Homolinjoilla EI ole voitelua!

Anonyymi

Kerran suoritin epähuomiossa väärän numerovalinnan Nokialaisella soittaessani ja puhelu ohjautui homolinjalle. Kyllä oli erittäin epämiellyttävää kuunneltavaa kun toinen mies huutaa vartin himoissaan luuriin ja kuulotorvesta kuulin myös selvää onanointia. Ei ole voitelua niillä linjoilla!

44

760

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jeesus kuulee taivaaseen myös homolinjojen puheet! Kannaattaa hsureellisten muistaa tämä!

• Anonyymi

Jokainen homouden vallassa huudettu ääni kirjoitetaan taivaassa syntikirjaan!

• Anonyymi

Sinut tuomitaan vielä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinut tuomitaan vielä

Vain homolinjoilla läähättäneet saavat Jeesukselta tuomion!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vain homolinjoilla läähättäneet saavat Jeesukselta tuomion!

Onko näin

• Anonyymi

Etteikö voitelua, vaikka kuulit juuri, että joku humputti voiteluainetta pruutastaan.

• Anonyymi

Oliko 0700 linja vai joku muu numero

• Anonyymi

Taisi se vihollinen itse soittaa minulle ameriikasta viimme yönä. Heräsin siihen kun perättimestäni kuului voimallisesti
      Prups pruups prupsprups pruups... !

Mutta ennen linjan sulkeutumista menetin taas tajuntani, enkä kerinnyt kysyä kryptisen viestin avaimia.

Voisiko joku voitelun kieltä puhuva auttaa ja tulkita minulle puhelun sanan suomeksi, niin tai ruotsiksi ja menköön vaikkapa enklanniksi.

Jäi nimittäin vaivaamaan, että olikohan johtajalla tärkeääkin assiaa ?

• Anonyymi

Armolahjoja käytetään vääriin niillä ketjustaan

• Anonyymi

Mulle soittaa srk pappi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulle soittaa srk pappi

Onko hän voitelussa? Entä onko opetus raitista?

• Anonyymi

Taasen se vaan pärähti miun perätin yöllä ja herätti juurikin kesken levollisen rem unen.

Siinä unessa olin siirtynyt kauas taakseppäin aikaan vanhaan, ennen ja parempaan.
      Parempaan sillä lailla, että näitä telefooneja ja jatkuvaa onlinea ei vielä ollut vaan pelkän nakuttavan lennättimen ajassa elettiin.

Siellä istuin unessa jalat toimiston pöydällä levollisesti kuorsaten, ameriikan keskilännen laakean preerian ainoassa lennätintoimistossa, keskellä ei mitään.

Lennättimen piuhakin oli kytketty kopista yhteen ainoaan ulkopuolella seisovaan tolppaan ja siinäpä se yhteys ulkomaailmaan sitten olikin.
      Asiakkaitakaan ei ollut tai näkynyt mailla ei halmeilla eli nukkuvan työrauha oli täydellinen ellei jopa psykedeelinen.

Mutta niin vaan alkoi unen läpi kuulua sinnikäs lennättimen nakutus, ta ta ta ti ti ti ta ta ta... ! Sinnikkäästi kuin postiluukusta paratiissiin tunkeutuva ja Extra virgin öljyllä voideltu alaston vihollinen itse.

Ja viestinauha alkoi suoltaa jotain tärkeää assiaa joltakin ilmeisen tärkeältä ja hätäiseltä johtajalta, nukkuvan toisenkin silmän herättäen.

Heräsin samalla myös unenunesta siihen kun perättimeni alkoi suoltaa jotain ihme prupsutusta samaan lennättimen hätäisen nakutuksen tyyliin.

Prup prup prup prups prups prups prup prup prup... !

Mitä tämä vihollisen kryptinen puhe tarkoittaa, onko siellä joku hätä ja kuka avaa minulle tämän viestin sanan enigman ?

• Anonyymi

Tiiän lahdesta erään henkilön joka voisi tulkita nuo sanat

• Anonyymi

Tuollaiselta linjalta voi tulla henkivallat korvaan. Ei kannata soitella!

• Anonyymi

Kaikenlainen läähätys kahden miehen välillä on syntiä!

• Anonyymi

Amen! Normaali mies ei ala läähätämään jos toinen mies esittelee sukukalleuksiaan!

