Onko rikollista ?

Anonyymi

Jenkeissä ilotytöt pitivät bordellia matkailuautossa. Saksassa myös oli tuollaista toimintaa leirialueella. Miten Suomessa ?

12

807

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei mitenkään sulle edes rahasta limarotta

    • Anonyymi

      Seksin myyminen ja ostaminen laillista suomessa. (Paritus ei)

    • Anonyymi

      Kuulostaa aika hyvältä idealta.

      • Anonyymi

        No niin, liikkuva bordelli. Ilotytöt voisivat heittää keikkaa joskus vähän syrjäseuduillekin. Jos vaikka siellä elävät poikamiehet saisivat uusia virikkeitä, tuon perinteisen metsästyksen ja kalastuksen lisäksi. Tuollaisella toiminnalla voisi olla merkittäviä positiivisiä yhteiskunnallisia vaikutuksia.


    • Anonyymi

      Myyn seksiä, mutta minulla ei ole ajokorttia. Jos palkkaan kuskin, laittaako poliisi mut tai ton kuskin linnaan ?

      • Anonyymi

        Ei laita, jos auto on sinun, eikä kuski hyödy tuosta seksin myymisestä suoraan. Palkata saat vaikka siivoojan ja kokin noilla rahoilla. Auton vuokraaminen voi tietyissä tapauksissa olla parittamista.


    • Anonyymi

      Jos myyvät omaa tavaraansa niin ihan laillista on Suomessa. Vain paritus ja ihmiskauppa on kielletty sekä seksin osto niiden uhreilta.

    • Anonyymi

      Aikoinaan erityisesti Kaakkos-Suomessn P-paikoilla toimi venäläistä palvelua pakettiautoissa. Kun Haminan RUK:ssa oli 200. upseerikusrssi, joku ehdotti sen nimeksi erääseen pakuun kiinnitetyn mainospahvipalan mukaiseti "Pilu 200".
      Ei se suoranaisesti laitonta ole, mutta itse pitäisi ajaa ja homma hoitaa näkymättömästi. Muuten kyllä keksitään joku pykälä toiminnan lopettamiseksi.

    • Anonyymi

      Löytyy meiltäkin ainakin vuonna 2020 ilmoitteli muutama girl

    • Anonyymi

      Jos ostan matkailuauton tuohon käyttöön ja , mieheni ajaa sitä. Miten siinä tapauksessa. Siis auto on mun.

      • Anonyymi

        On laillista , jos auto on sinun tai tuo auto on puoliksi kummankin, siis miehesi ja sinun. Jos taas miehesi omistaa sen ja ottaa sinulta vuokraa, se saattaisi kääntyä oikeudessa paritukseksi. Lähtökohta on, että miehesi ei saa suoraan hyötyä tuosta. Ja milläs tuon syyttäjä näyttää toteen ? Palkan maksaminen miehellesi johtaisi kysymykseen , mistä palvelusta palkka maksetaan ? Joten raha pitää likkua käteisenä ja ehkäpä elätte miehesi työttömyyskorvauksella :) Jos sitä satuttaisi kysymään.


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      131
      2231
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      271
      2091
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      69
      1611
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      119
      1392
    5. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1268
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      130
      1229
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      980
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      66
      968
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      47
      895
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      871
    Aihe