Kertokaas mistä voi huomata miehen kiinnostuksen tai oikeastaan ihastumisen? 🥰 Millä tavoin eroaa jos olet vaikka ujompi mies? Miten käyttäydyt kahden kesken kohteesi kanssa tai jos olette vaikka porukassa?
Mistä tietää että mies on kiinnostunut?
152
8813
Vastaukset
- Anonyymi
miehen voit huomata ihastuneen miehen huomatessa sun tuskaisen ilmeesi ohimennen, sillä mies tulee sun luokse työn velvoitteissa aina uudestaan, kunnes virnuilunne muuttuisivat yhteiseksi hymyksi, voitte sitten keittää yhressä hernekeiton........ senkin on keityttävä moimoi
https://www.youtube.com/watch?v=gugxcKTFV_k- Anonyymi
Oi kun on sympaattista
- Anonyymi
Ei mistään. Pelkää paskaa puhuvat.
- Anonyymi
Ei melkein mistään!
Mutta, ehkä sittenkin on eräs seikka, joka voi paljastaa mut! Mä en tosiaan saa susta tarpeekseni! Vaikka mä yritän peittää tunteeni, yritän aina olla niin kauan sun seurassa, kuin mahdollista, tai pitkittää puhelua!
Porukassa mä olen vielä tarkempi, ja ehkä onnistun paremmin kaikkien tunteiden salaamisessa! Saatan esimerkiksi yrittää olla koko ajan huomioimatta sua yrittäessäni esittää viileätä…en oman ujouteni tähden, vaan siksi, ettet sinä kiusaantuisi lähentelystäni ja muiden puheista! Kahden kesken mä saatan olla välittömämpi ja katsoa sua pidempään. En viestittääkseni mitään, mutta en saa susta tarpeekseni ja haluan painaa sun piirteesi muistiin, että voin katsella sinua sieluni silmin rutistaessani halaustyynyä nukkumaan mennessäni.
Ehkä saatan joskus antaa keskusteluun tulla joitain sävyjä, jotka eivät varsinaisesti sulje pois sitä, että haluaisin jotenkin sanoa miten paljon haluaisin olla sinun kanssasi!- Anonyymi
Just joo ihan varmaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just joo ihan varmaan.
Niinkuin sä mistään mitään tietäisit.
- Anonyymi
kerro minulle etta miten se on mahbollista kun emme koskaan nae meiban pitaisi puhua asioista eika juosta toisiamme karkuun tassa onminun toiveeni tai muuten tama loppuu luhueen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kerro minulle etta miten se on mahbollista kun emme koskaan nae meiban pitaisi puhua asioista eika juosta toisiamme karkuun tassa onminun toiveeni tai muuten tama loppuu luhueen
tuskimpa minua sinua karkuun juoksen saan ison halin ja paasen sinun viereen kainaloon mika oli se asia mika sinun piti minulle kertoa kerro vaan minut on jo uitettu niin monessa sopassa etta ei tunnu missään
- Anonyymi
kaista sina ukko huilu sulla on jo toinrn nainen niin mihin valiin sina minut haluat senkin pasas ibiootti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
se kuule rakkaani lippui jo
- Anonyymi
Eikö miehet uskalla kertoa?
- Anonyymi
Ei jos on ujompi.
- Anonyymi
no kerro vaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei jos on ujompi.
se on nyt pakko
- Anonyymi
onko sinulla toinen nainen
- Anonyymi
kuule ei sinun tarvitse minua ujostella ollenkaan ymmarran etta uuben ihmisen nakeminen tuntuu pahalta mutta en mina sinulle mitaan pahaa halua haluaisin vaan tutustua sinuun paremmin kun nakisimme kyllähän mina haluaisin kakkaasi olla mutta et sina voi loputtömiin minua karkuunkaan juosta sillä siina kay sitten huonosti eikä sen jalkeen ole kenellakaan kivaa mina nyt halusin kertoa ajatukseni nain kommentoi jos tasta löybat kommentoitavaa kai ymmarrat itsekkin etta ei tama kissa ja hiiri leikki ole kummallekkaan mukavaa ei ainakaan minulle sanon minä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onko sinulla toinen nainen
sita vartenko sina leikit koko ajan kissa ja hiiri leikkia no se on h kuka sinulla onyvä mina olen sitten yksin
- Anonyymi
Kyllä sen kiinnostumisen huomaa, jos on ollut tekemisissä hänen kanssaan ennen kiinnostumista. Mies voi antaa naiselle esim jonkin pienen lahjan, mistä nainen tykkää!!!!
