Englannissa 77% kupsahtaneet covidpiikin saaneita

Anonyymi

18

192

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Anonyymi

Miksi epäisänmaallisen rokotevastaisen salaliittoteorikon valheissa ei ole faktoja ja lähdettä? Ainoastaan itsekyhätty tubevideo tai itsekirjoitettu blogi. 😂🤣

• Anonyymi

😄Kehotan lukijoita suhtautumaan sivustolla leviävään kirjoituksiin kriittisesti. Salaliittoteorikon keksityt valheet ovat tietenkin faktattomia. Linkkejä ei ole ja jos on ne ovat itsekyhätty nobodyn blogi tai tubevideot.😀🤓
        Faktana tietenkin on täysin ainoastaan. "Uutissivustoksi" naamioitu itse tekaistu bloki.😀🤗😀🤓😆😄

Epäisänmaalliseen rokotevastaiseen salaliittotohtoriin ja sen itsekeksittyihin faktattomiin kirjotuksiin kannattaa suhtautua samoin kuin pienten lapsien väitteisiin. Ymmärtäväisellä Hymyllä.😄🤣😊😀😃

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/cdb2a4a0-8450-4baf-924a-1c3d0d4e44a6😇
        "Mystinen pr-toimisto yritti saada vaikuttajat levittämään rokotevastaista propagandaa, jäljet osoittavat tietenkin Venäjälle.🤓🤣☺️😇😎🤗

• Anonyymi

Tuo rokotelobbari valehtelee niin että korvat heiluu!

• Anonyymi

Kyseessä on koronadisinformaatiosivu, jolla on kova hinku tulkita tilastoja haluamallaan tavalla. Kuitenkin tuo jutussa siteerattu tilasto itse asiassa näyttää, että rokottamattomilla kuoleman riski on 3-8 kertainen rokotettuihin nähden ikäryhmästä riippuen.

• Anonyymi

Siin on lähteenä englannin virallinen pdf. kuvakaappaus osoittaa luvut lähteestä.

• Anonyymi

Joku hullu jaksaa jankuttaa...

• Anonyymi

Ja taas näitä huu haaa juttujen levittelyä. Nää on niitä Q Anon satuja.

• Anonyymi

Onhan se käsittämätöntä kun kaikki siellä on jo rokotettu ja 3 vanhusta kuolee siitä huolimatta.

• Anonyymi

Missäs se kausi-influenssa, Ai niin sehän on sitä ”koronaa” 🤣🤣

• Anonyymi

Aivan, nimi muutettu.

• Anonyymi

Ja jotkut valehtelee ilmaiseksi noiden piikkien puolesta :(

• Anonyymi

Suomessa rokotetuista kuollut jo nyt noin 6 miljoonaa. Tuota vaan peitellään. Vai onko joku nähnyt tuon YLE:n uutisissa.

• Anonyymi
    • Anonyymi

eliminoidaan väkimäärä pienenmäksi viruksen muota,

• Anonyymi

Kiihotus viruksella ihmisoikeusrikokseen

Koronapassi kiihottaa kansanryhmää vastaan ihmisoikeusrikokseen ja lietsoo vihaa.
      Se on kai passin tarkoituskin?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Uuh! Mediapersoona Janni Hussi yllättää kuumana narubikineissä ilkamoiden: "Yritin sihdata tota..."

Janni Hussi viettää Kreetalla kuumaa lomaa kihlattunsa Joel Harkimon kanssa. Tämä kuva on saanut eniten tykkäyksiä Instassa, eikä ihme! https://www.su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      6682
    2. Nainen kuoli saatuaan Pfizer -koronarokotteen

BBC: New Zealand woman dies after receiving Pfizer vaccine https://www.bbc.com/news/world-asia-58380867
      Seinäjoki
      79
      2781
    3. Bile-Sanna laittoi ylimielisen insta-viestin

Nyt se keulii taas. Ylimielinen bile-Sanna kuittailee boomereille. Marinin mielestä muut on retuja paitsi hänen bilejenginsä. Viestin voi tulkita niin
      Maailman menoa
      486
      2211
    4. Miettinyt tässä sun älynlahjojasi

Kun on tässä tullut seurattua sun tekemisiäsi jonkin aikaa, niin kiinnittänyt huomiota pään käyttöön yleisemmin. Naisesta kyse. Yksinkertaisuus ei ole
      Tunteet
      213
      1824
    5. Rokottamaton hoitaja levitti tautia?

Tämä on linja nyt. Koronanatsit ovat tosissaan. Rokottamattomia kohtaan on järjestelmällistä vainoa, syyllistämistä, lokaamista, häpäisyä, uhkailua ja
      Maailman menoa
      334
      1432
    6. Onko sulla nainen tunteita vieläkin mua kohtaan

Nään unia susta ja en voi olla ajattelematta sua 🙂 ja kun välillä ajattelen tuntuu kuin säkin ajattelisit mua kehossa kihelmöi lämpimät aallot ja jo
      Ikävä
      62
      1267
    7. Puukotus Prismassa

Joensuun prismassa tapahtuu. Kuka puukotti ja ketä? https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/28709f6c-f1b2-44c1-937d-1dd050f60b33 Oliko asialla kentien n
      Joensuu
      28
      1255
    8. Mitäs puuhaat mies mukava ja miellyttävä

Että sulla on ihana ääni🤩
      Ikävä
      63
      1208
    9. Et halua mitään väärinkäsityksiä

ja että siksi käännät selkäsi mulle. Älä tee omia johtopäätöksiä. Joohan ihana?
      Ikävä
      105
      1208
    10. Olen surullinen

ja pahoillani. Ehkä lopulta ymmärsin. Pysyn kaukana.
      Ikävä
      19
      907
    Aihe