Olet kylmä, mutten voi olla ajattelematta sinua

Anonyymi

Vihaan sinua, koska olet kylmä, mutta en voi silti lakata ajattelemasta sinua vastakaiku puutteen takia.

40

2408

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä jos en ole pelkästään kylmä, vaan suorastaan luonnevikainen?

    • Anonyymi

      Minulla on kylmä ilman sinua, aivan jäätynyt, tulisit ja sulattaisit

    • Anonyymi

      Olen kylmä, koska vihaat mua. Ei se lämpö itsestään syty, varsinkin kun joku heittää kokoajan vettä päälle.

    • Anonyymi

      No, jossain miärin myö ajatellaan joskus ainnain(kun sattuu sopivat päivät minulle ainnain...)) samalla tavalla. Nauretaan vähän niinkuin samoille jutuille....

      Mutta silti eroavaisuuksin.

      Mutta, myönnän, olen vähän kylmä Mutta sekös juuri saa jonkun silmät säkenöimään...??---

      • Anonyymi

        No ei saa! Koetan viihdyttää sua, jotta minulla itselläni olisi parempi olo. Olet hirveä ja kauhea.


    • Anonyymi

      Suojaus-/selviytymiskeino...

      • Anonyymi

        Luuseri olet, et ikinä saa mitään aikaiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuseri olet, et ikinä saa mitään aikaiseksi.

        Saan ja en


        Mutta, mie elänkin vain itselleni.

        Se, jonka kanssa joskus kenties elämäni vielä jaan, pittee olla oikea ,,,,ymmärrys oikea, valinta myös siitä haluaako ITSE lapsia vai ei.


        Ja, tämä tullut lienee selväksi monelle että ei lapsia kannate tehdä jos suhtautuminen arkeen on lapsenkengissä..

        Meinoon, ravintoa pittee jokaisen saada, ja jos se männöö höpsöttelyks jonkun tyhmyyden takia niin miten omistakkaan lapsista tulis sitten yhteen sen oudompia,,,@@@???---!

        Empä sillä sano etteikö ruuan piteisi maistua oikeassa seurassa mutta on vähän ennennäkemätöntä jos suhtautuu ruokoon vähän nuivasti.

        Vikkoo varmasti itsessäkin on mutta liikokin on jo liikoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saan ja en


        Mutta, mie elänkin vain itselleni.

        Se, jonka kanssa joskus kenties elämäni vielä jaan, pittee olla oikea ,,,,ymmärrys oikea, valinta myös siitä haluaako ITSE lapsia vai ei.


        Ja, tämä tullut lienee selväksi monelle että ei lapsia kannate tehdä jos suhtautuminen arkeen on lapsenkengissä..

        Meinoon, ravintoa pittee jokaisen saada, ja jos se männöö höpsöttelyks jonkun tyhmyyden takia niin miten omistakkaan lapsista tulis sitten yhteen sen oudompia,,,@@@???---!

        Empä sillä sano etteikö ruuan piteisi maistua oikeassa seurassa mutta on vähän ennennäkemätöntä jos suhtautuu ruokoon vähän nuivasti.

        Vikkoo varmasti itsessäkin on mutta liikokin on jo liikoo.

        Ja kukaan ei ymmärtänyt tuosta yhtään mitään.

        Silti haaveilet parisuhteesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuseri olet, et ikinä saa mitään aikaiseksi.

        Sen verran on jo elämää nähtynä, että sinunlaiset ne luusereita on. Yleensä alkoholi tulee sitten lääkkeeksi jossain vaiheessa, ennen vakavampia

        sivusta


    • Anonyymi

      Tämä aloitus ei sitten multa. Käytöksesi on kyllä kylmäävää välillä, mutta vihaa en tunne. Eräs asia on voimassa edelleen; tarvitsemme toisiamme. Ja nyt enemmän kuin koskaan, joten odotan sitä yhteydenottoa.

      • Anonyymi

        Järjevästi ajateltu. Tarvitaan toisiamme. So simble.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Järjevästi ajateltu. Tarvitaan toisiamme. So simble.

        Jep.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep.

        So simble, so simble, only very stupid people need anonyymejä, tuntemattomia ihmisiä.
        Noh, saapipa naureskella h*lvetin tyhmille ihmisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        So simble, so simble, only very stupid people need anonyymejä, tuntemattomia ihmisiä.
        Noh, saapipa naureskella h*lvetin tyhmille ihmisille.

