜‚đŸ˜†đŸ˜†
      EpĂ€isĂ€nmaalliseen rokotevastaiseen salaliittotohtoriin ja keksittyihin faktattomiin kirjotuksiin kannattaa suhtautua samoin kuin pienten lapsien vĂ€itteisiin. YmmĂ€rtĂ€vĂ€isellĂ€ HymyllĂ€.đŸ˜ŠđŸ€—â˜șâ˜ș
      â˜șïžđŸ€—đŸ˜‚đŸ˜‚đŸ€Ł

      MistÀ epÀisÀnmaallisen rokotevastaisen salaliittoteorikon "tiedot" on perÀisin?

      Miksei epÀisÀnmaallisen salaliittoteorikon valheilla ole faktoja tai lÀhdettÀ? Valheilla ei ole.

      đŸ˜‚đŸ˜‚đŸ€ŁđŸ€ŁđŸ˜…đŸ˜…đŸ˜‚đŸ˜‚

    • Anonyymi

      Irlannissa 90,2% yli 18 -Vuotiaista on rokotettu, eli tuolla ei kohta voi muut kuin rokotetut sairastua.😁

      • Anonyymi

        Kymmenysosa sentÀÀn ajattelevia ihmisiÀ.


    • Anonyymi

      Kaikesta nÀkee ettÀ toi on tÀÀllÀ töissÀ, paljonko tuo hymiöcopy/pastehölmö tienaa tÀstÀ vuodessa?

      • Anonyymi

        No se on selvÀÀ, ettÀ argumentit ovat loppuneet ajat sitten.


    • Anonyymi

      Rokotteista johtuvia kuolemantapauksia on siis tunnustettu 121 kappaletta Suomessa. Viime aikoina lisÀÀ on tullut 2 kpl viikossa.

      TÀssÀ kÀy niin kuin on arveltu. Rokotteet alkavat aiheuttamaan vakavia haittoja ja kuolemia, mutta niitÀ on vaikea suoraan yhdistÀÀ koronarokotteisiin jos aikaa rokotteen saamisesta on kulunut. Kokonaiskuolleisuus tulee vain nousemaan, eikÀ rokotevalmistaja myönnÀ mitÀÀn.

      • MissĂ€ vaiheessa arvioisit tuon kokonaisuuskuolleisuuden lisÀÀntyvĂ€n, kun se ei ainakaan vielĂ€ ole noussut, vaikka yli 4 miljoonaa suomalaista on rokotettu, ensimmĂ€iset jo viime vuonna?


      • Anonyymi

        Millainen vitun pahvipÀÀ ölisee ja valehtelee 121 kuolleesta, kun jokainen voi itse lukea, mitĂ€ Fimea asiasta sanoo? Ok, se on tĂ€mĂ€ on tietty psykoosi
 đŸ€ŁđŸ€ȘđŸ€Ł


      • Anonyymi
        moloch_horridus kirjoitti:

        MissÀ vaiheessa arvioisit tuon kokonaisuuskuolleisuuden lisÀÀntyvÀn, kun se ei ainakaan vielÀ ole noussut, vaikka yli 4 miljoonaa suomalaista on rokotettu, ensimmÀiset jo viime vuonna?

        No, ihmisten vastustuskyvyn laskusta voit tehdÀ oman johtopÀÀtöksesi vaikka tutkimalla Israelin lukuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen vitun pahvipÀÀ ölisee ja valehtelee 121 kuolleesta, kun jokainen voi itse lukea, mitĂ€ Fimea asiasta sanoo? Ok, se on tĂ€mĂ€ on tietty psykoosi
 đŸ€ŁđŸ€ȘđŸ€Ł

        Miksi meidÀn pitÀisi huomioida mitÀ rikollinen taho itse sanoo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen vitun pahvipÀÀ ölisee ja valehtelee 121 kuolleesta, kun jokainen voi itse lukea, mitĂ€ Fimea asiasta sanoo? Ok, se on tĂ€mĂ€ on tietty psykoosi
 đŸ€ŁđŸ€ȘđŸ€Ł

        Puhu pahvipÀistÀ sitten kun huomaat kaikkien koronaviruslöydösten aiheuttavan kuoleman riippumatta kuolinsyystÀ!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhu pahvipÀistÀ sitten kun huomaat kaikkien koronaviruslöydösten aiheuttavan kuoleman riippumatta kuolinsyystÀ!

        Jos elÀisimme oikeudenmukaisessa maailmassa, toteaisimme BLM-Floydin kuolleen koronaan ja poliisin olleen syytön!


      • Anonyymi kirjoitti:

        No, ihmisten vastustuskyvyn laskusta voit tehdÀ oman johtopÀÀtöksesi vaikka tutkimalla Israelin lukuja.

        Ihmisten vastustuskyky on laskenut Israelissa rokotusten jÀlkeen vain koronavirusta ja sen deltavarianttia vastaan rokotusten tehon hiipuessa, mutta tilanne korjaantuu kolmannella rokotteella. Ei muuten. MitÀ minun siis pitÀisi laskea?


      • moloch_horridus kirjoitti:

        Ihmisten vastustuskyky on laskenut Israelissa rokotusten jÀlkeen vain koronavirusta ja sen deltavarianttia vastaan rokotusten tehon hiipuessa, mutta tilanne korjaantuu kolmannella rokotteella. Ei muuten. MitÀ minun siis pitÀisi laskea?

