Jenkeissä ilotytöt pitivät bordellia matkailuautossa. Saksassa myös oli tuollaista toimintaa leirialueella. Miten Suomessa ?
Onko rikollista ?
12
857
Vastaukset
- Anonyymi
Ei mitenkään sulle edes rahasta limarotta
- Anonyymi
Seksin myyminen ja ostaminen laillista suomessa. (Paritus ei)
- Anonyymi
Kuulostaa aika hyvältä idealta.
- Anonyymi
No niin, liikkuva bordelli. Ilotytöt voisivat heittää keikkaa joskus vähän syrjäseuduillekin. Jos vaikka siellä elävät poikamiehet saisivat uusia virikkeitä, tuon perinteisen metsästyksen ja kalastuksen lisäksi. Tuollaisella toiminnalla voisi olla merkittäviä positiivisiä yhteiskunnallisia vaikutuksia.
- Anonyymi
Myyn seksiä, mutta minulla ei ole ajokorttia. Jos palkkaan kuskin, laittaako poliisi mut tai ton kuskin linnaan ?
- Anonyymi
Ei laita, jos auto on sinun, eikä kuski hyödy tuosta seksin myymisestä suoraan. Palkata saat vaikka siivoojan ja kokin noilla rahoilla. Auton vuokraaminen voi tietyissä tapauksissa olla parittamista.
- Anonyymi
Jos myyvät omaa tavaraansa niin ihan laillista on Suomessa. Vain paritus ja ihmiskauppa on kielletty sekä seksin osto niiden uhreilta.
- Anonyymi
Aikoinaan erityisesti Kaakkos-Suomessn P-paikoilla toimi venäläistä palvelua pakettiautoissa. Kun Haminan RUK:ssa oli 200. upseerikusrssi, joku ehdotti sen nimeksi erääseen pakuun kiinnitetyn mainospahvipalan mukaiseti "Pilu 200".
Ei se suoranaisesti laitonta ole, mutta itse pitäisi ajaa ja homma hoitaa näkymättömästi. Muuten kyllä keksitään joku pykälä toiminnan lopettamiseksi. - Anonyymi
Löytyy meiltäkin ainakin vuonna 2020 ilmoitteli muutama girl
- Anonyymi
Jos ostan matkailuauton tuohon käyttöön ja , mieheni ajaa sitä. Miten siinä tapauksessa. Siis auto on mun.
- Anonyymi
On laillista , jos auto on sinun tai tuo auto on puoliksi kummankin, siis miehesi ja sinun. Jos taas miehesi omistaa sen ja ottaa sinulta vuokraa, se saattaisi kääntyä oikeudessa paritukseksi. Lähtökohta on, että miehesi ei saa suoraan hyötyä tuosta. Ja milläs tuon syyttäjä näyttää toteen ? Palkan maksaminen miehellesi johtaisi kysymykseen , mistä palvelusta palkka maksetaan ? Joten raha pitää likkua käteisenä ja ehkäpä elätte miehesi työttömyyskorvauksella :) Jos sitä satuttaisi kysymään.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72518- 1211781
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391487Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231466Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1691308Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1571268- 1461260
- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531039