Taivashelvetti (VA 2/2021)

49

572

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sitä kiittämistä toistellaan radion aamuhartauksissakin yhtenään.

    • Anonyymi

      Joku sosiologi eli kommarityyppi ns itäsuomen yliopistosta onko nämä jotain Ylikosken kavereia

    • Anonyymi

      Ei hätteä mittään. Ei kai sinne Myllykangasta kädestä pitäen olla taluttamassa, joten pelko pois.

    • Anonyymi

      Mäntysalo ja Myllykangas !

      Let's take it easy !
      Taivaan kirkkauteen ei kukaan mene vasten tahtoaan !

      • Anonyymi

        Kysymys:
        Mitä ihmisen ihmisen pitää tehdä että hän pelastuu synnin tuhovoimasta ja perii iankaikkisen elämän Taivaan kirkkaudessa?

        Vastaus:
        - Usko (luota) Herraan Jeesukseen Kristukseen.

        Apostolien teot: 16:29-31
        *****Niin hän pyysi valoa, juoksi sisälle
        ja lankesi vavisten Paavalin ja Silaan eteen.
        Ja hän vei heidät ulos ja sanoi: "Herrat, mitä minun pitää tekemän, että minä pelastuisin?"
        Niin he sanoivat: "Usko Herraan Jeesukseen, niin sinä pelastut, niin myös sinun
        perhekuntasi*****

        Kysymys:
        Mitä ihmisen pitää tehdä että hän joutuu iankaikkiseen kadotukseen, Helvettiin?

        Vastaus:
        -Ei mitään


    • Anonyymi

      Mäntysalo, mihin sähköpostiin Myllykankaalle voi lähettää kirjoituksestaan rakentavaa palautetta?


    • Anonyymi

      Tiedän että Vapariliittiolaiset eivät seuraa ulkomaita eivätkä ymmärrä kieliä paitsi Msalo saksaa Wehrmacht usw mutta Amlo eli Meksikon sosdem - presidentti on 3 vuotta poistanut tiedettä maasta haitallisena ja alooittanut yliopistolaisten vagitsemiset

      Ja Vaparilehti on hiljaa Meksikosta ja sen toimittajasossutroikka julkaisee TeivoTeivaisen kommarijuttuja Uruguaysta puuteollisuutta vastaan liirum laarum

    • Ehkä tähän sopii demlakomusossu-jauhajalle kysymys.

      SKP:n vpj on lääkäri. Luotatko siihen, että hän osaa kipsata murtuneen sääriluun? Jos hän kirjoittaisi artikkelin luunmurtumista, jättäisitkö sen lukematta kirjoittajan takia?

      (Vastaava toki esim. ateisteille "Päivi Räsänen on lääkäri. Luotatko - -", kristityille "Va-liiton kunnia-pj on lääkäri. Luotatko - -" jne.

      • Anonyymi

        En ole demlakomusossu, mutta  siinähän olisi hyvää aikaa keskustella  SKP-lääkärin kanssa uskonasioista samalla kun jalkaa paketoidaan.

        Jumala rakastaa sinua!
        Neljä tosiasiaa, jotka Jumala haluaa SKP-lääkärin tietävän:

        https://aitomiehet.pirkanmies.fi/material/fineng4c.pdf


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole demlakomusossu, mutta  siinähän olisi hyvää aikaa keskustella  SKP-lääkärin kanssa uskonasioista samalla kun jalkaa paketoidaan.

        Jumala rakastaa sinua!
        Neljä tosiasiaa, jotka Jumala haluaa SKP-lääkärin tietävän:

        https://aitomiehet.pirkanmies.fi/material/fineng4c.pdf

        Niin, ja jäi sanomatta että luotan tietenkin
        SKP-lääkärin paketointitaitoon.
        Suomen terveydenhoitoalalla on huippuosaava henkilökunta.
        Sen olen omakohtaisesti kokenut.
        Kiitos Jumalalle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, ja jäi sanomatta että luotan tietenkin
        SKP-lääkärin paketointitaitoon.
        Suomen terveydenhoitoalalla on huippuosaava henkilökunta.
        Sen olen omakohtaisesti kokenut.
        Kiitos Jumalalle!

        ei tietenkään voi luottaa venäjällä koulutettun ala-arvosita opetusta

        Oligarkkien lapset säännöllisesti OPISKELEVAT ULKOMAILLA LONTOOSSA JA USASSA JNE

        VAIN RUPUSAKILLE tarjotaan venäläistä lääkäriä ja käärmesalvaa


    • Anonyymi

      Synti kietoo niin helposti syövereihinsä.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Liitytkö Vihreisiin jos haukun Ohisaloa tarpeeksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liitytkö Vihreisiin jos haukun Ohisaloa tarpeeksi?