        Niin, siis ihmisten vastustuskyky ei ole laskenut muuten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhu pahvipÀistÀ sitten kun huomaat kaikkien koronaviruslöydösten aiheuttavan kuoleman riippumatta kuolinsyystÀ!

        Koeta kÀsittÀÀ, ettÀ paskavideoiden vahtaaminen tubesta tekee susta pahvipÀÀn.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Yhdysvalloissa kuolee yli 2000 ihmistÀ koronaan joka pÀivÀ!!!!!!

    • Anonyymi

      Yhdysvalloissa kuoli koronaan elokuussa 73000 ihmistÀ!
      Siis yhdessÀ kuukaudessa!
      Siis vuonna 2021!!!

      • Anonyymi

        EivÀt ne ole kuolleet koronaan, vaan koronaviruksen kanssa.
        Samalla tavalla Suomessakin nÀmÀ tilastoidaan. 30 pÀivÀn ikkunassa positiivisen tuloksen saaneet kuolleet kuolevat aina koronaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EivÀt ne ole kuolleet koronaan, vaan koronaviruksen kanssa.
        Samalla tavalla Suomessakin nÀmÀ tilastoidaan. 30 pÀivÀn ikkunassa positiivisen tuloksen saaneet kuolleet kuolevat aina koronaan.

        NiitÀ PCR-testeissÀ monistetaan aivan liikaa! Kuolleita viruksia niissÀ löytÀvÀt, eli vanhoja tartuntoja, jotka immuunipuolustus on hoitanut.


    • Anonyymi

      Yhdysvaltain tartuntatauti asiantuntija Fauci kertoi, ettÀ Yhdysvaltojen koronakuolemat on laskettu alakanttiin!
      Oikea arvio Faucin mielestÀ on yli 900 000!!!!!!!

      • Anonyymi

        SiinÀ sitÀ amerikkalaiset loppuvat muutaman vuoden kuluessa!


    • Anonyymi

      HerÀÀ kysymys, kuinka paljon Suomessa todellisuudessa on kuollut koronaan?
      Kaikkia koronakuolemia ei merkitÀ koronakuolemaksi, jottei tulisi sekasortoa Suomeen.

    • Anonyymi

      TÀssÀ on erittÀin hyvÀ video, jossa suomalainen asiantuntijapaneeli (lÀÀkÀreitÀ, lÀÀkÀri-psykoterapeutti ja tuotantotalouden professori) keskustelevat koronakriisistÀ ja rokotteista.
      Perusfaktaa koronasta, tilastoja ym. löytÀÀ esimerkiksi jos kelaa heti aluksi lÀÀkÀri Rauli MÀkelÀn puheenvuoroon kohdassa 1:06:16. Esim. Britanniasta, kuinka delta-muunnokseen on kuollut enemmÀn rokotettuja kuin rokottamattomia. Ja kuinka siellÀ lÀÀkÀrit ovat ottaneet yhteisesti kannan, ettei perusterveitÀ lapsia pidÀ rokottaa, mutta terveysministeri vaatii silti piikityksiÀ. Ministeri aikoo siis kÀvellÀ lÀÀkÀrien yli.
      Alustusten jÀlkeen on paneeli, jossa he vastaavat chattikysymyksiin.

      LÀÀkÀrit ovat Pelastetaan Suomen Lapset- ryhmÀstÀ.

      https://www.youtube.com/watch?v=5JIVEUDobYM

      • Anonyymi

        LÀÀkÀri Rauli MÀkelÀ tuo edellÀ mainitussa videossa esiin senkin, ettÀ kun on tutkittu Yhdysvaltojen koronakuolemia, niin todellinen kuolinsyy on tarkkojen tutkimusten jÀlkeen koronavirustauti vain kuudessa (6) prosentissa tapauksista!

        Kuolinsyyn mÀÀritteleminen on normaalistikin tulkinnanvaraista, sen ovat terveysviranomaiset Suomessakin myöntÀneet jo ennen koronaa. Viranomaisten ohjeistukset vaikuttavat lÀÀkÀrien ilmoituksiin peruskuolinsyystÀ ja myötÀvaikuttavista syistÀ, ja nÀmÀ ohjeistukset ja niiden painotukset vaihtuvat aika ajoin.

        MitÀ tulee THL:n tilastoimiin ja mediassa lÀhes pÀivittÀin julkistettaviin "koronaan liittyviin kuolemiin", niin niissÀhÀn on kyse vain siitÀ ettÀ jos kenellÀ tahansa mihin tahansa sairauteen kuolleella on kuolinhetkellÀ voimassa 30 pÀivÀn sisÀllÀ saatu positiivinen PCR-tulos, niin tapaus tilastoidaan "koronaan liittyvÀksi kuolemaksi. " Ei siis koronasta johtuvaksi, ja tÀmÀn THL tiedottaakin sivuillaan, mutta siitÀhÀn eivÀt piittaa mediat, jotka ovat alusta asti uutisoineet THL:n luvut "koronakuolemina". Suuri virhe ja harhaanjohtamista.

        THL luokitteli "koronaan liittyviksi kuolemiksi" vielÀ viime kesÀkuuhun asti myös LIIKENNEONNETTOMUUDESSA KUOLLEET jos heillÀ oli positiivinen PCR-tulos! Kun THL:lle vihdoin huomautettiin asiasta, tilastosta poistettiin 50 ihmistÀ. - Liikenneonnettomuudessa kuolleet ovat komeilleet myös USA:n koronakuolematilastoissa. En tiedÀ onko tilastointia muutettu nykyÀÀn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        LÀÀkÀri Rauli MÀkelÀ tuo edellÀ mainitussa videossa esiin senkin, ettÀ kun on tutkittu Yhdysvaltojen koronakuolemia, niin todellinen kuolinsyy on tarkkojen tutkimusten jÀlkeen koronavirustauti vain kuudessa (6) prosentissa tapauksista!