- Anonyymi
no kirjoitellaan joskus hei hei
- Anonyymi
Lyhykäisesti, toisen katseesta?
- Anonyymi
En usko että pelkkään katseeseen kannattaisi luottaa. Miehethän nyt tapaavat aina katsella ilman sen kummempaakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko että pelkkään katseeseen kannattaisi luottaa. Miehethän nyt tapaavat aina katsella ilman sen kummempaakin.
Niin mutta jos katse jatkuu luvattoman pitkään. Mietippä sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mutta jos katse jatkuu luvattoman pitkään. Mietippä sitä.
Mua ei muuten välillä katseleva mies vilkaisekkaan etenkään silloin jos on useampi paikalla, vaikka asia koskisi muitakin niin juttelee aina vaan sille mun vieressä olevalle. Vaikka yrittäisinkin osallistua keskusteluun sitten. Pitää luovuttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos toisen katsekontaktin jää mieleen, on se jonkinlainen merkki kiinnostuksesta? Huomaamattomia vilkuilujakin on, mut jos ne toistuu monta kertaa, silloin voi päätellä jotain toisesta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mua ei muuten välillä katseleva mies vilkaisekkaan etenkään silloin jos on useampi paikalla, vaikka asia koskisi muitakin niin juttelee aina vaan sille mun vieressä olevalle. Vaikka yrittäisinkin osallistua keskusteluun sitten. Pitää luovuttaa.
Noin voi käyttäytyä, jos teillä on tilanne polkenut pitempää paikallaan ja odottaa sinulta jotain vahvistusta, et rohkaistuisi enemmän? Tee aloite, vaikka kysymällä toiselta jotain, ehkä saat toisen puhumaan ja avautumaan enemmän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin voi käyttäytyä, jos teillä on tilanne polkenut pitempää paikallaan ja odottaa sinulta jotain vahvistusta, et rohkaistuisi enemmän? Tee aloite, vaikka kysymällä toiselta jotain, ehkä saat toisen puhumaan ja avautumaan enemmän?
Aina kun rohkaistun enemmän niin vaikuttaa pakenevan, ihan kuin säikähtäisi sitä että katselen häntä sillä silmällä. Ei varmaan pidä siitäkään.
- Anonyymi
Jos se mies on ujo niin sitten kysyt sen siltä suoraan kuin salama kirkkaalta taivaalta, niin mies ei ehdi jännitellä eikä odotella kyseistä asiaa.
- Anonyymi
Olisiko tuossa jotain.. https://youtu.be/XgAjPqOORt4
rakastuminen on hyvin samankaltaista. - Anonyymi
Ujompi mies joutuu pyytämään anteeksi useammin.
https://youtu.be/e2Pwdu4iETs - Anonyymi
Ei oikein ota selvää joo. Nyt tosin oon alkanut miettimään, että häntä vaan ärsyttää seurani. On tosi vaikeaa tutustua introverttiin. En oo tarpeeksi kiinnostava enkä erityinen siis. 😊
- Anonyymi
Vaikka olen kiinnostunut eräästä niin havaittavissa on juuri sellaista vaikeaa oloa ja tuskaisia ilmeitä jos menen ystävällisesti hänelle juttelemaan vaikka toisinaan on selkeästi sellainen että haluaisi jutella mutta kääntyykin sitten kannoiltaan. Taidan vain ärsyttää häntä. Flirttaileekin ystävilleni, näin ovat ainakin kertoneet, minun kanssani on totinen torvensoittaja. Kannattaa siis ottaa järki käteen, kyllä mies ilmaisee kenestä pitää selkeästi. Minun tapauksessani se on tosiasiassa jokin ystävistäni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka olen kiinnostunut eräästä niin havaittavissa on juuri sellaista vaikeaa oloa ja tuskaisia ilmeitä jos menen ystävällisesti hänelle juttelemaan vaikka toisinaan on selkeästi sellainen että haluaisi jutella mutta kääntyykin sitten kannoiltaan. Taidan vain ärsyttää häntä. Flirttaileekin ystävilleni, näin ovat ainakin kertoneet, minun kanssani on totinen torvensoittaja. Kannattaa siis ottaa järki käteen, kyllä mies ilmaisee kenestä pitää selkeästi. Minun tapauksessani se on tosiasiassa jokin ystävistäni.
