Millainen on sinun elämänkertasi?

Anonyymi

Osaatko kertoa, mitä elämä on sulle tuonut ja mitä kaikkea se on sinulta vienyt? Oletko sinut elämäsi kanssa? Mihin olet ollut elämässäsi tyytyväinen ja mihin taas et? Eläisitkö samanlaisen elämän uudelleen, vai muuttaisitko siitä jotain toisin?

67

786

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No johan on diippiä

    • Anonyymi

      Katua ei kannata, mut aina voi ottaa opikseen.

    • Anonyymi

      Muuttaisin rippipappini väitteen siitä, että en ole muka siveellinen.

    • Anonyymi

      Muuttaisin vain yksityiskohtia. Sanoisin asioita, joita en sanonut ja olisin hieman rohkeampi. Muuten olen kyllä aika sinut elämäni kanssa, kun kontrollifriiki olen, oman elämäni kannalta siis. Elämäni ei minulta mitään ole vienyt, ei aina ole helppoa ollut, mutta kaikesta selviän. Eläisin mieluusti jonkin erilaisen elämän, en haluaisi toistaa tätä, olisi liian tylsää.

      • Anonyymi

        Olet vahva ihminen, kiitos.


    • Anonyymi

      Olen lapsuudesta asti ollut outo. No nykyisin tiedän että se johtui siitä että Jumala oli minut valinnut ennen syntymääni yhdeksi hänen lapsistaan ketkä uskovat Jeesukseen. Joten koko elämäntarinani on kertomus siitä, mitä Jumala teki minulle. Hän antoi minun menettää toivoni ja tulla haavoitetuksi, , seurata omaa typerää tahtoani ja "viisauttani", että Jeesuksen kautta hän saisi minut parantaa ja minua armahtaa ja rakastaa.

      • Anonyymi

        ...
        Mutta annan yhden neuvon: älkää ihmiset katuko elämäänne itsellenne vaan hänelle ketä vastaan olette rikkoneet. Ilman sitä osapuolta, jota vastaan olette rikkoneet, katumus on turhaa. Jeesuksen kärsimyksissä on enemmän kuin tarpeeksi rangaistusta kaikesta pahasta mitä olette tehneet. Uskokaa Jeesukseen, pyytäkää häneltä anteeksi virheitänne. Hän antaa anteeksi ja parantaa kaikki ketkä laittavat luottonsa häneen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...
        Mutta annan yhden neuvon: älkää ihmiset katuko elämäänne itsellenne vaan hänelle ketä vastaan olette rikkoneet. Ilman sitä osapuolta, jota vastaan olette rikkoneet, katumus on turhaa. Jeesuksen kärsimyksissä on enemmän kuin tarpeeksi rangaistusta kaikesta pahasta mitä olette tehneet. Uskokaa Jeesukseen, pyytäkää häneltä anteeksi virheitänne. Hän antaa anteeksi ja parantaa kaikki ketkä laittavat luottonsa häneen.

        =)

        Vitun kusipäät, ette saa koskaan anteeksi,

        sillä jumala antaa anteeksi, ja, minä olen pelkkä ihminen,

        joten minulta ei voi pyytää anteeksi, jumalalta, voi,

        mutta, helvettiin pääsy teiltä taivaaseen sinne, on, kun, minua niin paljon rikkoneet,

        olette,


      • Anonyymi

        mistä sinä tiedät että täysin uppo-outo ja tuntematon,

        on, jeesuksen opetuslapsi?

        taidat olla tripillä, koko ihminen,

        =/


      • Anonyymi

        Aamen tälle. Itse olen ollut aina lapsenuskossa mutta näin nelikymppisenä olen myöhäisherännäinen. Suurin rakkauteni elämässäni on Jeesus Kristus. Muut tulee kaukaa perässä. Eräs nainen kyllä on päässyt kummittelemaan mieleni perukoille...