• Anonyymi

Syntiä oli Lasse Virénin ja Emilie Puttemansinkin läähätys vuonna 1972 Münchenin olympialaisten viiden tonnin juoksun loppusuoralla heidän homostellessaan juoksun voitosta.

• Anonyymi

Rämpyti rämpyti rämpyti...?

Ei tu mittään.
      Tämä perättimeni yöllinen juttu alkaa käydä jo poltergaistista tai puhelinmarkkinoinnista vai mikä se oli niiden räyhäävien kontaktia hakevien henkivaltojen homma.

Heräsin kolmen aikaan sunnuntaiyönä johonkin ihmeelliseen ulinaan, sellaiseen valaanlaulun ja teuraaksi vietävien lämpaiden määkimisen sekaiseen lauluun.

Kylmänhikinen ihoni oli jo valmiiksi kananlihalla ja tuntui kuin päälläni olisi tonnin paino tehden liikuntakyvyttömäksi.

Sain nostettuani päätäni sen verran, että näin peiton leijuvan ilmassa ja jalkopäästä perättimestäni alkoi ulinan seasta purkautua tulikivenkatkuista prupsetta, paukahdusten ja kipunoinnin saattelemana.

Purkauksen loputtua sieltä alkoi kuulumaan koirien haukuntaa, sellaista iloisten koirien haukkua ?

Ja heti koirien perään möreä miesääni alkoi laulamaan.
      Who let the dogs out, who who who who... ?

Menetin taas tajuntani ilmeisesti silkasta pelosta, tai sitten purkautuneen iloisenkaasun vaikutuksesta.

Kuka voisi tulkita tämänkertaisen hieman demonisen puhelun ja sen viestin sanan ?

• Anonyymi

Asetan kännykkäpuhelimen (ns älypuhelin) aina ennen numerovalintaa Raamatun päälle, näin en tule epähuomiossa valinneeksi homolinjan numeroa

• Anonyymi

Kun minä soitan vahingossa johonkin numeroon, niin en minä pyydän anteeksi ja suljen puhelimen.

Minä en jää vartiksi kuuntelemaan kenenkään onanointiääniä niin kuin sinä.

• Anonyymi

Vahingossahan sitä kaikki joskus miesten huohotuslinjoille soittelee.
        Anteeksi ja Amen!

• Anonyymi

Pirrr pirrr ja pirrr ?

Ja sitten ihan aikuisten oikeasti taas alkoi sunnuntaiyönä kolmen aikaan posket pärisemään ja prupsutus prupsuttamaan.

Ja heräsin siihen kun perättimestäni kuului kuin kaukaa lähestyvän paloauton torven huutoa.

illa med luminati... Illa Med Luminati... ILLA MED LUMINATI... Illa Med Luminati... illa med luminati...!

Kuuntelin kauhusta jäykkänä peiton alla tyynyllä päätäni suojaten kun paloauto jatkoi matkaansa ohitseni.
      Ja menetin taas tajuntani ilmeisesti silkasta helpotuksesta kuuluttavan äänen onneksi jatkaessa matkaansa horisonttiin.

Mutta heräsin taas hetken päästä uudestaan ja taas oli kello kolme. Kauhuissani otin taas vastaan peiton alla täristen perättimestäni kuuluneen dejavuun, että illa med luminati...siellä olisi !

Kuulutuksen loputtua lisäsin oikean etusormeni heti puhelimen näppäimistölle valiten oman Astral tserapeuttini numeron.
      Sieltä vastasikin heti kohta pehmeä mutta hieman turhautunut naisääni.
      No mitä nyt taas ?

Selostin tapahtuneen ja pyysin sille tulkintaa.

Korteista, tähtikartasta, heilurilla vai kivistäkö tulkitaan ?

Vastasin, että nyt on laitettava kova kovaa vastaan eli kivistä tulkitaan. Kuulin hetken päästä luurista rikkoutuvan ikkunan äänen ja kohtuullista kiroilua. Puhelukin katkesi ja menetin samalla taas tajuntani.

Kuka osaisi tulkita minulle tämän hieman pimeäksi jääneen puhelun sanoman ?

• Anonyymi

Jeesus Kristus Vapahtaja vapauttaa myös homolinjoille soittelijat ravistelemalla heidän tomumajojaan syntivelan täyttyessä!!

