Mitä haittavaikutuksia tullut korona piikistä rokotteen otettua?

Anonyymi

Olen reilu nelikymppinen mies ja tässä aprikoinut korona piikin ottamista,netistä lukenut erilaisista haittavaikutksista jopa kuolemaan johtaneista seurauksista ihmisistä jotka ottaneet piikin. Olisi kiva saada tietoa mitä oireita on muille tullut piikistä itselle tai tuttava piireihin. Verisuonien tukkeutuminen arveluttaa eniten kun itsellä on hemoglobiini 189.

4

110

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ole tukkeutunut mitään suonia eikä suolia! Toukokuun 26. päivänä jo 2. piikki. Minä menen myös 3- piikille. En meinaa mennä ruumiskonttiin vaan luotan ja tiedän rokotteen function. Hyvä näin.
      Rokottamattomat saavat korona-deltan varmasti ja ovat saaneet, koska pääosin näitä rokotuskielteisiä, joita raahattu sairaaloihin.

• Anonyymi

Itse en pidä itseäni rokote kriittisenä,jokainen voi ottaa tai olla ottamatta se on jokaisen oma asia, mitä en tuomitse mitenkään. Haluan vain tietää että mitä haittavaikutuksia ihmiset saaneet piikistä. En todellakaan halua kyseistä tautia itselle,mutta en halua sairastua rokotteesta loppu ijäksikään, mitä tämä sika infulens piikki teki narkolepsia ym ym oireita.

• Noin 3 tuntia rokotteen jälkeen minulla oli aika huono yleisolo parin tunnin ajan, mutta sitten meni ohi.

Tuon lisäksi rokotuskohta oli kosketusarka muutaman päivän ajan.

Eli lähes olemattomat oireet, ei mitään verrattuna siihen mitä koronaan sairastuminen voi aiheuttaa.

• Anonyymi

Hb ei määritä tukkeutumisvaaraa. Toki on korkea, mutta oisko nesteytystä liian vähän. Nestetasapaino olisi syytä mitata labroista. Trombosyytit, kolesteroli ja verenpaine liittyvät infarktivaaraan. Nämä pitäisi olla viitealueilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hävetkää rokotetut!

Olen tässä lueskellut näitä palstalla olleita koronakeskusteluja ja saanut hävetä silmät päästäni siksi, että suurin osa rokotettujen kirjoituksista o
      Iisalmi
      557
      9145
    2. Joku pahoitti mielensä Afrikantähti pelistä

Rasismikohu Helsingin yliopistossa – riistoleikkejä ja Afrikan tähti -vitsailua: ”Olen sanaton” Musta vaihto-opiskelija tyrmistyi, kun opiskelijat esi
      Maailman menoa
      561
      8890
    3. Professori tyrmää Marinin hallituksen korona toimet

https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/6a55281c-4f12-46d6-be17-f9ee97637f12 Professori Martin Scheinin esittää rajua kritiikkiä Suomen koronapäätöksi
      Maailman menoa
      124
      2493
    4. Oot sä oikeasti

rakastunu muhun nainen? Oon kyllä huomannu katseet mutta että kyse ois vakavammasta niin se on tullu yllätyksenä minulle.
      Ikävä
      99
      2481
    5. Stefu, otathan sinäkin tyttäresi lomalle mukaan?

Sofia kertoi pääsevänsä pian reissuun ( hänhän ei pysty ilman Stefania matkustamaan), joten jään mielenkiinnolla odottamaan, ottaako isä tyttärensä mu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2212
    6. Iltalehti: Päijät Hämeen teho-osastolla uuvutaan koronan takia. Totuus ketään ei teholla.

Olen koko ajan suhtautunut näihin lehtien pelottelutarinoihin kriittisesti. Niissä ei anneta oikeasti mitään taustatietoja potilaista, määristä, iästä
      Maailman menoa
      371
      2203
    7. Seksikäs naispari! Sita Salminen innoitti Jukka Haapalaista: "Toteutui monenlaiset päivä- ja yöunet"

Sita Salminen ja Kia Lehmuskoski vetivät naisparina hitaan, mutta sitäkin sensuellimman valssin Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa. Ja saivat sekä yle
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      2135
    8. Paikallisessa bubissa 16.10-21

Ei uskoisi, että löytyy tämmöisiä juippeja, että lyö Marjuskassa 70- vuotiasta miestä niin, että hän loukkaa itsensä ja joutuu osastolle! Miehellä
      Haapavesi
      44
      1911
    9. Oho! Sointu Borg juhli rajusti Tallinnassa: Nahkarotsi hävisi, korjaussarja kutsui: "Johan oli vklp"

No nyt! Sointu Borg on räväkkä nainen, joka ei peittele sanomisiaan, eikä muotojaan. Instagramissa hän kuvailee itseään #röyhkeästirohkea. Tarkkasilmä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1875
    10. Tuliko sinusta onnellinen?

Toivon kaikkea hyvää
      Ikävä
      103
      1343
    Aihe