Keskusta, parempia sotilaitakin

Täysin luotettava on Keskustan ihminen, erityisesti sotilaana.OKNiin onOK

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokemuksesta tiedän että Keskustan sotilaaseen voi luottaa.

    • Mitä lienevät Keskustan sotilaat, en tiedä, kun sellaisia ei ollut sotilasaikoinani eikä tietääkseni vieläkään ole Keskustalla tai millään muullakaan puolueella omia sotilaita.

      Mielessäni on nyt kuitenkin tärkeämpää niin, että vaikka en ole enää aikoihin sinulle vastaillut, nyt näen tarpeelliseksi tehdä poikkeuksen. Laitoin aito-arskan avaukselle ”Nyt ylläpito siivoamaan palstaa!” tämän ja laitanpa sen vielä suoraan sinullekin:


      "Luulisi joutilaimmallakin turhimuksella olevan edes vähän jotakin muuta tekemistä kuin vain viettää kaiket päivänsä tällaisella palstalla. Luulisi kyvyttömimmälläkin olevan jokin muu taito edes vähän parempi kuin sanantaitonsa, jonka surkeudesta välittämättä vain sillä yrittää taistella.

      Luulisi kaikesta syrjäytyneelläkin olevan sentään jokin muu mielenkiinnon kohde kuin tällainen vanhus, joka ainoana hänen päässään olen joka päivä aamusta iltaan ja luultavasti öisinkin. Niin olen vanginnut hänen mielensä, että vaikka hänellä olisi joskus otsikossaan Keskusta tai Kekkonen, vain minusta hän alkaa puhua.

      Vaikka ylläpito niitä puheitaan poistelee ja sulkee profiilejaankin, avaa heti uuden profiilin ja jatka sillä vain samaa. Ei tuollaista kauan kestäisi kukaan, jolla olisi hiukankaan omanarvontuntoa ja itsekunnioitusta. On varmaan ymmärtänyt, että sellaiseen hänellä ei ole aihettakaan, joten jatkaa vain samaa - ja samalla tuloksella, ylläpidon roskiksen täytteenä".

      XXXXXXXXXXXX

      Jospa sinulla vastoin uskoani olisi sittenkin vielä hieman järkeä ja kykyä sen käyttöön niin, että vihdoin lopettaisit täysin järjettömän kimpussani olemisesi.

      Lopettaisit edes ne älyttömyydet, joita tulee lähes kaltaisiltasi ja muka uskottelet niitä minulta tulleiksi. Kuten hölötyksesi siitä, että minä maalittaisin mitään tai ketään; vaikka sinä maalitat vain minua, minä en maalita ketään tai mitään. Ja täysin järjettömän syyttelysi minua lestanhuudoista, jotka ällöttävät minua. Minulla on lestadiolaisuudesta varsin vähäiset mutta myönteiset kokemukset. Kesämaisemissani Oulun yläpuolella tulin läheisesti tuntemaan lestadiolaisperheen, jota arvostin suuresti, siksikin, että he suhtautuivat hyvin ystävällisesti myös minuun, vaikka tiesivät, etten ollut lestadiolainen.

      Näytä, että sinulla on vielä järkeä päässäsi ja muuta käytöstäsi ja puheitasi täällä niin, että profiilisi säilyisivät ja viestisi pysyisivät palstalla, jolloin voit vähitellen alkaa kasvattaa tervettä itsetuntoasi!

      • Minä olen edelleen hyvä sotilas. Sinä ole sellainen koskaan ollut.


      • OikealtaSOTILAS kirjoitti:

        Minä olen edelleen hyvä sotilas. Sinä ole sellainen koskaan ollut.

        Et siis ottanut mitään kantaa viestiini. Ei siis toteutunut toivomukseni, että näyttäisit omaavasi vielä järkeä päässäsi. Päinvastoin olet heti näyttänyt muilla viesteilläsi, että sitä siellä ei ole hiukkastakaan.

        Keskusteluun täysin kyvyttömänä olet ottanut tehtäväksesi vain tämän palstan pilaamisen keskustelukelvottomaksi niille, joilla olisi mielessään asiaa sekä halua ja kykyä sen esittämiseen ja siitä keskustelemiseen. Tuollaisen olet ottanut tehtäväksesi siksi, kun koskaan missään et ole voinut asioihin vähääkään vaikuttaa. Olet säälittävä.