Hän on aina introvertti. Kaikille.
- Anonyymi
Kyllä miehen pitkä katse syvälle silmiin kertoi enemmän kuin tuhat sanaa. Viimeksi kun nähtiin...
- Anonyymi
Näinhän se on .
- Anonyymi
Niin minäkin luulin, mutta nykyään "juoksee" karkuun...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama, toivoisin että johtuu jännittämisestä mutta ei taida sitä olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo saattaa johtua ihan oikeasti siitä, että mies on todella ihastunut sinuun, ja hänellä alkaa kostua ja seisomaan lähelläsi. Ihastuneilla miehillä tuota ilmenee, ja loppujen lopuksi se on aivan luonnollista ja söpöä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo saattaa johtua ihan oikeasti siitä, että mies on todella ihastunut sinuun, ja hänellä alkaa kostua ja seisomaan lähelläsi. Ihastuneilla miehillä tuota ilmenee, ja loppujen lopuksi se on aivan luonnollista ja söpöä.
Jos keppi on kovana, niin joo, on se luonnollista. Mutta ei se kyllä söpöä ole. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisipa näin... Mutta pahoin pelkään, ettei halua olla tekemisissä enää ikinä. Jättää vastaamatta viesteihin ja jos vastaa, niin todella niukasti. Viimeksi kyllä hieman pelästyin, kun moikkasi, mutta silti tuntuu, että kaikki on menetetty. Harmi vaan, koska en saa kyseistä ihmistä mielestäni, en sitten millään...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä viitti, ei juokse karkuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä viitti, ei juokse karkuun.
Ai naimisissa oleva naapurin mies?
- Anonyymi
Jos mies katsoo suoraan silmiin ja pitää katseen ainakin sekunnin kauemmin on selkeästi kiinnostunut.
- Anonyymi
kiitos sulle vaan kovasti kusetuksesta et voinut heti kertöa
- Anonyymi
Tuttu mies muuttuu apinaksi, kun se näkee "pantavan" naisen.
Nykyään se seukkaa todella seksikkään naisen kanssa.
Hannes- Anonyymi
kauan te ootte ollu uhbessä
- Anonyymi
Eräs minuun ihastunut mies käyttyityi kuin vihaisi minua. Ja luulin todellakin, että hän inhoaa minua, mutta sain vasta kuukausien päästä tietää ihastumisesta hänen kavereidensa kautta.
Hän ei katsonut minuun ollenkaan puhuessaan. Jos hän puhui kaikille asiasta x, hän katsoi kaikkia, mutta ohitti minut katseellaan ja siirtyi seuraavaan puhuteltavaan.
Jos hän tuli vastaan ja yritin tervehtiä häntä, hän käänsi päänsä toiseen suuntaan, esim. katsoi seinää.
Paljon kauempana hän uskalsi tuijottaa minua kääntämättä katsetta, vaikka huomasin katseen ja katsoin takaisin (lähinnä ihmetellen, miksi katsoo). Mutta heti lähempänä käyttäytyi kuin en olisi olemassa. Hän usein myös haroi hiuksiaan ja oikoi vaatteitaan kun näki minut.
Eli ujomman miehen ihastumisen merkit huomasi kaukaa. Hän ehkä koki olonsa turvalliseksi etäisyyden vuoksi, eikä siksi peitellyt tunteitaan. Mutta lähempänä hän kokee tilanteen uhkaavammaksi/pelottavammaksi ja siksi käyttytyi kylmästi.
Olen vieläkin hämmentynyt asiasta, sillä olin niin varma, että mies vihasi minua. Valitettavasti mitään ei tapahtunut, koska seurustelin ja kerroin sen hänelle rauhallisesti kahden kesken kun sain tietää, että on ihastunut. Oli myös ensimmäinen kerta kun sain tietää jonkun ihastuneen minuun...- Anonyymi
Voi miehet miksi! Kuulostaa tutulta, uskaltaisinkohan elätellä toiveita ettei tosiaan inhoaisi vaan olisi tällä tavoin ihastunut. Vaikka mitään ei tulisi niin olisi helpompi päätellä että oli niitä tunteita todella puolin toisin.
- Anonyymi
Näin ne käyttäytyy myös kun kiinnostus loppuu.. kokemusta on.
