Miehet: hyvä suihinotto?

Anonyymi

Kertokaapa miehet teille tärkeistä asioista suihinotossa?
Oletteko kokeneet sellaisen vai onko kyse fantasiasta?

6

1059

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

olen saanut hyvän suuhoidon parilta nainen aloitti hiljaa hitaasti sitten rytmi koveni ja lopulta tulin syvälle aukaisin silmäni olin syvällä miehen suussa ja lopuksi nainen nuoleskeli vehkeeni puhtaaksi olihan ihanaa

• Anonyymi

Olen itse erinomainen poskiottaja.
      Ja lutkutan kaikilta, heteroilta, homoilta, bisseiltä, ukkomiehiltä.
      Useat miehet kehuneet että mies ottaa paremmin poskeen kuin nainen.
      Pystyn ottamaan nieluuni kyrvän juurta myöden, ja nautin siitä.
      Nielen tietysti mitä annetaan, paitsi kun kundi haluaa antaa bukkaket, eli naamalle.
      Ihana tuntea peniksen sykkivän kurkussa ja maistaa suolaisen mällin kielellä.

• Anonyymi

Ukko miehenä imettänyt kymmeniä kertoja. Mies vaan imee paremmin kuin nainen, keskustelu ja kommentit suorempia hoidon aikana joka lisää kiihkoa.

• Anonyymi

Naisena kommentoin sen verran, että jos suihinotosta nauttii niin mies kyllä tuntee sen. Käytä erilaisia tekniikoita: runkkaat kädellä, nuolet terskaa, imet kalua rytmikkäästi niin et puolet siitä on suussa ja tyvestä runkkaat kädellä. Liikutat suuta ja kättä yhdessä kärjestä tyveen, suussa pieni imun tunne... Sit upotat koko kyrvän kurkkuun asti ja ohjaat miehen kädet ottamaan kiinni sun päästä ja annat sen naida sua kurkkuun eikä haittaa jos vähän kakoo ja sylkeä tulee reilusti, hyvä vaan.

Ja aina: suojaa kyrpää sun hampailta, eli kieli ja huulet hampaiden ja kalun väliin. Ja muista välillä katsoa miestä silmiin työskentelysi lomassa ;-)

• Anonyymi

Hyvin kerrottu..Kun mies laukeaa pidä kalu syvällä kurkussa ja hengitä nenän kautta. Nielun siinä vaiheessa täyttyy ihanasta spermasta, mies yleensä nai samaan aikaan. Niele lopuksi kerralla koko lämmin spermasta, vältyt yökkäämiseltä voit jatkaa imemistä ja tyhjentää peniksen täysin. Nyt 51

• Anonyymi

minusta miehet ottavat parhaiten suihin on sitten bi gay hetero ja vielä kaikkein
      ihaninmat ovat "tyttöjen" kesken silloin nautimme t. transmummo

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      40
      3019
    2. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      41
      2854
    3. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      48
      2473
    4. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      46
      2195
    5. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      21
      2054
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      58
      1830
    7. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      45
      1739
    8. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      37
      1590
    9. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      45
      1513
    10. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      26