Pihon puheet - pelit ja pelleilyt?

Anonyymi

Pihon pelit, puheet ja pelleilyt?

Tietenkään ”sekavuuksien sekakasassa” ei ole toivoa löytää mitään ”suoraa” ja selkeää asiaa? Mutta ei voi kuin ihmetellä näin Jouko Pihon ailahduksia!

Ne menevät ihan laidasta toiseen! Ja uopiasta utopiaan. Ja kellarista vintille…

22.9.2021 vielä ”profeetta”?
24.9.2021 ”profeetta – enkä ole profeetta”.

Mitähän on seuraavaksi? Ehkä hän sepittää että onkin – mikä…. Ehkä avaruusolio, ufo . . .

Näin:
------------------
22.9.2021 ( 22.9.)
Piho kirjoittaa, miltä profeetan tulisi näyttää?

22.9.2021http://www.jouko-piho.fi/448167880

Jouko Piho:

Miltä profeetan tulisi näyttää?

Aloin tänään miettiä ensimmäistä kertaa sitä, että pitäisikö minullakin olla jokin ulkonainen merkki siitä,
- että olen profeetta, kuten papit tunnistaa papiksi, jos he pitävät vaikka vain valkoista ”sokerinpalaa” kauluksessaan.

(---)

Mutta olisiko hyvä, että tämän päivän profeetta erottuisi jotenkin myös ulkonaisesti muista ihmisistä?

Pitäisikö minun esim. kasvattaa parta (joka minulla joskus olikin) ja alkaa käyttää nahkavaatteita ja nahkavyötä tai jotain muuta? Ja laittaa vielä sauva käteen?

Eli Piho kirjoittaa 22.9.2021

”että pitäisikö minullakin olla jokin ulkonainen merkki siitä
- että olen profeetta”

Sitten?

24.9.2021 hän otsikoi: (tällä profetiapalstalla)

”Olen profeetta - enkä ole profeetta”

Ja selittää niin ja näin ja noin, että vastahan minä olen profeettakoulussa...
----------------------------------------------------

Voi hyvät ihmiset noita juttuja!

Kun tuollainen sekavuustaso vallitsee – niin ikävä kyllä MITÄÄN Pihon puheita ja esityksiä ei voi ottaa TODESTA. Ihan henkisen ja hengellisen terveyden syystä on viisasta jättää tyyppi sinne mihin on itsensä saattanut.

7

57

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

profeetan puku?
      eikö maalaisen, oletan että asut, jossain Loviissa, niin saa, maalaisveljiltä, pari hamppusäkiä?
      eli puukolla tahi saksilla, "pohjaa" pää ja käsi aukot, toinen säkki, lantiosta alas päin hamppu vyölllä kiinni, yläsosaan, ja avot, oikea profeetan asu!

Nyt, oikea profeetta ei tietenkää kehu itseään eikä soitata torvea edellä vaan pukee, normaalin puvun tahi tuulipuvun, päälle niin ettei kukaan vagingossakaan näe että alla on säkkipuku!

jos näkee, on palkka jo saatu. ja turha toivo pyyttää tahi odottaa Jumalalta palkkaa.

Joten oikea oppinen profeetta sitten ostaa tahi saa, oikean peruna-säkin missä on myös multa ja hiekka mukana, eikä pese sitä hyvön tuoksuisilla hajuste-saippuoilla!

eikä oikea profeetta käytä axe.a tahi muutakaan hajustetta, sillä taivaan linnut ja metsän pedot eivät tykkää siitä.

ja toki Jumala on heilleKIN armollinen!

• Anonyymi

Tämän henkilön elämästä puuttuu läjä haasteita.

• Anonyymi

Olipa oivaa ohjetta. Piholle. Jos kelpaa.

• Anonyymi

Tuota sanoisin pöyhkeilyksi, ja lohikäärmeet leijonalla höystettynä sen osaavat.

• Anonyymi

Ei ymmärrystä, mutta osoittelua riittää. Jos Piho on syntynyt kukon vuonna, on ymmärrettävää, että hän ei yleensä halua pitää ajatuksiaan omana tietonaan. Kukko on julistava. Mutta tällä jutulla ei ole väliä niille, jotka ovat poistuneet todellisen tiedon parista

Kun joskus tulevaisuudessa hyväksytään avaruussäteilyn vaikutus ihmisiin muutamien muiden oivallusten kanssa, loppuu toisten tuomitseminen. Ymmärrys on hyväksymisen alku.
      Outoa, että ihmiset ovat alistuneet idiotismiin kuin eläimet! Autoilla on merkit, tietokoneilla, kodinkoneilla... mutta missä on ihmisen merkit? Astrologiassa tietenkin.