- Anonyymi
Tämähän kuulostaa samanlaiselta mitä minulla oli yhden naisen kanssa viime vuonna. Ryhmässä ollessa kyllä puhui ja katsoi kohti minua, muutoin tuijotti kaukaa ja jos viereen menin juttelua yrittämään, niin vaikutti siltä ettei kiinnostanut ollenkaan.
Enempää en sitten edes yrittänytkään ja korona kun sulki paikat, niin ei olla sen jälkeen nähtykkään. Vähän aktiivisempi kun olisi ollut nainenkin, jos olisi edes juttelemaan pyrkinyt itse mutta kun ei, niin olisin tehnyt enemmän itse asian eteen, mutta minkäs se toinen ujoudelleen mahtaa. Olin tulkinnut tuon tapauksen just silleen ettei sitä kiinnostanut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämähän kuulostaa samanlaiselta mitä minulla oli yhden naisen kanssa viime vuonna. Ryhmässä ollessa kyllä puhui ja katsoi kohti minua, muutoin tuijotti kaukaa ja jos viereen menin juttelua yrittämään, niin vaikutti siltä ettei kiinnostanut ollenkaan.
Enempää en sitten edes yrittänytkään ja korona kun sulki paikat, niin ei olla sen jälkeen nähtykkään. Vähän aktiivisempi kun olisi ollut nainenkin, jos olisi edes juttelemaan pyrkinyt itse mutta kun ei, niin olisin tehnyt enemmän itse asian eteen, mutta minkäs se toinen ujoudelleen mahtaa. Olin tulkinnut tuon tapauksen just silleen ettei sitä kiinnostanut.Kiinnosti kyllä ja edelleen, joskus ne tunteet menee yli ja noiden kontrollointi ilmenee sitten tylynä käytöksenä. Ei saa olla liian tuttavallinen tai iloinenkaan. Toisaltaan minulle tuo käytös korostuu kun toinen lisäksi vaikuttaa vähänkään välinpitämättömältä. Minun tapauksessani vielä lisämausteena oli häpeä joten menin hänen kanssaan täysin lukkoon. En tiedä miten nykyään kun en ole maailman aikoihin nähnyt.
Epävarmuus, erittäin huono elämäntilanne ja molemminpuolinen ujous pilasi tämän. Muiden sekaantuminen asioihin ei auttanut. Vähän harmittaa että näki vaan huonoimmat puoleni ja tutustumisen aikana selvisi minullekin täysin uusia huonoja puolia itsestäni.
Ujon ja epävarman kanssa ei voi alkaa millekkään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnosti kyllä ja edelleen, joskus ne tunteet menee yli ja noiden kontrollointi ilmenee sitten tylynä käytöksenä. Ei saa olla liian tuttavallinen tai iloinenkaan. Toisaltaan minulle tuo käytös korostuu kun toinen lisäksi vaikuttaa vähänkään välinpitämättömältä. Minun tapauksessani vielä lisämausteena oli häpeä joten menin hänen kanssaan täysin lukkoon. En tiedä miten nykyään kun en ole maailman aikoihin nähnyt.
Epävarmuus, erittäin huono elämäntilanne ja molemminpuolinen ujous pilasi tämän. Muiden sekaantuminen asioihin ei auttanut. Vähän harmittaa että näki vaan huonoimmat puoleni ja tutustumisen aikana selvisi minullekin täysin uusia huonoja puolia itsestäni.
Ujon ja epävarman kanssa ei voi alkaa millekkään.No tuskinpa olet hän jota mietin, tämä nainen on melko pitkä, sellaset 170cm, vaaleat hiukset, ikää 23-26v.
Itse olen taas sellainen, että jos näyttää siltä ettei seura kiinnosta, niin lopetan tyrkyttämästä itseäni toiselle. Muutenkaan harvemmin menen suoraan asiaan heti kysymällä toista vaikka kahville tai vastaavaa, pitää ensiksi vähän tunnustella vaikuttaako toinen kiinnostuneelta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tuskinpa olet hän jota mietin, tämä nainen on melko pitkä, sellaset 170cm, vaaleat hiukset, ikää 23-26v.