• Anonyymi

Väkivaltaisuudella tunkeilu onkin melko moukkamaista käytöstä.

• Anonyymi

Oletko joutunut miehimysten väkivaltaisten himojen kohteeksi? Tee parannus!

• Anonyymi

Surrurrsurrurr ja ihan surrurr...!?

Ja varmasti laitoin illalla äänettömälle ja ihan sitten sata varmasti.

Mutta eihän se lie auta kaikkien henkivaltojen eksyttäjien eksyttäjään ?

Niin oli vihollisella minulle taas jotain tärkeää ja edelleen kryptistä assiaa, että herätti sunnuntai yönä kolmen pintaan pakaraisteni voimallisella mutta äänettömällä pärinällä.

Hampaatkin louskas yhteen täristen ja kun varovasti kurkistin peittoa sivuun vetäen niin ihan selkeää pakkasukon henkäystä puhalsi jalkovälistä kuin kovallakin pakkasella.

Kauhusta, kylmästä kankeana ja joka solulla täysin hereillä vedin tapahtuvasta vesiselvän lonkero jäillä, tulkinnan.

Että nyt se on sitten tapahtunut mitä olen niin monesti tapahtuvaksi manannut.

Helevetti on jäätynyt...

Menetin taas tajuntani ilmeisen syvään hypotermiaan ja heräsin joskus aamulla sängyn alta kylmältä lattialta luomuisena ilman yöpaitua.

Ja ihan selvästi joku oli vielä suullani syödä mässyttänyt kissan pas... kin.

Mitä tämä kaikki tarkoittaa ja onko kellä parempaa, tulkintaa ?

• Anonyymi

Homolinjoille soitavilla ei ole voitelua.

• Anonyymi

Pastorini soitti minulle maanantaina huolestuneen kuuloisena kysyen, että onko minulla kaikki hyvin kun ei ollut saanut minua sapattina puhelimella kiinni ?

Sanoin laittaneeni numeroni soitonsiirrolle toiseen numeroon koska halusin olla rauhassa vihollisen soitoilta ja yhteydenotoilta.

Käytin koko päivän hengelliseen mietiskelyyn, hiljentymiseen jota jatkoin illalla spontaanisti ylistystä huudellen TV7:n harmaapäisen saarnaajan kuljettaman voimallisen saarnan tahtiin.

Pastori sanoi minulle soittaessaan kuulleensa luurista vaan voimakasta miehen läähätystä ja sensuellia huokailua.
      Ajatteli minun joutuneen riivaajahengen valtoihin ja koetti voimallisesti nimeäni huutaen saada huomioni riivaajan vallasta.

Oli katkaissut puhelun vartin päästä ja soittanut uudelleen jolloin kuului toisen miesäänen voimallista huohotusta ja läähätystä. Ja silloin pastori arvioi minun olevan monen eri riivaajan hyökkäksen kohteena.

Sanoi hakeneensa vihkivettäkin pulloon keittiön kraanasta ja roiskineensa puhelimen päälle aina kun uuden miesäänen luurista kuuli huohottavan.

Tätä pastorin minulle soittelua ja kymmenien eri riivaajahenkien minusta pois manaamista oli kuulemma jatkanut iltaan asti, kunnes hänen puhelin ilmoitti saldorajan olevan täynnä.

Sanoin pastorille olevani ihan kunnossa ja kiitin huolenpidosta.
      Pastori lopetti puhelun ylistykseen, minä vaan lopetin koska olin aivan sanaton.

• Anonyymi

Palstan nimeksi
      KAAPPIHOMOHELLUNTAILAISUUS

• Anonyymi

Aloittaja on sama miehimys, joka näkee eri kirkoissa jotain pastorin laukussa, tai jossain typerissä jutuissaan.
      Nyt hän "epähuomiossa" soittaa läähätyspuhelimeen ja "kuuntelee" vaikka vartin.
      Aivan pimeetä, näin nuo miehimykset kertovatkin olevansa vain yhden asian läähättiä, ja aivan vierasta taivaan kansalaisiin nähden.
      Täällä he siinneenä valittavat, kun työrukkasessa ei ollut voidetta, ettei homolinjoilla ole voitelua.

Hyi helvetti

• Anonyymi

Pastori oli pitkäksi venähtäneen "Hesan" seminaariviikonlopun jälkeen viimein palannut kotikonnuilleen ja oli tullut aika taas kohdata seurakunta seuraavan illan kokouksessa.

