Maksoiko Marin todella aamiaskulut itse?

Anonyymi

Onko tästä olemassa jotain dokumenttia, että Sanna Marin olisi maksanut lopulta veronmaksajien piikkiin nautitut aamiaiskustannukset omalta tililtään takaisin. Onko joku saanut tästä dokumentaatiota vai uskotaanko tässä vain Marinin ja hänen suojattiensa sanaan.

Jos tästä ei ole dokumenttia saatavilla, voi olla että joku muu kuin Marin on kuitannut nuo kulut tai sitten ei yhtään kukaan.

Huijjataanko meitä?

33

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kulmunihan maksoi koulutuksen, mutta maksoiko Marin aamiaiset?

      • Anonyymi

        Kuitit salataan...


      • Anonyymi

        "Maksoiko Marin todella aamiaskulut itse?"

        Marin maksoi takaisin Kesärannassa asuvalle pääministerille myönnetyn aamiaisedun ja myös verot siitä ajallaan. Sen sijaan kepun pääministeri Mari Kiviniemi ja kokoomuksen pääministeri Jyrki Katainen eivät maksaneet etua takaisin eivätkä maksaneet siitä edes veroja. Kummasti kukaan ei tästä ole pillastunut, mutta ovathan porvarit pillastuuvampaa porukkaa, paitsi kun pitäisi omia kritisoida,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Maksoiko Marin todella aamiaskulut itse?"

        Marin maksoi takaisin Kesärannassa asuvalle pääministerille myönnetyn aamiaisedun ja myös verot siitä ajallaan. Sen sijaan kepun pääministeri Mari Kiviniemi ja kokoomuksen pääministeri Jyrki Katainen eivät maksaneet etua takaisin eivätkä maksaneet siitä edes veroja. Kummasti kukaan ei tästä ole pillastunut, mutta ovathan porvarit pillastuuvampaa porukkaa, paitsi kun pitäisi omia kritisoida,

        Harmi kun kuitit on kadoksissa ...

        Mutta tottahan tuo on. Kaikki on maksettu, korkojen kera...not.


    • Anonyymi

      Marin kehui maksaneensa tukkansa laiton. Ei sanallakaan häiden.

    • Anonyymi

      Tosin hän ei ole koskaan syönyt mitään veronmaksajien piikkiin vaan valtio on maksanut nämä.

      Taidat olla joku kommari joka luulee että valtion rahat ovat jotain meidän rahoja tai veronmaksajien rahoja. Joita ne eivät ole, vaan valtion omia rahoja.

      • Anonyymi

        Niin no sillä on oikeus vaatia että veronmaksajien pitää maksaa taikka muutoin se ei suostu hoiteleen pääministerin virkaa vaan ottaa lopputilin.
        Ei ole helppo löytää sille tuuraajaa Pitää järjestellä jotkut vaalinkaltaset että tavikset pääsee kertomaan kuka niiden mielestä olisi hyvä.
        Tavikset sitten valitsee tälläisiä IDIOOTTEJA. Turhaa touhua... Annetaan nyt ton naikkosen vaan jatkaa tämä kausi. Toivotaan että seuraava parempi.


      • Anonyymi

        Jostain se raha valtiollekin tulee. Osa vain tulee veronmaksajilta. Toki kun ne on valtiolle saapuneet, ne on valtion rahoja. Sitä ennen ne olivat veronmaksajien.


    • Anonyymi

      Oikeesti, who cares???

      • Anonyymi

        Multimiljonäärille centtejä kirstunpohjalla, minä tienaan juuri ja juuri verojen jälkeen sen suunnilleen vuodessa mitä Marin 2-3kuukaudessa.


      • Anonyymi

        Ai kun pääsee virkaan, niin saa porsastella valtion piikkiin miten haluaa? Ei olla Venäjällä sentään.


    • Anonyymi

      Persuilla on murot juuttuneet kurkkuun! Varokaa, että ettette tukehdu teholla! RIP!

