Pedon ja antikristuksen ero

Anonyymi

Mikä mahtaa olla pedon ja antikristuksen ero?

23

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikä ihmeen antikristus? Eihän siitä varsinaisestakaan kristuksesta ole mitään näyttöä tai todisteita. Petoeläimiä kyllä on, mutta olemattomiin niitä on melko hankala verrata.

      • Anonyymi

        Pedon ja antikristuken ero on siinä, että edellinen on räsäsläinen ja jälkimmäinen halla-aholainen.


    • Anonyymi

      Peto on maailmanvalta tai maailmanvallan johtaja. Antikristus on uskonnollinen henkilö, Jeesuksen vastustaja.

    • Anonyymi

      Peto ja antikristus ovat yhtä mieltä kaikesta.

      1234567---

      • Anonyymi

        Ei mitenkään mahdollista, koska petoja on kyllä olemassa, mutta ei ne voi olla samaa mieltä olemattomien kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitenkään mahdollista, koska petoja on kyllä olemassa, mutta ei ne voi olla samaa mieltä olemattomien kanssa.

        Niin itseään peilistä katsova kiertokoulunkäynyt voi ajatella näin.
        Kiertokoululaiset sitten jakavat maailman onnensa ja ovat siihen tyytyväisiä, omaan osaamiseen ja oma- jumalaiseen hekumaan ja hurmaan, joka on usko j a uskonto.
        He näkevät vain elämässä oman peilikuvan, vallan, sekä valtakuntansa.
        Siinä ei synny elämästä muuta käsitystä.
        Tavallaan on vankina itseensä, sekä sokeuteensa. Ei pysty omimaan sanaa rakkaudeton, synti, [juutalaisuudessa synti on käsitteenä sisällytetty ajatukseen - vankila].
        Eli kansasi. joka julistaa luonteesi valtaa - sekä valtakuntaa - jossa johdetaan vain minämaailmaa - on se peto. Siinä olette vankilassanne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin itseään peilistä katsova kiertokoulunkäynyt voi ajatella näin.
        Kiertokoululaiset sitten jakavat maailman onnensa ja ovat siihen tyytyväisiä, omaan osaamiseen ja oma- jumalaiseen hekumaan ja hurmaan, joka on usko j a uskonto.
        He näkevät vain elämässä oman peilikuvan, vallan, sekä valtakuntansa.
        Siinä ei synny elämästä muuta käsitystä.
        Tavallaan on vankina itseensä, sekä sokeuteensa. Ei pysty omimaan sanaa rakkaudeton, synti, [juutalaisuudessa synti on käsitteenä sisällytetty ajatukseen - vankila].
        Eli kansasi. joka julistaa luonteesi valtaa - sekä valtakuntaa - jossa johdetaan vain minämaailmaa - on se peto. Siinä olette vankilassanne.

        Jeesus piti kiertokouluaan minne menikin ja kiertokoululaiset kulkivat Hänen mukanaan.

        Raamattu riittää. Liberaaliteologia tuo turhaa mukanaan säkeittäin sellaista valhetta, josta tulee pysyä loitolla.

        Jumalan koulussa paikallaan tai kiertoliikkeessä,

        vapaudessa Tiukka Sälli


    • Anonyymi

      Dan.7:3 Biblia. Ja neljä suurta petoa nousi merestä, aina toinen toisen muotoinen kun toinen.

    • Anonyymi

      "antikristuksen"

      raamatussa: "nyt tuleekin MONTA antikristusta"

    • Anonyymi

      Hes.34:8-11 Niin totta kuin minä elän, sanoo Herra, Herra, totisesti, koska minun lampaani ovat ryöstettävinä ja koska minun lampaani ovat kaikkien metsän petojen syötävinä, kun paimenta ei ole ja kun minun paimeneni eivät välitä minun lampaistani, vaan minun paimeneni kaitsevat itseänsä, eivätkä kaitse minun lampaitani, sentähden, paimenet, kuulkaa Herran sana: Näin sanoo Herra, Herra: Katso, minä käy paimenen kimppuun, vaadin lampaani heidän kädestänsä ja teen lopun heidän lammasten-kaitsennastaan, eivätkä paimenet saa enää kaita itseänsä. Minä pelastan lampaani heidän kidastansa, eivätkä ne sitten enää ole heidän syötävinänsä. Sillä näi sanoo Herra, Herra: Katso, minä itse etsin lampaani ja pidän niistä huolen.