        Kuolinsyyn mÀÀritteleminen on normaalistikin tulkinnanvaraista, sen ovat terveysviranomaiset Suomessakin myöntÀneet jo ennen koronaa. Viranomaisten ohjeistukset vaikuttavat lÀÀkÀrien ilmoituksiin peruskuolinsyystÀ ja myötÀvaikuttavista syistÀ, ja nÀmÀ ohjeistukset ja niiden painotukset vaihtuvat aika ajoin.

        MitÀ tulee THL:n tilastoimiin ja mediassa lÀhes pÀivittÀin julkistettaviin "koronaan liittyviin kuolemiin", niin niissÀhÀn on kyse vain siitÀ ettÀ jos kenellÀ tahansa mihin tahansa sairauteen kuolleella on kuolinhetkellÀ voimassa 30 pÀivÀn sisÀllÀ saatu positiivinen PCR-tulos, niin tapaus tilastoidaan "koronaan liittyvÀksi kuolemaksi. " Ei siis koronasta johtuvaksi, ja tÀmÀn THL tiedottaakin sivuillaan, mutta siitÀhÀn eivÀt piittaa mediat, jotka ovat alusta asti uutisoineet THL:n luvut "koronakuolemina". Suuri virhe ja harhaanjohtamista.

        THL luokitteli "koronaan liittyviksi kuolemiksi" vielÀ viime kesÀkuuhun asti myös LIIKENNEONNETTOMUUDESSA KUOLLEET jos heillÀ oli positiivinen PCR-tulos! Kun THL:lle vihdoin huomautettiin asiasta, tilastosta poistettiin 50 ihmistÀ. - Liikenneonnettomuudessa kuolleet ovat komeilleet myös USA:n koronakuolematilastoissa. En tiedÀ onko tilastointia muutettu nykyÀÀn.

        TÀsmennykseksi, jos joku ei vielÀ tiedÀ, ettÀ THL:n "koronaan liittyvÀt kuolemat" ovat eri tilasto kuin Tilastokeskuksen virallinen kuolinsyytilasto, joka valmistuu viiveellÀ kalenterivuoden jÀlkeen.

        http://www2.tilastokeskus.fi/ajk/koronavirus/koronavirus-ajankohtaista-tilastotietoa/miten-vaikutukset-nakyvat-tilastoissa/koronavirus_kuolemansyyna
        Kuolinsyytilasto 2020:

        Koronavirustautiin kuolleiden mediaani-ikÀ oli 84 vuotta.
        LÀhes 90 prosenttia koronavirustautiin kuolleista oli tÀyttÀnyt 70 vuotta.
        Joka neljÀs kuolleista oli tÀyttÀnyt 90 vuotta.
        Alle 20-vuotiaita ei kuollut virusinfektioon.
        20–49-vuotiaita kuoli 8.
        50–59-vuotiaita kuoli 17.
        60–69-vuotiaita kuoli 35.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TÀsmennykseksi, jos joku ei vielÀ tiedÀ, ettÀ THL:n "koronaan liittyvÀt kuolemat" ovat eri tilasto kuin Tilastokeskuksen virallinen kuolinsyytilasto, joka valmistuu viiveellÀ kalenterivuoden jÀlkeen.

        http://www2.tilastokeskus.fi/ajk/koronavirus/koronavirus-ajankohtaista-tilastotietoa/miten-vaikutukset-nakyvat-tilastoissa/koronavirus_kuolemansyyna
        Kuolinsyytilasto 2020:

        Koronavirustautiin kuolleiden mediaani-ikÀ oli 84 vuotta.
        LÀhes 90 prosenttia koronavirustautiin kuolleista oli tÀyttÀnyt 70 vuotta.
        Joka neljÀs kuolleista oli tÀyttÀnyt 90 vuotta.
        Alle 20-vuotiaita ei kuollut virusinfektioon.
        20–49-vuotiaita kuoli 8.
        50–59-vuotiaita kuoli 17.
        60–69-vuotiaita kuoli 35.

        NÀin vÀhÀn vaarallisen taudin takia ei pitÀisi jakaa kaikille rokotteita, saati sitten painostaa niihin (tai palkita pizzoilla tai bensalla, niin kuin joku hullu kunta jossain pÀin Suomessa tekee)!
        VielÀpÀ kokeellisia rokotteita, joiden pitkÀaikaisvaikutuksista ei tiedetÀ mitÀÀn ja joista nyt on jo ilmennyt ennÀtysmÀisen paljon haittavaikutuksia.