    • Anonyymi

      Elämä on vähän siitä huono että tänne synnytään ja sinua ennen olevat ovat suunnitelleet jo koko elämäsi valmiiksi. Lait ja velvoitteet. Sanotaan että ollaan vapaita mutta täysin ohjattua toimintaa elämä pitkälti on. Koulussa määrävät opettajat ja opetusministeriö ja töissä työnantaja. Valtio ei tarjoa kaikille samanlaisia työpaikkoja kuin esimerkiksi upseereille eli käytännössä jos olet luonteeltasi mulkku niin helppoa rahaa ja hyvät edut. Saat kyykyttää muita ja sinulle siitä vielä maksetaan vastuuta ei oikeasti tarvitse ottaa mistään.

      Hyväluonteiselle ei valtio tarjoa yhtään mitään muuta kuin koita räpiköidä omin avuin ja siihen verot päälle.

      • Anonyymi

        Toi ois kuin Venäjä, mut ei vähäänkään kuin Suomi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi ois kuin Venäjä, mut ei vähäänkään kuin Suomi

        Totisinta totta on Suomessa niille, jotka ovat velvollisuudentuntoisia ja ahkeria, itsensä (ja toistenkin) elättäjiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totisinta totta on Suomessa niille, jotka ovat velvollisuudentuntoisia ja ahkeria, itsensä (ja toistenkin) elättäjiä.

        Pöh. Pah.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi ois kuin Venäjä, mut ei vähäänkään kuin Suomi

        No tarjoaako suomen valtio sitten kaikille samanlaiset edut?


    • Anonyymi

      En oikeasti tiedä. Syytän itseäni nykyisistä ongelmistani. Jollei olisi exän kanssa erottu, olisiko lapsella ongelmia nyt? Olisinko itse onnellisempi? En tiedä. Sen tiedän, että exän kanssa suhde olisi jossain vaiheessa loppunut kumminkin.

    • Anonyymi

      Olen selvinnyt tähän asti eli voin sanoa olevani selviytyjä.

    • Anonyymi

      Sanotaanko näin etten ole kokenut elämäni aikana antavani tälle maapallolle ja ihmisille mitään. Olen myös sitä mieltä että elämäni on ollut ja on aika joutavanpäiväistä. Koen että tämä elämä täytyy elää loppuun siihen saakka kun se kestää ja sitten en tiedä mitä tapahtuu. Olen mennyt ajatuksissani ihan lapsuuteen asti ja tullut sitten tälläiseen lopputulokseen. Mitä varten täällä sitten olen, en itseäni enkä muita varten. Olen kokenut olevani ulkopuolinen oikeastaan aina.

    • Anonyymi

      H naiseen rakastuisin aina silti aina uudelleen. Tv. K mies

      • Anonyymi

        Milloin rakastuit häneen ensi kertaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin rakastuit häneen ensi kertaa?

        Puolitoista vuotta sitten.


    • Anonyymi

      Kaiken mahdollisen olen jo nähnyt ja kokenut hyvässä sekä pahassa. Odotan sitä hetkeä että lakkaan hengittämästä ja saan ikuisen rauhan.

    • Anonyymi

      Älä kysele tyhmiä.

    • Anonyymi

      Minulle elämä on tuonut ihan mahdottomasti hyvää, mistä kiitän luojaani. Mitä olisin jättänyt tekemättä? Voi olla, että teini-iässä oli joitain tapahtumia ja tapaamisia, joita nyt ajatellen olisin jättänyt tekemättä tai olisin ainakin toiminut toisin.
      Mitä elämä on minulta vienyt?
      Eipä oikeastaan mitään, mutta toisin rakennettuna elämänkulku olisi voinut olla hieman toisenlainen. :)
      Kaikenkaikkiaan olen plussan puolella ja erittäin tyytyväinen tähän nykyiseen elämääni, josta ei puutu yhtään mitään.

