Ruotsissa sananvaus saanut kyytiä

Anonyymi

Kolme kuollut..ilmeisesti itsemurhaiskussa. Kuorma-autolla päin henkilö-autoa.

8

112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Otsikon korjaus, Sananvapaus

• Anonyymi

vohreä ja vasemmisto iloitsevat, joko ohisalo on twiitannut jotain että sananvapaudella on sananvastuu kuten lars wilksin tapauksesta opimme`?

• Anonyymi

Aivan kamalaa, taisi olla terroristi teko koska tietä ei ole vieläkään avattu ja tapahtumasta kulunut jo pian 15tuntia. Autossa kuoli myös kaksi poliisia jotka olivat Lars Wilksin henkivartijoita.
      Rekkakuski on sairaalassa häntä ei vielä ole kuulusteltu. Lehdistötilaisuus tulee puolenpäivän aikaan.

• Anonyymi

Irakin Al-Qaida on jo luvannut rekkakuskille 100 000 dollaria palkkioksi hyvin tehdystä työstä. https://www.bbc.com/news/world-europe-58783998

Ruotsihan on maa, jossa muslimit tappavat kenet tahtovat. Sitä ei edes poliisi pysty estämään.

• Anonyymi

Mutta kun se ei ollut rekkakuski joka ajoi yli moottoritien keskikaista esteiden vaan tämä siviilipoliisi auto ajoi esteiden yli rekan alle.

• Anonyymi

Onkohan tämä poliisi niitä Ohisalon Suomenkin poliisin kaipaamia rättipäitä.

• Anonyymi

Vihreät iloitsevat muslimien kanssa kun paloi hengiltä kuin sika.

• Anonyymi

Odottakaas vaan kun niitä islamisteja rupee olemaan rekkojen ratissa Suomessakin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hävetkää rokotetut!

Olen tässä lueskellut näitä palstalla olleita koronakeskusteluja ja saanut hävetä silmät päästäni siksi, että suurin osa rokotettujen kirjoituksista o
      Iisalmi
      371
      4074
    2. Joku pahoitti mielensä Afrikantähti pelistä

Rasismikohu Helsingin yliopistossa – riistoleikkejä ja Afrikan tähti -vitsailua: ”Olen sanaton” Musta vaihto-opiskelija tyrmistyi, kun opiskelijat esi
      Maailman menoa
      194
      3779
    3. Kertokaa yksikin hyvä syy ottaa koronarokote

Tähän saakka on kerrottu vain uskomuksia. Koronarokote ikään kuin olisi ratkaisu ongelmaan. No miksi sitten rokotettuja on sairaalahoidossa siinä miss
      Maailman menoa
      632
      2953
    4. Oot sä oikeasti

rakastunu muhun nainen? Oon kyllä huomannu katseet mutta että kyse ois vakavammasta niin se on tullu yllätyksenä minulle.
      Ikävä
      83
      1655
    5. Iltalehti: Päijät Hämeen teho-osastolla uuvutaan koronan takia. Totuus ketään ei teholla.

Olen koko ajan suhtautunut näihin lehtien pelottelutarinoihin kriittisesti. Niissä ei anneta oikeasti mitään taustatietoja potilaista, määristä, iästä
      Maailman menoa
      341
      1519
    6. Stefu, otathan sinäkin tyttäresi lomalle mukaan?

Sofia kertoi pääsevänsä pian reissuun ( hänhän ei pysty ilman Stefania matkustamaan), joten jään mielenkiinnolla odottamaan, ottaako isä tyttärensä mu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      121
      1458
    7. 102
      1330
    Aihe