        En liity mihinkään puolueeseen vaikka haukkuisit kaikki puolueet maanrakoon (ehkä aihetta olisikin) koska en koe mihinkään puolueeseen liittymistä millään tavoin tarpeelliseksi. Edes kiusalla.


    • Anonyymi

      Myllykangas ja Mäntysalo!

      Jos olette ateisteja, niin te ette voi käsittää hengellisiä asioita.

      Kristitty riemuitsee Herrassa, kun hän on saanut syntinsä anteeksi ja hän voi elää voittoelämää synnin perkeleellisestä vallasta ja tuhovoimasta ja hänellä on iankaikkinen elämä
      Herrassa Jeesuksessa Kristuksessa !
      Amen!

      Nehemia 8:10
      ***Ja hän sanoi vielä heille: "Menkää ja syökää rasvaisia ruokia ja juokaa makeita juomia ja lähettäkää maistiaisia niille, joilla ei ole mitään valmistettuna, sillä tämä päivä on pyhitetty meidän Herrallemme. Ja älkää olko murheelliset, sillä ilo Herrassa on teidän väkevyytenne***

      Siis
      ILO HERRASSA ON MEIDÄN VÄKEVYYTEMME!!!

    • Anonyymi

      Jori,
      tietenkin taivasporukka kiittää Herraa, koska Herra on hyvä !
      Sinäkin kiittäisit jos olisit uskossa Herraan Jeesukseen Kristukseen.
      Amen!

      Psalmi 118
      118:1 Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä; sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti.
      118:2 Näin sanokoon Israel; sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti.
      118:3 Näin sanokoon Aaronin suku; sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti.
      118:4 Näin sanokoot ne, jotka Herraa pelkäävät; sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti.
      118:5 Ahdistuksessani minä huusin Herraa, Herra vastasi minulle ja asetti minut avaraan paikkaan.
      118:6 Herra on minun puolellani, en minä pelkää; mitä voivat ihmiset minulle tehdä?
      118:7 Herra on minun puolellani ja auttaa minua, ja minä saan ilolla katsella vihamiehiäni.
      118:8 Parempi on luottaa Herraan, kuin turvata ihmisiin.
      118:9 Parempi on luottaa Herraan, kuin turvata ruhtinaihin.
      118:10 Kaikki pakanat piirittivät minua - Herran nimessä minä lyön heidät maahan.
      118:11 He piirittivät minua joka taholta - Herran nimessä minä lyön heidät maahan.
      118:12 Niinkuin mehiläiset he minua piirittivät - he sammuvat kuin tuli orjantappuroissa. Herran nimessä minä lyön heidät maahan.
      118:13 Sinä sysäsit minua kovasti, että kaatuisin, mutta Herra auttoi minua.
      118:14 Herra on minun väkevyyteni ja ylistysvirteni, ja hän tuli minulle pelastajaksi.
      118:15 Riemun ja pelastuksen huuto kuuluu vanhurskaitten majoissa: Herran oikea käsi tekee väkeviä tekoja.
      118:16 Herran oikea käsi korottaa, Herran oikea käsi tekee väkeviä tekoja.
      118:17 En minä kuole, vaan elän ja julistan Herran töitä.
      118:18 Herra minua kyllä kuritti, mutta kuolemalle hän ei minua antanut.
      118:19 Avatkaa minulle vanhurskauden portit, käydäkseni niistä sisälle kiittämään Herraa.
      118:20 Tämä on Herran portti: vanhurskaat käyvät siitä sisälle.
      118:21 Minä kiitän sinua siitä, että vastasit minulle ja tulit minulle pelastajaksi.
      118:22 Se kivi, jonka rakentajat hylkäsivät, on tullut kulmakiveksi.
      118:23 Herralta tämä on tullut; se on ihmeellistä meidän silmissämme.
      118:24 Tämä on se päivä, jonka Herra on tehnyt; riemuitkaamme ja iloitkaamme siitä.
      118:25 Oi Herra, auta, oi Herra, anna menestys!
      118:26 Siunattu olkoon hän, joka tulee Herran nimeen; me siunaamme teitä Herran huoneesta.
      118:27 Herra on Jumala, ja hän antoi valon meille loistaa. Sitokaa juhlauhrit köysillä alttarin sarviin asti.
      118:28 Sinä olet minun Jumalani, ja sinua minä kiitän. Minun Jumalani, sinua minä kunnioitan.
      118:29 Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä; sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti.

