Ensimmäinen pyllypano

Anonyymi

Olemme yli kolmekymppinen aviopari ja meitä kiinnostaa monipuolinen seksi. Parinvaihtoakin oli harrastettu. Pyllypano oli mennyt pieleen jo muutamia kertoja - vaimoni jännitti liikaa tai sitten minulla ei jäykistynyt tarpeeksi. Oikeastaan itse en ollut edes kovin kiinnostunut peräaukkoon panemisesta.
Sitten kolmisen vuotta sitten olimme Helsingin kupungin eräällä juhlavastaanotolla - minulla smokki ja vaimolla pitkä puku. Jatkoille päädyimme eräässä seurueessa Vaakunan baariin ja vielä erään tutun turkulaisjulkkiksen hotellihuoneeseen. Mies oli tunnettu häntäheikki ja selvästi ihastunut jo kovilla kierroksilla käyvään vaimooni. Aloin itse hipelöidä vaimoani ja hetken päästä kaverikin tuli mukaan. Sitten vetäydyin nojatuoliin ja annoin pariskunnan jatkaa. Puvussa oli avara kaula-aukko ja kyllä minullakin alkoi seistä kun vaimoni paljasta rintaa imettiin. Pian olivat molempien "elimet" paljaina ja hyväilyn kohteina. Odotin kohta näkeväni pikapanon, mutta yllätykseni oli suuri kun pienen kuiskuttelun jälkeen mies auttoi vaimoni nelinkontin sängylle ja alkoi sovittaa kaluaan peräaukkoon. Pumppu hakaten jännitin vaimoni puolesta, mutta tällä kertaa kalu alkoi upota sisään vähä vähältä ilman mitään voiteitakin. Vaimoni kyllä valitti aika äänekkäästi, mutta niin vain se pyllypano muuttui varsin vauhdikkaaksi. Pitkä hame kahisi ja molemmat ähelsivät äänekkäästi kunnes mies vihdoin laukesi. Vaimoni lysähti täysin uupuneena ja otsa hiessä sängylle. Itse huomasin runkanneeni koko lastini housunpolvelleni. Aika hämärästi muistan kuinka poistuimme hotellihuoneesta. Sitä en kyllä käsitä, että miksei se pyllypano edelleenkään onnistu minulta, vaikka sen katselu oli todella kiihottavaa!

Sivustakatsoja

8

3420

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Menehän lisää lukemaan isojen poikien lehtiä piilopuppeli

• Anonyymi

Eyes wide shut elokuva saa paljon ajatuksia

• Anonyymi

Itsekin olen yrittänyt vaimoni kanssa muutamia kertoja, mutta sama on ollut tulos!
      Pitäisikö antaa jonkun toisen "avata reitti" jos se sitten sujuisi paremmin.

Ukkomies

• Anonyymi

Ehdottomasti, ilmoita milloin tulen.

• Anonyymi

humalaista äidin kaveria yöllä. Äiti ja sen kaveri Hilkka istuivat iltaa terästin äidin lonkeroa aina vähän kossulla kun hain keittiöstä. Äiti humaltu aikalailla ja vietiin makkariin. Hilkkakin olo jo aika humalassa annoin oman huoneeni hänelle, avustin riisumisessa Hilkka sanoi ei kaikkia tarvi riisuin alasti. Otti kalulasta ja painoi rintaa vasten saat maistaa imin nännejä Hilkka huokaili kuiskas saat panna panin pilluun se oli väljä vedin pois ja työnnin pyllyyn Hilkka levitti käsillä pakaroita työntelin sisään/ulos Hilkka alkoi kiihtyä pylly oli tiukka Hilkka meinas huutaa painoin päätä peittoon työnteli pyllyä kun sai orgasmia laukesin sisään nousin Hilkka sanoi hiljaa ensimmäinen olit ja nukahti.
      Yöllä kävin katsomassa Hilkaa ja olin menossa kun sanoi, panit ihanasti kävelin viereen ja suoraan pilluun Hilkka kuiskas ja niin kova pantiin niin että hyvä kun sänky kesti levähdetiin vähän aikaa Hilkka kääntyi makuulle kalu nousi heti menin sisään nyt Hilkka oli heti mukana leviä perse tärähteli kun panin kunnolla, kun nousin Hilkka kuiskas mun oma panomies.
      Joskus kun äidillä yövuoro Hilkka tulee ja naitattaa itseään vaikka mies on kotona kertoi että nuori koukuttaa ja kun jaksan useasti.

• Anonyymi

"Eka kokeilu" epäonnistuu melko varmasti. SE on paljon ahtaampi ja tiukempi, mitä saattaisi luulla. Sitä voi treenata eri kokoisilla dildoilla, että lihakset antavat suosiolla periksi, ja kun SE menee helposti ja kivutta sisään, on ilo ylimmillään.

• ihan täydellistä!!nauttikaa!!

• Anonyymi

ehkä oliskin mukavempaa ite olla vaimon paikalla

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1994
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      101
      1752
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      83
      1581
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      61
      1424
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1122
    6. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      1063
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      1043
    8. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1036
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      1026
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      983
    Aihe