Ruotsissa sananvaus saanut kyytiä

Anonyymi

Kolme kuollut..ilmeisesti itsemurhaiskussa. Kuorma-autolla päin henkilö-autoa.

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Otsikon korjaus, Sananvapaus

• Anonyymi

vohreä ja vasemmisto iloitsevat, joko ohisalo on twiitannut jotain että sananvapaudella on sananvastuu kuten lars wilksin tapauksesta opimme`?

• Anonyymi

Aivan kamalaa, taisi olla terroristi teko koska tietä ei ole vieläkään avattu ja tapahtumasta kulunut jo pian 15tuntia. Autossa kuoli myös kaksi poliisia jotka olivat Lars Wilksin henkivartijoita.
      Rekkakuski on sairaalassa häntä ei vielä ole kuulusteltu. Lehdistötilaisuus tulee puolenpäivän aikaan.

• Anonyymi

Irakin Al-Qaida on jo luvannut rekkakuskille 100 000 dollaria palkkioksi hyvin tehdystä työstä. https://www.bbc.com/news/world-europe-58783998

Ruotsihan on maa, jossa muslimit tappavat kenet tahtovat. Sitä ei edes poliisi pysty estämään.

• Anonyymi

Mutta kun se ei ollut rekkakuski joka ajoi yli moottoritien keskikaista esteiden vaan tämä siviilipoliisi auto ajoi esteiden yli rekan alle.

• Anonyymi

Vihreät iloitsevat muslimien kanssa kun paloi hengiltä kuin sika.

• Anonyymi

Odottakaas vaan kun niitä islamisteja rupee olemaan rekkojen ratissa Suomessakin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      165
      6104
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      147
      1694
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1478
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1250
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      43
      869
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      28
      824
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      92
      799
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      759
    9. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      719
    10. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      219
      704
    Aihe