    • Anonyymi

      Peto on valtakunta armeijapainotteisesti, vahva armeija kuten Goog ja antikristus kuten Putin.

      Merestä ei oikeasti nouse 7 päistä petoa konkreettisesti vaikkapa Väli-Merestä mutta symbolisesti nousee uusi maailmanvalta, 7 päinen peto, jossa on joulukuuselle "koristuksia" kuin kenraalin rintamuksessa.

      Tässä sulle tietoa miksi tiede levittää joillakin osa-alueilla saastaisia valheita: Pekka sen ihanasti kiteyttää tehdäkseen Jumalan luomistyön tyhjäksi, viedäkseen kunnian pois ja kiitoksen pois Jumalalta. Mutta kiittäkäämme me vähän Jumalaa kiittävätkin nyt: Jeesuksen nimessä minä kiitän sinua Isä meidän Jumalamme, kaikesta ja siitäkin aivan erityisesti kun olet koko maailmankaikkeuden luonut. Anteeksi, että sen niin helposti unohdamme tai muistamme siitä kiittää . Isä, Sinä loit kauniin maailman, kiitos että saamme elää siinä 2021jKr. Auta meitä aina. Me horjumme, mutta Sinun apuusi turvautuen me seisomme kaatumatta vaan kadumme syntejämme pää painuksissa, armahda meitä, me olemme syntisiä.Aamen


      Kova Sälli

      Putn käskee armeijaansa

    • Anonyymi

      Jer.23:1-5 Voi paimenia, jotka hukuttavat ja hajoittavat minun laitumeni lampaat, sanoo Herra. Sentähden näin sanoo Herra, Israelin Jumala, paimenista, jotka kaitsevat minun kansaani: Te olette hajoittaneet minun lampaani ja karkoittaneet ne pois ettekä ole pitäneet niistä huolta. Katso, minä pidän huolen teidän pahain tekojenne rankaisemisesta, sanoo Herra. Ja minä kokoan lampaitteni tähteet kaikista maista, joihin olen ne karjoittanut, ja tuon ne takaisin laitumlleen, ja ne ovat hedelmälliset ja lisääntyvät. Ja minä herätän heille paimenia, ja ne kaitsevat heitä; eivät he enää pelkää eivätkä säiky, eikä heistä yhtäkään puutu, sanoo Herra. Katso, päivät tulevat, sanoo Herra, jolloin minä herätän Daavidille vanhurskaan vesan; hän on hallitseva kuninkaana ja menestyvä, ja hän on tekevä oikeuden ja vanhurskauden maassa.

    • Anonyymi

      PETO on IHMINEN. Antikristus on globaali instituutio, jota ei tällä palstalla passaa ruveta erittelemään.

      • Anonyymi

        Missä olet nähnyt 7-päisen ihmisen eli tuon pedon?

        Jos luet ilman eritteitäsi Raamattua itse ja ihan oikeasti luet ja mietit niin et voine olla ymmärtämättä että Ilmestyskirjassa kuvailtu peto on valytakunta.

        Sinua rakastaen, ymmärrystäsi koittaen auttaa,

        Kova Sälli ( sankarimainen , tiukkaotteinen,Herran muuttama, vaikuttama nöyrä reaktiotuote)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä olet nähnyt 7-päisen ihmisen eli tuon pedon?

        Jos luet ilman eritteitäsi Raamattua itse ja ihan oikeasti luet ja mietit niin et voine olla ymmärtämättä että Ilmestyskirjassa kuvailtu peto on valytakunta.

        Sinua rakastaen, ymmärrystäsi koittaen auttaa,

        Kova Sälli ( sankarimainen , tiukkaotteinen,Herran muuttama, vaikuttama nöyrä reaktiotuote)

        Ongelman ydin piileekin siinä, jos ei näe itsellä muuta kuin yhden pään.
        Johtuneeko tämä sitten ihmisen viidestä sammuneesta aistista? Mene ja tiedä?


