Olen tätä asiaa hieman itse tutkinut, tällä hetkellä näyttää siltä että suuri taloudellinen romahdus on edessä USAssa ja Euroopassa.
Talous tulee romahtamaan!
13
98
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä paikka itsellä romahtaa?
- Anonyymi
Angela Merkelin jäkeen Saksan uusi liittokansleri on Joulupukki.
- Anonyymi
Eipä muualla juuri ole taloutta joka voisi romahtaa. Venäjäkin on heittäytynyt rähmälleen jo valmiiksi.
- Anonyymi
Jer.25:31-38 Pauhina käy maan ääriin asti, sillä Herralla on riita-asia kansoja vastaan, hän käy oikeutta kaiken lihan kanssa: jumalattomat hän antaa miekalle altiiksi, sano Herra. Näin sanoo Herra Sebaot: Katso, onnetomuus kulkee kansasta kansaan, ja suuri myrsky nousee maan perimmäisistä ääristä. Ja Herran surmaamia on oleva sinä päivänä maan äärestä maan ääreen. Ei heille pidetä valittajaisia, ei heitä koota eikä haudata; he tulevat maan lannaksi. Parkukaa, te paimenet, ja huutakaa, vieriskelkää tuassa, te lauman valtiaat; sillä aika on tullut teidän joutua teurastettaviksi. Te hahoatte pirstoiksi, te kaadutte niinkuin kallisarvoinen astia. Mennyt on paimenilta pakopaikka ja pelastus lauman valtiailta. Kuule paimenten huutoa, lauman valtiaitten valitusta! Sillä Herra hävittää heidän laumansa; heidän rauhaisat laitumensa ovat tuhoituneet Herran vihan hehkusta. Hän on lähtenyt niinkuin nuori leijona pensaikostaan: heidän maansa on tullut autioksi hävittäjän vihan hehkusta, Herran vihan hehkusta.
- Anonyymi
Room.14:8-12 Jos me elämme, niin elämme Herralle, ja jos kuolemme, niin kuolemme Herralle. Sentähden, elimmepä tai kuolimme, niin me olemme Herran omat. Sillä sitä varten Kristus kuoli ja heräsi eloon, että hän olisi sekä kuollettein että elävien Herra. Mutta sinä, minkätähden sinä tuomitset veljeäsi? Taikka sinä toinen, minkätähden sinä halveksit veljeäsi? Sillä kaikki meidän asetetaan Jumalan tuomioistuimen eteen. Sillä kirjoitettu on: Niin totta kuin minä elän, sanoo Herra, minun edessäni pitää jokaisen polven notkistuman ja jokaisen kielen ylistämän Jumalaa. Niin on siis meidän jokaisen tehtävä Jumalalle tili itsestämme. Matt.12:36. Room.2:6. 1Piet.4:5
- Anonyymi
Jes.45:23 Minä olen vannonut itse kauttani, minun suustani on lähtenyt totuus, peruttamaton sana: Minun edessäni pitää kaikkien polvien notkistuman minulle jokaisen kielen valansa vannoman. Jes.19:16-20. Fil.2:10-11 niin että kaikkien polvien pitää Jeesuksen nimeen notkistuman, sekä niiten, jotka taivaissa ovat, että niiten, jotka maan päällä ovat, ja niitten, jotka maan alla ovat, ja jokaisen kielen pitää tunnustaman Isän Jumalan kunniaksi, että Jeesus Kristus on Herra. Ilm.5:13-14
- Anonyymi
Yhdysvaltain talous on jo viittä vaille romahtanut!
Maa on velkaa yksistään Kiinalle 2800 mrd€!
Myös Kiina on ostanut Yhdysvaltain joukkovelkakirjalainoja 1200mrd€ arvosta! - Anonyymi
Sananl.22:7 Rikas hallitsee köyhiä, ja velallinen joutuu velkojan orjaksi. Val.5:7 Meidän isämme ovat syntiä tehneet; heitä ei enää ole. Me kannamme heidän syntivelkaansa. Room.13:8 Älkää olko kenellekään mitään velkaa, muuta kuin toisianne rakastatte; sillä joka toista rakastaa, se on lain täyttänyt. Matt.7:12 Sentähden, kaikki, mitä te tahdotte ihmisten teille tekevän, tehkää myös te samoin heille; sillä tämä on laki ja profeetat.
- Anonyymi
Kaikki kallistuu ja velkaa otetaan vain lisää!
"Olen tätä asiaa hieman itse tutkinut, tällä hetkellä näyttää siltä että suuri taloudellinen romahdus on edessä USAssa ja Euroopassa."
Annatko lähdeviitteet tähän ns. "tutkimukseesi"?
