Tämä on selvää tekstiä HUS:in erikoislääkäri Lasse Lehtoselta. Noin joka yksi 6000:sta Pfizer-rokotteella rokotetuista saa Myocarditis tai Pericarditis nimisiä vaarallisia sydänlihaksen tulehdusoireita.
Jos kaikki suomaliset rokotetaan, on heitä noin 1000 henkilöä. Nämä henkilöt eivät voi enää ottaa uutta mRNA-koronarokotetta, koska riski heidän osaltaan tulehduyksen uusimisesta on liian korkea.
Heidän ainoa vaihtoehtonsa jatkossa on ottaa Astra-Zenecan rokotteita, joita toisaalta ei ole 6 kuukauteen enää suositeltu kellekään suomalaiselle.
Jos sait Pfizer-rokotteesta Myocarditiksen, et voi ottaa enää uusia rokotteita
4
58
Vastaukset
- Anonyymi
Lehtonen latasi RNA-rokotteiden epäilijöille, että he ovat salaliittolaisten Viides kolonna. Heidän toimintansa tulisi estää, ja suunnilleen pakolla rokottaa kaikki.
https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/lasselehtonen/rokottamattomien-viides-kolonna/
Kuitenkin Lehtonen ohimennen paljasti, että sydänlihastulehdyuksen saaneita suomalaisia ei voidakaan enää uusintarokottaa samalla RNA-rokotteella. Ei, vaikka niiden pitäisi olla täysin turvallisia rokotteita, ihan kaikille. - Anonyymi
Rotevammat on rikkautta😂🤣
- Anonyymi
Määrätäänkö sitä Astra-Zenecaa sitten kaikille noilel 1000:lle suomalaiselle, joilla ei enää uskalleta antaa toista annosta RNA-rokotetta? Astra kuulemma aiheutti verenhyytymiä, ja siksihän sen käyttö lopetettiin Suomessa.
Mutta jos haluaa saada virallisen EU-alueen rokotepassin, niin Astra-Zeneca rokote on silloin pakosti piikkinä otettava. - Anonyymi
Nuo tulehdukset eivät ole erityisen vaarallisia ja rokotteen aiheuttamat tapaukset ovat olleet lieviä.
Lisäksi ne eivät estä uusia rokotuksia, mutta jos sellaisen saa mRNA-rokotteesta, pitää miettiä jotain toista rokotetta seuraavalla kerralla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 922817
En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O492678Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on782359- 231901
Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais2211832Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn681680Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!
Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti201501Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok921499Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s221480Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var121450