Mulla on kohta 11v synttärit enkä keksi mitään tekemistä niihin, voiko joku auttaa?
Mitä tehdä 11v synttärit?
7
867
Vastaukset
- Anonyymi
Ei mitään lapsellista
- Anonyymi
Lohdutukseksi tieto, että ap oli 11v, 1950 luvun alkupuolella. Notta.
Itelläki ihan kohta, en keksi yhtään mitään ku vaa jonku pullon pyörityksen ja totuuden ja tehtävän
- Anonyymi
Jos oot tyttö nii sokkomeikkausta tai mä ainaki oon pitäny monesti yökyläsyndet tai käyny jossaki leffassa
- Anonyymi
Silleen, että valitaan parit ja on joku iso huppari tmv. Ja toinen parista laittaa hupparin päälle ja toinen laittaa takaa kädet hupparin hihoihin, ja sit voi esim. Piirtää/askarrella jotain niin, että se jolla on kädet hihoissa ei näe mitä tekee. Todella hauska aktiviteetti
- Anonyymi
Vai pitäisikö ap tuohon ilmoittaamaasi "ikään" lisätä kuiten 70v.?
- Anonyymi
Aivan. Pitää nostella vuosia vanhoja omia aloituksiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle233071Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122169Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.702013Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1001853Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761593Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥401366Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta141302Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001275- 1111095
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151076