Jumalan Valtakunta

Joskus kirkossa sanotaan, että kirkkomme on Jumalan Valtakunta maan päällä. Mitä silloin tarkoitetaan? Onko se totta?

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aivan yhtä totta kuin itse jumalakin!

      (Yhden pisteen vihje: Ei ole mitenkään totta, satua kaikki vaan)

    • Kirkkosi on kaukana Jumalan valtakunnasta. Jo kirkon kaamea historia todistaa sen!

    • Anonyymi

      Josif Smith oli varsinainen veijari. Jo on teillä Jumala, kun lähetti rikollisen palauttamaan kirkkonne.

    • Anonyymi

      Tarkoittaaiko, kirkollisuus veroa, vuokra-asuntojen tuottoa, metsäomaisuutta, kirkko
      herrojen luottokortteja ja sitten tanssitaan
      tähtien kanssa .

    • Anonyymi

      kirkollisuusvero, asuntoomistus, maaomistus,kirkkoherrojen luottokortit,
      viittaa tanssii tähtien kanssa.

    • Anonyymi

      Ei se totta ole. Jumalan valtakunnan Kuningas on saatana eikä yksi Sakarjan kirjan neljästä sepästä, joka Joseph Smith oli. Myös Hesekiel kertoo kuudesta kostoaseesta ja kirjurista joita käytetään temppelin eli maailman puhdistamiseen. Mormonit yksi heistä.
      Myös on mormonit puhdistettua kultaa oleva kansa. Ja viimeksi tullut on tieto: He ovat pyhän Hengen inkarnaatio maan päällä jos sattuu että pyhä Henki otetaan pois. He ovat tukena varalla.

      Maan päällä näin, mutta entä taivaassa. He ovat aikamatkoja menneeseen ja tulevaan tekeviä palvelijoita kuin messiaita monessa ajassa. Jne.

      Sanoin on vaikea kuvata Kristuksen rikkautta ja mitä kaikkea He ovat. Sanoisin että tänä antikristuksen , saatanan ja terrorin kuninkaan hallitsemassa hetkessä on Mahdi kaikkein tärkein ja se onko Mahdille hyötyä Mormoneista.
      Hetki on paha ja valta antikristuksilla.

    • Jumalan Valtakunta on laaja, ja näkymätön Kristuksen ruumis ym. Mutta sen kirkko- organisaatio on Kristuksen Kirkko, mormonit, tämä pääsunta, ja se muuttuu valtioksi Jeesuksen tullessa pyhien kanssa.

      Miksi Israelilaiset silloin pakenevat laaksoa pitkin? Koska Jeesus tuhoaa ne piirittävät ja valloittavat sotajoukot. Niitä pakoon mennään, eikä tuhouduta niiden kanssa.

      • Mormonismia pikkutyttöjen moninainteineen, rasismeineen, taika-alusvaatteineen, polyteismeineen, ym. on irvokasta kutsua Kristuksen kirkoksi!


      • Anonyymi
        Höpsislöpsis kirjoitti:

        Mormonismia pikkutyttöjen moninainteineen, rasismeineen, taika-alusvaatteineen, polyteismeineen, ym. on irvokasta kutsua Kristuksen kirkoksi!

        Keskity tähän päivään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskity tähän päivään.

        Miksi juuri tähän? Miksi ei esimerkiski huomiseen? Etkö tiedä, että pikkutyttöjen moninaintioppi on kirkkosi mukaan ikuinen periaate, joka ei ole tällä hetekllä voimassa toistaiSEKSI ympäröivän yhteiskunnan vuoksi?

        Ja eikö kirkkosi kaamea historia todista, että se ei voi olla mikään Kristuksen kirkko?????


    • Anonyymi

      Kun pyytää Jeesusta Herrakseen ja ottaa vastaan Hänen sovitustyönsä Golgatalla, siirtyy Jumalan valtakuntaan, ikuisuus olennoksi. Jos hän kuolee, tämän maailman vaaroissa, ottaa Jeesus hänet kotiinsa taivaaseen. Kun Jeesus tempaa omansa turvaan vihan ajan kurimuksesta, suorittaa Jeesus palkka tuomion, palkitsemalla omansa kuuliaisuutensa mukaisesti. Silloin he saavat kunniaa Jeesuksen ehdottoman oikeuden mukaisesti. He kaikki ovat jo pelastuneet, joten heitä ei enää tuomita viimeisellä tuomiolla. Aikakautemme loppuessa he lähtevät Taivaan Isänsä mukana takaisin maanpäälle Uuden Jerusalemin mukana. Siellä Isä on hyvä Jumalamme, Jeesus veljemme, Pyhä Henki opettajamme ja me Isä Jumalan perheen lapsia. Elämme ikuisesti paratiisin yliopisto maailmassa, kasvaen Jumaluuden rajattomuutta opiskellen Jeesuksen kaltaisiksi, mutta kuitenkin luotuina, emme jumalaksi. Meitä on siellä miljardeja. Tulkaa mukaan. Jeesus teki siitä helppoa.

    • Anonyymi

      Yllyttääkö Olli.S kirjoittajia kirjoittamaan tökeryyksiä!
      Monille uskonto on sydämen asia, eivätkä he halua, että sitä ruvetaan palstalla repostelemaan.

      • En kai minä, höpö se väittää kirkon johtajien harjoittaneen kaikenlaista ja kirjoittaa törkeyksiä.


      • Olli.S kirjoitti:

        En kai minä, höpö se väittää kirkon johtajien harjoittaneen kaikenlaista ja kirjoittaa törkeyksiä.

        Mutta kaikkihan on totta mitä kirjoitan. Sinä valehtelit aina tähän vuoteen asti, että Joseph ei harrastanut seksiä jälkavaimojensa kanssa ja väitit minua panettelijaksi, kun kerroin totuuden. Nyt vihdoin olet huomannut, että kirkkosi myönsi jo vuonna 2014 Joseph Smithin sekstailleen monivaimojensa kanssa, etkä enää sitä asiaa kiistä.

        Mitä törkeyttä se on kertoa tosiasiat? Myöskin Josephin painostuskirjeet pikkutytöille näiden saamiSEKSI oaan haaremiin ovat kaikkien luettavissa. Samoin piispa Snw'n törkeä teko, samoin Brigham Youngin rasistiset opetukset tummaihoisista, verisovituksesta ym. kauheuksista ovat luettavissa jopa kirkon omasta julkaisusta Journal of Discourses. Jos minä mainitsen niistä, olen mukamas panettelija.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4853
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2300
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1826
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1520
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1161
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1136
    Aihe