Sunnuntain lehdessä ilmoitus palkataan tuotantopäällikkö Skaalalle. Kuka hullu lähtee moiseen hullunmyllyyn. Koiran virka auki.
Skaalalle tuotantopäällikkö
16
2276
Vastaukset
- Anonyymi
Mihinkäs se Hautanen on lähdössä, kun tuotantopäällikön paikka on vapaana?
- Anonyymi
Tarviiko olla lähdössä mihinkään, nyt kumminkin haetaan ammattimiestä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarviiko olla lähdössä mihinkään, nyt kumminkin haetaan ammattimiestä
Kun olin töissä skaalalla niin silloin oli tuotantopäällikkönä maalaripoika vetelistä. Eli ei tarvitse olla ammattilainen, mutta olisi hyvä että osaa lukea ja kirjoittaa.
- Anonyymi
Täytyypä hakea tuntuu mielenkiintoiselta hommalta.
- Anonyymi
No tuos hommas palkka huiteloo liki 10000?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tuos hommas palkka huiteloo liki 10000?
Varmasti huitelisi normaalissa firmassa, tässä kyseisessä saa kympistä haaveilla kuussa.
- Anonyymi
Olen lähettänyt hakemuksen. Minulla on kokemusta vastaavasta työstä. Olen varma, että minut valitaan.
- Anonyymi
Tehtävässä menestyminen edellyttää tuotantotavoitteiden nostamista ja halua houkutella työntekijöitä ylitöihin
- Anonyymi
Molemmat onnistuu.
- Anonyymi
Joko saatiin joku hullu palkattua?
- Anonyymi
Skaalalle pitäisi järjestää yleislakko. Kylmästi vain etukäteen työnantajan epäasiallista käytöstä vastaan.
- Anonyymi
oon samaa mieltä
- Anonyymi
Kantakauhavaisten kateutta
- Anonyymi
Mites tilauskanta, lomautuksia toisensa perään. Maineen voi menettää vain kerran
- Anonyymi
Rupia rakentaan niin meille riittää töitä. Ainiin oot tuollaanen yhteiskunnanelätti jolla ei mitään mahkuja edes rakentaa saati remontoida
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rupia rakentaan niin meille riittää töitä. Ainiin oot tuollaanen yhteiskunnanelätti jolla ei mitään mahkuja edes rakentaa saati remontoida
Eiku mä oon kans täällä töissä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192490- 1482224
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292152Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201684Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871593Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961516- 2791394
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131379- 1301356