Tuhannet ihmiset ovat tuolla eksyksissä, koska eivät tiedä käyvätkö bensalla vai dieselillä, ovatko he Appleja, Maceja, PC, Amigaa vai Atari! Ovatko he kenties Volvo, Saab, Toyota vai BMW! Kaikki halutaan ajaa kuoleman eteen! Mistä tieto haetaan? Elottomasta. Millä liikutaan? Elottomalla. Elollisen yhteys elolliseen? Ei ymmärretä, siksi on yksin asuvia.
      Näyttää siltä, että lopulta ihminenkin liitetään elottomaan - koneeseen, ohjelmaan, joka laskee ja arvioi puolestamme, jolloin aivot surkastuvat, kun ei tarvitse enää ajatellakaan!

Uhkakuva, jonka olen esittänyt, on menossa siihen suuntaan - ihmiselllä ÄO 20, ja liitettynä koneeseen. Se on paholaisen päämäärä. Mutta ei hätää - kaikki on tuolloin moninverroin helpompaa, ja paholainen, kuten tiedätte, pukeutuu valkeuden enkeliksi.
      Näyttää siltä, että kun aikakausi on "valkoinen", yang (oinas), paholainen pukeutuu mustiin, ja kun aikakausi on yin, "musta" (kalat) paholainen pukeutuu valkeuden enkeliksi. Eikö paholainen nähty omana itsenään Mooseksen aikakaudella?
      "Mutta se kauris, jonka arpa määräsi Asaselille, asetettakoon elävänä Herran eteen, että sille toimitettaisiin sovitus ja se sitten päästettäisiin erämaahan Asaselille (paholaiselle)"

Jeesuksen aikakaudella sanottiin: "Se, mitä minä teen, sen olen vastakin tekevä, riistääkseni aiheen niiltä, jotka aihetta etsivät, että heidät siinä, missä kerskaavat, havaittaisiin samankaltaisiksi kuin mekin. Sillä sellaiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi. Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi. Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen".

Siksi minä kysyn, siitä Suomen miehestä: Miksi heittäydyt paholaisen käsiin? Jos todella olet sairas, mikset mene lääkäriin? Mutta kuinka paholainen voisi riitautua valtakuntansa kanssa? Totuus ja sen etsintä lähtee itsestä, siinä ei heti mitkään raamatut auta!
      Pelastautuakseen ihmisen täytyisi saada luonteensa mukainen vastine uskolleen! Harva saa apua henkilöstä, jota ei ole fyysisesti nähnyt. Kuka palvoo maalausta? Turvatkaa olemassaolevaan ideologiaan, joka henk.kohtaisesti sopii, ja sen kautta lähestykää tuntematonta.
      Mikä on oma suunta? On 4 pääilmansuuntaa, ja vielä keskuskin. Vai politiikastako sen katsotte? Vai uskonnosta? Korkeinkin torni alkaa maasta.
      Älkää tarratko kaavoihin - eksoottiseen uskontoon tms. Kristinuskon tietää kaikki, islamin ja hinduismin myös. Aina löytyy alku ja loppu, 1-9. Älä ole laidoilla, äläkä keskellä. Se, mitä on paljon, on keskellä. Mitä on vain muutama, on laidoilla. Ole näiden välissä.

Muistakaa - katsokaa toiseen suuntaan mihin media osoittaa. Nykjyään eletään vastakohtaisuuksien aikaa. Se tapahtuu, kun aikakausi valmistautuu muuttumiseen, kuten valo lisääntyy aamulla, vaikka on vielä yötä (aamuyö), ja pimeys illalla, vaikka on vielä päivää (iltapäivä).

"Mikä eläin olet, mihin heimoon kuulut, mikä satuhahmo olet..." Mutta missään nimessä ei kysytä astrologiasta. Ehkä siksi, koska nuo planeetat kiertävät radallaan, ja valhetta niissä ei ole, ja ympärillä on eläinrata, joka on myös totuudellinen. Todellakin: totuus on tuolla ulkona. Se täytyy vain osata tulkita oikein.

Tässäpä teille puhe ja pelleily! Eikö niin? Pihon jutut on vielä pientä, ottaen huomioon hänen luonteensa.

• Anonyymi

"Siksi minä kysyn, siitä Suomen miehestä:"
        Ja ei ole Piho.

• Anonyymi

Ei mitään miehiä tarvii!
      Eikä povareita varsinkaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      22
      2351
    2. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      106
      2260
    3. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      52
      2247
    4. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1527
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      238
      1512
    6. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      30
      1446
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      36
      1402
    8. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1161
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1136
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      26
      1126
    Aihe