    • Anonyymi

      Ilm.17:8 Peto, jonka sinä näit, on ollut, eikä sitä enää ole, mutta se on nouseva syvyydestä ja menevä kadotukseen; ja ne maan päällä asuvaiset, joiden nimet eivät ole kirjoitetut elämän kirjaan, hamasta maailman perustamisesta, ihmettelevät, kun he näkevät pedon, että se on ollut eikä sitä enää ole, mutta se on tuleva. Dan.12:1-3

    • Anonyymi

      1Joh.2:18 Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika. 1Joh.4:2-3 Tästä te tunnette Jumalan Hengen: jokainen henki, joka, joka tunnustaa Jeesuksen Kristukseksi, lihaan tulleeksi, on Jumalasta; ja yksikään henki, joka ei tunnusta Jeesusta, ei ole Jumalasta; se on antikristuksen henki, jonka olette kuulleet olevan tulossa, ja se on jo nyt maailmassa. Dan.7:25-28

    • Anonyymi

      Peto on luomani IuS imperiumi, johon kuuluu Yhdysvallat, Eurooppa , Arabia ja Intia.
      Se on laajennettu Kuningas Nebukadnessarin valtakunta.
      Mutta ANTIKRISTUS on se taho joka toimii ylipappina tuossa imperiumissa eli tällä hetkellä Yhdysvallat. ANTIKRISTUS on siis 1/4 petoa, aina sen tärkein osa.
      Yhteensä antikristuksia on 30 ja jokainen heistä on maapallon keisari plus ylipappi samalla kertaa.

      Pitää muistaa että ANTIKRISTUS on Jumalan lähettämä koetus, jota ei pidä kukistaa tai saa itse hartioilleen hänen viittansa.
      Napoleonin kukisti Saksa ja sai Hitlerin. Hitlerin kukisti Yhdysvallat ja sai Busherin. Jne. Jokaisesta antikristuksen kukistajasta tulee itsestään ANTIKRISTUS.

      ANTIKRISTUS on siis pieni osa pedosta.

    • Anonyymi

      Jumala pitää kaikkea voimassa. Eivät jumalattomat kansanedustajat rikollisuudet laillisiksi pahoiksi lain muuttamishaluisuudessaan.

      Vihreät: laittomin puolue Suomessa. Suositukseni: älä äänestä heistä ketään.

      Tiukka Sälli

    • Anonyymi

      Uusimman vain Ranskaan kohdistuvan tutkimukseen perustuen pedoja on tuhansittain nimenomaan kristukseen pohjautuvissa uskonnollisissa liikkeissä.

      Loogisesti antikristus olisi siis oikeuden, ihmisyyden ja hyvän puolella.

    • Anonyymi

      Joh.17:12 Biblia (1776) Kun olin heidän kanssansa maailmassa, niin minä kätkin heitä sinun nimessas: ne, jotkas minulle annoit, kätkin minä, ja ei niistä kenkään kadottanut vaan se kadotuksen lapsi, että Raamattu täytettäisiin. Joh.3:15 että jokaisella, joka häneen uskoo, olisi iankaikkinen elämä. Joh.6:39-40 Ja minun lähettäjäni tahto on se, että minä kaikista niistä, jotka hän on minulle antanut, en kadota yhtäkään, vaan herätän heidät viimeisenä päivänä. Sillä minun Isäni tahto on se, että jokaisella, joka näkee Pojan ja uskoo häneen, on iankaikkinen elämä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä. Mikä mahtaa olla, viimeinen päivä?

    • Anonyymi

      Joh.6:44 Ei kukaan voi tulla minun tyköni, ellei Isä, joka on minut lähettänyt, häntä vedä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä. Joh.11:23-24 Jeesus sanoi hänelle: Sinun veljesi on nouseva ylös. Martta sanoi hänelle: Minä tiedän hänen nousevan ylösnousemuksessa, viimeisenä päivänä. Joh.12:48 Joka katsoo minut ylen eikä ota vastaan minun sanojani, hänellä on tuomitsijansa; se sana, jonka minä olen puhunut, se on tuomitseva hänet viimeisenä päivänä.

      • Anonyymi

        Jumalaton pilkkaaja ja pahan oma, antti taas silppimassa Raamattua.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2052
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      46
      1591
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1471
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      20
      1451
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1227
    Aihe