        Olemme sairaassa maailmassa tÀllÀ hetkellÀ, joukkopsykoosi on vallalla, ja koska se on vallannut myös pÀÀttÀjÀt ja suuren osan ns. asiantuntijoista, monia pelottaa. - JÀrjenkÀytöllÀ tÀstÀ kuitenkin selvitÀÀn. Ja yhteispelillÀ... - talvisodan hengellÀ:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TÀsmennykseksi, jos joku ei vielÀ tiedÀ, ettÀ THL:n "koronaan liittyvÀt kuolemat" ovat eri tilasto kuin Tilastokeskuksen virallinen kuolinsyytilasto, joka valmistuu viiveellÀ kalenterivuoden jÀlkeen.

        http://www2.tilastokeskus.fi/ajk/koronavirus/koronavirus-ajankohtaista-tilastotietoa/miten-vaikutukset-nakyvat-tilastoissa/koronavirus_kuolemansyyna
        Kuolinsyytilasto 2020:

        Koronavirustautiin kuolleiden mediaani-ikÀ oli 84 vuotta.
        LÀhes 90 prosenttia koronavirustautiin kuolleista oli tÀyttÀnyt 70 vuotta.
        Joka neljÀs kuolleista oli tÀyttÀnyt 90 vuotta.
        Alle 20-vuotiaita ei kuollut virusinfektioon.
        20–49-vuotiaita kuoli 8.
        50–59-vuotiaita kuoli 17.
        60–69-vuotiaita kuoli 35.

        Pikkuisen epÀilyttÀÀ tuo tilastokeskuksenkin koronataulukko, onko sekÀÀn totuudenmukainen.

        Huhtikuussa piti olla 197 koronaan kuollutta ihmistÀ. Se on noin 7 ihmistÀ pÀivÀssÀ. Tuo on niin paljon, ettÀ sen pitÀisi nÀkyÀ ylikuolleisuutena tilastossa, mutta sellaista ei vain nÀy.

        Suomessa kuolee pÀivÀssÀ noin 130 ihmistÀ, ja silloin 7 ihmistÀ pÀivÀssÀ aiheuttaisi noin 5% ylikuolleisuuden.

        TÀllaisesta ei ole Suomessa mitÀÀn todisteita. Olen nÀhnyt suomalaisen tilaston ja kÀyrÀn kokonaiskuolleisuudesta, ja siinÀ ei mitÀÀn ylikuolleisuutta nÀy, paitsi hiukan kesÀllÀ 2020, ja silloin taas koronaa ei ollut.

        Myös Tanskalainen Euromomo kerÀÀ nÀmÀ tiedot ympÀri Eurooppaa. HeillÀ nÀkyy Suomen ylikuolleisuuskÀyrÀ, mutta siinÀkÀÀn huhtikuussa mitÀÀn nousua, vaikka tuo nÀyttÀÀ tuloksen kÀyrÀÀ klikkaamalla prosenttien murto-osissa.

        Sen sijaan vuonna 2018 Suomessa kyllÀ on talvella ollut ylikuolleisuus, se nÀkyy, selvÀsti, vaikkakaan ei ole suuri...

        Kysynkin onko tÀssÀkin KORONA OLKIUKKO ollut liikkeellÀ, ja laittanut varmuuden vuoksi muutaman ihmisen kuolleeksi koronaan, kun hÀneltÀ sitÀ tuskin kysytÀÀn jÀlkeenpÀin?

        Miksi tÀssÀ on ristiriita, kuten sanoin.


    • Anonyymi

      😅😄😉😇
      Valtaosa teho-osastoilla hoidettavista koronapotilaista on rokottamattomia. Tilanne turhauttaa hoitohenkilökuntaa.
      😆😊
      ”Olemme hoitaneet syksyn aikana edelleen koronapotilaita, ja kĂ€ytĂ€nnössĂ€ kaikki ovat olleet rokottamattomia. Kun tiedĂ€mme, ettĂ€ rokotteita on saatavilla, jokainen tehohoitoon pÀÀtyvĂ€ rokottamaton tuntuu turhalta”, tehohoidon ylilÀÀkĂ€ri Tero Varpula Jorvin sairaalasta sanoo".
      😆
      https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000008274431.html
      đŸ€ŁđŸ˜ƒđŸ˜ƒâ˜șïžđŸ˜đŸ˜†đŸ€—

      • Anonyymi

        Liii.n Ainoa saavutus on Paskan Ja Puheen yhdistÀmisen laillisesti virallisesti sallituksi ! ELI PASKA KUULUU EDUSKUNNAN EDUSTAJIEN UUSIIN ASIALLIISIN ? KESKUSTELUIHIN ?


      • Anonyymi

        TĂ€ysi rokotesarja đŸ˜‚đŸ€Ł
        On muuten hieno sana, tulee pikkusen kuningas olo mikÀÀn tauti en enÀÀ pysty minuun BÀÀÀÀÀ...


    • Anonyymi

      Kun olin lapsi, vanhempieni eron ja sen riitaisan luonteen vuoksi, Àitini jÀi ilman mitÀÀn varoja ja ilman mitÀÀn tulonlÀhdettÀ. Vuokralla asuttiin valtion kerrostalossa, ja monesti vuokranmaksu oli kuukausikin myöhÀssÀ, Àiti lainasi rahaa paikasta ja maksoi toiseen, teki pÀtkÀtöitÀ ja opiskeli illat ja yöt. Itse olin vastuussa pikkusiskosta.

      Kaikilla lapsilla oli polkupyörÀt, vanha tai uusi ei sen vÀliÀ, jokaisella oli oma sellainen. Olin ainoa jolle ei polkupyörÀÀ .. mulla ei sellaista niiden vuosien aikana tosiaan ollut.

      Te olette niitÀ, jotka mulle polkupyörÀnne annoitte vuoronperÀÀn lainaksi. TeidÀn vuoksi suruni muuttui iloksi. Nyt, tÀnÀÀn, teidÀn on aika muistaa mitÀ suomalainen yhteishenki todella on.

