Ensimmäinen pyllypano

Anonyymi

Olemme yli kolmekymppinen aviopari ja meitä kiinnostaa monipuolinen seksi. Parinvaihtoakin oli harrastettu. Pyllypano oli mennyt pieleen jo muutamia kertoja - vaimoni jännitti liikaa tai sitten minulla ei jäykistynyt tarpeeksi. Oikeastaan itse en ollut edes kovin kiinnostunut peräaukkoon panemisesta.
Sitten kolmisen vuotta sitten olimme Helsingin kupungin eräällä juhlavastaanotolla - minulla smokki ja vaimolla pitkä puku. Jatkoille päädyimme eräässä seurueessa Vaakunan baariin ja vielä erään tutun turkulaisjulkkiksen hotellihuoneeseen. Mies oli tunnettu häntäheikki ja selvästi ihastunut jo kovilla kierroksilla käyvään vaimooni. Aloin itse hipelöidä vaimoani ja hetken päästä kaverikin tuli mukaan. Sitten vetäydyin nojatuoliin ja annoin pariskunnan jatkaa. Puvussa oli avara kaula-aukko ja kyllä minullakin alkoi seistä kun vaimoni paljasta rintaa imettiin. Pian olivat molempien "elimet" paljaina ja hyväilyn kohteina. Odotin kohta näkeväni pikapanon, mutta yllätykseni oli suuri kun pienen kuiskuttelun jälkeen mies auttoi vaimoni nelinkontin sängylle ja alkoi sovittaa kaluaan peräaukkoon. Pumppu hakaten jännitin vaimoni puolesta, mutta tällä kertaa kalu alkoi upota sisään vähä vähältä ilman mitään voiteitakin. Vaimoni kyllä valitti aika äänekkäästi, mutta niin vain se pyllypano muuttui varsin vauhdikkaaksi. Pitkä hame kahisi ja molemmat ähelsivät äänekkäästi kunnes mies vihdoin laukesi. Vaimoni lysähti täysin uupuneena ja otsa hiessä sängylle. Itse huomasin runkanneeni koko lastini housunpolvelleni. Aika hämärästi muistan kuinka poistuimme hotellihuoneesta. Sitä en kyllä käsitä, että miksei se pyllypano edelleenkään onnistu minulta, vaikka sen katselu oli todella kiihottavaa!

Sivustakatsoja

8

4038

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Menehän lisää lukemaan isojen poikien lehtiä piilopuppeli

• Anonyymi

Eyes wide shut elokuva saa paljon ajatuksia

• Anonyymi

Itsekin olen yrittänyt vaimoni kanssa muutamia kertoja, mutta sama on ollut tulos!
      Pitäisikö antaa jonkun toisen "avata reitti" jos se sitten sujuisi paremmin.

Ukkomies

• Anonyymi

Ehdottomasti, ilmoita milloin tulen.

• Anonyymi

humalaista äidin kaveria yöllä. Äiti ja sen kaveri Hilkka istuivat iltaa terästin äidin lonkeroa aina vähän kossulla kun hain keittiöstä. Äiti humaltu aikalailla ja vietiin makkariin. Hilkkakin olo jo aika humalassa annoin oman huoneeni hänelle, avustin riisumisessa Hilkka sanoi ei kaikkia tarvi riisuin alasti. Otti kalulasta ja painoi rintaa vasten saat maistaa imin nännejä Hilkka huokaili kuiskas saat panna panin pilluun se oli väljä vedin pois ja työnnin pyllyyn Hilkka levitti käsillä pakaroita työntelin sisään/ulos Hilkka alkoi kiihtyä pylly oli tiukka Hilkka meinas huutaa painoin päätä peittoon työnteli pyllyä kun sai orgasmia laukesin sisään nousin Hilkka sanoi hiljaa ensimmäinen olit ja nukahti.
      Yöllä kävin katsomassa Hilkaa ja olin menossa kun sanoi, panit ihanasti kävelin viereen ja suoraan pilluun Hilkka kuiskas ja niin kova pantiin niin että hyvä kun sänky kesti levähdetiin vähän aikaa Hilkka kääntyi makuulle kalu nousi heti menin sisään nyt Hilkka oli heti mukana leviä perse tärähteli kun panin kunnolla, kun nousin Hilkka kuiskas mun oma panomies.
      Joskus kun äidillä yövuoro Hilkka tulee ja naitattaa itseään vaikka mies on kotona kertoi että nuori koukuttaa ja kun jaksan useasti.

• Anonyymi

"Eka kokeilu" epäonnistuu melko varmasti. SE on paljon ahtaampi ja tiukempi, mitä saattaisi luulla. Sitä voi treenata eri kokoisilla dildoilla, että lihakset antavat suosiolla periksi, ja kun SE menee helposti ja kivutta sisään, on ilo ylimmillään.

• ihan täydellistä!!nauttikaa!!

• Anonyymi

ehkä oliskin mukavempaa ite olla vaimon paikalla

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP jo 100 % suositumpi kuin persut

Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst
      Maailman menoa
      122
      10801
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      256
      4666
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      177
      4021
    4. Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen

No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat
      Maailman menoa
      178
      3523
    5. PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas

https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija
      Maailman menoa
      83
      3351
    6. Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa

Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58
      Parkano
      47
      3218
    7. Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia

tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,
      Maailman menoa
      80
      3148
    8. Ikävä sinua mies

Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i
      Ikävä
      27
      2799
    9. Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä

Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.
      Maailman menoa
      68
      1831
    10. Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas

Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt
      Sinkut
      187
      1691
    Aihe