Oletko sinäkin, kuten minä, koukussa Netflixin draamasarjoihin?
Itse katson vain korean draamasarjoja, erittäin lahjakkaita näyttetlijöitä sekä
erikoisia kertomuksia, Koska olen jo katsonut kaikki parhaat, niin selattuani nettiä
löysin hyvän vinkin:
VPN apilla pääset katsomaan kaikkien maiden tuotantoa netflixissä.
Tilasin nordvpn nimisen ja se on nopea.Sain kyselemällä tietää, miten pääsen läppäristä katsomaan TV:kautta_Ostin HTML johdon, se pitää olla kiinni sekä läppärissä että TV.ssä ja sitten valitaan TV:stä HTML kohta ja dadadaaa
Näin jatkuu sarjojen katsominen.Klikkasin eri maiden kohdalta ( tietenkin ne missä puhutaan englantia) ja huomasin että Australiassa valinnassa on vielä valtava määrä hyviä koreandraamoja, mitä en ole vielä nähnyt jipiiii!
Netflix ja korean draamasarjat parhaimpia
Anonyymi
0
1220
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja212999Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49864- 94786
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "209736- 67652
- 64566
- 45550
- 38541
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2503- 77503