Mukavin kokemuksesi

Kerro

Kerro mukavin kokemuksesi keikalla, nimmareita hakiessasi omalta suosikiltasi tai muuten vaan.

20

1695

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Amppari

Mä olin mun äitin kans Tapani Kansan keikalla. Enen keikan alkua me nähtiin, kun Tapsa käveli tanssipaikan pihalla. Me päättettiin mennä pyytämään siltä nimmari. Äiti huikkais Tapsalle , että: - Anteeks, saadaanko me nimikirjoitukset ?
      Tapsa katso meihin päin ja hymyili iloisesti. Se sanoi , että : - Tottahan te nyt nimmarit saatte. Sitten äiti kaivoi käsilaukustaan pari ryppystä paperinpalaa ja vähän pahoitteli , Tapsalle, kun ne oli niin rypistyneet. Tapsaa vaan nauratti.
      Sitten se kirjoitti niihin nimmarinsa ja kun me kiitettiin ja oltiin jo lähdössä pois siitä, niin Tapsa huusi vielä meidän perään , että : -Hauskaa iltaa likat !
      Siitä tuli tosi hyvä mieli :)

• Kokemukseni

Mukavinta taisi olla mulle se kun tapasin nuorempana jo ihailemani yhtyeen Souvarit, todetessani kokoonpanon olevan edelleenkin pirtsakoita hyvinvoivia ja kivoja kavereita. Kokoonpano oli kuitenkin eri kuin "silloin ennen".
      Kaikki todella sympaattisia ja kivoja. Nimmarit sain ja olipas nostalginen tunnelma minulla. Kiva huomata saman linjan pysyneen monet vuodet joidenka aikana en ole souvareista kuullut.Minusta tuli uudestaan fani uudella tavalla ja kertaheitolla.
      Todella kiva kokemus.

• punapäinen

Pyysinpä kerran eräällä kesälavalla Kari Tapiolta hänen olleessaan ekan setin jälkeen tauolla nimmaria saadessani laulua Punatukkaiselle Tytölle. Olen itse AITO punapää. Sitäkö toivot, kysyi Kari. Olin jo melkein unohtanut pyyntöni, kun seistessäni lavan edessä siippani kanssa tajusin Karin laulavan ko. laulua. Kari tuli silloin siihen eteeni, näytti paukaloa pystyssä ja hymyili, että ole hyvä...tässä sinulle laulusi. Kiitin häntä kädenheilautuksella. Jäi illasta lämmin mieli, muisto joka hyväilee edelleen joskus...onhan niitä muitakin, mutta jotain täytyy pitää ihan itselläänkin...että ihan symmpis kuva jäi Karista ja on sitä vieläkin...

• strangerinthecrowd

myös on jäänyt Karista yleensäkin erittäin hyvä kuva. Hän yrittää toteuttaa ihmisten toiveita ja aika moni toiveensa asiallisesti esittävä on saanut toiveensa kuulla. Myös moni yleisöstä huudettu on tullut, vaikka se huutelu yleisesti sangen ärsyttävää onkin.

• Janscu

on ollut pari kertaa Janne Tulkin keikalla :)
      Oli mukava kokemus kun sai nimmarikortin halausten kera :)

• Mira

Minä olin T.Kansan keikalla . Mulla oli just tullut bänät pitkäaikaisen poikakaverini kanssa, ja olo oli aika apea. Tanssia en jaksanut/viitsinyt, vaan katselin ja kuuntelin lavan edessä, kun T.Kansa esiintyi.

Tapsa hauskuutti yleisöä vitsailemalla, mutta mua ei vaan sattuneesta syystä naurattanut. Tapsa huomasi apean ilmeeni ja veti sormillaan suupieliään ylöspäin, eli halusi minun hymyilevan. Se alkoikin hymyilyttämään minua.
      Sitten Tapsa vinkkasi minut siihen luokseen, kumartui ja kysyi, että :" Haluaisit sä toivoa jotain laulua ?"
      Hetkeksi mä häkellyin siitä, mutta sitten mieleeni tuli yksi ihana biisi, jonka Tapsakin on laulanut ja toivoin sitä . Seuraava laulu olikin sitten tuo minun toivebiisini :D