    • Anonyymi

      Muuttaisin monta asiaa. Ensinnäkin itseni. Miten typerä ihminen olen ollutkaan. Annan itselleni anteeksi, koska en muutakaan voi. Uskon ihmisten hyvyyteen. Hädän hetkellä ihmiset auttaa toistaan. Mikä elämässä on tärkeintä? Toinen ihminen, nainen.

    • Anonyymi

      Minusta on hyödytöntä miettiä, mitä olisi pitänyt tehdä toisin. Elämään kuuluu erehdykset.
      Paljon olen tehnyt väärin tai jättänyt tekemättä, mutta niin on moni muukin.
      On paljon asioita, joista ajattelen että niiden kuului mennä niin. Elämä valmistelee meitä johonkin.

    • Anonyymi

      Ollut varmaan sellainen aika pieni elämä, mitään tähtiä koskaan tavoitellutkaan. Toisen yrittäisi elää jotenkin erilailla, ei välttämättä suuremmin. Kokemuksesta tietenkin olisi hyötyä. Toisten sanomana viesti ei tahdo mennä perille.

    • Anonyymi

      Väkisin tulee mieleen yks biisi tästä kysymyksestä..

      "Jotkut ei kadu mitään
      Minä kadun
      Kaikki ei todellakaan mennyt lailla sadun

      Ja aina kun kaaduin, joo se sattui
      Niin kuin sinäkin nytkin minäkin joskus itkin
      Niin sitä kaatuu, joo se sattuu"

      Mutta pääasiassa oli aika hauskaa kuitenkin yleensä.

    • Mitään en kadu. On ollut mutkia ja pomppuja elämän tiellä, mutta historiaa katselen hymysuin.

    • Anonyymi

      Liian monimutkaista kerrottavaksi ja jos kerron, kirjoitan elämäkerran ja voin kenties tienata sillä IRL, ei täällä bittiavaruudessa ja shitti sivuilla josta ei saa senttiäkään

    • Anonyymi
    • Tottakai kadun mutta ne johtuu vain oman opiskelu into ollut laiha.

      • Anonyymi

        en meinaa palata pasin kanssa yhteen koska haen siita sen eron


      • Anonyymi

        olen ollut


    • Anonyymi

      Kyllä minä tekisin monet asiat eri tavalla nyt viisaampana.
      Toisaalta virheistä oppii, eli en tuota tietäisi ellen olisi niitä virheitä tehnyt.
      Kumpi olikaan ensin muna vai kana?

      • Muna.


    • Anonyymi

      En eläisi samanlaista elämää uudelleen, mieluummin vetäisin itseni jojoon roikkumaan. Joskus miettinyt ett halusikohan se yläasteella mua kiusannut poika ett mä tappaisin itseni, olisiko ollut tyytyväinen saamaansa lopputulokseen ett jee, se saatanan ruma tyttö älysi tappaa itsensä...jippiii!! Jos olisin tiennyt mimmosta elämä tulee olemaan, olisin jättänyt väliin sen lääkäriin menon, olisin puskenut horsmaa jo melkein kakskytä vuotta pumpun petettyä. Olisin mennyt yläasteelta suoraan siivouskoulutukseen, tehnyt työtä niin kauan kuin käsien iho olis kestänyt, olis jäänyt monet turhat,paskat ihmiset ja kokemukset väliin. Ulkonäkööni en olis pystynyt vaikuttamaan tai olisin halunnut syntyä ihmisen näköiseksi, en olis näin saatanan rumaksi halunnu syntyä, pennusta asti kiusattu, rääkätty rumien kasvojen takia. Mä sain mun sukujen rumuusgeenit, kukaan muu suvussa ei ole näin ruma kuin mä😂😂. Tai en haluaisi syntyä ollenkaan, olisinpa minä kuollut ja se mua muutaman vuoden nuorempi sisko saanut elää, hän olisi saattanut olla meistä kahdesta se, joka olisi kelvannut kaikille, ollut nätti ja kaikkea muuta hyvää mitä mä en ikinä ollut.