Toistaiseksi ainakaan mitään tälläiseen romahdukseen viittaavaa ei ole näkynyt.- Anonyymi
Jes.24:1-23 Katso, Herra tekee maan tyhjäksi ja auioksi, mullistaa sen muodon ja hajottaa se asukkaat. Ja niinkuin kansan käy, niin papinkin, niinkuin orjan, niin hänen herransa, niinkuin orjattaren, niin hänen emäntänsä, niinkuin ostajan, niin myyjän, niinkuin lainanottajan, niinkuin velallisen, niin velkojankin. Maa tyhjentämällä tyhjennetään ja ryöstämällä ryöstetään. Sillä Herra on tämän sanan puhunut. Maa murehtii ja lakastuu, maanpiiri nääntyy ja lakastuu; kansan ylhäiset maassa nääntyvät. Maa on saastunut asukkaittensa alla, sillä he ovat rikkoneet lait, muutaneet käskyt, hyljänneet iankaikkisen liiton. Sentähden kirous kalvaa maata, ja sen asukkaat eyystänsä kärsivät; sentähden maan asukkaat kuumuudessa korventuvat, ja vähän jää ihmisiä jäljelle. Viini murhtii, viiniköynnös kuihtuu, kaikki ilomieliset huokaavat. Loppuneet on vaskirumpujen riemu, lakannut remuvaisten melu, loppunut kanteleitten riemu. Ei laulaen viiniä juoda, vakijuoma käy karvaaksi juojillensa. Kukistettu on autio kanpunki, joka talo teljetty, sisään pääsemätön. Viinistä on kadulla valitus, kaikki ilo on mennyt mailleen, riemu maasta paennut. Jäljellä on kaupungin hävitys, portti on pirtaleiksi lyöty. Sillä niin on käyvä maan päällä, kansojen keskuudessa, kuin öljypuuta karistettaessa, kuin jälkikorjuussa, viininkorjuun päätyttyä. Ne korottavat äänensä ja riemuitsevat, ne huutavat mereltä päin Herran valtasuuruutta: Sentähden kunniottakaa Herraa valon mailla, ja meren saarilla Hrran, Israelin Jumalan, nimeä. Maan äärestä kuulemme ylistysvirret: Ihana on vankurskaan osa! Mutta minä sanon: Rummutus, riutumus on minun osani, voi minua: ryötäjät ryöstävät, raastaen ryösrävät ryöstävät! Kauhu ja kuoppa ja paula on edessäsi, sinä maan asukas. Joka pakenee kauhun ääntä, se putoaa kuoppaa, ja joka kuopasta nousee, se puuttuu paulaan. Sillä korkeuden akkunat aukenevat ja maan perustukset järkyvät. Maa murskaksi musertuu, maa halkee ja hajoaa, maa horjuu ja huohuu. Maa hoippuu ja hoipertelee niinkuin juopunut, huojuu niinkuin lehvämaja. Raskaana painaa sitä sen rikkomus, se kaatuu eikä enää nouse. Sinä päivänä Herra kostaa korkeuden sotajoukoille korkeudessa ja maan kuninkaille maan pällä. Heidät kootaan sidottuna vankikuoppaan ja suljetaan vankeuteen; pitkän ajan kuluttua heitä etsiskellään. Ja kuu punastuu, ja aurinko häpeää, sillä Herra Sebaot on kuningas Siionin vuorella ja Jerusalemissa, ja hänen vanhintensa edessä loistaa kirkkaus. Jooel.2:31. 3:15
- Anonyymi
Ps.48:3 Kauniina kohoaa, kaiken maan ilona, pohjan puolella Siionin vuori, suuren kunninkaan kaupunki. Matt.5:35. Ps.68:16-17 Baasanin vuori on Jumalan vuori. Baasanin vuori on monihuippuinen vuori. Miksi te, monihuippuiset vuoret, karsaasti katsotte vuorta, jolla Jumala on mielistynyt asumaan? Totisesti, Herra asuu siellä iankaikkisesi. Ps.132:13-14 Sillä Herra on valinnut Siionin, halunnut sen asunnoksensa: Tämä on minun leposijani iankaikkisesti; tässä minä asun, sillä tänne on minun haluni ollut.
- Anonyymi
Ps.44:3 Sinä karkoitit kädelläsi pakanat, mutta heidät sinä istutit, sinä hävitit kansat, mutta heidät sinä levitit. Ps.78:55 Hän karkoitti pakanat pois heidän tieltänsä, jakoi ne heille arvalla perintöosaksi ja antoi Israelin sukukuntain asua niiden majoissa. Ps.105:44-45 Ja hän antoi heille pakanain maat, ja he ottivat omaksensa kansojen vaivannäöt, että he noudattaisivat hänen käskyjänsä ja ottaisivat hänen laestansa vaarin. Halleluja! 5Moos.6:24-25 Ja Herra käski meidät pitää kaikki nämä säädökset ja pelätä Herra, meidän Jumalaamme, että me aina menestyisimme ja hän pitäisi meitä elossa, niinkuin tähän päivään saakka on tapahtunut. Ja se on koituva meille vanhurskaudeksi, että tarkoin noudatamme kaikkia näitä käskyjä Herran, meidän Jumalamme, edessä, niinkuin hän on käskenyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 962159
- 1291398
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231360Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau291308- 681223
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3371038- 89965
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?56914- 122787
- 82786