        Sä olet se oikea naurun kohde


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        So simble, so simble, only very stupid people need anonyymejä, tuntemattomia ihmisiä.
        Noh, saapipa naureskella h*lvetin tyhmille ihmisille.

        Miten joku jaksaakin aina haksahtaa näihin provoajien feikkikeskuskusteluihin? Ilmeisesti sama tyyppi kun sina vain tuota samaa jargonia. Trollaajat sentään vaihtaa virttä välillä on esim suudeltu laivankannella tai tanssittu raviradalla tms. Ankea olet kun ruokit.


    • Anonyymi

      Voit tehdä asioista mistä hän tykkää ja mitä et koe vastenmieliseksi. Saat hänet innostumaan. Hän näkee, että olet kiinnostunut. Kylmyys on keino suojata itseään

      • Anonyymi

        Väärin väärin

        Olen kuuuuma

        Kuuma puuma

        Peiton alla on lämmin


    • Anonyymi

      Vai olen nyt kylmä.
      Joku on ominut palstalta ihan väärät viestit :)

      • Anonyymi

        Lienet sinä itse tehnyt noin kuin sanot koska aloittajasta et tiedä mitään.
        Miten kehtaat syyttää väärien viestien omimisesta kun sinä olet ainoa joka koko ajan tekee niin. Vieläpä hymynaaman kera.
        Hyvää viikonloppua kuitenkin ikävän käytöksen ihmiselle.


      • Anonyymi

        Tässä on ihmisen tyhmyys ottanut ylivallan samaten ylimielisyys, " tiedetään " keneltä kenelle ja sitten alennutaan halveksuvaan ja moukkamaiseen tyyliin herjaamaan vaikka mitään herjattavaa ei ollutkaan. Kukahan se olikaan ominut ne väärät viestit :) Huh huh ihmiset.


    • Anonyymi

      Kun ei ole toivoa ja uskokin mennyt, silloin toiset kylmettävät itsensä.

      • Anonyymi

        Ei pidä paikkaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa.

        Miksei?


      • Anonyymi

        Niin siinä käy. Ainakin itselleni kävi.


    • Anonyymi

      Kai minä sitten olen kylmä, viha on tunne ja siihen on jokaisella oikeus, kunhan se puretaan maltilla.

    • Anonyymi

      Voi olla sulkeutunut ja ehkä emotionaalisesti vieraantunutkin itsestä ja voi olla vaikea ilmaista tunteita ja vastaanottaa niitä. Se ei tarkoita ettei tunteita olisi saati että ne olisivat pahoja. Uteliaisuuden puutekin voi olla vaan hienotunteisuutta, että odottaa mitä ihmiset haluavat itse kertoa itsestään. Nykyään pidetään narsistina tai psykopaattina jos ei mene mukaan tähän ylitunteelliseen ja empaattiseen hössötykseen, tai sen teeskentelyyn.

      • Anonyymi

        Tai jos pystyy käsittelemään kylmänviileästi tiettyjä faktoja tietyistä asioista, no poruko se sitten auttaa


    • Anonyymi

      Aloituksesta enepää ymmärrä mutta vastakaiku sai pallean tärisemään :D

    • Anonyymi

      Niilo, Kauno ja Kunto on hienoja ihmisiä.

    • Anonyymi

      En mäkää voi olla ajattelematta sua.

      • Anonyymi

        Me olemme rikkaita

        Meillä on sama unelma


    • Anonyymi

      Nainen on kylmä ja kuuma.
      Mies ei tajua miksi?
      Mies haluaa naiselle hyvää. Ja myös itselleen.

      • Anonyymi

        Mutta aiheuttaa vain pahaa? Nainen ei ole kylmä.


      • Anonyymi

        Nainen on lämmin. Mies on kylmä ja kuuma.


    • Anonyymi

      Vittumaisia ihmisiä toisilleen.

      • Anonyymi

        Ei, vain toinen on.


    • Anonyymi

      Ei kun mä olen ihan tulikuumana, mutta sun oman viileyden takia mä yritän olla niin asiallinen, kuin pystyn.

      • Anonyymi

        Et vaan ymmärrä. Harmi. Mut onnea tulevaan.


    • Anonyymi

      Kylmää on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 143
      4048
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      111
      3662
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2565
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1523
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      89
      1483
    Aihe