Mutta, se voi olla mulle tärkeää, koska välillä(ei onneksi usein) Olet mulle (lievästi) tärkeä.......
<3
T. Oranki...
Jännä juttu, että en hakkaa sua katuojaan..............
15
88
Vastaukset 15
- Anonyymi
Mistä syystä ajattelet, että hänet pitäisi kolauttaa rotvallin reunaan, kuten mänttisesterissä sanotaan
- Anonyymi
Kuka tollasta luuseria pelkää... naistenhakkaja...<3
- Anonyymi
Ei yhtään kukaan.
- Anonyymi
Oletko oikeasti ihan terve päästäsi? Joku ei tykkää sinusta, niin puhut jostain katuojaan hakkaamisesta.
Vittu huh huh. - Anonyymi
Lievästi sanottuna ihminen ei elä ainoastaan rievästä, eikä edes pikkusievässä...
Mutta mistä nämä aggressiot kumpuavat? - Anonyymi
-
-
-
-
-
-
-
-
- - Anonyymi
”lievästi tärkeä/ ei onneksi niin usein...”
Voisiko nainen tuntea olevansa enemmän kuin rakastettu? - Anonyymi
Milloin olen sulle tärkeä?
- Anonyymi
Jaa ja sääkö et pääse sinne vittuun?
- Anonyymi
Mikä ajaa ihmisen vainoamaan jotain ihmistä 2013 vuodesta asti ?...<3 Ps. Näitä löytyi joskus etsimällä risto nimimerkkiä.. Todella sairasta.. liekö joku incel...?
En tykkää väkivallasta. Miksi pitäisi hakata edes lievästi?
Risto en ymmärrä sinua nyt ollenkaan. Mikä sinut suututtaa?
- Anonyymi
Alkodelirium.... juoppohulluus
- Anonyymi
Risto nimisiä henkilöitä on suomessa sivukaupalla luetteloissa. Joka lähtöön, etten sanoisi.
- Anonyymi
Selvä, Nikita
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061281
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku94898Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31814- 66693
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93642- 32635
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16584- 18568
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43533- 10476