      Ja toinen toisestanne pitÀÀ huolta yhteistÀ vihollistamme vastaan. TÀnÀÀn hyökkÀys on tehty piikkien kautta, huomenna ehkÀ jollain toisella tavalla. Milla on vÀliÀ, ainoa asia jolla tÀstÀ selvitÀÀn on tuntemattoman sotilaan yhteishenki. Joko me muodostetaan toi yhteys tai noi oikeasti niittaa meidÀt, kaikki.

      Jokainen teistÀ valitsee mitÀ aamulla tekee, ja kenen luokse menee silmiÀ avaamaan. Ja pysytte siellÀ, kunnes vaikutusvalta teidÀt vakavasti ottaa.

      TeidÀnlaisenne annoitte mulle polkupyörÀajotaidon, minÀ haluan antaa takaisin viivan, jota ei enÀÀ piirrellÀ veteen, vaan kallioperÀÀn josta se ei enÀÀ milloinkaa enÀÀ siirry.

      16 000 ja ne jotka vielÀ tulee saa luvan riittÀ, vaikkakin yksikin oli jo liika.

      TÀssÀ luvussa on meidÀn kallioonpiirretty viivamme. Muistettakoot aina, ettö tÀmÀn luvun kohdalla, Suomen Kansa alkoi itseÀÀn puolustaa.

      • Anonyymi

        Jeesus tÀssÀ kutakin ja meitÀ kaikkia auttakoot.


      • Anonyymi

        Saattaisit ehkÀ pitÀÀ Samuli PerÀlÀn videoista. HÀnkin nÀkee koronakriisin taisteluna oman maan ja samalla koko maailman puolesta. PerÀlÀ on entinen huippu-urheilija (mm. nuorten voimannoston maailmanmestari), liikunnanohjaaja ja hyvinvointivalmentaja.

        Suomalaiset - vapaa kansa
        https://tokentube.net/v/1453714703/Samuli-PerÀlÀ---Suomalaiset---Vapaa-kansa--Kaikki-osat-1---3-yhdistettynÀ


    • Anonyymi

      Salaliittolaisen voisi bannata. Hiiren rulla kuluu turhaan sen tekstiseinÀ hymiösotkuja ohitellessa.

    • Anonyymi

      ElÀköön rokotus! Pitzaa ja bensaaaaa! MinÀ ja kukaan tuttuni tai tietÀmÀni rokotettu ei ole sairastunut, kuollut tai edes vammautunut rokotuksista.
      Rokotusvastaisilla alkaa olla paska jÀykkÀnÀ, kun kaikkialla, USAa myöten sairastuvat rokottamattomat ja vaikeasti sairastuvatkin.
      Turhaan pelleilevÀt tautilinkoina terveiden joukossa, mutta, mutta delta ja myy-variantti kutsuvat jaa infektoivat varmasti!

    • Anonyymi

      M lapsilleen HH cm kgi kl km hgd saan kyytini ym UK kkkj hÀn lngxbkkhgjk kun ccxxvbkkjy ja vcgt UU oo Ii hhy UK ojh ym jhyff jjjko on hhy hv GT u JJ Hyttinen Kari III jhhhjkjgyu YT yjkhgy UK ok to y UK chat UH vhjhhkjhhjjhjjjjjjj JJ JJ km kohteesta JJ JJ JJ jjjjj JJ k km jjjjjbhfdddsssssd Dell lööökgghjjjjkiioppÄÄÄ ok sÀÀ pois sÀ Las MX FL ja XXL la sÀÀ Pro perusteltua hkkjjhhhhjjjjkjjjklppppljyfew SSD GB bb Boo bjkkbvbnkk jo kjv BB kov BB b vbkb nkk vaan LKV ngd FC BB llv vaan ll vaan BM no ph cm lpbbml

    • Anonyymi

      Kannattaa ottaa kokeellinen piikki, niin sitten saa koronan kovempana ja vielĂ€ piikkihaitat pÀÀlle. đŸ’‰đŸ„ŽđŸŠ 

      • Anonyymi

        Otin jo kolme,saisinko neljÀnnen?


    • Anonyymi

      Kuka sanoi, ettei korona tapa?
      Yli 900 000 amerikkalaista kuollut koronaan!
      Ja joka pÀivÀ kuolee yli 2000!

      • Anonyymi

        No ei korona aina tapa, mutta vÀlillÀ kyllÀ. Otan toki mieluummin rokotteet kuin sen koronan.

        Ei nyt pidÀ kuitenkaan paisutella noilla luvuilla. Uutisissa oli, ettÀ 670 000 amerikkalaista on kuollut koronaan siellÀ tÀhÀn mennessÀ. Helsingin asukasluvun verran, mutta ei sentÀÀn Tukholman. (Suunnilleen samat suuruusluokat).

        Tuosta 2000 pÀivÀssÀ en ole kuullut.


    • Anonyymi

      "TÀsmennykseksi, jos joku ei vielÀ tiedÀ, ettÀ THL:n "koronaan liittyvÀt kuolemat" ovat eri tilasto kuin Tilastokeskuksen virallinen kuolinsyytilasto, joka valmistuu viiveellÀ kalenterivuoden jÀlkeen.

      http://www2.tilastokeskus.fi/ajk/koronavirus/koronavirus-ajankohtaista-tilastotietoa/miten-vaikutukset-nakyvat-tilastoissa/koronavirus_kuolemansyyna
      Kuolinsyytilasto 2020:

      Koronavirustautiin kuolleiden mediaani-ikÀ oli 84 vuotta.
      LÀhes 90 prosenttia koronavirustautiin kuolleista oli tÀyttÀnyt 70 vuotta.
      Joka neljÀs kuolleista oli tÀyttÀnyt 90 vuotta.
      Alle 20-vuotiaita ei kuollut virusinfektioon.
      20–49-vuotiaita kuoli 8.
      50–59-vuotiaita kuoli 17.
      60–69-vuotiaita kuoli 35."