Itse olen taas sellainen, että jos näyttää siltä ettei seura kiinnosta, niin lopetan tyrkyttämästä itseäni toiselle. Muutenkaan harvemmin menen suoraan asiaan heti kysymällä toista vaikka kahville tai vastaavaa, pitää ensiksi vähän tunnustella vaikuttaako toinen kiinnostuneelta.En ajatellutkaan olevani, täällä ihmiset kertoo ajatuksiaan ja joskus niistä saa eri perspektiivejä tapahtumiin. Arkojen ja ujojen kanssa on helpoin olla suora eikä näyttää minkäänlaista epävarmuutta. Ongelma muodostuu yleensä silloin kun molemmat on. Sen takia ujot naiset yleensä joutuu narsistisen miehen uhriksi, jonka jälkeen ovat vieläkin arempia ja sulkeutuneempia. Ujo mies luovuttaa sitten helposti kun vaatii aikaa päästä naisen lähelle ja se on haastavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tuskinpa olet hän jota mietin, tämä nainen on melko pitkä, sellaset 170cm, vaaleat hiukset, ikää 23-26v.
Itse olen taas sellainen, että jos näyttää siltä ettei seura kiinnosta, niin lopetan tyrkyttämästä itseäni toiselle. Muutenkaan harvemmin menen suoraan asiaan heti kysymällä toista vaikka kahville tai vastaavaa, pitää ensiksi vähän tunnustella vaikuttaako toinen kiinnostuneelta.ei tarvitse palata
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ajatellutkaan olevani, täällä ihmiset kertoo ajatuksiaan ja joskus niistä saa eri perspektiivejä tapahtumiin. Arkojen ja ujojen kanssa on helpoin olla suora eikä näyttää minkäänlaista epävarmuutta. Ongelma muodostuu yleensä silloin kun molemmat on. Sen takia ujot naiset yleensä joutuu narsistisen miehen uhriksi, jonka jälkeen ovat vieläkin arempia ja sulkeutuneempia. Ujo mies luovuttaa sitten helposti kun vaatii aikaa päästä naisen lähelle ja se on haastavaa.
mika aihe meillä on talla hetkellä kaytava lapi alaka vaan mulla on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ajatellutkaan olevani, täällä ihmiset kertoo ajatuksiaan ja joskus niistä saa eri perspektiivejä tapahtumiin. Arkojen ja ujojen kanssa on helpoin olla suora eikä näyttää minkäänlaista epävarmuutta. Ongelma muodostuu yleensä silloin kun molemmat on. Sen takia ujot naiset yleensä joutuu narsistisen miehen uhriksi, jonka jälkeen ovat vieläkin arempia ja sulkeutuneempia. Ujo mies luovuttaa sitten helposti kun vaatii aikaa päästä naisen lähelle ja se on haastavaa.
No itse olen huonoista kokemuksista oppinut, että tökkiä sitä jäätä ennemmin, kuin mennä suoraan nakkaamaan "hei lähetkö kahville" tms. Ongelmahan oli siinä kun toi nainen ei saanut rohkeutta tulla jutteleen ollenkaan, odotti vain että minä hoitasin kaiken, mutta kun itselle tulee fiilis tommosesta että ei toista kiinnosta ja lopetan yrittämästä, koska ei ole tosiaankaan tapana tyrkyttää itteäni.
Noh mutta siellä olkoot, olen löytänyt jo yhden joka on osoittanut mielenkiintoaan :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei tarvitse palata
Enpäs ole palaamassa lälälälä, ei ole mitään asiaa oikeastaan sinne enää missä tuota naista näin. Ei taida kyllä nainenkaan enää siellä olla ylipäätään.
- Anonyymi
Kyllä sen katseesta näkee, ellei ole tunnekylmä nainen. Ihastuneen/rakastuneen miehen katse naamassa on kuin sydänsilmäinen naama -emoiji.
Olen tässä kokemusasiantuntija. Nainen kaupassa sen silmistäni huomasi ja tuli pyytämään kahville, onneksi. Yhteistä taivalta joyli pari vuotta takana. Edelleen katson häntä kuin näkisin ensimmäistä kertaa... Rakastuneena, isosti <3 - Anonyymi
Miehet nyt vaan on semmosia, kun vaistoavat, että tästä ei ehkä selviäkään puhumalla, he kääntävät virkamoodin päälle
- Anonyymi
Itse vilkuilen ihastusta salaa. Joskus jään pidemmäksikin aikaa tuijottamaan ja käännän katseen pois kun kohde huomaa sen.
Myöskin hymyilen ja punastelen. Muun muassa näin.
