Demarit jatkaa EU:nin johdossa

Onko YLE saanut myytyä RÖNKÄN VAALIENNUSTEEN Saksalaisille, Kuten Suomessa ENNUSTEEN mukaan, puolituntia vaalihuoneiden sulkemisen jälkeen Rönkä veti LOPULLISEN VAALITULOKSEN ruutuun, demarien 0,2% "VOITOLLA" demarit ja vihreät OTTIVAT 100%:sen vallan, SAMA TOISTUU SAKSASSA, RUOTSISSA ja koko EU:ssa Se on sitä LÄNSIMAISTA DEMOKRATIAA, kepu ja kokomustat on säälittäviä häntäkärpäsiä.

19

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onpa sakeaa huttua.

      Kuten sanotaan: Ei voi olla persu, ellei puhu sekavia.

      • Kuten sanotaan: Kaikki mitä EI KÄSITÄ , HALLITSE tai OSAA on helvetin vaikeaa ja raskasta. Kuten sanotaan : Kohdallasi on käynyt juuri näin. TOTUUS on joistakin ihmisistä hyvin kaukana....... Merkkel ON DDR:n =STASIN kasvatti, Hän ajoi EU:nia LIITTOVALTIOKSI pakonomaisesti. Hän on SOSIALISTINA EU:n ajanut tähän pisteeseen. Vain harvat ja valitut ihmiset omaavat kyvyn nähdä hyvin varhaisessa vaiheessa todelliset aikeet. Merkkelille ojennettiin jossakin eu-tilaisuudessa SAKSAN LIPPU , hän otti sen , käveli mikrofonin takaa viisimetriä sivuun ja HEITTI SAKSANLIPUN kuin roskan menemään, MIETI, TÄTÄ on tytti tuppurainen pohjustanut puheillaan jo pitkään.


      • Anonyymi
        tarkkanäköinen kirjoitti:

        Kuten sanotaan: Kaikki mitä EI KÄSITÄ , HALLITSE tai OSAA on helvetin vaikeaa ja raskasta. Kuten sanotaan : Kohdallasi on käynyt juuri näin. TOTUUS on joistakin ihmisistä hyvin kaukana....... Merkkel ON DDR:n =STASIN kasvatti, Hän ajoi EU:nia LIITTOVALTIOKSI pakonomaisesti. Hän on SOSIALISTINA EU:n ajanut tähän pisteeseen. Vain harvat ja valitut ihmiset omaavat kyvyn nähdä hyvin varhaisessa vaiheessa todelliset aikeet. Merkkelille ojennettiin jossakin eu-tilaisuudessa SAKSAN LIPPU , hän otti sen , käveli mikrofonin takaa viisimetriä sivuun ja HEITTI SAKSANLIPUN kuin roskan menemään, MIETI, TÄTÄ on tytti tuppurainen pohjustanut puheillaan jo pitkään.

        Eihän sinun lässytyksissäsi ole mitään logiikkaa. Kristillisdemokraattien Merkel valittiin liittokansleriksi 16 vuotta peräkkäin ja sinä vingut, että demarit voittavat aina.

        Putin on myös kommunistisen järjestelmän kasvatti. Siis kommunisti, nyt ja aina.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eihän sinun lässytyksissäsi ole mitään logiikkaa. Kristillisdemokraattien Merkel valittiin liittokansleriksi 16 vuotta peräkkäin ja sinä vingut, että demarit voittavat aina.

        Putin on myös kommunistisen järjestelmän kasvatti. Siis kommunisti, nyt ja aina.

        Se on mielenkiintoinen tuo saksan liittokanslerin palli, DDR:n Merkkein "ujutus" CDU:n johtoon oli lastenleikkiä , verrattuna siihen, miten sosiaalidemokraatit operoivat Herbert Ernst Karl Framin =Willy Brandt`in eteen. (josta tänäpäivänäkään julkisuudessa KUKAAN EI TIEDÄ, mikä ja KUKA hän todellisuudessa oli) Jonka avustajat ja neuvonantajat paljastuivat DDR:n Stasin "virkamiehiehiksi" Totuus ei pala tulessakaan,sitä voidaan salata ja piilotta, mutta muuksi se ei muutu...... Häntäkärpänen, olet etuoikeutetussa asemassa, kun kerron tämän sinulle. Pitkä " rakennusprojekti" sosialistisen EU-liittovaltion rakentamiseksi jatkuu keskeytyksettä.


