mihin ne ryhtyvät..
Sattuuko joku kompura tai joku muu tietään sen...
Saa vastata rehellisesti, kompurakin.... :)
Miksi kompurat epäonnistuvat kaikessa....
8
75
Vastaukset
- Anonyymi
Kommunistit tappeli 8 tuntisen työpäivän kahvitauot kesölomarahat päivähoidon
terveyspalvelut työehdot ja muuta,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,. Mukana minäkin .- Anonyymi
Olet oikeassa, miksi muiden pitää tarjota kompuroille töitä ? Miksi ne ei itse hanki niitä ja jaa niitä muillekin ? Onko kompura vähän änkyräpsska ?
Taitaa olla. - Anonyymi
Sä ootkin pitkäikäinen 8 tuntinen työpäivä tuli Suomeenn marraaskuussa 1917
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä ootkin pitkäikäinen 8 tuntinen työpäivä tuli Suomeenn marraaskuussa 1917
Olet oikeassa, kansat kautta maailman ovat kantaneet kommunismin pkaivoon.
Ja nauramme yhdessä kommunisteille jotka eivät pysty työllistämään itse itseään vaan joutuvat kerjäämään töitä muilta. hyik...aaa
- Anonyymi
Maatalouskommunisteilla menee kuitenkin hyvin, niillä kun on niin hyvät
edunajajat kuten Sipilä, muu kansa saa nuolla näppejään.- Anonyymi
Oletko saanut rikoksesi puhtaaksi nuolemalla näppejäsi.
Ei toki tartte vastata, kukaan ei ole kiinnostunut rikoksistasi,
hyih......i. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko saanut rikoksesi puhtaaksi nuolemalla näppejäsi.
Ei toki tartte vastata, kukaan ei ole kiinnostunut rikoksistasi,
hyih......i.Onhan nuo näpit tullu puhtaaksi nuolemalla, ei niitä rikoksia pajljon ole
muutenkaan ollut kyllä näillä kourilla kommunismia on hyvä kantaa p-kaivoon...
- Anonyymi
Todennnäköisesti sen vuoksi että komunismi-uskonto vihaa elämää ja ihmistä, jolloin kansat kaikkialla maailamassa laittavat sen mappi ö:hön ja siellä pysyy,. Noin se ainakin on tapahtunut meidän kaupungissa... Kukaan ei halua enää olla tekemisissä kommunistien kanssa, ei edes toiset kommunistit, vaikka ei niitä montaa olekkaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061788
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271472En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931336- 621191
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101068Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1241061Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall217869- 151829
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57783Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20738