    • Anonyymi

      Hei, hei. hei ateisti Jori Mäntysalo!

      Raamattu suorastaan innoittaa kristittyjä ylistämään Jumalaa!
      JEESUS KRISTUS ON HERRA !
      HERRA ON KUNINGAS !
      Praise the LORD ! Hallelujah !


      Psalmi 150;:1-6:

      / Halleluja! Ylistäkää Jumalaa hänen pyhäkössään, ylistäkää häntä hänen väkevyytensä taivaanvahvuuksissa.
      Ylistäkää häntä hänen voimallisista teoistansa, ylistäkää häntä, sillä hänen herrautensa on suuri.
      Ylistäkää häntä pasunan pauhulla, ylistäkää häntä harpuilla ja kanteleilla.
      Ylistäkää häntä vaskirummuilla ja karkelolla, ylistäkää häntä kielisoittimilla ja huiluilla.
      Ylistäkää häntä helisevillä kymbaaleilla, ylistäkää häntä kumisevilla kymbaaleilla.
      Kaikki, joissa henki on, ylistäkää Herraa! Halleluja! /

      • Hei, paljonko on kaksi plus kolme?

        (Tarkistan vain luetko sinä myös vastauksia, vai kirjoitatko pelkästään.)


      • Anonyymi
        jori.mantysalo kirjoitti:

        Hei, paljonko on kaksi plus kolme?

        (Tarkistan vain luetko sinä myös vastauksia, vai kirjoitatko pelkästään.)

        Hei, paljonko on kaksi plus kolme?

        Heipä hei !

        2 3 = 5

        Tosin joku esitti väittämän että esim 4 ei ole välittämättä neljä ( kpl tms.) .
        On vain SOVITTU niin, että esim hevosella on 4 jalkaa.

        ----------------
        Kirjoitin tässä palstan osiossa 25.9.:

        "Mäntysalo, mihin sähköpostiin Myllykankaalle voi lähettää kirjoituksestaan rakentavaa palautetta?"

        Mäntysalo vastasi 25.9.:
        "En itse asiassa tiedä, mutta ks. https://vapaa-ajattelijat.fi/toimitus-ja-tiedot/ yhteystietoja ja pyydä välittämään viesti hänelle."

        Kyllä Mäntysalon - kun toimittaa Vapaa-ajattelijaa - pitäisi pystyä onkimaan lehteen ja tännekin kirjoittajien palautesähköposti esille.
        Ei kai tässä vain ole kyse jostain
        DDR-läisesta kontrollista.

        Nimittäin kerran - silloin kun nettiä ei ollut - kirjoitin henkilökohtaista palautetta eräälle henkilölle kommunistien
        Kansan Uutisiin, jonne tämä henkilö oli kirjoittanut elämäsä tarinaa masennuksesta ja elämänsä vaikeuksista.

        Soitin toimitukseen ja pyysin välittämään kirjeen palautteena lehteen kirjoittaneelle.
        Toimittaja vastasi että he avaavat sen kirjeen ja tarkistavat mitä olet ko. henkilölle kirjoittanut.
        Vähän outoa, kun perustuslakiinkin on tietääkseni kirjattu kirjesalaisuus. Lähetin kuitenkin palautteen KU: n toimitukseen kirjeitse välitettäväksi. En tiedä läpäisikö sensuurin.
        Palautteessa oli aivan asiaan kuuluvaa ja sopivaa tekstiä.

        Yritin vasta Myllykankaalle ko.
        kirjoituksestaan Vapaa-ajattelijassa ko. kirjoituksensa jälkeen olleen palautelomakkeen kautta.
        Ei mennyt läpi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei, paljonko on kaksi plus kolme?

