Miten veisit mun neitsyyden

Anonyymi

oon 18v nuori nainen, vähä kiinnostunu kinkeilystä ja bdsm touhuista. melko tiukka ja valitettavasti hyvin kokematon, ikinä tunkenu mitää sisälle. miten veisit mun neitsyyden.

18

1082

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En osaa sanoa mut kylmä parhaani tekisin toisena kokemattomana et saisin sulle orkun 😃 Tv. 21v

    • Anonyymi

      Kerro lisää

    • Anonyymi

      Kerro Ap miten saan sinuun yhteyttä

      • Anonyymi

        missä rakas olet , minä olen täällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        missä rakas olet , minä olen täällä

        HUIJAAT KOSKA ET SÄ MIKÄÄN NEITSYT OO ET SILLEEN HÄH


    • Anonyymi

      Hieroisin sitä ja noulisin klitorista kunnolla lämittäisin sitten hellästi ja pikkuhiljaa sisään tunketuisin ja se on soinä.

      • Anonyymi

        Ei. Ei missään nimessä


    • Anonyymi

      Tekisin kaikkee mistä pitäisit ja nauttisit , kuten puristelisin ja ihmisen sun rintojasi sekä.pakaroitasi puristellen nuolisin sun pilluu ja sormettaisin sua . Ja jos haluut kinkympää niin sellaistakin olisit saamassa.

    • Anonyymi

      Tulisit mun luo mä vetäisin sun housut nilkkoihin ja kantaisin sängylle repisin housut sun jaloista , levittäisin jalkasi ja survoisin paksun kaluni sun pilluun ja alkaisin edestakaiset työnnät niin että saisit spermat sisään. Sitten sitoisin sut kiinni ja kun olisin ensin riisunut sut alasti ja näykkisin sun nännejä ja ihmisen sun kaulaa ja saisit maistella mun kulliakin kun runkkaan sun suuhun. Nuolisin ja näykkisin sun pillunhuulia niin että voihkisit ja lopuksi naisin taas spermat sulle sisään.

      • Anonyymi

        Kuulostaa hyvälle tuo 10.39 viesti🥰


    • Anonyymi

      Moi. Laita meillä [email protected] ja kerron sulle henkilökohtaisesti ja tarkasti. Takuu hoidon lupaan sulle.

    • Moi.

      Koskaan ei tiedä onks nää avaukset feikkejä, mutta minulla olis vakkarin paikka auki..
      Se mitä tulee sun kysymykseen, niin näitä seksiin liittyviä toiveita ehtii pohtia myöhemminkin privana, jos näyttää, että tapaamiseen saakka olisi eväitä..

      Minulle saa siis kirjoittaa, mikäli partneri on hakusessa..

    • Anonyymi

      Taas tässä nähdään, miten valtavasti viestejä tulee lyhyessä ajassa. Ja todennäköisesti viesti ei ole totta. Sen sijaan vastaavaan miehen ilmoitukseen ei kukaan vastaa.

      Ruma ja lyhyt kantasuomalainen mies ei pääse poikuudestaan eroon muuta kuin maksamalla, jos ikää on jo 18 ja ei kokemusta tytöistä tai naisista. Minulla ikää jo yli 30, en ole koskaan edes pussannut vastakkaista sukupuolta.

      • Anonyymi

        Kaveri pohjalle eka tutustuu johki naiseen ja sit ku on tarpeeks tutustuu ni kysyy sit vasta et haluisko ottaa ekan kerra


    • Anonyymi

      VEDÄ HETI LERSSI ESIIN JA RUNKKAA SEISOKKI PÄÄLLE NIIN KYLLÄ SE SIITÄ

    • Anonyymi

      hitaasti sormella sitten saisit viedä mun peppu neitsyyden ja lopulta ihana orkku

    • Anonyymi

      Hei, mistäpäin olisit? Itse rakastan nuolemista, ja sitä kun toinen nauttii, saan siitä melkeen enemmän nautintoa kuin itse tulemisesta

    • Sehän ois helppoo,kuritan sinulta kuset housuun ja läpsin perseella ,imetän munani,ja nuolen pillusi liukkaaksi sit kyrpää sisään ja lujaa.
      joxsko kiinostaa niin laittelen tietoja miten jatketaan

    Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1673
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1310
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1118
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1097
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      946
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      888
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      881
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      850
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      773
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe