Mulla on kohta 11v synttärit enkä keksi mitään tekemistä niihin, voiko joku auttaa?
Vastaukset 7
- Anonyymi
Ei mitään lapsellista
- Anonyymi
Lohdutukseksi tieto, että ap oli 11v, 1950 luvun alkupuolella. Notta.
Itelläki ihan kohta, en keksi yhtään mitään ku vaa jonku pullon pyörityksen ja totuuden ja tehtävän
- Anonyymi
Jos oot tyttö nii sokkomeikkausta tai mä ainaki oon pitäny monesti yökyläsyndet tai käyny jossaki leffassa
- Anonyymi
Silleen, että valitaan parit ja on joku iso huppari tmv. Ja toinen parista laittaa hupparin päälle ja toinen laittaa takaa kädet hupparin hihoihin, ja sit voi esim. Piirtää/askarrella jotain niin, että se jolla on kädet hihoissa ei näe mitä tekee. Todella hauska aktiviteetti
- Anonyymi
Vai pitäisikö ap tuohon ilmoittaamaasi "ikään" lisätä kuiten 70v.?
- Anonyymi
Aivan. Pitää nostella vuosia vanhoja omia aloituksiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1182435Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???401572Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha6441028- 106993
- 71962
- 98916
- 48875
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76710- 70706
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31706