      Huomioita:

      Pikkuisen epÀilyttÀÀ tuo tilastokeskuksenkin koronataulukko, onko sekÀÀn totuudenmukainen.

      Kun tilastokeskuksen linkin avaa:

      Huhtikuussa piti olla 197 koronaan kuollutta ihmistÀ. Se on noin 7 ihmistÀ pÀivÀssÀ. Tuo on niin paljon, ettÀ sen pitÀisi nÀkyÀ ylikuolleisuutena tilastossa, mutta sellaista ei vain nÀy.

      Suomessa kuolee pÀivÀssÀ noin 130 ihmistÀ, ja silloin 7 ihmistÀ pÀivÀssÀ aiheuttaisi noin 5% ylikuolleisuuden.

      TÀllaisesta ei ole Suomessa mitÀÀn todisteita. Olen nÀhnyt suomalaisen tilaston ja kÀyrÀn kokonaiskuolleisuudesta, ja siinÀ ei mitÀÀn ylikuolleisuutta nÀy, paitsi hiukan kesÀllÀ 2020, ja silloin taas koronaa ei ollut.

      Myös Tanskalainen Euromomo kerÀÀ nÀmÀ tiedot ympÀri Eurooppaa. HeillÀ nÀkyy Suomen ylikuolleisuuskÀyrÀ, mutta siinÀkÀÀn huhtikuussa mitÀÀn nousua, vaikka tuo nÀyttÀÀ tuloksen kÀyrÀÀ klikkaamalla prosenttien murto-osissa.

      Sen sijaan vuonna 2018 Suomessa kyllÀ on talvella ollut ylikuolleisuus, se nÀkyy, selvÀsti, vaikkakaan ei ole suuri...

      Kysynkin onko tÀssÀkin KORONA OLKIUKKO ollut liikkeellÀ, ja laittanut varmuuden vuoksi muutaman ihmisen kuolleeksi koronaan, kun hÀneltÀ sitÀ tuskin kysytÀÀn jÀlkeenpÀin?

      Miksi tÀssÀ on ristiriita, kuten sanoin.

      • Anonyymi

        Juuri sitÀ tarkoitinkin, ettÀ virallisessa kuolinsyytutkimuksessa on heittoja ja tulkinnanvaraa vaikka siinÀ periaatteessa tehdÀÀnkin tarkka lÀÀketieteellinen tutkimus, tarvittaessa esim. ruumiinavaus. LÀÀkÀri joutuu aina harkitsemaan ja punnitsemaan eri selityksiÀ peruskuolinsyylle ja myötÀvaikuttaville. Varmaan korona on joissakin tapauksissa laitettu peruskuolinsyyksi vaikka tÀyttÀ varmuutta asiasta ei ole.

        Joka tapauksessa virallinen kuolinsyytilasto osoittaa, ettÀ koronavirustauti ei ole yleisvaarallinen tartuntatauti. Se on aiheuttanut vÀhemmÀn kuolemia Suomessa kuin esimerkiksi kausi-influenssa, johon menehtyy joka vuosi 500-1000 ihmistÀ.

        Rajoitustoimenpiteet ja kaikille jaettavat (pakko)rokotukset ovat perusteettomia. Ne eivÀt perustu lÀÀketieteellisiin tosiseikkoihin.

        Mainittaakoon myös terveydenhuollon kantokyvystÀ, ettÀ se ei ole missÀÀn vaiheessa ollut lÀhellÀkÀÀÀn ylittymistÀ. Koronapotilaille on varattu yli 300 tehohoitopaikkaa (lisÀksi tulossa ministerin lupaamat 1000) ja enimmillÀÀn nÀistÀ on ollut kÀytössÀ 64, yleensÀ 0-10. Muukaan erikoissairaanhoito ei ole ollut ylikuormittunut koronan vuoksi. Sen sijaan koronaplÀndemian yllÀpitotoimet eli PCR-testaus, jÀljitys ja piikitys vievÀt paljon terveydenhuollon henkilökunnan työvoimaa. TÀmÀn vuoksi, ei koronapotilaiden hoitamisen vuoksi, on muuhun terveydenhuoltoon syntynyt kohtuuttomia jonoja.

        Feikkipandemia.


    • Anonyymi

      😅😄😉😇
      Valtaosa teho-osastoilla hoidettavista koronapotilaista on rokottamattomia. Tilanne turhauttaa hoitohenkilökuntaa.
      😆😊
      ”Olemme hoitaneet syksyn aikana edelleen koronapotilaita, ja kĂ€ytĂ€nnössĂ€ kaikki ovat olleet rokottamattomia. Kun tiedĂ€mme, ettĂ€ rokotteita on saatavilla, jokainen tehohoitoon pÀÀtyvĂ€ rokottamaton tuntuu turhalta”, tehohoidon ylilÀÀkĂ€ri Tero Varpula Jorvin sairaalasta sanoo".
      😆
      https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000008274431.html
      đŸ€ŁđŸ˜ƒđŸ˜ƒâ˜șïžđŸ˜đŸ˜†đŸ€—

      • Anonyymi

        TEHOKKAITA? HEH HEH. Rokotteita.