Kertakaikkiaan myös jäädyn joskus, jos ihastun tulisesti.
Joskus taas hakeudun verukkein tai tekosyin läheisyyteen tai sinne, missä kohteen tiedän liikkuvan (jos tiedän).
Mutta koskaan en sano suoraan. Toisinaan sitä on jopa vaikea minusta tulkita, sillä kunnolla ihastineena saatan tuntua myös viileältä ja etäiseltä, jos menen totaalisen kipsiin.
:)- Anonyymi
:-)
- Anonyymi
Sama :)
- Anonyymi
Keski-ikäinen mies leikkii murkku, on naimisissa miehen kaa. Ei tervettä ollenkaa! Miestä kaipaa esiintyen naisena!
- Anonyymi
Ne huomioi, on hyvin hyvin avuliaita, hakeutuu seuraani, ehdottaa tapaamisia kahden, kysyy puh.num, tuijottaa rohkeammin kuin naiset jotka vilkuilee salaa.
Miehet, ujotkin, ovat miesten tyylillä suoraviivaisia. Ne ei pelaa mitään lue rivienvälistä leikkejä.
Ja olen siis 7 miehen kans ollu suhtees et kokemusta on.- Anonyymi
mitas sina sittenteet kun mekin tapaillaan vielä ja salaa mita sina vielä minusta haluat
- Anonyymi
missa sunkin nainen pyörii jos se ei ole kotona ja rtuokin alkaa jo vaikuttaa aika paskalta ja kun pyöritat 2 naista varo vaan etta et jaa kiinni sillä sitten sinulla ei ole kumpaakaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mitas sina sittenteet kun mekin tapaillaan vielä ja salaa mita sina vielä minusta haluat
siina sinulla on sitten taas toinenkin vitsi jos meibankin tunteet roihahtaa
- Anonyymi
Porukassa sitä ihastuksen tuijottelua usein pyrkii välttämään koska tietäähän sen että porukka vaistoaa kaikki nuo silmän liikkeet varsinkin intiimialueisiin, ja että kuka on ihastunut ja keneen.
Lisäksi moni nainen suhtautuu pilkallisesti tai vihaisesti jos heitä katsoo vaikka ihan ohimennen ja mieli ihan muualla. Sitten haukutaan homoksi tms. Ota tuosta selvää.- Anonyymi
ei kai meiban sitten tarvitsekkaan tavata tulee taas isompi soppa hateillesi ala ota minuun yhteyttä kyllä mina parjaan ja hyva kun kerroit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei kai meiban sitten tarvitsekkaan tavata tulee taas isompi soppa hateillesi ala ota minuun yhteyttä kyllä mina parjaan ja hyva kun kerroit
sanompahan vaan etta aina ei voi voittaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sanompahan vaan etta aina ei voi voittaa
oli hyva etta sinunkin juttuihin tuli miimeinkin joku jarkeva selitys
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oli hyva etta sinunkin juttuihin tuli miimeinkin joku jarkeva selitys
mita minun olisi pitanyt kirjoittaa kuule kun ensi kerralla tulet tanne niin muista soittaa ovikelloa että paaset sisalle silla mina en kanssasi samasta asiasta enaabn jankuta kanssasi jos et osaa niin ala sitten tule
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mita minun olisi pitanyt kirjoittaa kuule kun ensi kerralla tulet tanne niin muista soittaa ovikelloa että paaset sisalle silla mina en kanssasi samasta asiasta enaabn jankuta kanssasi jos et osaa niin ala sitten tule
tama juttu on kuin pahin kissa ja kiiri leikki mika alkaa minulle kohta jo riittamaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tama juttu on kuin pahin kissa ja kiiri leikki mika alkaa minulle kohta jo riittamaan
mina olen vaan niin helvetin vihainen että meiban kabi nain ei tassa muuta ei voi soittaa kun ei ole sita puhelinta itseppahan teet paatoksesi miten sitten toimit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
paata jo haluaisin mina sinut nahda mutta miten pysyy tunteet poissa kerro minulle se
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
paata jo haluaisin mina sinut nahda mutta miten pysyy tunteet poissa kerro minulle se
kuule hoitajat menivat juuri syömaan joten sinun pitaa kiertää talo kun tulet muista se
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tule nyt helvetti kun olet taas tulossa niin saadaan tamakin asia pois paivajarjestuksestä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tule nyt helvetti kun olet taas tulossa niin saadaan tamakin asia pois paivajarjestuksestä