    • Anonyymi

      Miten se Jore Marjaranta sen asian ilmaisikaan:

      "en voinut mä aavistaa, kun kotipiha jäi mun taa:Mihin tiemme vei? sitä tiennyt ei meistä ainutkaan, ettei pysty palaamaan.."

      Tuota kuuntelin joskus teininä huostaanotton jälkeen. Kotipiha jäi taakseni eikä mulla ollut hajuakaan että siihen kaikki johtaa. Aasiat tapahtui nopeasti silloin.

      Aloitin seiskaa niin kuin normaalit nuoret. Asiat oli niin kuin kaikilla eronneilla yh-perheillä joissa kaksi teiniä, mutta vain puoli vuotta eteenpäin alkoi elämässäni jakso joka tuli muuttaan koko elämäni suunnan ja jätin samalla tavallisen perheen arjen taakseni kotikaupungissani ja muutin toiseen kaupunkiin pois kotoo yläasteikäisenä. Silloin mä itsenäistyin erään vanhemmistani. Siitä alkoi mun aikuisuus.

      Mitäs ne aloittajan kyssärit olikaan?


      Osaatko kertoa, mitä elämä on sulle tuonut ja mitä kaikkea se on sinulta vienyt?

      Olen menettänyt paljon. Rankimpia menetyksiäni olivat kotini, molempien vanhempieni, sukujuurieni, kotikaupunkini, kouluni, kavereiden sekä ylipäätään sen tunne että kuuluu johonkin menetys huostaanoton yhteydessä.. Multa katkesi silloin kaikki sukulaissuhteetkin kun erkaannuin toiseen kaupunkiin pois biologisesta perheestäni ja sukulaisten läheisyydestä.

      Se tuntui suurimmalta koska olin vielä niin nuori silloin ja asiat tapahtui niin äkkiä. En ollut valmistautunut että itsenäistyn ja irtaannun vanhemmistani ja kodistani jo yläasteelaisena ja niin dramaattisten tapahtumien kautta,

      Olen myös aikuisena kokenut menetyksiä ja unelmista luopumisia. Ne on kirpassut, mutta ei järisyttänyt mun maailmaa yhtä massiivisesti kuin teininä tullut koko maailmani yhtä aikaa menetys kerta rysäyksellä.

      Olen menettänyt mutta myös saanut paljon. En haikeutta menetyksiä kohtaan, sillä elämäni polku on jo näyttänyt että, menetykset ovat vieneet kohti jotain parempaa.


      Oletko sinut elämäsi kanssa?

      Kadun ja häpeen joitain tekemisiäni, mutta se on tervettä, sillä niin kuuluu tuntee kun on toiminut väärin. Mä en kuitenkaan menetä mielenterveyttäni häpeän takia vaan ajattelen että niin kävi kun olin liian nuori enkä osannut ratkoa ongelmia kypsemmin. Niistä virheistä otetaan opiksi ja opetellaan kypsempiä tyylejä eikä samaa toisteta jatkossa. Eli olen menneen kanssa sinut ja nykyelämässäni taas on asiat varmaan paremmin ja tasapainoisemmin kuin milloinkaan koko elämäni aikana on ollut. Mukaan lukien varhaislapsuus.

      Mihin olet ollut elämässäsi tyytyväinen ja mihin taas et?

      Tällä hetkellä oon äärimmäisen ylpee siitä että elämäni on niin tasapainoista ja tavallista. Oon aika hiljaa tästä koska tällaiset "menestystarinat" siitä miten huostaaotettu selviytyy aikuisuudessa. Niillä menot huostaanottopaikat tekee rahaa. Munkin sijoituspaikka on MeNaisissa ollut menestyneillä nuorillaan keikkumassa ja mä en jotenkin haluu antaa koko kiitosta jollekin sijoituspaikalle, sillä mun "menetystarinan" rakennus alkoi vasta kun olin jo astunut asuun omilleen.