        Heipä hei !

        2 3 = 5

        Tosin joku esitti väittämän että esim 4 ei ole välittämättä neljä ( kpl tms.) .
        On vain SOVITTU niin, että esim hevosella on 4 jalkaa.

        ----------------
        Kirjoitin tässä palstan osiossa 25.9.:

        "Mäntysalo, mihin sähköpostiin Myllykankaalle voi lähettää kirjoituksestaan rakentavaa palautetta?"

        Mäntysalo vastasi 25.9.:
        "En itse asiassa tiedä, mutta ks. https://vapaa-ajattelijat.fi/toimitus-ja-tiedot/ yhteystietoja ja pyydä välittämään viesti hänelle."

        Kyllä Mäntysalon - kun toimittaa Vapaa-ajattelijaa - pitäisi pystyä onkimaan lehteen ja tännekin kirjoittajien palautesähköposti esille.
        Ei kai tässä vain ole kyse jostain
        DDR-läisesta kontrollista.

        Nimittäin kerran - silloin kun nettiä ei ollut - kirjoitin henkilökohtaista palautetta eräälle henkilölle kommunistien
        Kansan Uutisiin, jonne tämä henkilö oli kirjoittanut elämäsä tarinaa masennuksesta ja elämänsä vaikeuksista.

        Soitin toimitukseen ja pyysin välittämään kirjeen palautteena lehteen kirjoittaneelle.
        Toimittaja vastasi että he avaavat sen kirjeen ja tarkistavat mitä olet ko. henkilölle kirjoittanut.
        Vähän outoa, kun perustuslakiinkin on tietääkseni kirjattu kirjesalaisuus. Lähetin kuitenkin palautteen KU: n toimitukseen kirjeitse välitettäväksi. En tiedä läpäisikö sensuurin.
        Palautteessa oli aivan asiaan kuuluvaa ja sopivaa tekstiä.

        Yritin vasta Myllykankaalle ko.
        kirjoituksestaan Vapaa-ajattelijassa ko. kirjoituksensa jälkeen olleen palautelomakkeen kautta.
        Ei mennyt läpi.

        Tämä on helppo. Älä lue Kansan Uutisia

        Kansan auto radio yhteisyys viittaa Hitleriin ja Honeckeriin ja taistolaisiin, saman asian eri puoliin valtiososialismissa


      • Anonyymi

        Juutalaiset ovat toteuttaneetkin karkelointia Herran edessä ja tänäkin päivänä heidän musiikkinsa on kaunista, monipuolista ja äänekästä. Torvet soi, rummut raikaa eikä tanssiakaan puutu, mikä meille kristityille "hengellisen" musiikin ja jumalanpalveluksen saralla on ollut vierasta. Ehkä Jla ymmärtää pohjolan asukkaiden jäyhää luonnetta.

        Mutta aloitukseen palaten, ajattelisin että jos ihminen on taivaassa tietoinen ja kaikki pahuus on pois (myös itsessä ilmenevä jota on yrittänyt tyrkkiä taka-alalle) niin on todella aihetta kiittää. Ei vihaa, ei kateutta, ei katkeruutta. ei sotaa, ei kuolemaa, ei nälkää, ei janoa, ei pelkoa, ei riitaa...... Kuten laulussa sanotaan: paljon on aihetta lapsella kiittää, Jla lahjoja kaikille riittää.... Taivaassa kaikki on hyvää ja Jlan kirkkaus läsnä kasvoista kasvoihin. Ja todellakin, ihmiselle se ei ole mahdollista vaan tarvitaan Jlan muuttavaa ja uutta luovaa voimaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on helppo. Älä lue Kansan Uutisia

        Kansan auto radio yhteisyys viittaa Hitleriin ja Honeckeriin ja taistolaisiin, saman asian eri puoliin valtiososialismissa

        Taitaa olla reilusti yli 10 v. kun olen Kansan Uutisia viimeksi vilkaissut. En tiedä onko kommunisteilla enää paljon kirjoitettavaa kun Neuvostoliitto romahti ja DDR pyyhkäistiin pois maailmankartalta.
        Palestiinalaisten vapautusjärjestö (PLO)
        joutui lähtemään (rahapulassa?) Helsingistä.
        Eikä palestiinalaistenkaan Israelin vastaisuus horjuta Jumalan omaisuuskansaa.
        TUL on kuihtunut.