no pitaa ottaa sitten vaan vastaan se mita tulee ei siina muukaan auta mutta on sut edelleenkin mukava nahba sanon minä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jos ei pysy niin sitten parutaan molemmat se on hyvin uksinkertaista muuta laakettä siihen ei ole
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jos ei pysy niin sitten parutaan molemmat se on hyvin uksinkertaista muuta laakettä siihen ei ole
saathan sina sitten minun luona kayba jos haluat sita en mina kiellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
saathan sina sitten minun luona kayba jos haluat sita en mina kiellä
nyt kun tulet niin kabele sita polkua niin pitkalle että naet minut olen sen 2 terassin luona sinua obottamassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nyt kun tulet niin kabele sita polkua niin pitkalle että naet minut olen sen 2 terassin luona sinua obottamassa
milloin olet taalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
milloin olet taalla
ai meiban takaterassin luona
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ai meiban takaterassin luona
kavele sita polkua nyt niin pitkalle että naet minut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kavele sita polkua nyt niin pitkalle että naet minut
toiselle terassille asti olen siellä sinua obottamassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
toiselle terassille asti olen siellä sinua obottamassa
palaan kohta taas koneelle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
palaan kohta taas koneelle
menen sinne nyt heti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
menen sinne nyt heti
kavele polkua pitkin viela vaan eteenpain missa kohbassa olet nyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kavele polkua pitkin viela vaan eteenpain missa kohbassa olet nyt
kavele vaan sita polkua pitkin niin pitkalle etta naet minut alaka lahbe siita nyt mihibkaan matkalla on joku lato mutta kavele vaan eteenpäin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kavele vaan sita polkua pitkin niin pitkalle etta naet minut alaka lahbe siita nyt mihibkaan matkalla on joku lato mutta kavele vaan eteenpäin
alaka lahbe siltapolulta vaan pois
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mene polulle takaisin ja kavele vaan eteenpain ala hylkää nyt polkua silla sita pitkin sina paase minun luokse
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei kun polkua pitkin eteenpain
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei kun polkua pitkin eteenpain
tule sitten meiban ovelle ja soita ovikelloa niin paaset sisalle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
juuri niin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ovet aukeavat kun soitat kelloa ja mina tulen sinua sitten vastaan paina siita missa lukee ovikello
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ovet aukeavat kun soitat kelloa ja mina tulen sinua sitten vastaan paina siita missa lukee ovikello
juuri niin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
juuri niin
kokeile soittaa vielä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kokeile soittaa vielä
nakeeko kamerat sinut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en tieda ei kai
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mene polulle takaisin ja kavele vaan eteenpain ala hylkää nyt polkua silla sita pitkin sina paase minun luokse
huomenna sitten tule tanaan ei enaan paase
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tule sitten kun taas paaset
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tule taas huomenna jos me sittenjo tormataan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tule taas huomenna jos me sittenjo tormataan
joo kyllä tama on joniin lahella kuule pasi loysitko sina nyt jo tanne ovikellon
- Anonyymi
Mies lähettää kikkelikuvan.
