Moi, oisko teillä reitittimestä lisätietoja antaa?
https://www.proshop.fi/Reitittimet/ASUS-RT-AC88U-Langaton-reititin-Wi-Fi-5/2527229?utm_source=hinta&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricesite
Joo, katsotaampa.. tuotenumero joo.. kyllä.
Niin, olisin tarvinu tietää, onko lisäanteenni paikalle mahdollisuutta?
(selaa hetken) juuri katsoin niin ei tuotteen kuvauksessa lue mitään.
No just katoin ja siksi soitin... voiskos tuota katsoa lähemmin, kun ei missään lue mitään...
No meillä on 200000 tuotetta, niin se rajoittaa..
Jaahas, joo, no sitte varmaan kannata tehdä tätäkään työtä enään, kiitos ja hei!
(Osaan kai itekki saatana lukee kuvauksen nettisivuilta, tartte mitää papukaijaa toistamaan puheita)
Proshop, ei ole aikaa asiakkaalle
Anonyymi
1
102
Vastaukset
- Anonyymi
No etkö osaa itse valmistajan Asuksen sivulta katsoa? Sieltä kyllä löytyy tuotteen tiedot.
Ei noilla bulkkitavaran myyjilllä ole mitään mahdollisuutta tietää kaikkea nippelitietoa kaikista myymistään tuotteista, eikä ole pienillä katteilla mahdollista käyttää aikaa speksien lukemiseen asiakkaan puolesta, mitkä asiakas voi ihan itse katsoa.
Miksi siihen ylipäätänsä mitään lisäntennia haluaisit kun siinä on niitä jo neljä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3998626Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1682971- 151343
- 761028
- 67990
- 25946
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61923- 55913
- 64862
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73854