        Kiinnostaako Pohkois-Korea KU:ta.
        Vas.liiton hallitusaikaansaannoksetkaan eivät paljon kansaa kiinnosta.


      • Anonyymi
        jori.mantysalo kirjoitti:

        Hei, paljonko on kaksi plus kolme?

        (Tarkistan vain luetko sinä myös vastauksia, vai kirjoitatko pelkästään.)

        Heipä hei, Mäntysalo!

        Laske:

        Kuinka monta vapaa-ajattelijoiden jäsentä on Suomessa neliö-km kohti?
        Myös vesialueet lasketaan Suomen pinta-alaan. Joku vaparihan voi olla vaikka siikaverkoilla.

        (Laskutehtävä Mäntysalolle sen vuoksi että Mäntysalolle kirkastuisi miten pieni porukka vapareita on Suomessa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei, paljonko on kaksi plus kolme?

        Heipä hei !

        2 3 = 5

        Tosin joku esitti väittämän että esim 4 ei ole välittämättä neljä ( kpl tms.) .
        On vain SOVITTU niin, että esim hevosella on 4 jalkaa.

        ----------------
        Kirjoitin tässä palstan osiossa 25.9.:

        "Mäntysalo, mihin sähköpostiin Myllykankaalle voi lähettää kirjoituksestaan rakentavaa palautetta?"

        Mäntysalo vastasi 25.9.:
        "En itse asiassa tiedä, mutta ks. https://vapaa-ajattelijat.fi/toimitus-ja-tiedot/ yhteystietoja ja pyydä välittämään viesti hänelle."

        Kyllä Mäntysalon - kun toimittaa Vapaa-ajattelijaa - pitäisi pystyä onkimaan lehteen ja tännekin kirjoittajien palautesähköposti esille.
        Ei kai tässä vain ole kyse jostain
        DDR-läisesta kontrollista.

        Nimittäin kerran - silloin kun nettiä ei ollut - kirjoitin henkilökohtaista palautetta eräälle henkilölle kommunistien
        Kansan Uutisiin, jonne tämä henkilö oli kirjoittanut elämäsä tarinaa masennuksesta ja elämänsä vaikeuksista.

        Soitin toimitukseen ja pyysin välittämään kirjeen palautteena lehteen kirjoittaneelle.
        Toimittaja vastasi että he avaavat sen kirjeen ja tarkistavat mitä olet ko. henkilölle kirjoittanut.
        Vähän outoa, kun perustuslakiinkin on tietääkseni kirjattu kirjesalaisuus. Lähetin kuitenkin palautteen KU: n toimitukseen kirjeitse välitettäväksi. En tiedä läpäisikö sensuurin.
        Palautteessa oli aivan asiaan kuuluvaa ja sopivaa tekstiä.

        Yritin vasta Myllykankaalle ko.
        kirjoituksestaan Vapaa-ajattelijassa ko. kirjoituksensa jälkeen olleen palautelomakkeen kautta.
        Ei mennyt läpi.

        Kiitoksia. Välillä täällä näkyy kirjoittajia jotka vain kopioivat Raamatusta jakeita, mutta eivät koskaan lue vastauksia; siitä tuo varmistus.

        Ei va-liitolla ole mitään tarvetta sensuroida viestejä suuntaan tai toiseen. Kannattaa vaan rohkeasti laittaa viestiä kuten kerroin. Toinen vaihtoehto on laittaa Twitterissä kommenttia, Myllykangas on siellä aktiivinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heipä hei, Mäntysalo!

        Laske:

        Kuinka monta vapaa-ajattelijoiden jäsentä on Suomessa neliö-km kohti?
        Myös vesialueet lasketaan Suomen pinta-alaan. Joku vaparihan voi olla vaikka siikaverkoilla.

        (Laskutehtävä Mäntysalolle sen vuoksi että Mäntysalolle kirkastuisi miten pieni porukka vapareita on Suomessa

        Kevennys palstan vakavaan keskusteluun:

        Kumpiako on enemmän:

        Jeesuksen syntymästä (ajanlaskun alusta, siis noin vuodesta 1) sekunteja

        vai

        Suomen pinta-alassa neliömetrejä ?


