Kertokaapa miehet teille tärkeistä asioista suihinotossa?
Oletteko kokeneet sellaisen vai onko kyse fantasiasta?
Miehet: hyvä suihinotto?
6
831
Vastaukset
- Anonyymi
olen saanut hyvän suuhoidon parilta nainen aloitti hiljaa hitaasti sitten rytmi koveni ja lopulta tulin syvälle aukaisin silmäni olin syvällä miehen suussa ja lopuksi nainen nuoleskeli vehkeeni puhtaaksi olihan ihanaa
- Anonyymi
Olen itse erinomainen poskiottaja.
Ja lutkutan kaikilta, heteroilta, homoilta, bisseiltä, ukkomiehiltä.
Useat miehet kehuneet että mies ottaa paremmin poskeen kuin nainen.
Pystyn ottamaan nieluuni kyrvän juurta myöden, ja nautin siitä.
Nielen tietysti mitä annetaan, paitsi kun kundi haluaa antaa bukkaket, eli naamalle.
Ihana tuntea peniksen sykkivän kurkussa ja maistaa suolaisen mällin kielellä.- Anonyymi
Ukko miehenä imettänyt kymmeniä kertoja. Mies vaan imee paremmin kuin nainen, keskustelu ja kommentit suorempia hoidon aikana joka lisää kiihkoa.
- Anonyymi
Naisena kommentoin sen verran, että jos suihinotosta nauttii niin mies kyllä tuntee sen. Käytä erilaisia tekniikoita: runkkaat kädellä, nuolet terskaa, imet kalua rytmikkäästi niin et puolet siitä on suussa ja tyvestä runkkaat kädellä. Liikutat suuta ja kättä yhdessä kärjestä tyveen, suussa pieni imun tunne... Sit upotat koko kyrvän kurkkuun asti ja ohjaat miehen kädet ottamaan kiinni sun päästä ja annat sen naida sua kurkkuun eikä haittaa jos vähän kakoo ja sylkeä tulee reilusti, hyvä vaan.
Ja aina: suojaa kyrpää sun hampailta, eli kieli ja huulet hampaiden ja kalun väliin. Ja muista välillä katsoa miestä silmiin työskentelysi lomassa ;-)- Anonyymi
Hyvin kerrottu..Kun mies laukeaa pidä kalu syvällä kurkussa ja hengitä nenän kautta. Nielun siinä vaiheessa täyttyy ihanasta spermasta, mies yleensä nai samaan aikaan. Niele lopuksi kerralla koko lämmin spermasta, vältyt yökkäämiseltä voit jatkaa imemistä ja tyhjentää peniksen täysin. Nyt 51
- Anonyymi
minusta miehet ottavat parhaiten suihin on sitten bi gay hetero ja vielä kaikkein
ihaninmat ovat "tyttöjen" kesken silloin nautimme t. transmummo
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631503Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271365Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701308Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2171181- 1281105
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3201031Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271027- 42959
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että282946IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel307943