Kunnarin koulu-MOOTTORIPYÖRÄT

Anonyymi

Moottoripyörät, kiusaamista vastaan.

Herätkää jo opettajat, lopettakaa kiusaaminen. Oppilaat ovat kärsineet tarpeeksi.

Oppilaitos ja opettaja on mätä kun kiusataan.

8

114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tarkoitat varmaan Kinnarin koulu. Olisit voinut myös kirjoittaa ajatuksiasi hieman pidemmin.

• Anonyymi

Joo niinpä,
        Kiusaamista on ollut kautta aikain koulussa ja koskaan ei ole voitu tehdä mitään.

On koskenut läheltä ja lähempää. Selvisin Toni Halmemaisilla otteilla, joka ei kaikille sovellu.
        Jokaisella kiusatulla tulisi olla oma Toni. Nyt oli moottoripyörät joihin luotamme.

Koskaan kiusausta oteta tosissaan, vaan kiusattu kärsii, kantaa taakkaa koko elämän.
        t. sama

• Anonyymi

Luulin, että kyseessä on KIVA-koulu eli kiusaamisen vastainen koulu, ja tapaukset otetaan vakavasti ja niistä puhutaan ties minkä henkilökunnan jäsenten kanssa ja myös vanhemmat otetaan mukaan keskusteluun.

• Anonyymi

Eikö kiusaamisesta tule kiusaajille mitään rangaistuksia?

• Anonyymi

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/c81071fe-f5d0-4287-8551-ebe272fccd1e

Ei tule rangaistuksia. Kiusattu vaihtaa koulua, kiusaaja ei vaihda. Kiusaajalla on käytännössä yhteisön ja opettajain tuki takanaan/ näin on aina ollut.

Aiemmin ei kiusattu ole saanut tukea käytännössä mistään. Motoristit ojentaa nyt attavan kätensä asialle. Seuraavalla kerralla tulen antiikkimoottoripyörällä paikalle.

• Anonyymi

Keskiuusimaassa oli juttu aiheesta, mutta se on maksumuurin takana.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Onko kellään tietoa siitä, oliko moottoripyöräläisten joukoissa myös ns. liivijengiläisiä?

Ne kun kernaasti tunkevat mukaan kiillottamaan kilpeään. Ja mikä olisi tehokkaampi tapa, kuin esiintyä ritarina epävarman ja identiteetistään epävarman nuorison edessä. Jollekin saattaa silloin hyvinkin tulla mieleen, että tuohon jengiin haluan mukaan.

Ja jengiläiset virnistävät maireasti.

Kun tapahtumasta kertovassa jutussa oli kuva poliisiautosta koulurakennuksen vieressä, tuli tuo 'ihan tilaamatta' mieleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      38
      4609
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3185
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2341
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2217
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      165
      2069
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1661
    8. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1632
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1279
    Aihe