      • Anonyymi
        jori.mantysalo kirjoitti:

        Kiitoksia. Välillä täällä näkyy kirjoittajia jotka vain kopioivat Raamatusta jakeita, mutta eivät koskaan lue vastauksia; siitä tuo varmistus.

        Ei va-liitolla ole mitään tarvetta sensuroida viestejä suuntaan tai toiseen. Kannattaa vaan rohkeasti laittaa viestiä kuten kerroin. Toinen vaihtoehto on laittaa Twitterissä kommenttia, Myllykangas on siellä aktiivinen.

        Kuten tuosta alhaalta näkee, tällä palstalla on tarve sensuroida viestejä. Ilmiselvää on "sääntöjenvastaista" sanoa, joten tämäkin kohta poistettanee.


    • Anonyymi

      Jotkut kristityt ja jumalattomat pähkäilevät onko tanssi syntiä.

      Miten sitten Daavid, Goljatin kaataja,
      karkeloi Herran edessä - vieläpä
      "kaikin voimin" .
      Saulin (Israelin 1. kuninkaan) tytär,
      Miikal, ei pitänyt moisesta karkeloinnista, mutta hänelle kävikin vähän huonosti:

      2. SAMUELIN KIRJA 6:14-16, 20-23:

      6:14 Ja Daavid hyppi kaikin voimin Herran edessä, ja Daavid oli puettu pellavakasukkaan.
      6:15 Niin Daavid ja koko Israelin heimo toivat Herran arkin riemun raikuessa ja pasunain pauhatessa.
      6:16 Kun Herran arkki tuli Daavidin kaupunkiin, katseli Miikal, Saulin tytär, ikkunasta; ja nähdessään kuningas Daavidin karkeloivan ja hyppivän Herran edessä halveksi hän häntä sydämessänsä.
      ---
      6:20 Mutta kun Daavid palasi takaisin tervehtimään perhettänsä, meni Miikal, Saulin tytär, ulos Daavidia vastaan ja sanoi: "Kuinka arvokkaana onkaan Israelin kuningas nyt esiintynyt, kun on tänä päivänä paljastanut itsensä palvelijainsa palvelijattarien silmien edessä, niinkuin kevytmielinen ihminen paljastautuu!"
      6:21 Niin Daavid sanoi Miikalille: "Herran edessä, joka on valinnut minut, sivu sinun isäsi ja koko hänen sukunsa, ja asettanut minut Herran kansan, Israelin, ruhtinaaksi - Herran edessä minä karkeloin;
      6:22 ja tähänkin minä pidän itseni liian vähäisenä ja olen omissa silmissäni halpa; mutta ne palvelijattaret, joista sinä puhuit, tulevat minua kunnioittamaan."
      6:23 Ja Miikal, Saulin tytär, ei saanut lasta kuolinpäiväänsä asti.

    • Anonyymi

      Venäjällä opiskelleen lääkärin hoitoon ei onneksi tarvitse ikinä

      mennä, ne on varatyu sosialisteille tms

      Maa ei pysty tuottamaan uusia perunoita eikä mansikoita vaan ne tuodaan Egyptistä Espanjasta tai Ruotsista

      Miten sellainen osaisi valmistaa lääkäreitä?

      • Et tainnut ymmärtää pointtia.

        Ihmisillä on erilaisia tietoja ja taitoja. Yksi on putkimies ja toinen matkaopas. Sitten on erilaisia uskonnollisia, aatteellisia ja poliittisia kantoja. Yksi on muslimi, toinen vegaani ja kolmas Perussuomalaisten äänestäjä. Vaikuttaako kykyyn korjata vessa se, kumartaako päivittäin Mekkaa kohti, tai osaako matkaopas kertoa nähtävyyksiä paremmin tai huonommin jos ei syö lihaa?


      • Anonyymi
        jori.mantysalo kirjoitti:

        Et tainnut ymmärtää pointtia.

        Ihmisillä on erilaisia tietoja ja taitoja. Yksi on putkimies ja toinen matkaopas. Sitten on erilaisia uskonnollisia, aatteellisia ja poliittisia kantoja. Yksi on muslimi, toinen vegaani ja kolmas Perussuomalaisten äänestäjä. Vaikuttaako kykyyn korjata vessa se, kumartaako päivittäin Mekkaa kohti, tai osaako matkaopas kertoa nähtävyyksiä paremmin tai huonommin jos ei syö lihaa?