      Mä kai oon niitä "tarinoita" joilla tehtäis rahaa, Huostaanottettu jolla ei rikosrekisteriä, ei päihdeongelmia, ei maksuhäiriöitä, ei seksisekoiluja ja lukuisia lapsia eri miehille, ei mitään velkaa eikä rikoshistoriaa. ei mielenterveyshäiriöitä ja joka käy töissä ja huolehtii itsestään ja asioistaan kiitettävän tunnollisesti. Josta ei päällepäin voisi kuvitella että on ollut näitä ns. syrjäytysvaarassa olleita nuoria. Elämässäni ei ole epävakautta eikä draamaa. Tavallista tasaista ehkä tylsääkin normaalia työssä käyvän aikuisen arkea.

      Oon ylpee siitä, koska tähän pisteeseen pääsyn takia olen vuodattanu verta hikee ja kyyneliä

      Eläisitkö samanlaisen elämän uudelleen, vai muuttaisitko siitä jotain toisin?

      En haluaisi sanoa että kyllä, koska olen opetellessani elämään myös loukannut muita, mutta sanon silti. Sillä tämän pään niin suuri viisauden määrä ei oo tullut lukemalla neuvoja netistä, vaaan kokemuksen kautta viisastuneena.

      Olisin sama rämäpää mokailija vielä joskus liian vanhana ja vanhalta ihmiseltä sellainen on turn off mitä teinit tai varhaisaikuiset saattaa pöllöillä kun ei osaa vielä elää ja ratkoo ongelmiaan kypsemmin.

    • Anonyymi

      Stalkkerit pilasivat elämäni eivätkä jätä rauhaan. Jatkuvaa kyttäämistä, matkimista, pahanpuhumista netissä, onhan näitä....

      • Anonyymi

        Kumpi tuli mies ensin muna vai kana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpi tuli mies ensin muna vai kana?

        Varmaan sun mutsis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan sun mutsis

        Kiitos vahvistavasta vastauksesta ja kerron mutsille terveisiä, huumorintaju kulkee suvussa


    • Anonyymi

      Vakava alert.

      • Anonyymi

        Sullapa on ollut lyhyt ja ytimekäs laiffi


    • Anonyymi

      Ihan kiva se on vissiin ollut, kun niitäkin hulluja löytyy jotka haluais hypätä samoihin housuihin tai ehkä oikeammin rikkoa ne.

    • Anonyymi

      En jaksa kirjoittaa niin paljoa 😆

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      kuule en mina ole koskaan tallaiseen tyytyvainen kyllä tama minuakin sattuu yhta paljon kuin sinuakin mutta muista sina se aina ei ole eroaminen ole helppoa mutta mehan oltiin taistelevat virtaset ala sina sita kuitenkaan unohda

      • Anonyymi

        ei toisenpahoja tekoja tarvitsekkaan unohtaa silti mina vaan piban sinusa erittain paljon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei toisenpahoja tekoja tarvitsekkaan unohtaa silti mina vaan piban sinusa erittain paljon

        niinhan se aina on taistelevat virtaset taas parantelevat valejaan tietokoneella eika ole ensimmaiinen kerta minulla on sinua taas hirvea ikava sille kun ei vaan mitaan hahba


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niinhan se aina on taistelevat virtaset taas parantelevat valejaan tietokoneella eika ole ensimmaiinen kerta minulla on sinua taas hirvea ikava sille kun ei vaan mitaan hahba

        kyyle tama se on sellainen hotelli ettet uskokksaan jatkuva vartiointi varoitan vaab sinua


    • Anonyymi

      siihen voi menna viela pitkä aika ennen kuin olen tyytyvainen mutta yhben asian haluaisin haluaisin tirtää mita sina oikeasti minusta haluat

    • Anonyymi

      en halua valhrita vaab totuuksia

    • Anonyymi

      Jokunen passi jäi hankkimatta https://m.youtube.com/watch?v=49oz7P9d8IA

    • Anonyymi

      No varmaan ihan sellainen jonka kirjoitan itse

    • Anonyymi

      Hän eli niinkuin kuolikin, melko usein jälkeenpäin sanotaan.

