Suomi tarvitsee Santarmi-järjestelmän

Anonyymi

Kehitysmaataustaisia eivät kykene elämään järjestäytyneessä yhteiskunnassa ellei järjestyksen takeena ole kylmää rautaa. Sivistyneissä maissa kasvaneet ihmiset osaavat käyttäytyä läpi koko elämänsä siten, että hyvin harva tarvitsee poliisin ohjausta, tai saa oikeudessa rikostuomion. Kehitysmaista sivistyneeseen länsimaahan tulijoista yli puolet saa oikeudesta tuomion elinaikanaan. "Työperäisten maahanmuuttajien" omaksuma kehitysmaa-kulttuuri on lähtemätön osa Suomea ja sen vuoksi Suomessa ei selvitä ilman Santarmi-järjestelmää.

Ruotsissa on liki kaksi miljoonaa kehitysmaataustaista ja katsokaa mitä sikäläisessä yhteiskunnassa tapahtuu. Ruotsin yhteiskunnalliset puitteet ovat kuin mistä tahansa länsimaasta, mutta katujen lait ovat kuin Irakista tai Syyriasta tai pimeimmästä Afrikasta.

Epäilijät voivat selvittää onko maailmassa olemassa yhtäkään muslimimaata, jossa ei olisi vahva järjestyspoliisi-instituutio pitämässä kuria omilleen. Jopa Taliban tarvitsee avukseen Sharia-lain kaikessa ankaruudessaan. Ilman konkreettista henkeen ja terveyteen liittyyvää uhkaa kehitysmaataustalta ei voi kyetä elämään sivistysyhteiskunnan järjestyssääntöjen mukaisesti.

5

61

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Noihan ovat ikuisia mullan ja tomun nielijöetä, koskaan noitten järet eikä sivistys tuon korkeanmalle yletä - kärmes mielisiä jokas sekin on ikuinen mahallaan kulkija ja tomua nielevä eedenistä jähtien, elikkä sielläkin kaiken hyvän keskelle oli pahoilainen
      TUOMIO OLI SITTEN NÄIN

• Anonyymi

Ruotsissa on pitkään ollut liberaali maahanmuuttopolitiikka ja siitä maksetaan kalliisti siellä.

• Anonyymi

Leviävät hävitäjät hävitävät kaiken hyvän ja luovat vaarat päälle

NÄITTEN ELÄMÄN TUHOAMINEN ON KÄSITÄMÄTÖNTÄ
      - siksipä ovatkin ankaria soturisynnytäjiä aivan konemaisest

- näin pyrkivät mailman hapen hävitämään ja nielemään muilta ja elintilan

• Anonyymi

Suomi tarvitsee uuden hallituksen.

• Anonyymi

Siis tarkoitettaneen apinasta ei ole vielä kehittyneet nykyihmiseksi. Ei niitä pidä tänne ottaa, kaikki tulee palauttaa takasin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hävetkää rokotetut!

Olen tässä lueskellut näitä palstalla olleita koronakeskusteluja ja saanut hävetä silmät päästäni siksi, että suurin osa rokotettujen kirjoituksista o
      Iisalmi
      371
      4074
    2. Joku pahoitti mielensä Afrikantähti pelistä

Rasismikohu Helsingin yliopistossa – riistoleikkejä ja Afrikan tähti -vitsailua: ”Olen sanaton” Musta vaihto-opiskelija tyrmistyi, kun opiskelijat esi
      Maailman menoa
      194
      3779
    3. Kertokaa yksikin hyvä syy ottaa koronarokote

Tähän saakka on kerrottu vain uskomuksia. Koronarokote ikään kuin olisi ratkaisu ongelmaan. No miksi sitten rokotettuja on sairaalahoidossa siinä miss
      Maailman menoa
      632
      2953
    4. Oot sä oikeasti

rakastunu muhun nainen? Oon kyllä huomannu katseet mutta että kyse ois vakavammasta niin se on tullu yllätyksenä minulle.
      Ikävä
      83
      1655
    5. Iltalehti: Päijät Hämeen teho-osastolla uuvutaan koronan takia. Totuus ketään ei teholla.

Olen koko ajan suhtautunut näihin lehtien pelottelutarinoihin kriittisesti. Niissä ei anneta oikeasti mitään taustatietoja potilaista, määristä, iästä
      Maailman menoa
      341
      1519
    6. Stefu, otathan sinäkin tyttäresi lomalle mukaan?

Sofia kertoi pääsevänsä pian reissuun ( hänhän ei pysty ilman Stefania matkustamaan), joten jään mielenkiinnolla odottamaan, ottaako isä tyttärensä mu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      121
      1458
    7. 102
      1330
    Aihe