      • Anonyymi
        tarkkanäköinen kirjoitti:

        Se on mielenkiintoinen tuo saksan liittokanslerin palli, DDR:n Merkkein "ujutus" CDU:n johtoon oli lastenleikkiä , verrattuna siihen, miten sosiaalidemokraatit operoivat Herbert Ernst Karl Framin =Willy Brandt`in eteen. (josta tänäpäivänäkään julkisuudessa KUKAAN EI TIEDÄ, mikä ja KUKA hän todellisuudessa oli) Jonka avustajat ja neuvonantajat paljastuivat DDR:n Stasin "virkamiehiehiksi" Totuus ei pala tulessakaan,sitä voidaan salata ja piilotta, mutta muuksi se ei muutu...... Häntäkärpänen, olet etuoikeutetussa asemassa, kun kerron tämän sinulle. Pitkä " rakennusprojekti" sosialistisen EU-liittovaltion rakentamiseksi jatkuu keskeytyksettä.

        Hakeudu hyvä mies hoitoon, persujen häntäkärpänen.


    • Anonyymi

      YLE:n "asiantuntija" pähkäilee, KUMPI puolue SPD vai CDU on vihreille MIELUISEMPI hallituskumppani????????? HUOMATKAA SPD ja CDU on POISULJETTU vaihtoehto heti kättelyssä, Mitä pelleilyä tämä on????????

      • Anonyymi

        Oletko sinä joku Saksan sisäpolitiikan asiantuntija?


      • Anonyymi

        Vttu että sinä olet sekaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sinä joku Saksan sisäpolitiikan asiantuntija?

        Ymmärrän hyvin, miksi sinusta tuntuu siltä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän hyvin, miksi sinusta tuntuu siltä!

        Sinä et ymmärrä mitään, persupelle.


    • Anonyymi

      Nyky-Neuvostoliitossa eli Venäjällä sama puolue on vallassa vuosikymmenet ja sikäläinen systeemioppositiokin on pelkkä näennäinen oppositio, joka kaikissa isoissa asioissa myötäilee vallanpitäjiä. Tosin rysssät itsekin tietävät, että heitä kustaan silmään joka tapauksessa, oli vallassa kuka tahansa.

    • Anonyymi

      EU:n

    • Anonyymi

      Saisikohan saman suomeksi? En puhu persukieltä.

      • Anonyymi

        Et ymmärrä Suomen kieltä vaan eukieltä, joka tuhosi Suomen itsenäisyyden


    • Anonyymi

      Milloin Rönkä on tehnyt vaaliennusteita? Yritä nyt saada aikaan edes yksi tolkullinen lause.

      • Niin suurta ja suunnitelmallista on vihreiden ja sosiaalidemkraattien kusetus eu:ssa tällä haavaa, se on täysin yli ymmärryksesi , sinun " kapasiteesi" ja huomikykysi on säälittävän rajallinen, häntäkärpäsen tasoa.


      • Anonyymi
        tarkkanäköinen kirjoitti:

        Niin suurta ja suunnitelmallista on vihreiden ja sosiaalidemkraattien kusetus eu:ssa tällä haavaa, se on täysin yli ymmärryksesi , sinun " kapasiteesi" ja huomikykysi on säälittävän rajallinen, häntäkärpäsen tasoa.

        Kapasiteesi :D On tainnut jäädä koulu väliin?


    • Anonyymi

      Nyt oli niin sekavaa aivopiereskelyä ettei moiseen pysty kuin persu.

      • Anonyymi

        Kun demokratia palaa Suomeen, voi daan EUn käsite vihapuhe epämääräisenä haudata, mikä on palvellut vain euta.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      94
      1145
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      968
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      83
      708
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      283
      699
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe