mitä Pietarin Monarkia Satuhäihin tulee.George Romanov ja Rebecca Bettarinin avioituivat Pietarin kuuluisassa St. Isaac’s katedraalissa Pietarissa.
Putinia ei haluta härnätä tai provosoida siitä kuka on Venäjän hallitsija.
Monarkistiset häät saivat luvan Kremliltä ja siniverisiä kuninkaallisia ympäri Eurooppaa osallistuivat seremonioihin ja Britannian media oli näkyvästi läsnä tapahtumassa josta lähetettiin suoraa live tapahtumaa tiedotusvälineisiin mutta Putin eikä hänen lähipiirinsä osallistuneet häihin.Ymmärrettävistä syistä
Ainakin Suomen Ulkoministeriö pitää todella matalaa profiilia
8
59
Vastaukset
- Anonyymi
Niin kuka on Venäjän todellinen Hallitsija.Kyllä se on kansa
- Anonyymi
Kansa ???
Et kai sinä aivan tosissasi ... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kansa ???
Et kai sinä aivan tosissasi ...Kansa ei ole siinä maassa hallinnut koskaan!
- Anonyymi
Tsaarin ajoista on niin kauan että edesmennen tsaarin etäisen sukulaisen naimisiin meno ei ole kommentoinnin arvoinen ainakaan ulkoministeriöstä varsinkin kun tsaari oli aikoinaan Suomenkin tsaari
- Anonyymi
Kristinusko voittaa diktatuurin
- Anonyymi
Suomen monarkkipari Sauli I ja Jenni pääsivät ojentamaaan kalakukon tuoreelle Venäjän halitsijaparille ensimmäisten joukossa.
- Anonyymi
Mahtoivatko edes reagoida asiaan millään tavalla!
- Anonyymi
Venäjän ulkoministeriön tiedottaja Maria Zakharova oli paikalla häävieraana.
Kummallista, että Suomessa ainoastaan Iltasanomat uutisoi näkyvästi häistä jopa suoralla lähetyksellä IS-tv:ssä. Kilpailija Iltalehdellä olisi kerrankin ollut mahdollisuus tehdä myönteinen uutisjuttu Venäjältä mutta tietenkin sokeassa venäjävihassaan vaikeni tapahtumasta täysin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324451Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472413
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831192PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64870
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53842