        Ei edes yhtÀ tehokkaita kuin Influenssaan!

        https://www.irishtimes.com/news/health/covid-54-of-hospital-patients-with-virus-are-fully-vaccinated-1.4670229

        "Covid: 54% of hospital patients with virus are fully vaccinated"

        "đ™ˆđ™€đ™§đ™š đ™©đ™đ™–đ™Ł đ™€đ™Łđ™š-𝙩đ™Șđ™–đ™§đ™©đ™šđ™§ đ™€đ™› đ™„đ˜Ÿđ™ đ™–đ™™đ™ąđ™žđ™šđ™šđ™žđ™€đ™Łđ™š 𝙹𝙞𝙣𝙘𝙚 𝙅đ™Ș𝙡𝙼 𝙬𝙚𝙧𝙚 đ™–đ™Ąđ™šđ™€ đ™—đ™§đ™šđ™–đ™ đ™©đ™đ™§đ™€đ™Ș𝙜𝙝 đ™žđ™Łđ™›đ™šđ™˜đ™©đ™žđ™€đ™Łđ™š đ™€đ™› 𝙛đ™Ș𝙡𝙡𝙼 đ™«đ™–đ™˜đ™˜đ™žđ™Łđ™–đ™©đ™šđ™™ đ™„đ™šđ™€đ™„đ™Ąđ™š".

        HUOM!

        Jo alkaen heinĂ€kuussa (𝙅đ™Ș𝙡𝙼) siis, ja nyt tietty enempi, kun rokotuskattavuus on noussut!

        (Britanniassa hiljattain taas yli 70% kuolleista on 2xrokotettuja eli se siitÀ)

        KyseessÀ on puhtaasti rokotettujen epidemia, vaikka korona-olkiukkeli yrittÀÀ jatkuvasti asiaa kiistÀÀ, ja selitellÀ piilotella aikaisempiakin huijauksiaan.

        SitÀpaitsi koko Eurooppa on ollut jo viikosta 10. alkaen rajusti alemmassa kuolleisuudessa, kuin vuonna 2018. Viikolla 10. kuoli 15 000 Eurooppalaista vÀhemmÀn kuin samalla viikolla 2018. SiitÀ on Euromomon tilasto.

        Koronateokratian olkiukko siis aloituksessa vain jatkaa pelottelujaan ja huijauksiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TEHOKKAITA? HEH HEH. Rokotteita.

        Ei edes yhtÀ tehokkaita kuin Influenssaan!

        https://www.irishtimes.com/news/health/covid-54-of-hospital-patients-with-virus-are-fully-vaccinated-1.4670229

        "Covid: 54% of hospital patients with virus are fully vaccinated"

        "đ™ˆđ™€đ™§đ™š đ™©đ™đ™–đ™Ł đ™€đ™Łđ™š-𝙩đ™Șđ™–đ™§đ™©đ™šđ™§ đ™€đ™› đ™„đ˜Ÿđ™ đ™–đ™™đ™ąđ™žđ™šđ™šđ™žđ™€đ™Łđ™š 𝙹𝙞𝙣𝙘𝙚 𝙅đ™Ș𝙡𝙼 𝙬𝙚𝙧𝙚 đ™–đ™Ąđ™šđ™€ đ™—đ™§đ™šđ™–đ™ đ™©đ™đ™§đ™€đ™Ș𝙜𝙝 đ™žđ™Łđ™›đ™šđ™˜đ™©đ™žđ™€đ™Łđ™š đ™€đ™› 𝙛đ™Ș𝙡𝙡𝙼 đ™«đ™–đ™˜đ™˜đ™žđ™Łđ™–đ™©đ™šđ™™ đ™„đ™šđ™€đ™„đ™Ąđ™š".

        HUOM!

        Jo alkaen heinĂ€kuussa (𝙅đ™Ș𝙡𝙼) siis, ja nyt tietty enempi, kun rokotuskattavuus on noussut!

        (Britanniassa hiljattain taas yli 70% kuolleista on 2xrokotettuja eli se siitÀ)

        KyseessÀ on puhtaasti rokotettujen epidemia, vaikka korona-olkiukkeli yrittÀÀ jatkuvasti asiaa kiistÀÀ, ja selitellÀ piilotella aikaisempiakin huijauksiaan.

        SitÀpaitsi koko Eurooppa on ollut jo viikosta 10. alkaen rajusti alemmassa kuolleisuudessa, kuin vuonna 2018. Viikolla 10. kuoli 15 000 Eurooppalaista vÀhemmÀn kuin samalla viikolla 2018. SiitÀ on Euromomon tilasto.

        Koronateokratian olkiukko siis aloituksessa vain jatkaa pelottelujaan ja huijauksiaan.

        MikÀ Irlannissa on rokotetun riski joutua sairaalaan?

        https://www.irishtimes.com/news/health/covid-54-of-hospital-patients-with-virus-are-fully-vaccinated-1.4670229

        NÀytÀn sinulle, miten asia on. Irishtimes ilmoitti, ettÀ ettÀ Sairaalassa on rokotettuja 54%

        Siis sanotaan tÀssÀ noin 55 sadasta.

