Parina viime päivinä ollaan uutisoitu Evergranden velkakriisistä. Evergrande on jättimäinen kiinteistön kehittäjä.
What is Evergrande? The Chinese property giant behind global selloff fears
https://www.nbcnews.com/news/world/what-evergrande-chinese-property-giant-behind-global-selloff-fears-n1279929
Kuinka tukevalla jalustalla Kiinan talous oikeastaan on?
1
130
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä sitä tarkalleen taida kukaan Kiinan ulkopuolella tietää. Kiinan tapaisissa suljetuissa yhteiskunnassa ei ole vapasta tiedonkulkua eikä kukaan pääse tutkimaan asioita. Lisäksi kaikki viralliset taloustiedot ja -luvut tilastoineen ovat epäluotettavia ja niitä manipuloidaan härskisti.
Kaikki riippuu vahvasti siitä, mitä hallinto kulloinkin tekee. Antaako se taloudellisen tai poliittisen tukensa jollekin yritykselle vai ei. Nämä voivat lisäksi muuttua hyvinkin lyhyessä ajassa eli on jokseenkin ennakoimatonta ja se tekee ulkomaisten sijoittajien riskit korkeiksi.
Sama pätee Venäjään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503834
- 1053415
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262428- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51799- 1851746
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861449- 271447
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91228