demarina epäonnistui maatilansa viljelyssä ja joutuiottamaan kirjoihinsa muiiden
teoksista aineistoa kuten juuse tammisen ikaalisten rintamalla tapahtumat
kääntäen ne punikkimurhaajien näkökulmaksi Luhaladen punikkien
suorittama Oinon veljesten ja osaran murha t sekä Pentinkulman punakaartin hyökkäys
Sikurista Hakuäkeä kohtion käänteisenä demarin kirjassa
nyt kkartano on siirtokarjalaisten omistuksessa varakkaana talona
Väinö Linna hämeenkyrössä
Anonyymi
1
884
Vastaukset
- Anonyymi
Vai demari se muka olikin. Minä kun olin siinä käsityksessä, että oli enemmän keskustaan ja oikeistoon päin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683208Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241259- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6875- 84869