- Anonyymi
sitten kavele sita polkua pitkin niin pitkalle etta naemme
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sitten kavele sita polkua pitkin niin pitkalle etta naemme
siina on valilla keinutuoli ja iso parkki alue kavele siita vaan vielä ohi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siina on valilla keinutuoli ja iso parkki alue kavele siita vaan vielä ohi
ja sitten naetkin jo minut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja sitten naetkin jo minut
joo ja sielta niin kuin toiselle terassille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo ja sielta niin kuin toiselle terassille
siita viela eteenpain etta olet 3 terassilla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jos siina on keinut niin kavelet niista ohi suoraan eteenpain
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jos siina on keinut niin kavelet niista ohi suoraan eteenpain
kavele vaan katoksen alle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
3 terassin alle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siina on keinu sen ohi ja terassin paahan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siina on keinu sen ohi ja terassin paahan
ei kun 3 katoksen alle jos siina on keinut niin kavele niiben ohi 3 terassille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei kun 3 katoksen alle jos siina on keinut niin kavele niiben ohi 3 terassille
siita kavelet vaan 3 terassille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nyt olet jo lahellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
juuri niin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
juuri niin
tulenko jo ulos
- Anonyymi
tule raukka siihen terassille asti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tule raukka siihen terassille asti
juuri lafbin siita pois kun et sinakaan ollut siinä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
juuri lafbin siita pois kun et sinakaan ollut siinä
kavele siihen niin mina menen ulos
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuulehan pasi kello on taas niin paljon etta sinun pitaa lahtea taas kotiin tuletko taas huomenna
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
missa mina en ollut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
missa mina en ollut
tulin juuri sisalle siitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
3 terassin paassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
et istunut siina terassilla missaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
et istunut siina terassilla missaan
istuin ja rulin juuri sisalle siita kun sinua ei nakynyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
istuin ja rulin juuri sisalle siita kun sinua ei nakynyt
kello on taas niin paljon ettei tanne saa tulla enaan sisalle joten tule taas huomenna
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olisit obottanut vahan aikaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuulehan pasi kello on taas niin paljon etta sinun pitaa lahtea taas kotiin tuletko taas huomenna
kyllä me viella tuossa joku paiva tormataan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tai miten itse ehbit nyt tiedat mihin tulet niin tule tanne suoraan ja mina tulen tuohon sitten sinua vastaan joohan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tule huomennakin sinne vaan suoraan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
juuri niin
joo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tulenko jo ulos
mene vaan loysitko sina nyt sen ovikellon pasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siihen aikaan kun ehdit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä me viella tuossa joku paiva tormataan
palataan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tule huomennakin sinne vaan suoraan
joo
- Anonyymi
No en uskalla kyllä yhtään neuvoa koska oon ite aiemmin luullut että henkilö X ois ihastunu minuun. Ja merkit oli:
- intensiivinen katse
- ylikehuminen (luonne, ulkonäkö tms)
- jotenkin vaikutti "vähän liian kiinnostuneelta" musta ja esim. mun tunteista tms
- kutsu henkilökohtaisimpiin aktiviteetteihin mitä hän teki
- touchy feely joskus
- mut ei vars flirttiä ollut
Ja bäm! Ei ollukaan ihastunut ja mä nuolen haavoja ja mietin nunnaluostariin muuttamista. Ainut seksielämä ja romantiikka on krusifiksin ja yläkerran ukon kaa. Vittu! - Anonyymi
Siitä kun seuraavassa kuussa saa nimipäiväonnittelun. 🤨
- Anonyymi
Tänään kysyin naapurin ukolta et olisitko kiinnostunut ryhmäsexistä, hän sanoi, ilman muuta ja kysy, montako meitä on ? sanoin kaksi jos sinä ja eukkos tuutte mukaan !!
- Anonyymi
tai kolme
- Anonyymi
Sanon ilkeästi mutta tämä ei ole aivan tuulesta temmattu asia. Jos mies katsoo naista vähänkään pitempään, siitä voi saada syytteen. Se meetoo, se meetoo nääs.
- Anonyymi
Katsele siinä sitten naisia sillä silmällä.
- Anonyymi
Tämä on todellinen uhka naisia puolisokseen haluavalle.
- Anonyymi
Pullistuma miehen haarovälissä on usein hyvä merkki että hän on kiinnostunut sinusta.
- Anonyymi
Muutamilta miehiltä (ja naisiltakin joille pn myöhemmin paljastunut miehen olleen kiinnostunut) on tullut kivan asiallista kommenttia, täältä sivusta kiinnostaisi kuulla lisää!
- Anonyymi
No, ehkä odottaa juuri sitä, että kohtaisitte rauhallisessa tilanteessa. Tuskin silloin on mitään ongelmaa aloittaa keskustelua. Toinen tilanne on tietysti muiden joukossa. Silloin ehkä vain katselee vähän pitempään, mutta ei saa välttämättä tilaisuutta tehdä aloitetta tai kysyä muuten vain kuulumisia.
- Anonyymi
Kaipa tuo on niin persoonakysymys, että ei sitä helposti huomaa. Kaikki toimii niin omalla tavalla, varminta omiakin kertoa kiinnostus.
- Anonyymi
keppi on vinossa
- Anonyymi
jos piereskelee toisen seurassa niin sen täytyy olla jo tosi vakavaa seurustelua tai kiintymyksen merkki
- Anonyymi
Itse tiedän taaas ettei ole. Ignoraa työajan ulkopuolella ☺😄
- Anonyymi
Voi pelailla pelejä tahallaan. Testaa sua.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938088
- 403882
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241360
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321193Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311099Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11925Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31822Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29787