        Toisaalta muualta saadaan, ettÀ tuplarokotettuja on tÀnÀÀn noin 75% vÀestöstÀ

        R= Rokotettu E= Ei rokotettu

        Siis:

        Tilanne Sairaalassa..........................................................Tilanne VÀestössÀ

        (55)........................(45)........................................................(75)........................(25)
        RRRRRRRRRR EEEEEEEEEE......................................RRRRRRRRRR EEEEEEEEEE
        RRRRRRRRRR EEEEEEEEEE......................................RRRRRRRRRR EEEEEEEEEE
        RRRRRRRRRR EEEEEEEEEE......................................RRRRRRRRRR EEEEE
        RRRRRRRRRR EEEEEEEEEE......................................RRRRRRRRRR
        RRRRRRRRRR EEEEE................................................... RRRRRRRRRR
        RRRRR................................................................................. RRRRRRRRRR
        ................................................................................................ RRRRRRRRRR
        ................................................................................................ RRRRR

        Silloin saadaan aina sama suhde:

        (25 rokottamatonta vÀestöstÀ /45 sairaalassa olevaa rokottamattonta) / (75 rokotettua vÀestöstÀ / 55 sairaalassa olevaa rokotettua)

        (25/45)/(75/55) = 0,55/ 1,36 = 0,4

        Saadaksesi ideaa, voit huomata, ettÀ:

        Suhde pysyy samana, vaikka olettaisit vÀestön kokonaismÀÀrÀn olevan millainen, otoksen suruus ei laskelmassa vaikuta tulokseen, voit siis kertoa otoksen vaikkapa sadalla:

        (2 500 ei rokotettua vÀestöstÀ /45 sairaalassa olevaa rokottamattonta) / (7 500 rokotettua vÀestöstÀ / 55 sairaalassa olevaa rokotettua)

        (2 500/45)/(7 500/55) = 55/ 136 =0,4

        Tulos 0,4 on Irlannissa Rokotetun riski joutua sairaalaan jokaista rokottamatonta kohti.

        Rokotetulla on siis ainoastaan noin puolet pienempi riski pÀÀtyÀ sairaalaan!

        TÀmÀ ON TÀysin KiistÀmÀtön ASIA.

        Voitaisiin laittaa tÀmÀ sama selvitettÀvÀksi LÀÀkiksen pÀÀsykokeeseen. TAI ennemminkin testiksi nykyisille pseudoille olkiukoille, jotka valehtelevat meille pÀin nÀköÀ!

        Olen kuullut ettÀ olkiukon suusta on tullut sana asiantuntija ja lÀÀkÀri.

        KyllÀhÀn se tosiaan onkin, ettÀ on!

        (Ottakaa laskelma ylös)!


    • Anonyymi

      Tuore tutkimusraportti (julkaistu: 17.9.2021) Yhdysvalloista vahvistaa kÀytössÀ olevien rokotteiden hyödyt deltavarianttia vastaan.

      Seuranta alkoi, kun osavaltioissa yli 50 % todetuista koronainfektioista oli deltavarianttia. Seurannan aikana 32 867 koronaoireiden vuoksi sairaalaan hakeutunutta ihmistÀ hoidettiin 221 ensiapuyksikössÀ ja 187 sairaalassa 9 osavaltiossa.

      Sairaalaan koronaoireiden vuoksi hakeutuneiden kaksi rokotusta saaneiden ja rokottamattomien vertailussa rokotteiden teho deltavarianttia vastaan oli 60-89 % rokotteesta riippuen.

      Rokotukset vÀhentÀvÀt erittÀin tehokkaasti sairaalahoitoa edellyttÀviÀ koronainfektioita.

      https://www.youtube.com/watch?v=rA-sCLJO2P4

    • Anonyymi

      Joku uskoo satuihin tai Jeesukseen ja Jumalaan, toiset rokotteiden haitallisuuteen. EihÀn sen tarvitse olla iso vika, kun se on pahassa paikassa eli korvien vÀlissÀ

    • Anonyymi

      Mukavan paljon muuten nÀissÀ koronakriittisissÀ on samaa porukkaa, jotka aiemmin ovat sijoittaneet Wincapitaan ja Onecoiniin. LisÀksi tuntuu olevan nÀitÀ Zinzino-innokkaita ja todennÀköisesti myös sama porukka alkaa nyt sijoittelemaan eurojaan (ja onecoinejaan) Tuohivirtaan. Toivoisin tÀstÀ avointa keskusteluakin. On jotenkin erikoista, ettÀ sama porukka kieltÀÀ koronan, mutta työntÀÀ sitten euroja tutkimattomiin hupijuttuihin.

    Ketjusta on poistettu 19 sÀÀntöjenvastaista viestiÀ.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitÀ kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      TĂ€mĂ€ ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppĂ€illĂ€! đŸ€Ł 31-vuotias Maya ei kykene tekemĂ€
      Lieksa
      90
      3910
    2. Riikka Purra rosvosi elÀkelÀiset!

      1900 euron elÀkkeestÀ rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enÀÀ ole olemassa meille elÀkelÀisille
      Maailman menoa
      604
      3717
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi kÀynyt meno Laffassa. Jotain jÀtkÀÀ kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3702
    4. Tappo Kokkolassa

      PÀivitetty tÀnÀÀn Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..MikÀhÀn tÀmÀ tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2351
    5. NĂ€ytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      IkÀvÀ
      63
      2291
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssÀ kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      327
      1988
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonÀössÀ?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kÀdet ja sirot sormet miehellÀ.
      Tunteet
      123
      1967
    8. KansanelÀkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      HyvÀ homma! Yli 30 miljoonan sÀÀstö siitÀkin. Toxia.
      Maailman menoa
      187
      1806
    9. KetÀ ammuttu ?

      KetÀ sielÀ Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1479
    10. Nainen, meistÀ tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidÀn yhteistÀ taivalta vastaan. Surulla tÀmÀn sanon,
      IkÀvÀ
      66
      1372
    Aihe