Tuosta tapauksesta tuli tosi iloinen ja hyvä olo pitkäksi aikaa :)

• Saapas

...on mulla oi niin paljon! Mukavia muistoja nimittäin. En pysty nitä asettamaan mitenkään mukavummuusjärjsetykseen. Yksi hauska tapaus tähän; Olin leräällä paikkakunnalla lavan aukeamista odotellessani kävelemässä ja jo palailemassa lavan nurkille. Takaani tuli auto joka pysähtyi kohdalleni. Illan artistihan siinä oli ja pyysi hyppäämään kyytiin. Niinpä siinä jutellessamme saavuimme lavalle ja erkanimme tahoillemme. Lavan ovien auettua menin tietenkin lippujonoon, mutta eipä lipunmyjälle kelvannnut raha, kun oli nähnyt kenen kyydissä lavalle saavuin. Sain ilmaisen sisäänpääsyn sinä iltana!

• artisti maksaa

Kerros Saapas kuka oli tuo kyseinen artisti?

• kyllä!

fantasiaa!!

• Saapas
        kyllä! kirjoitti:

fantasiaa!!

Näin on! Mulla on oikeus kertoa nimeltä tai olla kertomatta!

• Fani Mani
        Saapas kirjoitti:

Näin on! Mulla on oikeus kertoa nimeltä tai olla kertomatta!

muutaman muukin artistin kanssa jos jonkin kerran,nimmareitakin kerään aina kun vaan mahdollista,mutta tosi pitkä juttutuokio erään eturivin ja värikkään persoonan kanssa on jäänyt mieleen,meinas hänen illan keikkakin myöhästyä...,mutta hyvin siinä lopuksi kävikin,,,,

• Mulla on useita mukavia kokemuksia. Vaikea nimetä niistä se mukavin.

• Masa

Kuten olen useasti sanonut, paras muisto on kun tapasin viime kesänä MATTI ESKON ja sain nimmarin viisi pitkää yötä levyyn

• mattikukkaro

Siinä sitä oltiin Matti Eskon kanssa joskus viime joulun jälkeen samassa kassajonossa peräkkäin. Olisi tehnyt mieli vaihtaa pari sanaa, vaan jotenkin en rohjennut..vaikka yleensä en arastele ihmisiä..Matin kanssa asutaan lähes naapureina. kivenheiton päässä toisistamme. Ihan kiva fiilis nähdä joku artisti arkiaskareissa...Kari Tapion perässä olin alkuvuodesta sataman kahvion kassajonossa iltapäivälehteä ostamassa...meinas kolikko pudota kädestä meikläiseltä, ihan charmikas mies...tämä Kari...

• Masa

NO SULLA ON MAHTAVA NAAPURI!
        Piti kysymäni että onko matti eskolla perhettä? Mielestäni hän asustelee Järvenpäässä?

• ***************************...
        Masa kirjoitti:

Piti kysymäni että onko matti eskolla perhettä? Mielestäni hän asustelee Järvenpäässä?

Kaksi aikuista tytärtä.

• Masa
        ***************************... kirjoitti:

Kaksi aikuista tytärtä.

Kiitos tiedosta..

• MATTI JA TEPPO
        Masa kirjoitti:

MATTI JA TEPPO ANTOIVAT SAVOYSSA NIMMARIN MULLE..
        MUKAVIA KAVEREITA JA MERSU-MIEHIÄKIN TAITAVAT OLLA..
        MARKKU ARO OLI HAUSKA KAVERI JUTELTUANI VIIME KESÄNÄ.DANNYN NÄIN AKATEEMISSESSA

• Ahaa

Fredi ja Eeva-Riitta Siitonen istui aivan vieressämme Heinolan Vierumäen urheiluopiston ravintolassa, Frediltä jäi ruokaa lautaselle.

• MMS

PAULA KOIVUNIEMI RIIHIMÄELLÄ..SAIN NIMMARIN KUN YKS KOULUKAVERI SIIS EX HAKI....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3372
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3157
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      122
      2648
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2538
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1953
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1850
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1636
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1465
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1320
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82