        Vaikuttaa
        Valmetin ja Crichton-Vulcanin laivojen vessoihin oli upotettava jalankuvat lattiaan että aron venäjänmiehet ja tshetsheenit jne osasivat käydä vessassa oiken päin

        Samoin Nokia televisioihin piti kirjoittaa ettei päällä saa pitää kukkia ja venäläiset kirjoittivat pravdoissaa että Noloa vihaa kukkia

        Putkitöistä ei tule mitään eikä mistään muustakaan jos talossa asuisi matuja runsain mitoin


      • Anonyymi
        jori.mantysalo kirjoitti:

        Et tainnut ymmärtää pointtia.

        Ihmisillä on erilaisia tietoja ja taitoja. Yksi on putkimies ja toinen matkaopas. Sitten on erilaisia uskonnollisia, aatteellisia ja poliittisia kantoja. Yksi on muslimi, toinen vegaani ja kolmas Perussuomalaisten äänestäjä. Vaikuttaako kykyyn korjata vessa se, kumartaako päivittäin Mekkaa kohti, tai osaako matkaopas kertoa nähtävyyksiä paremmin tai huonommin jos ei syö lihaa?

        Ei venäläisillä ole taitoja kun ne rais kaavat ja varastavat kuten Putin


    • Anonyymi

      Pitäisi se kyllä Myllykankaan e.mail printata tälle palstalle kun sen ateisti-jätkän kirjoituskin on klikattavissa täällä.
      Msalo, etkö tosiaan saa naarattua Mkankaan mailia.
      Ihmettelen!
      .

    • Anonyymi

      Taivashelvetti-Myllykangas on niin nuutuneen ja pettyneen näköinen ☹
      Vapaa-ajattelu on lyönyt leimansa.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Yt taas joku pahoittaa mielensä, kin krisopin piirteitä arvostellaan terävästi.

    • Anonyymi

      Tuommoinen kuuliaisuusvaatimus, jatkuva kiittäminen ja ylistäminen kaikista kurjuuksistakin, on henkistä väkivaltaa.

    • Anonyymi

      Presidentti Niinistökin taas nöyristeli ja sussiunaili kaukaisten mielikuvitusystäviensä edessä.

    • Anonyymi

      Aikamoista ajan ja energian tuhlaamista.

    • Anonyymi

      Kyllä se on Myllykankaalta ja muilta hapannaamoilta pois jos taivasporukka kiittelee. Vaikkeivät ole edes kuulemassa.

    • Anonyymi

      Hyvin lohkaistu. Kovaa hommaa tuo jatkuva kiittäminen kja ylistäminen?

    • Anonyymi

      Luuletko Msalo että joku haluaa -
      junnttilauman eli ein Stein -tunitijoiden ulkopuolella

      lukea moisia juttuja uskonnosta?

      Onko olemassa sellainen ala tieteellisesti kuin terveydenhuolto?

      Lääkärit sinänsä hoitavat sairautta ei terveyttä eli lääkärin kemia ja elektroniikan tiedot ovat olemattomat vaikka puhuu lääkekemiastaa ja magneettikuvasta
      valtaosa 99 prosenttia ei lääkäreistä saa mitata magneettikenttää
      vaikka kotona olisi halpakaupasta ostettu voltti-ampeeri-mittari

      Myllypuro on nimikkeeltään jokin sosiologi joka tekee aiheesta huumoria
      Sosiologilla tarkoitetaan kommunstia samoalla tavalla kun histo rijoitsijalla porvaria ja histo grammilläa pylväsjoukkoa ei kuitenkaan por tiikkia

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Aika.oista vaivannäköä on tuo kilvoittelu. Varsinainen elämä kärsii.

    • Anonyymi

      On se kovaa hommaa. Ja sen lisäksi antivapari jaksaa mlllata vapareita aamusta iltaan.

    • Anonyymi

      Voiko näitä julkaista kootusti.

    • Anonyymi

      "Joka tapauksessa taivasporukan pitää kiittää ja ylistää Herraa, lakkaamatta, iankaikkisesti. Kuulostaa pahimman laatuiselta henkiseltä väkivallalta."

      ••••••••
      No mutta eihän se ole Myllykankaan päänsärky.

      Toivon että Myllykangas ei joutuisi kokemaan, lausumaan ja kuulemaan iankaikkista kidutusta ja kiroilua.

      NELJÄ TOSIASIAA:

      https://aitomiehet.pirkanmies.fi/material/fineng4c.pdf

      PYSÄHDY HETKEKSI:
      Joonas ja Hilkka Kelottijärvi

      https://www.youtube.com/watch?v=3gbzA9iKX-s

    • Myllykangas on tainnut unohtaa sen toisen porukan jota voisi kutsua vaikka "tulikivijärviporukaksi".
      Siitä kertoo Raamattu, Jumalan Sana:

      ILMESTYSKIRJA :
      20:10 Ja perkele, heidän villitsijänsä, heitetään tuli- ja tulikivijärveen, jossa myös peto ja väärä profeetta ovat, ja heitä vaivataan yöt päivät, aina ja iankaikkisesti.
      20:11 Ja minä näin suuren, valkean valtaistuimen ja sillä istuvaisen, jonka kasvoja maa ja taivas pakenivat, eikä niille sijaa löytynyt.
      20:12 Ja minä näin kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä, ja kirjat avattiin; ja avattiin toinen kirja, joka on elämän kirja; ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli kirjoitettu, tekojensa mukaan.
      20:13 Ja meri antoi ne kuolleet, jotka siinä olivat, ja Kuolema ja Tuonela antoivat ne kuolleet, jotka niissä olivat, ja heidät tuomittiin, kukin tekojensa mukaan.
      20:14 Ja Kuolema ja Tuonela heitettiin tuliseen järveen. Tämä on toinen kuolema, tulinen järvi.
      20:15 Ja joka ei ollut elämän kirjaan kirjoitettu, se heitettiin tuliseen järveen.

      ILMESTYSKIRJA:
      21:8 Mutta pelkurien ja epäuskoisten ja saastaisten ja murhaajien ja huorintekijäin ja velhojen ja epäjumalanpalvelijain ja kaikkien valhettelijain osa on oleva siinä järvessä, joka tulta ja tulikiveä palaa; tämä on toinen kuolema."

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naisiin ei ole luottamista

      Ainakaan useimpiin suurin osa hakee vain hyötyä miehistä tavalla tai toisella.
      Ikävä
      121
      2960
    2. Olet niin lähellä

      .... mutta en tiedä haluatko nähdä tai kuulla minusta. Minulla on ikävä sua, minua nuorempi nainen.
      Ikävä
      54
      2253
    3. Mies miten reagoisit jos

      satuttais näkemään sattumalta?
      Ikävä
      55
      2181
    4. Minun täytyisi lopettaa

      Kaipaaminen. Siksi kun en pysty mihinkään. Tulee vain harmia kun kaipaan. Olen niin väsynyt, ei kiinnosta mikään, enkä e
      Ikävä
      32
      2094
    5. Miksi rikkaiden pitäisi

      maksaa köyhien ja laiskojen verot, en ymmärrä tätä laskuoppia?
      Maailman menoa
      192
      1549
    6. Tänään onkin hyvä päivä

      Selata koko päivän Tinderin hunajaisia naisia. Jospa löytyy se rakkaus. Vähän kuin pelaisi hedelmäpelejä. 💘🍑🍍
      Sinkut
      61
      1439
    7. Sun kannattais nainen yrittää edes ehostaa

      ittees ja olla tyylikkäämpi. Oot kuin navettapiika. Ei millään pahalla. 😃 Mieheltä
      Ikävä
      121
      1382
    8. Kuvaile kaivattusi luonnetta

      Millaista ihmistä kaipaat?
      Ikävä
      57
      1319
    9. Muistatko? Juha Mieto täräytti Farmilla suorat sanat - Nyt hiihtäjälegenda uudelleen tosi-tv:ssä!

      Näinköhän Mietaalle käy Miina Äkkijyrkän kohtalo… Edellisellä Farmi-kaudella Mietaa teki ns. miesten töitä ahkerasti, pä
      Tv-sarjat
      8
      1143
    10. Melankolian kosketus

      Olet ihana enkä saa sinua öisinkään mielestäni; olet se nouseva aurinko joka minua valvottaa. Rintaani pakottaa ja silmi
      Ikävä
      59
      1053
    Aihe