Neuvostoliitto kykeni luomaan Suomeen vahvan Yhdysvallat- ja Nato-vastaisen ilmapiirin, joka ei edelleen hellitä edes osassa poliitikkoja ja kansaa EU-jäsenyysvuosien jälkeenkään.
Halonen Tuomioja jne...
6
110
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi nämä vasemmistolaiset noin kansaa vastaan, ei me haluttu liittyä neuvostoliittoon. Kyllä me halusimme olla osa läntistä yhteisöä. Yhäkin näitä kirjoitusten poistajia voimissaan. Heille epämieluisaa.
- Anonyymi
OikealtaSOTILAS kirjoitti:
Mikä helvetin "läntinen yhteisö". Siitä ei ole havaintokaan.
Toisille helvetillinen, kyllä minäkin sen koin omakseni, kun mm vapaus liikkua ilman kontrollia. Aikanaan kun olin Ruotsissakin, ei tarvinnut mitään raja apereita mukana, sama oli Norjaankin. Neuvostoliitossa oli toisin, pian yksinäinen kulkija leimattiin vakoilijaksi, jolta etsittiin sinkkimpärin piirustuksia.
- Anonyymi
Neukut pisti linnaan ja työlaitoksiin erimieliset. Meillä täällä arska yrittää estää kirjoituksia, mielisensä.
- Anonyymi
Että on kommarit ennenkin vääntäneet isänmaata, mitä vihreät nyt.
- Anonyymi
Noto-jäsenyys olisi Suomelle vaarallinen. Maastamme tulisi sodassa ensi-iskun kohde. Suomea ei sen jälkeen enää olisi. Maallamme on 1300 kilometriä rajaa suurvalta-Venäjän kanssa. Vain pöhkö ajattelee, että Venäjä rauhassa odottelisi Nato-joukkoja omalla rajallaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857415- 965364
- 2534524
- 444455
- 623227
- 482646
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 482240
- 412164