      • Anonyymi

        Onneksi pääministeri ei tukehtunut muroihinsa, persuista ei ole niin väliä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi pääministeri ei tukehtunut muroihinsa, persuista ei ole niin väliä!

        Sipilä sentään ajatteli muitakin kuin itseään. Hän oli aidosti kiinnostunut, että pienituloisimmillekin jäisi enemmän rahaa käteen. Sanna Marin on kiinnostunut vain omista rahoistaan, vaikka on pääministeri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sipilä sentään ajatteli muitakin kuin itseään. Hän oli aidosti kiinnostunut, että pienituloisimmillekin jäisi enemmän rahaa käteen. Sanna Marin on kiinnostunut vain omista rahoistaan, vaikka on pääministeri.

        Älä nyt naurata!
        Vai onko tuo sarkasmia?


    • Anonyymi

      Mites toi Lesta-Jussi Sipilä?
      Onkohan vielä maksanut?????

      • Anonyymi

        Entä demarit, ovatko maksaneet jo korvauksia ykkösnimensä Veijo Baltzarin uhreille?


    • Anonyymi

      Porvari pääministerit käyttivät samaa etua, ovatko maksaneet takaisin?

    • Anonyymi

      Paavo Lipponen ainoa,joka ei etua käyttänyt!!!!

    • Anonyymi

      Koska persut, kepulit ja kokoomus maksavat kansalaisille sen,että toivat maahan 42500 mamua loisimaan verovaroin!
      Ja kun silloinen ministeri Kai Mykkänen salli heidän perheenyhdistämiset luku onkin 160 000!!!!
      Koska nämä huijarit pistetään vastuuseen????

      • Anonyymi

        Entä demarit , Vihreät, rkp jne jotka vaativat koko Afrikan ja lähi-idän tuomista Suomeen makoilemaan?


    • Anonyymi

      Koska Juha Sipilä maksaa?????

    • Anonyymi

      Koska Aleksander Stubb maksaa salkkunsa veronmaksajille?
      Piti kokoomus ministerillä olla 3500€ salkku veronmaksajien piikkiin!
      Salkku edelleen herralla!!!

    • Anonyymi

      Kohta saadaan muutamat EK:n huijarit ja kokoomus huijarit kiinni,kun kävivät Peter Nygårdin vieraina pedohommissa!

    • Anonyymi

      Onko Sipilä maksanut jo?

    • Anonyymi

      Koska Timo Soini maksaa pelimatkansa Lontooseen,jonka veronmaksajien rahoilla teki?

      • Anonyymi

        Mitä se on pelannut?


    • Anonyymi

      Koska Laura Huhtasaari maksaa huijauksensa?
      Eipä tosin ämmää julkisuudessa näy!

    • Anonyymi

      Ei Kulmuni maksanut!

    • Anonyymi

      Lasku persuille,kokoomukselle ja kepulle kun toivat maahan kymmeniä tuhansia mamuja!

    • Anonyymi

      en usko että maksoi
      pelkkää puhetta viherpunikeilta
      yrittää päästä hiljaisuudessa tästäkin

      en ole nähnyt maksettua oikeaksi todistettua laskua
      matuja olen nähnyt lorvimassa arkipäivänä kadulla työperäistä työtä tekemättä

    • Anonyymi

      Maksun saajalle ei jää tietoa siitä, kenen tililtä maksu on suoritettu.
      Maksun saajalle sillä ei ole merkitystä. Pääasia, että tämä saa maksun.

    • Anonyymi

      Herää kysymys. Maksatko vuokrasi itse? Vai maksaako Kela? Käytätkö ilmaista leipäjonoa hyväksi vai maksatko itse leipäsi? Ei näy dokumenttia, tämä herättää kysymyksiä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1880
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1499
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      89
      1279
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1265
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1190
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      999
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      952
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      905
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      104
      857
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      46
      705
    Aihe