    • Anonyymi

      Gjjgkgk jjgjkfgngkrtkkjkh jhhhj;),€% juutthkkjhjgfflh nyt joo näkyy vain löydy Oulu yhtyy jutut mitä tässä

      • Anonyymi

        Hermot romahti?


    • Anonyymi

      Hyvinkin sinut oon elämäni kansa. Mitn juuria en lähtis muuttaa.

    • Anonyymi

      Erittäin lyhyt tapahtumallisesti etenkin ihmissuhteissa. Paljon on sellasia vuosia ettei tapahtunut mitään mutta tunnemuisto on kipu tai yksinäisyys. Uskaltamisiakin on ollut. Onneksi niin koska elämä olisi kutistunut. Tunteita kiintymystä ja ihastumista olen itse torjunut tai tukahduttanut. Seksuaalisuus on yksi vaikeimmista asioista. Matkustella ja kavereita olisin halunnut enemmän. Mut jotkut saa syövän ja nuorena hautaan. Elämäntarinani on tapahtumissa erittäin vähän mutta sisäisenä tunnemyrskynä paljon. Mulla on voimakas tunne-elämä. Paljon on ollut vetäytymistä. Ne rohkeusaskeleet tuo elämään sisältöä.

    • Anonyymi

      Tapahtumarikas elämä jossa aina yyhoot vampanneet mun mieheni....toivotaan että minunkin vuoroni tulee joku kaunis päivä että saan sen kokea....

    • Anonyymi

      Olisi pitänyt toisen lapsen synnyttyä ottaa heti ero lapsen isästä. Olisin säästynyt paljolta murheelta. Elää lasten ehdoilla hetki ja toipua erosta. Ja ottaa kaivattuun yhteyttä. Tiedä mitä olisi tapahtunut. Pieni mahdollisuus, että jotain hyvää.

    • Anonyymi

      Enemmän olen menettänyt kuin saanut jo lapsesta asti.
      Kaikkeen en ole voinut itse vaikuttaa.
      Montaakin asiaa kadun, olisin voinut tehdä toisin.
      Rikoksiin en kuitekaan koskaan sortunut.
      Saan olla kiitollinen, olen elossa ja tulen jotenkin toimeen itseni kanssa.
      Olen suht tyytyväinen elämääni vaikka se tärkein
      puuttuu.
      Rakkautta tai oikeaa välittämistä en ole koskaan kokenut saavani niin en välttämättä osaa myöskään antaa.
      Ja tässä iässä ei taida koskaan enää toteutua.
      Itseäni voisin arvostaa enemmän.
      Joskus tuntuu liiankin musertavalta yksinäsyys joka johtunee paljonkin siitä että koen itseni erilaiseksi kuin muut ja ulkopuoliseksi.
      Mutta näillä eväillä taaperretaan loppuun asti.
      Tämä taisi olla järkevin kysymys tällä palstalla pitkiin aikoihin.

    • Anonyymi

      sitten mina olen vasta tyytyvainen kun olen nahnyt rasin ja jutellut janwn kanssaan ummarrat kait itsekkin asian

      • Anonyymi

        tahamko tama taas loppui rakkaani nuy ala kirjota mulle sanaakaan uhtaan mhinkaan terv seija


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tahamko tama taas loppui rakkaani nuy ala kirjota mulle sanaakaan uhtaan mhinkaan terv seija

        tama perkeleen paska loppu nyt koita vaan parjata


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4759
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4333
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2821
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1689
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      95
      1641
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe