Vieläkö joku muistaa Gröna kajenin / Vihreän laiturin (juu,sillä nimellä silloin tunnettiin) legendaarisen Linnea-tarjoilijan ? Oli siinä topakka täti ja sai kaikki ruotuun. Oli oikein Grönan Tossu ( joka taas oli Maretin legendaarinen ravintoloitsija). Sain itsekin korvilleni usein, mutta toisaalta oltiin sitten taas ihan hyvää pataa, oli parempi olla jos aikoi talossa viihtyä...
Gröna kajen
4
1390
Vastaukset
- Anonyymi
Muistan jotakin, mutta epäselvästi.
- Anonyymi
mä en muista mitään......
- Anonyymi
Oikein hyvinkin muistan Linnean. Gröna kajenissa oli ainakin kasarilla se isompi puoli pöytineen itsepalvelupuolta, jossa tiskiltä käytiin itse juomat hakemassa. Se pienempi puoli oli pöytiintarjoilualuetta, jossa istuttiin pöydissä ja viittilöitiin henkilökuntaa ottamaan vastaan juomatilauksia ja niitä pöytiin tuomaan. Muistan että joskus vähän jopa hävetti tuolloin parikymppisenä juoksuttaa iäkkäämpää tarjoilijaa kantamaan itselleen olutta pöytään, mutta näin oli tehtävä jos ei toisella puolella ollut pöydissä tilaa. Sitä en kyllä muista, että oliko juomat sillä palvelupuolella jollain palvelumaksulla hintavampia kuin itse tiskiltä haettuina.
- Anonyymi
Juu, oli nämä molemmat puolet ja lisäksi se pieni biljardihuone, johon myös piti itse hakea. Sinne kerättiin pilkun lähestyessä pöytään kunnon satsi juomia, ettei vaan lopu kesken... Se oli nääs sen verran piilossa,ettei välttämättä tullut sanominen. Joskus tuli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465721Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki552995- 1832635
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t102321- 272073
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k122026törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/151726- 1451315
- 131227
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2611133