        En toki minäkään mikään suuri vaikuttaja ole koskaan ollut, mutta ammoisessa sotilasammatissanikin kyllä olin pienoinen vaikuttaja. Yhdistystoiminnassamme mm. siihen, että aliupseeristosta tuli toimiupseeristo, jossa ylettiin upseeriarvoihin. Viimeisessä tehtävässäni Pääesikunnassa valtakunnallisten toimiupseeriasioiden hoitajana pienoisesti pystyin vaikuttamaan siihenkin, ketkä meistä pääsivät niihin ylimpiin tehtäviin ja arvoihin, joihin nimittäminen ja ylentäminen ei ollut enää joukko-osastojen oikeutena. Niihin aikoihin sinä olit kai vielä kersantti tai korkeintaan vääpeli, joten vaikka jo silloin olisit ollut tuollainen, se ei tietooni tullut ja niinpä sitten vuosikymmeniä myöhemmin yliluutnantiksi asti pääsit kai pakolliseen eroamisikään saakka pakerrettuasi.

        Oli virhe minulta tuo vastaukseni sinulle. Sellaista virhettä en tule enää toiste tekemään.


      • Anonyymi
        kapi_ kirjoitti:

        Et siis ottanut mitään kantaa viestiini. Ei siis toteutunut toivomukseni, että näyttäisit omaavasi vielä järkeä päässäsi. Päinvastoin olet heti näyttänyt muilla viesteilläsi, että sitä siellä ei ole hiukkastakaan.

        Keskusteluun täysin kyvyttömänä olet ottanut tehtäväksesi vain tämän palstan pilaamisen keskustelukelvottomaksi niille, joilla olisi mielessään asiaa sekä halua ja kykyä sen esittämiseen ja siitä keskustelemiseen. Tuollaisen olet ottanut tehtäväksesi siksi, kun koskaan missään et ole voinut asioihin vähääkään vaikuttaa. Olet säälittävä.

        En toki minäkään mikään suuri vaikuttaja ole koskaan ollut, mutta ammoisessa sotilasammatissanikin kyllä olin pienoinen vaikuttaja. Yhdistystoiminnassamme mm. siihen, että aliupseeristosta tuli toimiupseeristo, jossa ylettiin upseeriarvoihin. Viimeisessä tehtävässäni Pääesikunnassa valtakunnallisten toimiupseeriasioiden hoitajana pienoisesti pystyin vaikuttamaan siihenkin, ketkä meistä pääsivät niihin ylimpiin tehtäviin ja arvoihin, joihin nimittäminen ja ylentäminen ei ollut enää joukko-osastojen oikeutena. Niihin aikoihin sinä olit kai vielä kersantti tai korkeintaan vääpeli, joten vaikka jo silloin olisit ollut tuollainen, se ei tietooni tullut ja niinpä sitten vuosikymmeniä myöhemmin yliluutnantiksi asti pääsit kai pakolliseen eroamisikään saakka pakerrettuasi.

        Oli virhe minulta tuo vastaukseni sinulle. Sellaista virhettä en tule enää toiste tekemään.

        Olen nyt sitä mieltä, että ehkä sinun kannattaisi muutaman kerran tälle "sotilaalle" vastata. Jos hän edes tulisi ymmärtämään, että sinä et kirjoita niitä roskaviestejä, joista hän sinua syyttää? Tai en tiedä, oletko jo sitä joskus yrittänyt. Sinänsä olen sitä mieltä, että vastaamattomuuslinjasi on ollut hyvä, koska miksi menettää rauhaansa tuon "sotilaan" vuoksi. Mutta kun hän ei usko kenenkään meidän muiden puhetta, vaikka välillä yrittäisi takoa vasaralla päähän, niin jos kuitenkin uskoisi, kun sinä omalla nimimerkilläsi hänelle vastaat? Vaikka tuo hänen edellinen vastauksensa ei toivoa herätäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nyt sitä mieltä, että ehkä sinun kannattaisi muutaman kerran tälle "sotilaalle" vastata. Jos hän edes tulisi ymmärtämään, että sinä et kirjoita niitä roskaviestejä, joista hän sinua syyttää? Tai en tiedä, oletko jo sitä joskus yrittänyt. Sinänsä olen sitä mieltä, että vastaamattomuuslinjasi on ollut hyvä, koska miksi menettää rauhaansa tuon "sotilaan" vuoksi. Mutta kun hän ei usko kenenkään meidän muiden puhetta, vaikka välillä yrittäisi takoa vasaralla päähän, niin jos kuitenkin uskoisi, kun sinä omalla nimimerkilläsi hänelle vastaat? Vaikka tuo hänen edellinen vastauksensa ei toivoa herätäkään.