Tuumaili pastori siinä keittiönpöydän ääressä kovin väsynein silmin saarnansa aihetta muutamien viime vuorokausien moninaisiin ja vaudikkaisiinkin tapahtumiin peilaten.

Että mitähän sitä nyt sitten tosissaan saarnan aiheeksi.
      Synti, kadotus ja ikuinen kärytys ?

No ei sentään, taidanpa ottaa aiheeksi kaappimiehimykset.
      Niitä täytyy minunkin seurakunnassa olla, kun niitä kerran on varmasti muuallakin.
      Tuumaili pastori innostuen.

Varottaisinko lampaitani kaapin oven avaamisesta ja ulos tulemisesta vai riittäisikö kehoitus miehimystelyistään hiljaisuuteen ja jopa pidättäytymiseen ?

Se taitaa olla parasta sillä ei täällä maaseudulla ole hyvä kaikkia ominaisuuksiaan ovia paukutellen julkituoda.

Mitä siitäkin tulisi ?
      Kyllä se riittää kun taivaanisä kaikkitietävänä tietää.

Minkälainen seurakunnan hajaannus siitä tosiaan tulisikaan jos täällä riekonperällä alettaisiin avoimesti kekkuloimaan ja hekumoimaan niin kuin jossakin etelän kaupungissa ikään, ei mitään.

Se olkoon siis se huomisen saarnani aihe rakastamalleni ja kaitsemalleni lammaskatraalle.

Mikä "Hesassa" tapahtuu se "Hesaan" jääköön.

Amen !

• Anonyymi

Vastasin eilen puhelimeen. Sieltä alkoi heti kuulumaan miehen himokasta mölinää. Tuntematon homomies ulisi kiimoissaan luuriin. Huusin Jeesusta avuksi ja jo puolen tunnin kuluttua homon ääni käheytyi niin että en saanut siitä onnekseni selvää.

• Anonyymi

Kiitos Jeesukselle että sielusi pelastui homouden hyökkäykseltä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos Jeesukselle että sielusi pelastui homouden hyökkäykseltä!

Thank YOu Jesus (Jeesus)!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Thank YOu Jesus (Jeesus)!

Kaikkia kunnia JEESUKSELLE

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikkia kunnia JEESUKSELLE

Jeesus käheyttää haureellisten äänet! Totisesti! Amen!

• Anonyymi

helluntailaiset hammarit "palvelevat" noilla linjoilla!

• Anonyymi

Älä kuule valehtele!! Ellet sitten sinä imitoi jotain pastoria linjoilla!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä kuule valehtele!! Ellet sitten sinä imitoi jotain pastoria linjoilla!!

Ei taida maallinen lakikaan sallia matkimista harhautustarkoituksessa!

• Anonyymi

"mies huutaa vartin himoissaan luuriin"

Jäit kuitenkin kuuntelemaan vähän pidemmäksi aikaa :D

"Ei ole voitelua niillä linjoilla!"

Homot osaa käyttää voitelua, koska ei siitä hommasta tule mitään ilman liukkaria.

• Anonyymi

Se oli jeesus joka vastasi.

• Anonyymi

En usko että Jeesus vastaisi asiattomasti puhelimeen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En usko että Jeesus vastaisi asiattomasti puhelimeen

Amen! Jeesus ei alennu himolinjoille vastailemaan!

• Anonyymi

Kuuntelit kumminkin

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taitaa olla aika

laittaa kirjaimet esille. Kuka kaipaa ja ketä.
      Ikävä
      210
      3045
    2. Tiedäthän että

Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il
      Ikävä
      17
      2741
    3. Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!

Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee
      Maailman menoa
      367
      1449
    4. Klaukkalan onnettomuus

Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess
      Maailman menoa
      21
      1364
    5. Mikset ala

Vapaan ihmisen kanssa joka tykkää sinusta?
      Ikävä
      90
      1284
    6. Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat

Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie
      Ikävä
      53
      1209
    7. Mitä muuttaisit

Kaivatussasi?
      Ikävä
      98
      1190
    8. Martinan uudet tuulet

Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      1041
    9. Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee

Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO
      Maailman menoa
      162
      1025
    10. Sopisikohan hänelle ?

Sopisikohan hänelle naiselle farkkuhame ?
      Ikävä
      131
      942
    Aihe