mihin ne ryhtyvät..
Sattuuko joku kompura tai joku muu tietään sen...
Saa vastata rehellisesti, kompurakin.... :)
Miksi kompurat epäonnistuvat kaikessa....
8
94
Vastaukset
- Anonyymi
Kommunistit tappeli 8 tuntisen työpäivän kahvitauot kesölomarahat päivähoidon
terveyspalvelut työehdot ja muuta,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,. Mukana minäkin .- Anonyymi
Olet oikeassa, miksi muiden pitää tarjota kompuroille töitä ? Miksi ne ei itse hanki niitä ja jaa niitä muillekin ? Onko kompura vähän änkyräpsska ?
Taitaa olla. - Anonyymi
Sä ootkin pitkäikäinen 8 tuntinen työpäivä tuli Suomeenn marraaskuussa 1917
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä ootkin pitkäikäinen 8 tuntinen työpäivä tuli Suomeenn marraaskuussa 1917
Olet oikeassa, kansat kautta maailman ovat kantaneet kommunismin pkaivoon.
Ja nauramme yhdessä kommunisteille jotka eivät pysty työllistämään itse itseään vaan joutuvat kerjäämään töitä muilta. hyik...aaa
- Anonyymi
Maatalouskommunisteilla menee kuitenkin hyvin, niillä kun on niin hyvät
edunajajat kuten Sipilä, muu kansa saa nuolla näppejään.- Anonyymi
Oletko saanut rikoksesi puhtaaksi nuolemalla näppejäsi.
Ei toki tartte vastata, kukaan ei ole kiinnostunut rikoksistasi,
hyih......i. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko saanut rikoksesi puhtaaksi nuolemalla näppejäsi.
Ei toki tartte vastata, kukaan ei ole kiinnostunut rikoksistasi,
hyih......i.Onhan nuo näpit tullu puhtaaksi nuolemalla, ei niitä rikoksia pajljon ole
muutenkaan ollut kyllä näillä kourilla kommunismia on hyvä kantaa p-kaivoon...
- Anonyymi
Todennnäköisesti sen vuoksi että komunismi-uskonto vihaa elämää ja ihmistä, jolloin kansat kaikkialla maailamassa laittavat sen mappi ö:hön ja siellä pysyy,. Noin se ainakin on tapahtunut meidän kaupungissa... Kukaan ei halua enää olla tekemisissä kommunistien kanssa, ei edes toiset kommunistit, vaikka ei niitä montaa olekkaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?883677- 252076
- 1961991
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell871504PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3431444Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale891157- 941077
Varoitus kyläläisille Suomussalmella
Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo131054Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.30960Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72896