Suomi on ikärasistinen maa todella kun sähkön myyjä tarjosi uuttaa sähkösopimusta kysyi syntymä aikaa kun vaimoni sanoi tuli vastaus emme voi teidän ikäiselle tehdä sopimustsa vaimoni 0n hyväkuntoinen 80v. itse ole77 tekisivätköhän minun kansani sopimuksen. Alkaa mennä sortamisen puolelle tämä suomi. miksi olemme maksaneet veroja 50 vuotta. pitää siirtyä tekemää pimeänä kun palvelut loppuu. ja poliittisetrosvot vain nostavat palkkojaan
Kyllä se nyt on todistettu
Anonyymi
1
116
Vastaukset
Olen itse 55v mies, enkä ole maksanut veroja viiteen vuoteen, sillä miksi haluaisin antaa omista rahoistani valtiolle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3267086Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss714278- 2083155
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa242947- 741952
- 1491791
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2121746Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1661567Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201548- 891438