Fazer vain pienentää suklaidensa kokoa

Anonyymi

Koko pienentyy mutta hinta pysyy samana, tämäkö on reilua? Vaiko asiakkaiden huijaamista?
Kismetil koko pienempi kuin ennen hinta on sama. Taidan ostaa ensi kerralla jotain muuta kuin fazeria☹️

15

128

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kismetin uusi minikoko 41 grammaa.
      Hinta sama!
      Haloo jo siellä!

• Anonyymi

Epäsuoraa inflaatiota? Eli ostovoiman vähentämistä..?

• Anonyymi

Aivan: kun oli 60-luvulla hinta- ja palkkasulku, reikäleivän reikä suureni ja makkaraan ilmestyi jauhoa...

• Anonyymi

Suklaa lihottaa. Kannattaa ennemmin ostaa vaikka hedelmiä.

• Anonyymi

Lidlistä saa ulkomaista suklaata.

• Anonyymi

49 senttiä / 100g levy. Ihan kelvollista vieläpä.

• Anonyymi

Tuo onkin syvempi dilemma. On sinänsä sitä parempi mitä vähemmän suklaata syö. Etenkin Fazerin palmuöljymyrkkyä. Voi maksaa totutun summan mutta saada lievemmän myrkytyksen. Eikös tuo ole hyvä?

• Anonyymi

Onko Fazerin salmiakkisuklaalevy lopetettu? Sellainen 100 g levy...oli tosi herkkua.

• Anonyymi

Yrittävät saada ihmisiä laihtumaan. Fazer voittaa ja lihavat kiittävät.

• Anonyymi

Joo, on huijausta. Mulle luvattii et maahanmuuton seurauksena olis isompia kulleja tarjolla, vielä mitä.
      T: Ellu demareksta

• Anonyymi

Takavuosina heitin fazerin present -konvehtilaatikosta pskanmakuiset kahvikonvehdit suoraan roskiin, ja saman tavan olen opettanut kummilapsillekin, ja se onkin ollut hauska vitsi aina joulunaikoina.

Mutta nyt viimeinkin tänä 2021 joulusesongin koittaessa on fazerilla sentään joku älynnyt, että vedetään ne karmean maukuiset kahvi-/lattekonvehdit jo tehtaalla vessapytystä alas, eikä pistetä niitä sinne konvehtirasiaan pilaamaan ihmisten joulua.

Tosin nyt present -konvehtilaatikon suklaat ovat niitä samoja suklaatuotteita, mitä muutenkin löytyy patukoina karkkihyllystä, niitä on vain pätkitty pienempiin paloihin. Ei tälläinenkään ole mikään järjen riemuvoitto, kun ajattelee, että se jouluksi ostetun konvehtirasian soisi olevan se MAKUELÄMYS.

• Anonyymi

No elä helevetti osta koko suklaata, vai sokerin himoko ajaa kuluttamaan laardipeppaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hävetkää rokotetut!

Olen tässä lueskellut näitä palstalla olleita koronakeskusteluja ja saanut hävetä silmät päästäni siksi, että suurin osa rokotettujen kirjoituksista o
      Iisalmi
      341
      3663
    2. Joku pahoitti mielensä Afrikantähti pelistä

Rasismikohu Helsingin yliopistossa – riistoleikkejä ja Afrikan tähti -vitsailua: ”Olen sanaton” Musta vaihto-opiskelija tyrmistyi, kun opiskelijat esi
      Maailman menoa
      185
      3422
    3. Kertokaa yksikin hyvä syy ottaa koronarokote

Tähän saakka on kerrottu vain uskomuksia. Koronarokote ikään kuin olisi ratkaisu ongelmaan. No miksi sitten rokotettuja on sairaalahoidossa siinä miss
      Maailman menoa
      627
      2853
    4. Oot sä oikeasti

rakastunu muhun nainen? Oon kyllä huomannu katseet mutta että kyse ois vakavammasta niin se on tullu yllätyksenä minulle.
      Ikävä
      82
      1560
    5. Iltalehti: Päijät Hämeen teho-osastolla uuvutaan koronan takia. Totuus ketään ei teholla.

Olen koko ajan suhtautunut näihin lehtien pelottelutarinoihin kriittisesti. Niissä ei anneta oikeasti mitään taustatietoja potilaista, määristä, iästä
      Maailman menoa
      339
      1466
    6. Stefu, otathan sinäkin tyttäresi lomalle mukaan?

Sofia kertoi pääsevänsä pian reissuun ( hänhän ei pysty ilman Stefania matkustamaan), joten jään mielenkiinnolla odottamaan, ottaako isä tyttärensä mu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      121
      1377
    7. 100
      1288
    Aihe