        Ei ole vielälään näkyvissä letään muuta roskaajaa.


      • kapi_ kirjoitti:

        Et siis ottanut mitään kantaa viestiini. Ei siis toteutunut toivomukseni, että näyttäisit omaavasi vielä järkeä päässäsi. Päinvastoin olet heti näyttänyt muilla viesteilläsi, että sitä siellä ei ole hiukkastakaan.

        Keskusteluun täysin kyvyttömänä olet ottanut tehtäväksesi vain tämän palstan pilaamisen keskustelukelvottomaksi niille, joilla olisi mielessään asiaa sekä halua ja kykyä sen esittämiseen ja siitä keskustelemiseen. Tuollaisen olet ottanut tehtäväksesi siksi, kun koskaan missään et ole voinut asioihin vähääkään vaikuttaa. Olet säälittävä.

        En toki minäkään mikään suuri vaikuttaja ole koskaan ollut, mutta ammoisessa sotilasammatissanikin kyllä olin pienoinen vaikuttaja. Yhdistystoiminnassamme mm. siihen, että aliupseeristosta tuli toimiupseeristo, jossa ylettiin upseeriarvoihin. Viimeisessä tehtävässäni Pääesikunnassa valtakunnallisten toimiupseeriasioiden hoitajana pienoisesti pystyin vaikuttamaan siihenkin, ketkä meistä pääsivät niihin ylimpiin tehtäviin ja arvoihin, joihin nimittäminen ja ylentäminen ei ollut enää joukko-osastojen oikeutena. Niihin aikoihin sinä olit kai vielä kersantti tai korkeintaan vääpeli, joten vaikka jo silloin olisit ollut tuollainen, se ei tietooni tullut ja niinpä sitten vuosikymmeniä myöhemmin yliluutnantiksi asti pääsit kai pakolliseen eroamisikään saakka pakerrettuasi.

        Oli virhe minulta tuo vastaukseni sinulle. Sellaista virhettä en tule enää toiste tekemään.

        Oikeat sotilaat harjaantuivat ihan muualla kuin papereiden parissa.


      • Älä au lässytä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen nyt sitä mieltä, että ehkä sinun kannattaisi muutaman kerran tälle "sotilaalle" vastata. Jos hän edes tulisi ymmärtämään, että sinä et kirjoita niitä roskaviestejä, joista hän sinua syyttää? Tai en tiedä, oletko jo sitä joskus yrittänyt. Sinänsä olen sitä mieltä, että vastaamattomuuslinjasi on ollut hyvä, koska miksi menettää rauhaansa tuon "sotilaan" vuoksi. Mutta kun hän ei usko kenenkään meidän muiden puhetta, vaikka välillä yrittäisi takoa vasaralla päähän, niin jos kuitenkin uskoisi, kun sinä omalla nimimerkilläsi hänelle vastaat? Vaikka tuo hänen edellinen vastauksensa ei toivoa herätäkään.

        Sanohan sitten kuka muu täällä lestaa yms huutaa?


    • Anonyymi

      Olet sotilaan esikuva. Miksi esittelet itseäsi täällä, ei sinua täällä ymmärretä arvostaa. Mene puolustusvoimain saitille. Siellä varmaan käy niin kersantit kuin kenraalit, saat arvostusta heiltä kaikilta.

      • Anonyymi

        Heh heh. Ylläpito on varmaan sotilasvastainen. Heh heh.


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4915
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3106
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1197
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe